abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144890152

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwabberhark op 25-09-2014 20:46:18 ]
pi_144890173
Handig, ik had niet door dat ik de lapo had. Ik zit in een serie nachtdiensten, verwacht niet te veel van mij (nog minder dan normaal dus).
pi_144890198
Heb je momenteel wel tijd? Wil je mij bij de zevenheuvelenloop erbij zetten dan misschien? :P O-) 15km
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144890321
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Heb je momenteel wel tijd? Wil je mij bij de zevenheuvelenloop erbij zetten dan misschien? :P O-) 15km
Je staat er bij. 1:10 moet jij zeker kunnen lopen, het is een snel parkoers.
pi_144890420
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:36 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Je staat er bij. 1:10 moet jij zeker kunnen lopen, het is een snel parkoers.
Wie weet, hangt ook een beetje van het herstel van de marathon af natuurlijk. 1.12 staat mijn PR op en dat was ook al een hele goede race en een snel parcours :P Maar het is leuk om ambitieuze doelen te hebben!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator donderdag 25 september 2014 @ 13:43:31 #6
155227 crew  Guppy
dus
pi_144890560
Fffuuuuuu Garmin vergeten :( dan maar lopen met Endomondo straks dan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_144890590
quote:
99s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:15 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Je voeten zetten uit :P
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:23 schreef McTwente het volgende:

[..]

Bijna goed. :P
Je voeten zetten dus juist uit tijdens het lopen en daarom heb je (meestal) een grotere maat nodig.
Lol, yup... dat probeerde ik dus te zeggen :P

quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:19 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dat geldt niet voor iedereen. Er lopen er hier ook wat rond met schoenen in hun gebruikelijke schoenmaat (zoals ik).
Dat zal dan ook prima zijn, maar dit is wat hardloop-expert-man van runnersworld me adviseerde (en wat plausibel klonk). Nu varieren maten sowieso al tussen merken...

quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat is inherent aan die websites, die zijn daar heel beperkt in (al heeft strava wel een split-tab dacht ik).
Mjah, ik was vooral benieuwd of die sites iets deden met de laps zoals ingesteld op je watch/apparaat, maar ze negeren het allemaal compleet. En tja, als zelfs de tomtom site er amper iets nuttigs mee doet.
pi_144890665
In de herkansing...

1
2
[b]21 december 2014 - [url=http://www.dutchrunners.nl/Hardlopen-site/dutch-runners-guide/winter-step-one-loop-3]Winter Step One Loop (Borne)[/url][/b]
[*] McTwente - HM
pi_144890906
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:47 schreef McTwente het volgende:
In de herkansing...
[ code verwijderd ]

Herkansing geslaagd.
pi_144890988
De afgelopen twee edities heb ik overgeslagen, nu heb ik er wel weer een keer zin in:

Zwabber wil je mij ook bij de Zevenheuvelenloop zetten?
pi_144890991
Sorry, ik was ff niet online om de op bij te werken
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_144891349
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:55 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Herkansing geslaagd.
Zenk joe.
pi_144891664
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:57 schreef Mr.B. het volgende:
De afgelopen twee edities heb ik overgeslagen, nu heb ik er wel weer een keer zin in:

Zwabber wil je mij ook bij de Zevenheuvelenloop zetten?
Je staat erbij, dus nu is je deelname officieel. Wat schat jij te gaan lopen? Hoe dik onder het uur?
pi_144891728
Er staat hier taart :{

Taart is net als een marathon, er staat er altijd wel ergens eentje... :P

ik heb dus ook beleefd afgeslagen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 25 september 2014 @ 14:50:09 #15
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_144892584
Taart! Neem voor mij ff een stukje mee! :Y)
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_144892587
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:20 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Je staat erbij, dus nu is je deelname officieel. Wat schat jij te gaan lopen? Hoe dik onder het uur?
Ik had al een officieuze bevestiging van de 7HL ontvangen, maar nu dus officieel! :D
Als geschatte eindtijd heb ik 54:59 opgegeven, maar dat gaat nog wel een flinke dobber worden...
pi_144892754
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:50 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Ik had al een officieuze bevestiging van de 7HL ontvangen, maar nu dus officieel! :D
Als geschatte eindtijd heb ik 54:59 opgegeven, maar dat gaat nog wel een flinke dobber worden...
Wow! Wat is je PR?
pi_144893102
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:56 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wow! Wat is je PR?
Drie jaar geleden liep ik daar 55:41. De 15km heb ik volgens mij ook alleen in Nijmegen gelopen. Vind het altijd wel een leuke wedstrijd. :) Heb jij er ook al vaker gelopen?
pi_144893226
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:06 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Drie jaar geleden liep ik daar 55:41. De 15km heb ik volgens mij ook alleen in Nijmegen gelopen. Vind het altijd wel een leuke wedstrijd. :) Heb jij er ook al vaker gelopen?
Nee, nog nooit. Wow, snellerd! Dan kom je al echt in de buurt van de profi atleten :P Mag je ook vooraan starten of gewoon tussen ons gewone stervelingen?
  donderdag 25 september 2014 @ 15:21:46 #20
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_144893602
Groeten vanaf de boot! :W

Als Yur en aanhang naar ons eiland komen, gaan wij wel even een eilandje verderop zitten. :P

Wij zullen de komende dagen vast minder vaak op het internet te vinden zijn. Dus avlast: iedereen die belachelijke afstanden gaan lopen dit weekend: veel succes! Iedereen die minder belachtelijke afstanden gaan lopen ook veel succes trouwens. ^O^
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_144893668
Zwabber! :D Kan je mij bij de devilstrail zetten 26 oktober? Ook de 36km. :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 25 september 2014 @ 15:27:39 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144893851
Ik baal ontzettend. Ben enorm aan het overwerken want moet -O- en daardoor krijg ik t niet voor mekaar om te gaan lopen door de week.
Pijn in mn nek, hoofdpijn en zo moe.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_144894050
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Zwabber! :D Kan je mij bij de devilstrail zetten 26 oktober? Ook de 36km. :)
Het is me gelukt.
pi_144894712
Drukke bezetting bij de 7HL.
pi_144894867
Zwabber, mag dit modepopje met zebra legging bij de groet uit schoorl, 10km ? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')