Eerst maar een keer zien te winnenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Eerst het linkerrijtje maar zien te halen.
Daarom noem ik de 6e plaats ook een prima prestatie.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Eerst het linkerrijtje maar zien te halen.
Ik ook denk ik. Ga gewoon weer lkkr een Breaking Bad rerun doen. Stuk vermakelijker dan dit.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ga dit niet volhouden.. als het rust is haak ik af.. zie straks wel wat het is geworden
Alles nog een keer kijken? Nee dat is nuttigquote:Op woensdag 24 september 2014 21:28 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Ik ook denk ik. Ga gewoon weer lkkr een Breaking Bad rerun doen. Stuk vermakelijker dan dit.
Ik wou dat ik die show opnieuw kon kijken zonder te weten wat er gaat gebeurenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:28 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Ik ook denk ik. Ga gewoon weer lkkr een Breaking Bad rerun doen. Stuk vermakelijker dan dit.
Heb je alleen helaas weinig aan zonder puntenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:29 schreef Muto het volgende:
Gelukkig speelden we zondag attractief voetbal.
Proef het cynisme.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je alleen helaas weinig aan zonder punten
trieste kakkerlakquote:Op woensdag 24 september 2014 21:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
JOOOOOOOOODEN LOOOOOPEN ALTIJD WEG
Tsja ach, van deze wedstrijd weet je ook al wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik wou dat ik die show opnieuw kon kijken zonder te weten wat er gaat gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |