Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Je staat er bij. 1:10 moet jij zeker kunnen lopen, het is een snel parkoers.
Wie weet, hangt ook een beetje van het herstel van de marathon af natuurlijk. 1.12 staat mijn PR op en dat was ook al een hele goede race en een snel parcours Maar het is leuk om ambitieuze doelen te hebben!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Dat geldt niet voor iedereen. Er lopen er hier ook wat rond met schoenen in hun gebruikelijke schoenmaat (zoals ik).
Dat zal dan ook prima zijn, maar dit is wat hardloop-expert-man van runnersworld me adviseerde (en wat plausibel klonk). Nu varieren maten sowieso al tussen merken...
Dat is inherent aan die websites, die zijn daar heel beperkt in (al heeft strava wel een split-tab dacht ik).
Mjah, ik was vooral benieuwd of die sites iets deden met de laps zoals ingesteld op je watch/apparaat, maar ze negeren het allemaal compleet. En tja, als zelfs de tomtom site er amper iets nuttigs mee doet.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Je staat erbij, dus nu is je deelname officieel. Wat schat jij te gaan lopen? Hoe dik onder het uur?
Ik had al een officieuze bevestiging van de 7HL ontvangen, maar nu dus officieel! Als geschatte eindtijd heb ik 54:59 opgegeven, maar dat gaat nog wel een flinke dobber worden...
Ik had al een officieuze bevestiging van de 7HL ontvangen, maar nu dus officieel! Als geschatte eindtijd heb ik 54:59 opgegeven, maar dat gaat nog wel een flinke dobber worden...
Wow! Wat is je PR?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Drie jaar geleden liep ik daar 55:41. De 15km heb ik volgens mij ook alleen in Nijmegen gelopen. Vind het altijd wel een leuke wedstrijd. Heb jij er ook al vaker gelopen?
Drie jaar geleden liep ik daar 55:41. De 15km heb ik volgens mij ook alleen in Nijmegen gelopen. Vind het altijd wel een leuke wedstrijd. Heb jij er ook al vaker gelopen?
Nee, nog nooit. Wow, snellerd! Dan kom je al echt in de buurt van de profi atleten Mag je ook vooraan starten of gewoon tussen ons gewone stervelingen?
Als Yur en aanhang naar ons eiland komen, gaan wij wel even een eilandje verderop zitten.
Wij zullen de komende dagen vast minder vaak op het internet te vinden zijn. Dus avlast: iedereen die belachelijke afstanden gaan lopen dit weekend: veel succes! Iedereen die minder belachtelijke afstanden gaan lopen ook veel succes trouwens.
Ik baal ontzettend. Ben enorm aan het overwerken want moet en daardoor krijg ik t niet voor mekaar om te gaan lopen door de week. Pijn in mn nek, hoofdpijn en zo moe.
Today is life - the only life you are sure of. Make the most of today. Dale Carnegie