laat maar, je snapt er niks van, ik ga er niet meer op in. zinloosquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:20 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
1 Met knakkers bedoel ik het management en directie van die bedrijven. De cijfermannetjes dus.
2 De wetenschappers/arts-onderzoekers zijn degenen met de medische kennis. Immers zij zijn degenen die in het laboratorium en in de kliniek de medicijnen ontwikkelen.
hoe weet je dat zo goed? anders stond het wel in een medisch flutblaadje natuurlijk? of kwam het in de mainstream news?quote:3 Die ervaringen van mensen die met bicarbonaat van kanker zijn genezen zijn inderdaad verzonnen of ingebeeld.
nou dat verkoopt zeker wel, een paar euro voor een kilo, tel uit je winst, vette bek.quote:Ik kan namelijk ook een prachtig verhaal schrijven hoe bicarbonaat mij genas van kanker. Sterker nog, als ik leverancier was van bicarbonaat zou ik dat zeker doen. Dat verkoopt lekker!
ik heb helemaal geen zin in schooltje te spelen, je denkt zeker dat ik niks te doen heb ofzo.quote:Laat ik je een tegenvraag stellen. Zit ons bloed wel of niet standaard al vol met bicarbonaat (dus niet kunstmatig ingenomen)?
Als je antwoord ja is een tweede vraag: Is het niet vreemd dat wanneer je een goedje (bicarbonaat) hebt dat standaard al in grote hoeveelheden in het bloed voorkomt, is het dan niet vreemd dat wanneer je er een lepeltje (bwvs) van inneemt, het dan ineens helpt tegen kanker?
Als je antwoord nee is ook een tweede vraag: Hoe wordt de pH in het bloed constant gehouden?
Ik zie weinig echte argumentatie in je post. Leg liever uit waarom bicarbonaat (dat is bakpoeder, toch?) een medicinale werking heeft en waarom dat geloofwaardig is..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
laat maar, je snapt er niks van, ik ga er niet meer op in. zinloos
[..]
hoe weet je dat zo goed? anders stond het wel in een medisch flutblaadje natuurlijk? of kwam het in de mainstream news?
[..]
nou dat verkoopt zeker wel, een paar euro voor een kilo, tel uit je winst, vette bek.
ik haal het bij de concurrent. ik krijg het gratiz bij een pak dreft
[..]
ik heb helemaal geen zin in schooltje te spelen, je denkt zeker dat ik niks te doen heb ofzo.
geloof wat je wilt geloven.
nee, lees de linken maar. genoeg info en ervaringenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zie weinig echte argumentatie in je post. Leg liever uit waarom bicarbonaat (dat is bakpoeder, toch?) een medicinale werking heeft en waarom dat geloofwaardig is..
Thanks deze beelden had ik nog niet gezien. Zelfs een blinde kan nog zien dat het een poppenkast is of je moet wel heel erg onnozel zijn als je in deze bullshit traptquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:19 schreef snurkhapper het volgende:
West African Ebola Outbreak is a Hoax
http://nodisinfo.com/west-african-ebola-outbreak-hoax/
gevonden uit de comments van deze link.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Thanks deze beelden had ik nog niet gezien. Zelfs een blinde kan nog zien dat het een poppenkast is of je moet wel heel erg onnozel zijn als je in deze bullshit trapt
Er ligt helemaal niemand in die kist. En die gozer die een ambulance salueert? Het is zo obvious!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:39 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
gevonden uit de comments van deze link.
CIA Insider Warned of Ebola False Flag in September
http://www.prisonplanet.c(...)ag-in-september.html
ik vertrouw die alex jones niet zo, wat denk jij van deze cia insider?
Bij AJ haak ik meestal snel af. Ik denk dat hij goedbedoelend ooit begonnen is maar nu zijn publiek bespeelt,hij is bedreigd of toch voor het grote geld gezwicht?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:39 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
gevonden uit de comments van deze link.
CIA Insider Warned of Ebola False Flag in September
http://www.prisonplanet.c(...)ag-in-september.html
ik vertrouw die alex jones niet zo, wat denk jij van deze former cia insider?
ja, denk het ook. hij heeft soms best wel bruikbare info, maar verzwijgt ook het een en ander.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bij AJ haak ik meestal snel af. Ik denk dat hij goedbedoelend ooit begonnen is maar nu zijn publiek bespeelt,hij is bedreigd of toch voor het grote geld gezwicht?
nou... ze hebben mijn been gered mijn broertje van een tumor en mijn zus van zwangerschapsvergiftiging en zoveel anderen, dus ja best wel wat vertrouwen gewekt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb nooit ergens beweerd dat alternatieve geneeskunde daar ook geen graaiers tussen zitten daar ben ik heilig van overtuigd maar dat valt te verwaarlozen tov de wereldwijde omzet van BP omdat ze nu éénmaal een veel grotere machtspositie bezitten dit reikt tot zelfs zover dat ze de overheid in hun greep hebben. Geloof jij nu maar dat ze het alleen maar te doen is voor het beste van onze volksgezondheid.
Ik ben blij voor je, fijn en vooral blijven vertrouwen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou... ze hebben mijn been gered mijn broertje van een tumor en mijn zus van zwangerschapsvergiftiging en zoveel anderen, dus ja best wel wat vertrouwen gewekt.
Je bent een naar persoonquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je, fijn en vooral blijven vertrouwen.
Ik gun iedereen het beste maar het is een kwestie van je gezonde verstand gebruiken, heb je wel naar die video gekeken van Snurk? Durf je dan nog te beweren dat dit medische hulpverleners zijn die een patiënt vervoeren?quote:
ik vind jou een naar persoon homeopathische piet.quote:
Waarom nou zo hatelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niks hatelijks aan, ik ben blij voor hem en vind het fijn dat hij nog zoveel vertrouwen in ze heeft. Ik wou dat ik het nog had.quote:
Sorry hier heb ik maar 1 antwoord op...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee, je post zit vol haatquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik gun iedereen het beste
Weltruste lambiekjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:09 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
ik vind jou een naar persoon homeopathische piet.
je voegt niets toe hier, alleen klagen en zeiken
slaat helemaal nergens op, kun je niks beter verzinnen als argument? Heb je trouwens dat artikel gelezen van Snurk en die video wel eens bekeken? Ik ben bang van niet, lekker veilig want je zou eens van je geloof vallen.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:30 schreef snurkhapper het volgende:
die nu punt en el linkjes die je overal strooit kan je gewoon in nws dumpen hoor lavenderrr,
dan blijft het hier gewoon bnw
of heb je aandelen van die site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |