Staat ook op mijn lijstje. Die ga ik kijken na Steins;Gate en Clannad, zeker.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dan raad ik Hunter x Hunter aan.
RIP chinese cartoonsquote:
En na die 148 eps zit je met een leeg gevoel, omdat het jaren kan duren voordat het weer verder gaat.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens, plus het feit dat hij sinds nu ook klaar is 148 eps.
Ziet er geweldig uit. *slingert download aan*quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:37 schreef Kyubey het volgende:
http://haruhichan.com/wpb(...)been-caught-tracing/
Download aangeslingerdquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:08 schreef totalvamp het volgende:
Nieuwe SAO is een beetje creepy...
Lijkt wel een rape anime
Veel plezier!quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:08 schreef totalvamp het volgende:
Lijkt wel een rape anime
Wut 2 totalvamps?quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:34 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Veel plezier!
SANADA SAN SANADA SAN SANADA SAN SANADA SAN
Nee Miku is mijn nieuwe UI, kijk hoe schattigquote:
Zo die was heftigquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:08 schreef totalvamp het volgende:
Lijkt wel een rape anime
Ben benieuwd of Kirito nog hulp krijgt van Sinon zelfquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Zo die was heftig
Dacht je 2 seizoenen lang een anime over rpg gaming te zien
I am all over itquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Was inderdaad een goede aflevering.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:20 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Kirito nog hulp krijgt van Sinon zelfIk bedoel, pak een keukenmes of honkbalknuppel ofzo. Die gast is net een rietje.
Mahouka 26 tijd!!!!!
Mwa ik weet niet of daar wel kogels in zittenquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:05 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Was inderdaad een goede aflevering.
Betreft Sinon... weet je nog wat ze in haar la heeft liggen..? Die zal ze wel pakken.
Top 10 ben ik het alleen niet eens met steinsgatequote:Op zaterdag 27 september 2014 22:18 schreef Qunix het volgende:
Klopt dit lijstje een beetje? Wat vinden jullie?
http://myanimelist.net/topanime.php
Het toont inderdaad wel goed aan wat populair is.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:18 schreef Qunix het volgende:
Klopt dit lijstje een beetje? Wat vinden jullie?
http://myanimelist.net/topanime.php
MAL is dan ook reddit+Gaiaquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het toont inderdaad wel goed aan wat populair is.
De smaak van MAL is overigens wel legendarisch slecht. Het is zo onderhand wel een zegde: MAL\s smaak zuigt.
Bijna nostalgie geworden. Als ik over 50 a 60 jaar (stok)oud ben dan zit het nog steeds in mijn hoofd.quote:
HET IS DE TOEKOOOMSSTTTquote:Op zondag 28 september 2014 00:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Karen Senki
Karen Senki
Karen Senki
Karen Senki
Ziet er zo slecht uit, doet mij denken aan die fucking Barbie en het Zwanenmeer films die mijn nichtje van drie fucking per s moest kijken toen ik babysitte omdat mijn nichtjes en zusje niet konden.
Van die hele gare computerbewegingen, ziet er niet uit.
Bij Sidonia kon het nog, maar dit is huilen met de pet op.
Je hebt hem gezien? Tijdens gevechten is het niet zo storend, maar als ze praten is het een ander verhaal.quote:
Ik heb een trailer gezien. Het ziet er nog afschuwelijker uit dan Fleurs du Mal.quote:Op zondag 28 september 2014 00:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je hebt hem gezien? Tijdens gevechten is het niet zo storend, maar als ze praten is het een ander verhaal.
Ja het doet wel pijn aan de ogen ja, zeker de eerste vijf minuten. Nou ja, actie is goed en als het toch maar 10 minuten per aflevering duurt kan het prima.quote:Op zondag 28 september 2014 00:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb een trailer gezien. Het ziet er nog afschuwelijker uit dan Fleurs du Mal.
Ik zet hem net aan. Het gaat moeilijk worden.quote:Op zondag 28 september 2014 02:32 schreef Hermanna het volgende:
Laatste aflevering van de anime van het seizoen. Barakamon verveelde nooit, ik wil meer.
De intro alleen was het al waard.quote:Op zondag 28 september 2014 02:32 schreef Hermanna het volgende:
Laatste aflevering van de anime van het seizoen. Barakamon verveelde nooit, ik wil meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |