abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145342980
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:20 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

1 Met knakkers bedoel ik het management en directie van die bedrijven. De cijfermannetjes dus.
2 De wetenschappers/arts-onderzoekers zijn degenen met de medische kennis. Immers zij zijn degenen die in het laboratorium en in de kliniek de medicijnen ontwikkelen.
laat maar, je snapt er niks van, ik ga er niet meer op in. zinloos

quote:
3 Die ervaringen van mensen die met bicarbonaat van kanker zijn genezen zijn inderdaad verzonnen of ingebeeld.
hoe weet je dat zo goed? anders stond het wel in een medisch flutblaadje natuurlijk? of kwam het in de mainstream news?

quote:
Ik kan namelijk ook een prachtig verhaal schrijven hoe bicarbonaat mij genas van kanker. Sterker nog, als ik leverancier was van bicarbonaat zou ik dat zeker doen. Dat verkoopt lekker!
nou dat verkoopt zeker wel, een paar euro voor een kilo, tel uit je winst, vette bek.
ik haal het bij de concurrent. ik krijg het gratiz bij een pak dreft

quote:
Laat ik je een tegenvraag stellen. Zit ons bloed wel of niet standaard al vol met bicarbonaat (dus niet kunstmatig ingenomen)?

Als je antwoord ja is een tweede vraag: Is het niet vreemd dat wanneer je een goedje (bicarbonaat) hebt dat standaard al in grote hoeveelheden in het bloed voorkomt, is het dan niet vreemd dat wanneer je er een lepeltje (bwvs) van inneemt, het dan ineens helpt tegen kanker?

Als je antwoord nee is ook een tweede vraag: Hoe wordt de pH in het bloed constant gehouden?
ik heb helemaal geen zin in schooltje te spelen, je denkt zeker dat ik niks te doen heb ofzo.
geloof wat je wilt geloven.
pi_145344334
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

laat maar, je snapt er niks van, ik ga er niet meer op in. zinloos

[..]

hoe weet je dat zo goed? anders stond het wel in een medisch flutblaadje natuurlijk? of kwam het in de mainstream news?

[..]

nou dat verkoopt zeker wel, een paar euro voor een kilo, tel uit je winst, vette bek.
ik haal het bij de concurrent. ik krijg het gratiz bij een pak dreft

[..]

ik heb helemaal geen zin in schooltje te spelen, je denkt zeker dat ik niks te doen heb ofzo.
geloof wat je wilt geloven.
Ik zie weinig echte argumentatie in je post. Leg liever uit waarom bicarbonaat (dat is bakpoeder, toch?) een medicinale werking heeft en waarom dat geloofwaardig is..
pi_145344672
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik zie weinig echte argumentatie in je post. Leg liever uit waarom bicarbonaat (dat is bakpoeder, toch?) een medicinale werking heeft en waarom dat geloofwaardig is..
nee, lees de linken maar. genoeg info en ervaringen
dat wordt niet geloofd, het zijn oplichters enz.
zoek het uit dan
pi_145344888
West African Ebola Outbreak is a Hoax

http://nodisinfo.com/west-african-ebola-outbreak-hoax/
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:29:26 #155
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_145345429
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:19 schreef snurkhapper het volgende:
West African Ebola Outbreak is a Hoax

http://nodisinfo.com/west-african-ebola-outbreak-hoax/
Thanks deze beelden had ik nog niet gezien. Zelfs een blinde kan nog zien dat het een poppenkast is of je moet wel heel erg onnozel zijn als je in deze bullshit trapt :D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_145346010
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:29 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Thanks deze beelden had ik nog niet gezien. Zelfs een blinde kan nog zien dat het een poppenkast is of je moet wel heel erg onnozel zijn als je in deze bullshit trapt :D
gevonden uit de comments van deze link.

CIA Insider Warned of Ebola False Flag in September

http://www.prisonplanet.c(...)ag-in-september.html

ik vertrouw die alex jones niet zo, wat denk jij van deze former cia insider?
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:42:25 #157
189978 controlaltdelete
pi_145346185
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:39 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

ik vertrouw die alex jones niet zo, wat denk jij van deze cia insider?
Er ligt helemaal niemand in die kist. En die gozer die een ambulance salueert? Het is zo obvious!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_145346454
bang moeten we zijn, wees erg bang
geen nood, we worden straks gered door onze geweldige leiders :')
:D
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:50:25 #159
189978 controlaltdelete
pi_145346641
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:39 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

ik vertrouw die alex jones niet zo, wat denk jij van deze former cia insider?
Bij AJ haak ik meestal snel af. Ik denk dat hij goedbedoelend ooit begonnen is maar nu zijn publiek bespeelt,hij is bedreigd of toch voor het grote geld gezwicht?
pi_145346876
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Bij AJ haak ik meestal snel af. Ik denk dat hij goedbedoelend ooit begonnen is maar nu zijn publiek bespeelt,hij is bedreigd of toch voor het grote geld gezwicht?
ja, denk het ook. hij heeft soms best wel bruikbare info, maar verzwijgt ook het een en ander.
hij staat onder controle van bepaalde knakkers schat ik zo in
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:54:49 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145346907
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb nooit ergens beweerd dat alternatieve geneeskunde daar ook geen graaiers tussen zitten daar ben ik heilig van overtuigd maar dat valt te verwaarlozen tov de wereldwijde omzet van BP omdat ze nu éénmaal een veel grotere machtspositie bezitten dit reikt tot zelfs zover dat ze de overheid in hun greep hebben. Geloof jij nu maar dat ze het alleen maar te doen is voor het beste van onze volksgezondheid.
nou... ze hebben mijn been gered mijn broertje van een tumor en mijn zus van zwangerschapsvergiftiging en zoveel anderen, dus ja best wel wat vertrouwen gewekt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:02:14 #162
189978 controlaltdelete
pi_145347315
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

nou... ze hebben mijn been gered mijn broertje van een tumor en mijn zus van zwangerschapsvergiftiging en zoveel anderen, dus ja best wel wat vertrouwen gewekt.
Ik ben blij voor je, fijn en vooral blijven vertrouwen.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:04:09 #163
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_145347406
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je bent een naar persoon
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:07:11 #164
189978 controlaltdelete
pi_145347566
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je bent een naar persoon
Ik gun iedereen het beste maar het is een kwestie van je gezonde verstand gebruiken, heb je wel naar die video gekeken van Snurk? Durf je dan nog te beweren dat dit medische hulpverleners zijn die een patiënt vervoeren?
pi_145347690
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je bent een naar persoon
ik vind jou een naar persoon homeopathische piet.
je voegt niets toe hier, alleen klagen en zeiken
  Moderator woensdag 8 oktober 2014 @ 22:09:40 #166
249559 crew  Lavenderr
pi_145347714
quote:

[..]

Waarom nou zo hatelijk :N
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:10:57 #167
189978 controlaltdelete
pi_145347780
quote:
13s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom nou zo hatelijk :N
Niks hatelijks aan, ik ben blij voor hem en vind het fijn dat hij nog zoveel vertrouwen in ze heeft. Ik wou dat ik het nog had.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:15:16 #168
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145348003
quote:

[..]

Sorry hier heb ik maar 1 antwoord op... :')
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:16:22 #169
45206 Pietverdriet
pi_145348072
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik gun iedereen het beste
Nee, je post zit vol haat
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:16:51 #170
45206 Pietverdriet
pi_145348105
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:09 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

ik vind jou een naar persoon homeopathische piet.
je voegt niets toe hier, alleen klagen en zeiken
Weltruste lambiekje
pi_145348170
ah, een compliment, thanks
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:20:13 #172
189978 controlaltdelete
pi_145348268
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, je post zit vol haat
slaat helemaal nergens op, kun je niks beter verzinnen als argument? Heb je trouwens dat artikel gelezen van Snurk en die video wel eens bekeken? Ik ben bang van niet, lekker veilig want je zou eens van je geloof vallen.
  Moderator woensdag 8 oktober 2014 @ 22:26:37 #173
249559 crew  Lavenderr
pi_145348594
En toch nog even on topic :')

Nederlander VN-crisiscoördinator ebola Liberia

Secretaris-generaal Ban Ki-moon van de Verenigde Naties heeft de Nederlander Peter Jan Graaff benoemd als ebola-crisiscoördinator voor Liberia.

Uit hoofde van zijn functie zal Graaff namens de ebolamissie van de VN (Unmeer) nauw samenwerken met de regering van Liberia om internationale hulp zo snel en effectief mogelijk in het West-Afrikaanse land te krijgen.

Marcel Rudasingwa uit Rwanda gaat dezelfde rol vervullen in Guinee. Voor Sierra Leone heeft Ban Ki-moon de Amerikaan Amadu Kamara aangesteld.

http://www.nu.nl/buitenla(...)r-ebola-liberia.html
pi_145348814
die nu punt en el linkjes die je overal strooit kan je gewoon in nws dumpen hoor lavenderrr,
dan blijft het hier gewoon bnw
of heb je aandelen van die site?
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:36:27 #175
189978 controlaltdelete
pi_145349054
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:30 schreef snurkhapper het volgende:
die nu punt en el linkjes die je overal strooit kan je gewoon in nws dumpen hoor lavenderrr,
dan blijft het hier gewoon bnw
of heb je aandelen van die site?
_O-

Wat de meerwaarde daarvan is heb ik ook nooit zo begrepen in een forum als BNW.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')