abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 september 2014 @ 23:35:31 #1
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144841060
Hier verder:

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:54 schreef Dondergat het volgende:
Mijn vriend kreeg afgelopen week een appje van een vriend of de kamasutrabeurs een leuk idee was om heen te gaan dit weekend. Ik zo: "Ja leuk!" Bleek later dat die vriend bedoelde dat zij met z'n tweeën zou willen gaan en met dat heb ik een beetje moeite.

Ik ben absoluut niet zo'n jaloers kreng dat ik continu kwaad ben eenmaal op de beurs omdat hij naar vrouwen kijkt. Van mij mag hij, ik zal hem nergens van tegenhouden.

Alleen als zij alleen zouden gaan heb ik dus moeite mee. Bang dat hij denkt: "Ze is er niet, ik kan dit of dat wel doen" (lees: iets met lichamelijk contact). Of dat er twee zeer leuke vrouwen denken dat daar twee vrijgezelle mannen lopen en ze ergens mee naar toe op sleeptouw nemen. Dat soort dingen.

Wat vinden jullie dat ik moet doen? Ik wil dus graag met z'n drieën, die vriend met z'n tweeën, want die beurs "dat is voor mannen".
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_144841116
Wat mij betreft duidelijk. Ze vertrouwd hem voor geen meter en is zelf een onstabiel wrak.
Ondertussen verziekt ze een mooie vriendschap omdat ze constant overal er bij moet zijn.
  dinsdag 23 september 2014 @ 23:40:22 #3
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144841227
Jammer dat ze niet leest wat ze eigenlijk wel kan gebruiken..
Ze denkt dat ze alleen voor deze beurs haar grenzen moet aangeven..

Het lijkt mij wel handig in een relatie dat je dat gewoon van elkaar weet.. wat heeft die beurs daar mee te maken..?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_144842248
Heeft deze ts alweer eens gereageerd
?
pi_144845359
Nope. TS opent wel een nieuw deel als deze daar zin in heeft. Vast niet.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')