Ik heb helemaal NERGENS gelezen dat Blue zo snel terug was. Wel dat hij terug was maar dat men de meiden niet terug heeft zien komen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:51 schreef suddenintuition het volgende:
Niets is zo betrouwbaar als een h o n d .....een getrainde hond zeer zeker.....maar ik heb het over Blue, de hond die altijd trouw met de mensen meeliep, hier is ook verteld en voorbij gekomen, dat Blue `zo snel terug was ` .......dat K A N een aanwijzing zijn, dat Bleu mogelijk weggejaagd is, door `eventuele ` achtervolgers van K&L........
Hier kun je onmogelijk aan voorbij gaan....onmogelijk......Bleu is een zeer belangrijke `getuige `
wel jammer dat ie niet kan praten, helaassss........maar ik heb zelf een Mechelse Herder en ik weet wat die honden kunnen..
Het enige dat aanwijsbaar zou kunnen zijn op die bewuste 1 april, is dat K&L met twee jongemannen geluncht zouden hebben maar dat wordt ook tegengesproken. Er wordt daar heel vaag over gedaan.....quote:Op donderdag 25 september 2014 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deels wel natuurlijk
Ze hebben iig leren kennen:
- mensen van de taalschool (in Bocas en Boquete)
- minimaal 2 nederlandse jongen (in Bocas)
- hospita en dochter
- mensen op de kookcursus/kookavond
Maar verder heb je gelijk dat dat zinloos is vanaf hier.. Je komt er nooit volledig achter en mensen zomaar verdacht maken is belachelijk.
dat klopt.......helemaal........quote:Op donderdag 25 september 2014 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal NERGENS gelezen dat Blue zo snel terug was. Wel dat hij terug was maar dat men de meiden niet terug heeft zien komen.
Verder stel je vragen die of al 100x gesteld zijn of niet te beantwoorden zijn door ons hier
Orgaanhandel is belachelijk onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:58 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
dat klopt.......helemaal........
betekent dan ook dat we inderdaad de zaak kunnen sluiten hier......gezien het commentaar van Octavio C. ( die nu vast zware bewaking heeft, nu hij dit gezegd heeft.....pfffff )
want inderdaad.......hier komen wij, vanaf een forum niet verder meer, wij blijven nu ook in kringetjes lopen, maar zullen steeds op dit onderwerp terug komen.......orgaanhandel.......is het eindpunt !
Vind je dat zelf niet een beetje onwaarschijnlijk?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:58 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
dat klopt.......helemaal........
betekent dan ook dat we inderdaad de zaak kunnen sluiten hier......gezien het commentaar van Octavio C. ( die nu vast zware bewaking heeft, nu hij dit gezegd heeft.....pfffff )
want inderdaad.......hier komen wij, vanaf een forum niet verder meer, wij blijven nu ook in kringetjes lopen, maar zullen steeds op dit onderwerp terug komen.......orgaanhandel.......is het eindpunt !
andere scenario `s houden geen stand........eigenlijk dacht ik het al in mei en juni, om er vervolgens toch weer vanaf te stappen.....maar ik kom steeds......steeds hier op uit, mijn excuses hiervoor, het is erg zat.......maar ik kan er niks aan doen, en ik meen het echt !quote:Op donderdag 25 september 2014 23:01 schreef agter het volgende:
[..]
Vind je dat zelf niet een beetje onwaarschijnlijk?
Hoe kom je er bij dat het "waar" is?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:02 schreef suddenintuition het volgende:
ik kan er niks anders van maken........tis erg triest........maar waar !
Schets dan maar eens hoe de bekende gegevens in het scenario "orgaanhandel" passen en hoe ze eea gelapt hebben. Veel succesquote:Op donderdag 25 september 2014 23:06 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
andere scenario `s houden geen stand........eigenlijk dacht ik het al in mei en juni, om er vervolgens toch weer vanaf te stappen.....maar ik kom steeds......steeds hier op uit, mijn excuses hiervoor, het is erg zat.......maar ik kan er niks aan doen, en ik meen het echt !
ik sluit niet uit, dat er schermutselingen zijn ontstaan, waarbij het z e k e r wel mogelijk is, dat 1 van beide meisjes is g e v a l l e n .....maar ik denk e c h t dat K&L achtervolgd zijn geweest, en vervolgens kun je de rest wel invullen......quote:Op donderdag 25 september 2014 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat het "waar" is?
Omdat je niks beters kunt bedenken dat het uitermate onwaarschijnlijke "orgaanhandel"?![]()
Ik neem aan dat je je de talloze redenen waarom orgaanhandel uitermate onwaarschijnlijk is zelf ook wel kunt bedenken..
Orgaanhandel op El Pianista? Midden in de jungle?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:06 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
andere scenario `s houden geen stand........eigenlijk dacht ik het al in mei en juni, om er vervolgens toch weer vanaf te stappen.....maar ik kom steeds......steeds hier op uit, mijn excuses hiervoor, het is erg zat.......maar ik kan er niks aan doen, en ik meen het echt !
Nope helemaal niet. Orgaanhandel is om talloze redenen uiterst onwaarschijnlijk. Dus als je werkelijk zo overtuigd bent van orgaanhandel zie ik graag een uitgewerkt scenario van je toegemoet waarin met al die redenen overtuigend afgerekend wordt.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:11 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
ik sluit niet uit, dat er schermutselingen zijn ontstaan, waarbij het z e k e r wel mogelijk is, dat 1 van beide meisjes is g e v a l l e n .....maar ik denk e c h t dat K&L achtervolgd zijn geweest, en vervolgens kun je de rest wel invullen......
Dat heb ik inderdaad ook gelezen.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:14 schreef suddenintuition het volgende:
en Blue was inderdaad eerder terug, dat werd vreemd gevonden.......dat verzin ik niet.....maar het is al een poosje geleden dat ik dat h i e r gelezen heb....
Nou doe je het weerquote:Op donderdag 25 september 2014 23:14 schreef suddenintuition het volgende:
en Blue was inderdaad eerder terug, dat werd vreemd gevonden.......dat verzin ik niet.....maar het is al een poosje geleden dat ik dat h i e r gelezen heb....
Nee, dat kan ik niet. En het is jouw scenario: vul jij het maar inquote:Op donderdag 25 september 2014 23:11 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
ik sluit niet uit, dat er schermutselingen zijn ontstaan, waarbij het z e k e r wel mogelijk is, dat 1 van beide meisjes is g e v a l l e n .....maar ik denk e c h t dat K&L achtervolgd zijn geweest, en vervolgens kun je de rest wel invullen......
Nopequote:Op donderdag 25 september 2014 23:16 schreef suddenintuition het volgende:
het scenario is hier door mij al neer gezet......
je vergeet Turrialbaquote:Op donderdag 25 september 2014 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deels wel natuurlijk
Ze hebben iig leren kennen:
- mensen van de taalschool (in Bocas en Boquete)
- minimaal 2 nederlandse jongen (in Bocas)
- hospita en dochter
- mensen op de kookcursus/kookavond
Maar verder heb je gelijk dat dat zinloos is vanaf hier.. Je komt er nooit volledig achter en mensen zomaar verdacht maken is belachelijk.
Wie?quote:
Een schilderachtig stadje in Costa Ricaquote:Op donderdag 25 september 2014 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je weet dat we geen achternamen willen hier? Of is het een berg ofzo?
de tijdlijn begint in Costa Rica, de taalschoolvestiging van Spanish by the river in de plaats Turrialba. Daar hebben de dames eerst gezeten, voordat ze nr Panama (Bocas) gingen.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie?
En ik zei niet dat het een uitputtende opsomming was he?Ik zei "iig"
Zijn ze in CR geweest dan? Heb daar wel eens mensen over gehoord maar het nooit ergens in de media teruggelezen. Ook in dat NRC-artikel van zojuist stond iets over dat de ouders elkaar maar 1x hadden ontmoet; op het het vliegveld toen ze de meiden uitzwaaiden toen ze naar Panama vertrokken..quote:Op donderdag 25 september 2014 23:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een schilderachtig stadje in Costa Rica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |