Dag schat...quote:Op donderdag 25 september 2014 10:12 schreef Dondergat het volgende:
Dat vroeg ik alleen omdat Snowballed ondanks mijn vraag tóch een nieuw topic opende. Iets wat bij persoonlijke topics nog altijd not done is!
Jij doet het als reactie op hem, omdat hij het niet leuk vindt. Wat voor scheve definitie van wraak hanteer je?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:32 schreef Dondergat het volgende:
[..]
In dat stukje zeg ik niet dat ik hem dwars wil zitten. Ik zeg alleen dat mijn vriend het niet leuk zou vinden. Ik vind het niet leuk dat ze naar kamasutra gaan, hij gaat wel. Is dat dan ook dwars zitten?
Begrijp jij in welk belang het zou zijn dat ik iets (leuks) te doen heb die dag?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wraak. Als je zelf niet inziet dat je dit aan het doen bent, of het niet wil zien, dan hoop ik dat je vriend het snel uitmaakt. Als je eenmaal begint met wraak nemen op de ander kun je er net zo goed mee ophouden.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:37 schreef Deckard het volgende:
Wat mij betreft duidelijk. Ze vertrouwd hem voor geen meter en is zelf een onstabiel wrak.
Ondertussen verziekt ze een mooie vriendschap omdat ze constant overal er bij moet zijn.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:40 schreef Snowballed het volgende:
Jammer dat ze niet leest wat ze eigenlijk wel kan gebruiken..
Ze denkt dat ze alleen voor deze beurs haar grenzen moet aangeven..
Het lijkt mij wel handig in een relatie dat je dat gewoon van elkaar weet.. wat heeft die beurs daar mee te maken..?
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:15 schreef Newbie114 het volgende:
Lekker wraak nemen op elkaargoede relatie dat.
Oh goden, hoe groot kan de plaat voor je kop zijn?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:40 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Begrijp jij in welk belang het zou zijn dat ik iets (leuks) te doen heb die dag?
Enne.. welke vraag eigenlijk..?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:12 schreef Dondergat het volgende:
Ik heb dit topic zelf weer geopend, hoeft dus niet gesloten te worden. Dat vroeg ik alleen omdat Snowballed ondanks mijn vraag tóch een nieuw topic opende. Iets wat bij persoonlijke topics nog altijd not done is!
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:24 schreef Dondergat het volgende:
Nog 5 reacties. Het is aan mij of er een nieuw deel komt, niet aan de lapo'er mocht ik dat niet zijn.
Het is een (ongeschreven?) regel dat je geen persoonlijke topics opnieuw opent als je niet de TS bent. Kijk maar eens hoeveel delen er (al) gesloten zijn/worden omdat zo iemand als jij ongevraagd een deel 2 opent.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dag schat...
Iedereen kan hier een nieuw topic openen.. en helemaal als daar behoefte aan is...
Dus dat doe ik.. je reageert niet, dus word ie gesloten.. en nu open je zelf een nieuwe..?
Jij spoort echt voor geen meter he..?
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh goden, hoe groot kan de plaat voor je kop zijn?
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:40 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Begrijp jij in welk belang het zou zijn dat ik iets (leuks) te doen heb die dag?
Geloof me.. dit word ook een pareltje hoor.. met of zonder mij...quote:Op donderdag 25 september 2014 10:44 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Het is een (ongeschreven?) regel dat je geen persoonlijke topics opnieuw opent als je niet de TS bent. Kijk maar eens hoeveel delen er (al) gesloten zijn/worden omdat zo iemand als jij ongevraagd een deel 2 opent.
Ik heb inderdaad niet gereageerd, ik heb per DM gevraagd of dat topic gesloten mocht worden, omdat ik zélf eventueel een nieuwe wilde openen.
Ik vraag het aan Newbie.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
Beantwoord die vraag zelf eens, ik kan niet in jouw hoofd kijken.
En toen reageerde er heel iemand anders... ooh.. foei toch..quote:
Oh, sorry. Dat is natuurlijk weer een ongeschreven regel, dat je niet mag reageren op posts op een openbaar forum tenzij dat direct aan je gevraagd wordt. Stom van me, my bad.quote:
Of je bent aan het trollen, of je moet stoppen met deze relatie en even alles op orde krijgen voor jezelf.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Wie heeft het over wraak? Ik zeg alleen dat ik dan ook iets leuks wil gaan doen. Dat mijn vriend hetgeen niet leuk zou hebben gevonden kan ik niks aan doen. Ook hij moet mij vertrouwen.
Als je zelf niet kan inzien dat het duidelijk anders is dan gewoon iets leuks gaan doen (aka zonder wraak te nemen) dan heb je een gigantische plaat voor je kop. Uit je reactie leid ik af dat dit duidelijk het geval is.quote:
Niet zo flauw doen alsjeblieft.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh, sorry. Dat is natuurlijk weer een ongeschreven regel, dat je niet mag reageren op posts op een openbaar forum tenzij dat direct aan je gevraagd wordt. Stom van me, my bad.
Beantwoord de vraag gewoon.
Er is hier maar één die flauw doet, met je wraakactie. En geef gewoon antwoord op de vraag.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:57 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen alsjeblieft.
Als je mensen om advies vraagt, en 99% van de mensen geeft aan dat je niet goed bezig bent en je je eigen relatie aan het saboteren bent.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:57 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Stoppen met deze relatie zal ik niet doen. Ik heb de dingen voor mezelf op orde, dank je.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of je bent aan het trollen, of je moet stoppen met deze relatie en even alles op orde krijgen voor jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik nou ook...quote:Op donderdag 25 september 2014 10:57 schreef Dondergat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:59 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Stoppen met deze relatie zal ik niet doen. Ik heb de dingen voor mezelf op orde, dank je.Jij hebt helemaal niks op orde, wat een wantrouwig en dom wijf ben jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |