Heb je gemist dat DEEN het ging doen? Het was een moeilijke dag toen dat nieuws bekend werd. It's a terrible day for rainquote:Op zondag 28 september 2014 17:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oh, een andere studio? Vandaar dat haar ogen zo anders waren.
De manga is anders best vet.quote:Op zondag 28 september 2014 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
Satelight is dit seizoen te druk bezig met een of andere ecchi harem.
http://anilist.co/anime/20809
Was het 't waard, Satelight, ik betwijfel het.
Die ja, die is ook goedquote:Op zondag 28 september 2014 17:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
One Punch-Man
Sakamoto desu ga?
Sprite
Holyland
Aiki (lees ik nu)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al gelezenquote:
Sakamoto desu ga? Maar eens proberen dan. Er zijn nog wel wat manga over, alleen die zijn of op hiatus, of scanlations gaan te langzaam dus heb ik ze op onholdquote:Op zondag 28 september 2014 17:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
One Punch-Man
Sakamoto desu ga?
Sprite
Holyland
Aiki (lees ik nu)
HEY PISNICHT IK SUGGEREER OOK WATquote:Op zondag 28 september 2014 17:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al gelezen.
[..]
Sakamoto desu ga? Maar eens proberen dan. Er zijn nog wel wat manga over, alleen die zijn of op hiatus, of scanlations gaan te langzaam dus heb ik ze op onhold.
Tsubasa is wel het lezen waard, voor de rest ben ik niet echt een standaard shönen fan met Manga. Gantz ben ik bij chapter 210 ofzo.quote:Op zondag 28 september 2014 17:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HEY PISNICHT IK SUGGEREER OOK WAT
Dus Tatsuya vergelijkt zichzelf met zichzelf met Zhuge Liang?quote:
Database komt terug.quote:
dan heb je deze 2 ook al gehad denk ikquote:Op zondag 28 september 2014 17:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Breaker ben ik ook al bij, Ubel blatt ook al mee bezig.
Ruler of the land nog niet, Feng shen Ji heb ik gelezen tot het nieuwe deel. Wacht tot de rest is gescanlate.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |