Gebeurd bij mij soms ook. Raar systeem.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:01 schreef S15 het volgende:
Maar goed dat je zei dat je terug gePMd hebt. Ik kreeg geen bericht namelijk. Ik zal wel weer wat verkeerd doen, snap er niks van
Dan ligt het dus niet aan mijquote:Op donderdag 25 september 2014 12:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gebeurd bij mij soms ook. Raar systeem.
Ik wilde de 12 eigenlijk al doen :$quote:Op donderdag 25 september 2014 12:04 schreef S15 het volgende:
[..]
Dan ligt het dus niet aan mij
En het is inderdaad wel prijzig ja. Daarom zou ik ook gewoon wat langer wachten en wat meer trainen. Kun je 12 doen, scheelt niet zo veel qua prijs en je hebt dubbel plezier.
Netjesquote:Op donderdag 25 september 2014 12:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wilde de 12 eigenlijk al doen :$
Bij mij beide rukquote:Op donderdag 25 september 2014 12:08 schreef LovelyLady het volgende:
kracht is ok... conditioneel is kut
Beide zijn heerlijk.quote:
als je het snel zegt wordt het krukquote:
Jaaaaa maar deze is zo dichtbij. En de rest allemaal nietquote:Op donderdag 25 september 2014 12:19 schreef S15 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon nog even wachten he
Haha, je moet het zelf weten natuurlijk. Je kan ook gewoon even wachten, komt vanzelf nog wel wat anders dat in de buurt is. Moet je gewoon af en toe in de gaten houdenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaaaa maar deze is zo dichtbij. En de rest allemaal nietik ken dat terrein ook.
Wa moe je daarmee dan!!!quote:Op donderdag 25 september 2014 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je het snel zegt wordt het kruk
Thuis eerst maar eens overleggenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:22 schreef S15 het volgende:
[..]
Haha, je moet het zelf weten natuurlijk. Je kan ook gewoon even wachten, komt vanzelf nog wel wat anders dat in de buurt is. Moet je gewoon af en toe in de gaten houden
Zit al zo vaak.quote:
Lijkt me sowieso wel handig jaquote:Op donderdag 25 september 2014 12:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thuis eerst maar eens overleggen
Dan heb je weinig aan nog een kruk!quote:Op donderdag 25 september 2014 12:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zit al zo vaak.wordt gek van dat zitten.
'Mag ik alsjeblieft een paar uurtjes weg? Ik wil graag rennen voor het goede doel en en en het is zo leuk en mooi en goed voor mij en fijn!!!'quote:
Als je dan wilt gaan zitten, doe het dan in stijl en comfortquote:Op donderdag 25 september 2014 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heb je weinig aan nog een kruk!
Lijkt me geen probleem als je het zo vraagtquote:Op donderdag 25 september 2014 12:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
'Mag ik alsjeblieft een paar uurtjes weg? Ik wil graag rennen voor het goede doel en en en het is zo leuk en mooi en goed voor mij en fijn!!!'
'Nee!'
Wauw. Ik ken verder echt niemand die dit ook doet of wilt doenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:29 schreef S15 het volgende:
[..]
Lijkt me geen probleem als je het zo vraagt
Maar het is leuker als je met een groepje (of in ieder geval, met een iemand anders) gaat. Veel gezelliger, kun je elkaar helpen bij obstakels.
Bij mij op schoot bedoel je?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als je dan wilt gaan zitten, doe het dan in stijl en comfort
Das waar. Ik klauter altijd op het aanrecht....quote:Op donderdag 25 september 2014 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
op staan als je ergens niet bij kunt
Ben jij zo stijlvol dan? Comfortabel lijkt het me sowieso niet :$quote:
Het kan wel alleen, zijn genoeg anderen die je wel kunnen of willen helpen. Alleen voor de gezelligheid enzoquote:Op donderdag 25 september 2014 12:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wauw. Ik ken verder echt niemand die dit ook doet of wilt doen
Wat doen?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wauw. Ik ken verder echt niemand die dit ook doet of wilt doen
Zo'n mudrun. 6 of 12 km om te rennen en over obstakels heen te gaan.quote:
Zal er eens over nadenkenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:31 schreef S15 het volgende:
[..]
Het kan wel alleen, zijn genoeg anderen die je wel kunnen of willen helpen. Alleen voor de gezelligheid enzo
Niet te zuinig! En ja het comfort kan verschillenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben jij zo stijlvol dan? Comfortabel lijkt het me sowieso niet :$
En over sloten springen enzo? Lijkt me epischquote:Op donderdag 25 september 2014 12:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo'n mudrun. 6 of 12 km om te rennen en over obstakels heen te gaan.
Oeh interessant wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
Niet te zuinig! En ja het comfort kan verschillen
Volgens mij ook ja! Doe je ook mee?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
En over sloten springen enzo? Lijkt me episch
You're welcomequote:Op donderdag 25 september 2014 12:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zal er eens over nadenkenmaar thanks voor de info. Lijkt me goed voor mij
Haha, komt vast wel goed. Maar sowieso is dit weer eens iets heel anders dus leuk om een keer te doen.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:35 schreef S15 het volgende:
[..]
You're welcome
Hoor het wel, ander DM je het maar, wie weet zie ik je dan nog wat ik net al zei. Dan loop je maar met ons mee
Zou ik eigenlijk ook moeten doen. Verstandige dame ben jijquote:Op donderdag 25 september 2014 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eerst maar eens conditie opbouwen... dan zie ik wel weer verder![]()
Grenzen verleggenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha, komt vast wel goed. Maar sowieso is dit weer eens iets heel anders dus leuk om een keer te doen.
Godver, dat zeg ik de hele tijd alquote:Op donderdag 25 september 2014 12:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk ook moeten doen. Verstandige dame ben jij
Ja. Dat dus.quote:
Ja je hebt ook gelijk. Zal ik jou dan ook verstandig noemen?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:38 schreef S15 het volgende:
[..]
Godver, dat zeg ik de hele tijd al
Vrouwen![]()
Nou ik merk qua kracht dat het allemaal wel lekker gaat, en aan mijn kledingquote:Op donderdag 25 september 2014 12:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk ook moeten doen. Verstandige dame ben jij
Doe maar wat je wiltquote:Op donderdag 25 september 2014 12:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja je hebt ook gelijk. Zal ik jou dan ook verstandig noemen?
Wil daar alleen niet zo aan. Dans liever in mijn zolderkamer
Als jij gewoon zo doorgaat kom je er wel. Het begin is zwaar.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik merk qua kracht dat het allemaal wel lekker gaat, en aan mijn kleding![]()
Kreeg gister ook weer een compliment
Maar conditioneel is het altijd ge-emmer geweest..
Complimentjes zijn altijd leuk. Geeft ook meer nieuwe motivatie om door te gaan.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik merk qua kracht dat het allemaal wel lekker gaat, en aan mijn kleding![]()
Maar conditioneel is het altijd ge-emmer geweest..
schatje ik ben al 3 jaar bezigquote:Op donderdag 25 september 2014 12:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als jij gewoon zo doorgaat kom je er wel. Het begin is zwaar.
Ja ik bedoelde met het begin ook het begin begin, en dat heb je dus allang gehad :$quote:Op donderdag 25 september 2014 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schatje ik ben al 3 jaar bezig
Ook met hardlopen? Of alleen sportschool?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schatje ik ben al 3 jaar bezig
Vandaarquote:Op donderdag 25 september 2014 12:43 schreef Tamashii het volgende:
Ik zit gewoon al drie uur in de trein voor niks.poeeeeeh. En geen laptop mee dus kan alleen dit
Daarom ben ik zo actief ja. Als ik zo thuis ben ga ik op bezoek bij schoonfam.quote:
Oh, had het over DM's eigenlijk hahaquote:Op donderdag 25 september 2014 12:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo actief ja. Als ik zo thuis ben ga ik op bezoek bij schoonfam.
Het is altijd een strijd he?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde met het begin ook het begin begin, en dat heb je dus allang gehad :$
Wist niet dat je al 3 jaar bezig was tho. Haha
Nee hardlopen kwam ik niet verder ... en nu laatst wel weer geprobeerd maar snel last van schenen .. voelt niet lekker/goed dus ik ben met roeien begonnenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:43 schreef S15 het volgende:
[..]
Ook met hardlopen? Of alleen sportschool?
Dat ookquote:Op donderdag 25 september 2014 12:45 schreef S15 het volgende:
[..]
Oh, had het over DM's eigenlijk haha
Oke, gezellig
Goed bezig johquote:Op donderdag 25 september 2014 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is altijd een strijd he?
Als ik niks doe dan eindig ik weer op 118 kilo
[..]
Nee hardlopen kwam ik niet verder ... en nu laatst wel weer geprobeerd maar snel last van schenen .. voelt niet lekker/goed dus ik ben met roeien begonnen
en touwtje springen....
Sportschool zit ik nu een jaar op.. in de 2 jaar ervoor ben ik 25 kilo kwijt geraakt.
Nee, want je reageerde niet meerquote:
Oh haha zie dus weer geen dms staan. Zal ff kijken.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:46 schreef S15 het volgende:
[..]
Nee, want je reageerde niet meer
Maar je kan natuurlijk niet alles tegelijk, ondanks dat je een vrouw bent.
Maakt niet zoveel uit johquote:Op donderdag 25 september 2014 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh haha zie dus weer geen dms staan. Zal ff kijken.
Respect toch. Echt zo knap.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is altijd een strijd he?
Als ik niks doe dan eindig ik weer op 118 kilo
[..]
Nee hardlopen kwam ik niet verder ... en nu laatst wel weer geprobeerd maar snel last van schenen .. voelt niet lekker/goed dus ik ben met roeien begonnen
en touwtje springen....
Sportschool zit ik nu een jaar op.. in de 2 jaar ervoor ben ik 25 kilo kwijt geraakt.
Lol, waar en wanneer?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja! Doe je ook mee?
Lekker hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ja ik lig nogquote:Op donderdag 25 september 2014 13:05 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik ben vanaf 7.00 al aan het werk.
Remy Bonjaskiquote:Op donderdag 25 september 2014 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Dat volg je? Zitten er nog noemenswaardige mensen in dit jaar?
Mwoah, de 2 lekkerste wijven zijn er alweer uit gestuurdquote:Op donderdag 25 september 2014 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Dat volg je? Zitten er nog noemenswaardige mensen in dit jaar?
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Hadden we er ook nog wel ff in gebleven
Ancillaquote:Op donderdag 25 september 2014 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwoah, de 2 lekkerste wijven zijn er alweer uit gestuurd![]()
Verder nog die Ferry Doedels. Ik ken verder eigenlijk niemand. Maar vind het altijd wel leuk om te volgen
Is Rémy daar wel een held?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:16 schreef S15 het volgende:
[..]
Remy Bonjaski
Verder is dit pas het eerste seizoen dat ik kijk. Moest altijd trainen donderdagavond, dus had geen tijd om te kijken. Maar tot nog toe vind ik het wel een leuk programma.
Wie stuurt de lekkere wijven nou wegquote:Op donderdag 25 september 2014 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwoah, de 2 lekkerste wijven zijn er alweer uit gestuurd![]()
Verder nog die Ferry Doedels. Ik ken verder eigenlijk niemand. Maar vind het altijd wel leuk om te volgen
Ja, en die vorige week weg moest. Ik weet haar naam niet eens meerquote:
Manuel Broekman. Nare gast.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Wie stuurt de lekkere wijven nou weg
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Waarbij ff best een understatement is
quote:
quote:
Thanksquote:
Juliëtte.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en die vorige week weg moest. Ik weet haar naam niet eens meer
Inderdaadquote:Op donderdag 25 september 2014 13:19 schreef S15 het volgende:
[..]
Juliëtte.
Gelukkig is Coosje Smit er meteen al uit gegaan. Damn
slaanquote:Op donderdag 25 september 2014 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ken ik niet, mag hem nu al niet!
Ja zeker. Wat een koning. Moesten er twee vuur maken, maar dat lukte niet, kregen ze bebloedde handjes. Dus ze zaten een beetje te klagen, staat hij daar: "doorgaan je krijgt er zo wel een kusje op"quote:Op donderdag 25 september 2014 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Oh nee dat bedoel ik juist....
Is ie daar net zo'n held als altijd?
Hele hete seks.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is beter, maar nu even niet
okquote:Op donderdag 25 september 2014 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil niet aan Manuel zittenquote:
quote:
Lekker rustigquote:Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou van mijn stokkie gaan
Ik geloof best dat vrouwen het een knappe man vinden, maar hij is zo hypocriet als de pest in ER.quote:
Ze kijkt alsof ze chloroform ruiktquote:
1 stoot en ze ligt met d'r hoofd tegen de muur, uit balansquote:Op donderdag 25 september 2014 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze kijkt alsof ze chloroform ruikt
Je hebt werkpaarden en sierpaarden, sisquote:
Ja, daar maak je een man blij meequote:
Nondeju hahahahaha.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 stoot en ze ligt met d'r hoofd tegen de muur, uit balans
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Balans is een vereiste Tam, niemand heeft zin in klungelige seks![]()
Zeker waarquote:Op donderdag 25 september 2014 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Balans is een vereiste Tam, niemand heeft zin in klungelige seks![]()
Ja he bah.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee man, ik moet niet aan seks denken.. gatverrrrrrrrr
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt werkpaarden en sierpaarden, sis
Dat is vies enzo...En dat de kleren uit moeten is ook zo 2000quote:Op donderdag 25 september 2014 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee man, ik moet niet aan seks denken.. gatverrrrrrrrr
Ja en scheren is ook zo 1984quote:Op donderdag 25 september 2014 14:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is vies enzo...En dat de kleren uit moeten is ook zo 2000
Gewoon zo af en toequote:Op donderdag 25 september 2014 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en scheren is ook zo 1984
quote:
Doe lekker zelfquote:Op donderdag 25 september 2014 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Tammi, regel eens een trio met haar.
Wacht wat? En wie is de derde persoon?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe lekker zelfik wil al een trio met lola.
Dat heb ik ook. Beetje schaamhaar is oke vind ik. Streepje vind ik vreselijk, krijg ik nooit goedquote:Op donderdag 25 september 2014 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 keer in de week
heb nu een streepje maar ik vind het eigenlijk helemaal niet zo mooi
Jammerquote:Op donderdag 25 september 2014 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik krijg hulp van vriendlief, ondersteboven recht scheren werkt toch nietquote:Op donderdag 25 september 2014 14:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Beetje schaamhaar is oke vind ik. Streepje vind ik vreselijk, krijg ik nooit goed
Voor jou jaquote:Op donderdag 25 september 2014 14:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer
--
Ah ancilia, ook zo'n dom figuur.
Streepje.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 keer in de week
heb nu een streepje maar ik vind het eigenlijk helemaal niet zo mooi
Jij bent natuurlijk een mooi werkpaardjequote:
Dat ik even niet kan wil niet zeggen dat ik het niet WILquote:Op donderdag 25 september 2014 14:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nuhu, jij zei nu even niet dus je begon zelf
Serieus? Dan doe ik toch iets verkeerd...quote:Op donderdag 25 september 2014 14:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is vies enzo...En dat de kleren uit moeten is ook zo 2000
Natuurlijk niet. Seksquote:Op donderdag 25 september 2014 14:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Serieus? Dan doe ik toch iets verkeerd...
Ik riep altijd dat ze zo snel mogelijk uitgekleed moest zijn. Stopwatch erbij.quote:
Bluhh 16.00 beginnen?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, even een uurtje chillen voor ik aan het werk mag
Nee, 17.00.quote:
"mag"quote:Op donderdag 25 september 2014 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, even een uurtje chillen voor ik aan het werk mag
Dan ben ik precies klaar met werken. Even boodschapjes doen en daarna lekker op het bankje liggen en niets meer doenquote:Op donderdag 25 september 2014 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, 17.00.
Ik kan een vol uurtje chillen. Dan ga ik me klaarmaken en richting werk.
Een beetje. Het is altijd wel gezellig met mijn liefste collega'squote:Op donderdag 25 september 2014 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"mag"
Want je hebt er zo'n zin in
Hey VA, even een vraag tussendoor, ga je stappen vanavond?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"mag"
Want je hebt er zo'n zin in
Ja, tot 0.00.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:58 schreef S15 het volgende:
[..]
Dan ben ik precies klaar met werken. Even boodschapjes doen en daarna lekker op het bankje liggen en niets meer doen
Lange dag vandaag?
Tja, geld moet toch ergens vandaan komenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:00 schreef S15 het volgende:
[..]
Ai balen, zou echt niks voor mij zijn.
Tuurlijk, maar ik bedoel, hele dag wachten tot je eindelijk mag gaan werken. Of ben je nu eerst naar school geweest?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tja, geld moet toch ergens vandaan komen
Ik kom net thuis van school, ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:02 schreef S15 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik bedoel, hele dag wachten tot je eindelijk mag gaan werken. Of ben je nu eerst naar school geweest?
Aah oke, zeker lange dag dan, maar dat kun je dan toch beter hebben dan de hele dag wachten denk ik?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kom net thuis van school, ja.
Lange dagen zo, respect.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Standaard hoorquote:
Mooi, mooiquote:Op donderdag 25 september 2014 14:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een beetje. Het is altijd wel gezellig met mijn liefste collega's
Niet van plan, maar whatsup?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:59 schreef yats het volgende:
[..]
Hey VA, even een vraag tussendoor, ga je stappen vanavond?
Ik weet genoeg te doen, dus het zou niet wachten zijnquote:Op donderdag 25 september 2014 15:02 schreef S15 het volgende:
[..]
Aah oke, zeker lange dag dan, maar dat kun je dan toch beter hebben dan de hele dag wachten denk ik?
Ooh ja, je woont ook op jezelf he. Dan is er inderdaad sowieso wel van alles te doen.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet genoeg te doen, dus het zou niet wachten zijn
Lange dag dus, respect. Hoe gaat het met de juridische blokken?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja weet dat dat zo'n beetje jouw standaard dagen zijn, vandaar ook respect.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Standaard hoor
Maandag, dinsdag en donderdag altijd school en dan werken. Woensdag is mijn enige dag vrij van allebei. Vrijdag school. Zaterdag en zondag werken.
Heb er momenteel geen. Maar die van vorig jaar heb ik gehaald.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:06 schreef yats het volgende:
[..]
Lange dag dus, respect. Hoe gaat het met de juridische blokken?
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja weet dat dat zo'n beetje jouw standaard dagen zijn, vandaar ook respect.
Ik ga misschien de stad in. Even kijken of we veer ook uit kunnen nodigen?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet van plan, maar whatsup?
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb er momenteel geen. Maar die van vorig jaar heb ik gehaald.
Als dat kan ga ik even mee. Even snel biertje doen, moet morgen er wel vroeg uit en ik heb geen fiets, dus moet vroeg wegquote:Op donderdag 25 september 2014 15:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga misschien de stad in. Even kijken of we veer ook uit kunnen nodigen?
Ja, maar ik weet zo niet uit mijn hoofd welke. Ik kan het wel even opzoeken. Moment.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:07 schreef yats het volgende:
[..]Krijg je nog nieuwe juridische blokken of was dit het?
Klinkt als een prima plan, ik moet morgen ook gewoon werken. Vraag jij feer of moet ik even appen?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als dat kan ga ik even mee. Even snel biertje doen, moet morgen er wel vroeg uit en ik heb geen fiets, dus moet vroeg weg
Handhavingsrecht. Verder niet iets waarvan ik direct kan zien of dat met wettenbundels is..quote:Op donderdag 25 september 2014 15:07 schreef yats het volgende:
[..]Krijg je nog nieuwe juridische blokken of was dit het?
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet zo niet uit mijn hoofd welke. Ik kan het wel even opzoeken. Moment.
app jij maar, ik heb weer lesquote:Op donderdag 25 september 2014 15:09 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt als een prima plan, ik moet morgen ook gewoon werken. Vraag jij feer of moet ik even appen?
Ah, dat is redelijk eenvoudig. Wel veel stampen qua regels. Mogen jullie de wettenbundel erbij houden?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Handhavingsrecht. Verder niet iets waarvan ik direct kan zien of dat met wettenbundels is..
Ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, dat is redelijk eenvoudig. Wel veel stampen qua regels. Mogen jullie de wettenbundel erbij houden?
Nog steeds kickboxen?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
En op woensdag en vrijdag avond train ik mezelf dan dus helemaal naar de tering
Ik hou niet van sparren. Dan kan ik niet helemaal los gaan.quote:
Dat scheelt. Mogen jullie er ook aantekeningen bij houden of in de wettenbundel schrijven? Dat mochten wij nooit, als ze dat zagen werd de bundel ingenomen.quote:
Ooh, dat deden wij meestal welquote:Op donderdag 25 september 2014 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou niet van sparren. Dan kan ik niet helemaal los gaan.
Op mij kun je wel losgaan hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou niet van sparren. Dan kan ik niet helemaal los gaan.
Nee, natuurlijk nietquote:Op donderdag 25 september 2014 15:12 schreef yats het volgende:
[..]
Dat scheelt. Mogen jullie er ook aantekeningen bij houden of in de wettenbundel schrijven? Dat mochten wij nooit, als ze dat zagen werd de bundel ingenomen.
Ik zit er niet op om iemand in elkaar te kunnen slaan. Maar als ik volop tegen iemand zou sparren, zou diegene wel echt een uitdaging moeten zijn, anders sla ik 'm zo neer.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op mij kun je wel losgaan hoor.
Alleen lukt mij dat ook niet in een sparringspartij, hou onbewust toch in.
Ik doe ook niet aan martial arts om mensen in elkaar te kunnen slaan natuurlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit er niet op om iemand in elkaar te kunnen slaan. Maar als ik volop tegen iemand zou sparren, zou diegene wel echt een uitdaging moeten zijn, anders sla ik 'm zo neer.
Dat dus. Tegen een andere man wel, maar tegen een vrouw niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op mij kun je wel losgaan hoor.
Alleen lukt mij dat ook niet in een sparringspartij, hou onbewust toch in.
Waardoor je ze onderschat, je gaat lopen klooien en voor je het weet lig je onderuit op je rug te kijken.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Tegen een andere man wel, maar tegen een vrouw niet.
Zo'n pittige tante al ondertussen?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit er niet op om iemand in elkaar te kunnen slaan. Maar als ik volop tegen iemand zou sparren, zou diegene wel echt een uitdaging moeten zijn, anders sla ik 'm zo neer.
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n pittige tante al ondertussen?
Is dat een verkapte uitdaging om te zien hoe sterk je bent?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel lief dat je me mooi noemtquote:Op donderdag 25 september 2014 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk een mooi werkpaardje
Nee. Ik heb echt een hekel aan sparren. Zoals ik al zei.quote:
Ow dat heb ik niet gelezenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Ik heb echt een hekel aan sparren. Zoals ik al zei.
In Nijmegen mochten ze dat welquote:
Nee....quote:
Ik vind het niet erg om onder een vrouw te liggenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waardoor je ze onderschat, je gaat lopen klooien en voor je het weet lig je onderuit op je rug te kijken.
True story
De kracht komt juist nauwelijks uit je armen, maar vanuit je hele lichaam met de juiste techniek.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee....
Wel goede reflexen, en heb wel slagtechniek vanwege het poolen, en aardige triceps vanwege het kiten
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee....
Wel goede reflexen, en heb wel slagtechniek vanwege het poolen, en aardige triceps vanwege het kiten
slagtechniek vanwege poolen? Ik weet niet wat jij allemaal met je keu doet maar dat is niet te vergelijken met kickboxen he.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee....
Ik ook niet, maar alleen ik lag, zij stond nog.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om onder een vrouw te liggen
Sowieso is flexibiliteit/techniek belangrijker dan brute kracht.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De kracht komt juist nauwelijks uit je armen, maar vanuit je hele lichaam met de juiste techniek.
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:26 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso is flexibiliteit/techniek belangrijker dan brute kracht.
Hoezo kan, en jonguh, dat doe je zelf!quote:Op donderdag 25 september 2014 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ik even niet kan wil niet zeggen dat ik het niet WIL
Jonguh
Mannen
Plus een goede conditiequote:Op donderdag 25 september 2014 15:26 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso is flexibiliteit/techniek belangrijker dan brute kracht.
Mijn sifu was maar een heel klein mannetje, maar die produceerde echt gigantisch veel kracht in zijn stoten.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De kracht komt juist nauwelijks uit je armen, maar vanuit je hele lichaam met de juiste techniek.
Mijn coach is ook kleiner dan ik, maar daartegen sparren is geen feestjequote:Op donderdag 25 september 2014 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn sifu was maar een heel klein mannetje, maar die produceerde echt gigantisch veel kracht in zijn stoten.
Ok, dan is het minder leuk.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar alleen ik lag, zij stond nog.
Helaas ben ik soms zo stijf als een plank.quote:
Ik vond het ook nooit zo prettig, maar toch was juist ik vaak de klos.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn coach is ook kleiner dan ik, maar daartegen sparren is geen feestje
Ik train altijd met de coach of met de 2 dames die aan wedstrijden doen. Ik wil altijd alles uit mezelf halen. Na een training ben ik dan ook geen reet meer waard, al mijn energie ligt dan op de matquote:Op donderdag 25 september 2014 15:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond het ook nooit zo prettig, maar toch was juist ik vaak de klos.
Dan was je echt gesloopt.
Nou ja, mijn niet prettig was ook meer dat ik wist dat ik pijn ging lijden, maar ik had het wel nodig om tot het gaatje te gaan.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik train altijd met de coach of met de 2 dames die aan wedstrijden doen. Ik wil altijd alles uit mezelf halen. Na een training ben ik dan ook geen reet meer waard, al mijn energie ligt dan op de mat
Gaat dit over seks?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Afstoten is grotendeels techniekquote:Op donderdag 25 september 2014 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als jij dat wil.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat dit over seks?
Gewichtsverplaatsing, coordinatie, snelheid....quote:Op donderdag 25 september 2014 15:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
slagtechniek vanwege poolen? Ik weet niet wat jij allemaal met je keu doet maar dat is niet te vergelijken met kickboxen he.
Ik zet mijn geld op buurmeisje.
quote:
Net als in het zwembad toen ik jou steeds nakte? Ja man wat een voordeel heeft het kiten tov iemand die geen actieve sport beoefend (ja op 1x in de week bootcamp na).quote:Op donderdag 25 september 2014 15:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewichtsverplaatsing, coordinatie, snelheid....
Nja laat ook maar
Ik wilde je sparenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Net als in het zwembad toen ik jou steeds nakte? Ja man wat een voordeel heeft het kiten tov iemand die geen actieve sport beoefend (ja op 1x in de week bootcamp na).
Dan nog is het niet te vergelijken met de snelheid en techniek van iemand die specifiek er in getraind is he.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewichtsverplaatsing, coordinatie, snelheid....
Nja laat ook maar
quote:
Mezelf. Ik hoek jullie allemaal neerquote:Op donderdag 25 september 2014 15:37 schreef yats het volgende:
[..]Op wie zet je in als grootste ego?
niet faxiequote:Op donderdag 25 september 2014 15:37 schreef yats het volgende:
[..]Op wie zet je in als grootste ego?
Come at me bro!!quote:Op donderdag 25 september 2014 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mezelf. Ik hoek jullie allemaal neer
No wai, ik ben heel snel en lenig dankzij intensief bowlen.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bring it onquote:Op donderdag 25 september 2014 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stappen is ok mits niet te laat krijg ik net door, maar ik heb jouw gegevens niet.quote:
Je weet hoe sierlijk belzen zijn hequote:
Ik heb mad pokerskillzzzquote:Op donderdag 25 september 2014 15:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
No wai, ik ben heel snel en lenig dankzij intensief bowlen.
Nou dan kan je toch hard trappenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog is het niet te vergelijken met de snelheid en techniek van iemand die specifiek er in getraind is he.
Met voetballen leer ik ook trappen en ontwikkel ik snelheid en coördinatie, maar in de ring heb ik daar helemaal niks aan.
Zo hoog kom je nietquote:Op donderdag 25 september 2014 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ik ook niet te laat, dus komt mooi uit. Je krijgt een DMquote:Op donderdag 25 september 2014 15:39 schreef yats het volgende:
[..]
Bring it on
[..]
Stappen is ok mits niet te laat krijg ik net door, maar ik heb jouw gegevens niet.
Dus?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dan kan je toch hard trappen
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 25 september 2014 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet hoe sierlijk belzen zijn he
Daar ging het toch niet overquote:Op donderdag 25 september 2014 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus?
Die trappen zijn eenvoudig te pareren waarbij jij je hele dekking open laat en dus een eenvoudig doelwit bent.
Welquote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel
Jij verwacht kans te maken tegen een vechtmachine als buurmeisje omdat je poolt en triceps hebt gekweekt met je fapsessies.
Ik welquote:
Ontvangen, ik app straks even.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ook niet te laat, dus komt mooi uit. Je krijgt een DM
Liefdequote:Op donderdag 25 september 2014 15:50 schreef Dqod het volgende:
Dit topic heeft een dosis liefde nodig
[ afbeelding ]
Eigenlijk ben ik gewoon bang :$
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:50 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Komt ze met katten aan. Zit hier weer hysterisch te schuimbekken in de hoek vd kamer.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:50 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Niet haten op katten Fasquote:Op donderdag 25 september 2014 15:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt ze met katten aan. Zit hier weer hysterisch te schuimbekken in de hoek vd kamer.
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt ze met katten aan. Zit hier weer hysterisch te schuimbekken in de hoek vd kamer.
quote:
Mission accomplished.quote:
Jonge, ik zal jou eens laten schuimbekkenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben sowieso erg lovablequote:Op donderdag 25 september 2014 15:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Mission accomplished.
[..]
Jonge, ik zal jou eens laten schuimbekken
Maar nu niet, want moet weer weg ok gr gr :$![]()
begrijpelijk welquote:Op donderdag 25 september 2014 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn kater heeft zojuist zn koppie op mn borsten gelegd. Een echte vent, zullen we maar zeggen
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn kater heeft zojuist zn koppie op mn borsten gelegd. Een echte vent, zullen we maar zeggen
Nah, liever op de borsten van een vrouwquote:Op donderdag 25 september 2014 15:58 schreef yats het volgende:
[..]Dat is toch ook een prima plaats? Of lig jij niet graag op de borstkas van een man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |