Oh ok, niks aan de hand dusquote:Op donderdag 25 september 2014 23:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een schilderachtig stadje in Costa Rica
Daar is al eerder over gesproken, de meiden zijn niet in Costa Rica geweest. Ze zijn vanuit Nederland naar Bocas/Panama gevlogen en daarna naar Boquete.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn ze in CR geweest dan? Heb daar wel eens mensen over gehoord maar het nooit ergens in de media teruggelezen. Ook in dat NRC-artikel van zojuist stond iets over dat de ouders elkaar maar 1x hadden ontmoet; op het het vliegveld toen ze de meiden uitzwaaiden toen ze naar Panama vertrokken..
Even afgezien van wat ik hier van vind: nu het orgaanhandeldeel graagquote:Op donderdag 25 september 2014 23:34 schreef suddenintuition het volgende:
in topic......??? ik weet niet hoe ik dat terug kan vinden, afijn.......
meiden hebben `verkeerde mensen ` leren kennen tussen 15 maart en 1 april........
vervolgens komen ze aan 30 maart , geloof ik, in Boquete
wandelen op 1 april ............
Blue gaat met hun mee, maar komt eerder terug.......
( weggejaagd door achtervolgers van K&L )
Vervolgens ( valpartij ? door vechten/verdedigen )
nood-oproepen.............s t i l t e .....( de rest van de telefoon en camera-gebruik is naar mijn mening n i e t van hun )
Getuigen zien RODE auto de berg afkomen, rond 18.00 uur
( inmiddels zijn hun gedrogeerd , liggende in die auto, waarbij 1 vd meisjes minimaal zwaargewond kan zijn door een valpartij ? )
Vervolgens zijn ze MET spullen, telefoons en rugzak, uiteraard.....weg gevoerd
waarna LATER......de diverse zaken zijn verspreidt om het op een verdwaling te laten lijken, daar inmiddels de daders, er lucht van kregen, dat het groots aangepakt werd in de MEDIA over de halve wereld, in dit geval......bekeken vanuit het standpunt van de daders, was dit het slimste wat ze konden doen......
ONGEVEER op deze manier, moet het volgens mij gegaan zijn......details kunnen altijd nog ingevuld worden......
Volgens mij dus ook niet (nooit iets over gelezen), maar het blijft hardnekkig terugkomen.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:35 schreef gynaika het volgende:
[..]
Daar is al eerder over gesproken, de meiden zijn niet in Costa Rica geweest. Ze zijn vanuit Nederland naar Bocas/Panama gevlogen en daarna naar Boquete.
het stond op een pagina in Boquete.ning, dat Jerome van Passel dat had gezegd.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij dus ook niet (nooit iets over gelezen), maar het blijft hardnekkig terugkomen.
Dus vraag ik (impliciet) naar een bron voor die bewering
Het is alleen Poekje01 die dat beweert, niet erg maar het is gewoonweg niet waar.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij dus ook niet (nooit iets over gelezen), maar het blijft hardnekkig terugkomen.
Dus vraag ik (impliciet) naar een bron voor die bewering
Dankquote:Op donderdag 25 september 2014 23:41 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
het stond op een pagina in Boquete.ning, dat Jerome van Passel dat had gezegd.
Owh, ik dat ze 2 jongens uit NL hadden leren kennenquote:Op donderdag 25 september 2014 23:43 schreef gynaika het volgende:
[..]
Het is alleen Poekje01 die dat beweert, niet erg maar het is gewoonweg niet waar.
Wat ik wel heb gelezen is dat ze in Bocas twee jongens uit Costa Rica hadden leren kennen.
Grijze Massa en ik wel:quote:Op donderdag 25 september 2014 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar ik heb er verder nooit iemand over gehoord. Ook de ouders of zijn zus Nikky van Passel of de autoriteiten niet.En het is maar een lokaal flutpaginaatje dat boquete.ning
Vooralsnog ga ik er dus vanuit dat ze NIET in CR geweest zijn
Ja, JIJ wel...quote:Op donderdag 25 september 2014 23:45 schreef suddenintuition het volgende:
maar......het is natuurlijk ooook al voldoende, dat die 2 mannen uit CR kwamen.......
nog steeds BINGO.......ik weet al genoeggggg
Dank voor een minder lokale bronquote:Op donderdag 25 september 2014 23:45 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Grijze Massa en ik wel:
http://www.prensa.com/imp(...)jar-guarderia/332415
kijk onder Chronologia
Ze hebben ook twee jongens uit Nederland leren kennen. Dat klopt.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik dat ze 2 jongens uit NL hadden leren kennen![]()
Edwin en nog iemand. Domnivoor ofzo weet de namen wel
Dat zekerquote:Op donderdag 25 september 2014 23:48 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ze hebben ook twee jongens uit Nederland leren kennen. Dat klopt.
Ze zullen op zo'n talenschool wel meerdere jongelui hebben leren kennen.
want?????? het staat er toch, Jerome van Passel is de broer van Nikki van Passel, en die zou het niet weten of zo?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank voor een minder lokale bron![]()
Maar vooralsnog blijf ik bij mijn standpunt dat ze niet in CR geweest zijn.
Omdat ik er verder nooit iemand over gehoord heb. De ouders niet, Nikky van Passel niet, de autoriteiten (NL of Panamees) niet enz.quote:
Er staat zo veel in die artikelen wat niet klopt. Echt de ouders hebben er nooit een woord over gezegd dat ze eerst naar CR zouden zijn gegaan. Wel dat ze naar Panama gingen voor Spaanse les en vrijwilligerswerk.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:49 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
want?????? het staat er toch, Jerome van Passel is de broer van Nikki van Passel, en die zou het niet weten of zo?
Edwin C. & Bas van L. en er was nog een derde: Mart H.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik dat ze 2 jongens uit NL hadden leren kennen![]()
Edwin en nog iemand. Domnivoor ofzo weet de namen wel
nee, en de broer van Nikki van Passel zegt dus van wel. En nu heb je er dus wel van gehoord en over gelezen!! Inclusief bron.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ik er verder nooit iemand over gehoord heb. De ouders niet, Nikky van Passel niet, de autoriteiten (NL of Panamees) niet enz.
In welk verband zij die jongens uit CR hebben leren kennen, weet ik ook niet. Dat kan op allerlei mogelijke manieren.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zeker
Maar ik denk niet dat ze jongens uit CR dáár hebben leren kennen (die spreken al Spaans namelijk)
En toch geloof ik het niet. Sorry.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:53 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
nee, en de broer van Nikki van Passel zegt dus van wel. En nu heb je er dus wel van gehoord en over gelezen!! Inclusief bron.
Mart H.? Daar heb ik nou weer nooit wat over gehoord...of gelezen, bron??quote:Op donderdag 25 september 2014 23:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Edwin C. & Bas van L. en er was nog een derde: Mart H.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |