SPOILER: voor anti scroll hipsters (Zwabber): Fall chartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige seizoenen
2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall
2013 | Winter | Spring | Summer | Fall
2014 | Winter | Spring | Summer | Fall
Anime News Network (ANN): Nieuws over anime en meer.
Animeinfo.com: Hier vind je alle informatie over een anime.
My Anime List (MAL): Houd je eigen anime- en mangalijst bij. Check ook de FOK! MAL groep.
Veel FOK!kers hebben in deze reeks een MAL. Bekijk ze hier:SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.![]()
Mwah, slecht, slecht. Ongeveer zo slecht als suiker. Je lichaam heeft er niets aan, alles is slecht in overmate. Het is geen gif.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Eh het is wel gewoon slecht voor je. Maar het is natuurlijk wel zo dat de hoeveelheid bepaald of het schadelijk is of niet. Neemt niet weg dat ik het gewoon niet meer hoef. Ik zeg niet dat jij het niet mag drinken.🐙![]()
Nou toen ik een fles van die glassex fris op had moesten ze toch echt mijn maag leegpompen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mwah, slecht, slecht. Ongeveer zo slecht als suiker. Je lichaam heeft er niets aan, alles is slecht in overmate. Het is geen gif.![]()
Niet. Zetmeel wordt door je speeksel ook al afgebroken. Maar slecht voor je tanden zijn suiker en zuur. Frisdrank/fruit zorgen voor tanderosie en suiker voor gaatjes.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mag hopen dat hij daar gewoon de normale middelen voor gebruikt en niet iets waar alles naderhand van gaat kleven van de suiker.
[..]
Onzin. Wat trouwens slechter voor je tanden is, zijn dingen zoals chips en aardappels. Zetmeel dat lekker een hele tijd tussen je tanden blijft zitten en de bacteriën voedt. Frisdrank wordt veel sneller afgevoerd.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Superieure humor?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar de eerst helft heel juist de superieure humor in vergelijking met de meer dramatische tweede helft. Ik vind het onbegrijpelijk dat er mensen zijn die zich met Steins;Gate vervelen terwijl ze met een Dr Pepper in de hand kijken naar Hououin Kyouma.![]()
Het enige wat ik wel komisch vond waren de stukken waarin die gekke Okame de naam van deze meid uitsprak:
Irene is bae <3![]()
Yep, vond het saai en slecht.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar serieus je vond hem echt slecht dan?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Tot waar keek je?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Yep, vond het saai en slecht.![]()
7 ongeveerquote:Op woensdag 24 september 2014 23:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tot waar keek je?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Voor zover ik weet breekt dat enzym in je speeksel zetmeel af naar suiker.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Niet. Zetmeel wordt door je speeksel ook al afgebroken. Maar slecht voor je tanden zijn suiker en zuur. Frisdrank/fruit zorgen voor tanderosie en suiker voor gaatjes.🐙![]()
Volgens mij hebben we dit gesprek al een keer eerder gehad, herinner mij iig nog iemand anders uit deze reeks die de serie dropte. Maar vanaf aflevering tien of elf verandert het van genre en wordt een totaal andere serie. Zou je toch echt aanraden om het nog eens een kans te geven.quote:![]()
Dat zal wel robin zijn geweest.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dit gesprek al een keer eerder gehad, herinner mij iig nog iemand anders uit deze reeks die de serie dropte. Maar vanaf aflevering tien of elf verandert het van genre en wordt een totaal andere serie. Zou je toch echt aanraden om het nog eens een kans te geven./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Nee die heeft hem volgens mij afgekeken.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat zal wel robin zijn geweest.![]()
Glucose wordt afgebroken in verschillende suikers.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Niet. Zetmeel wordt door je speeksel ook al afgebroken. Maar slecht voor je tanden zijn suiker en zuur. Frisdrank/fruit zorgen voor tanderosie en suiker voor gaatjes.Krikken de Flamenco's uiteindelijk?quote:Ik had wel even eenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:55 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Superieure humor?![]()
Het enige wat ik wel komisch vond waren de stukken waarin die gekke Okame de naam van deze meid uitsprak:
[ afbeelding ]-momentje toen ik snapte waarom Hououin haar "Tza Zombie" noemt afgezien van het gegeven dat het ook deels geïnspireerd is door het idee dat de Christus ook een soort van zombie was.
Over smaak valt niet te twisten en over humor al helemaal niet, maar ik vond het Hououin Kyouma typetje het allergrappigste typetje uit een Japanse komedie die ik tot nog zo ver gezien heb. Vooral omdat het lijkt alsof hij wartaal uitslaat, terwijl het allemaal uiteindelijk bewijst dat Okabe het meest inzichtelijke personage in zijn groep is. De kerel heeft charisma!“An interesting thing is a good thing.”![]()
Het is alweer bijna tijd voor ene nieuwe berserk chapter
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik ergerde me juist daaraan omdat die constant poep zat te pratenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik had wel even een-momentje toen ik snapte waarom Hououin haar "Tza Zombie" noemt afgezien van het gegeven dat het ook deels geïnspireerd is door het idee dat de Christus ook een soort van zombie was.
Over smaak valt niet te twisten en over humor al helemaal niet, maar ik vond het Hououin Kyouma typetje het allergrappigste typetje uit een Japanse komedie die ik tot nog zo ver gezien heb. Vooral omdat het lijkt alsof hij wartaal uitslaat, terwijl het allemaal uiteindelijk bewijst dat Okabe het meest inzichtelijke personage in zijn groep is. De kerel heeft charisma!
Maarja aangezien er geen actie in zit zal het vast niet geschikt voor mij zijn.
Ben nou Guilty Crown kijken omdat ik dat altijd nog wou doen, en vind het toch wel zeer vermakelijk
EDIT:
en de OP van Steins Gate is stom
Irene is bae <3![]()
Chuunibyou!quote:Op woensdag 24 september 2014 23:12 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik ergerde me juist daaraan omdat die constant poep zat te praten🐙![]()
Berserk Authorquote:Op woensdag 24 september 2014 23:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het is alweer bijna tijd voor ene nieuwe berserk chapter. M'n art is zo geweldig dat het nou eenmaal een halfjaar duurt voor een chapter.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |