Dus niet meer of minder te verwijten dan de rest.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niet? Bea is vast al jaren op de hoogte wat de wereldpolitiek voor ons in petto heeft met haar Bilderberg waar ze elk jaar prominent bij aanwezig was.
Dat ligt eraan. Waar werd ze geïnterviewd?quote:
Ben ik niet met je eens. Ze heeft een dikke vinger in de pap in dit alles, onderschat ze niet onze oranje -edit-quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus niet meer of minder te verwijten dan de rest.
Ja, stiekem is Bea het hoofd van Bilderberg. En binnenkort Wimpie-Lex. Daar gaat het allemaal mis, blijkbaarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ze heeft een dikke vinger in de pap in dit alles, onderschat ze niet onze oranje .
In het Pentagon. Check Nieuwsuur van gisteren maar even. Niets onhandig gecropt in dit geval.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Waar werd ze geïnterviewd?
Zelfde geintje als de "Bush staat voor een Israelische vlag --> Bush is een Zionist" hetze die jaren geleden langskwam.
Dat was een (on)handig gecropte foto.
Een Amerikaanse vlag in het Pentagon!?! Hoe bizar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
In het Pentagon. Check Nieuwsuur van gisteren maar even. Niets onhandig gecropt in dit geval.
Internationale en mensenrechten verbieden dat en toevallig is verenigde staten een van de partijen welke internationale recht en mensenrechten erkennen dus die vlieger gaat niet op.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Amerika bombardeert al. Wij niet. Ergo. Wij staan niet onder leiding van Amerika.
[..]
De Amerikaansedie mogen van hun eigen wet namelijk hun eigen burgers beschermen.
[..]
En wat maakt dat nou weer voor'n verschil. Was een Nederlander trouwens. En ja, dat deed hij via zijn eigen opgerichte westerse multinational. Toegevoegde waarde van die opmerking? Nul.
[..]
Je zegt net dat Amerika bevolkingsgroepen tegen elkaar opzet?En ja, ze maken het 'erger'. Sadam onderdrukte jarenlang de ene bevolkingsgroep. Nu Sadam weg is, onderdrukt de ene de andere weer... Is dat een vooropgezet plan? Ik denk het niet.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een Amerikaanse vlag in het Pentagon!?! Hoe bizar.
In het EP bedoel je? Tja als je werkelijk denkt dat het beleid van een minister door de coalitie in het EP wordt gevormd of enigszins veranderd dan heb je het heel erg mis.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet alleen de PvdA. In de EU bijvoorbeeld is de PvdA onderdeel van een coalitie. Dan heb je ook water bij de wijn te doen. Dat is politiek.
Er is geen ruimte voor (al te veel) persoonlijke standpunten en zienswijzen. Tenzij je groep Ikzelf begint.
Je kunt je afvragen waarom je daarover valt, waarom je er dingen 'in ziet', waarom er een Nederlandse vlag bij zou moeten staan, of de positie van de vlag numerologisch overeenkomt met de anti-christ als je er van linksboven rechtsachter naar kijkt...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je kunt je afvragen of er niet een Nederlandse vlag bij had gemoeten, of helemaal geen vlag. Hij staat iig niet per ongeluk zo in beeld gepositioneerd natuurlijk.
Wat verbieden die precies? Want het is nogal multi interpretabel, gezien het feit dat de US zegt dat ze het volste recht hebben om dit te doen. a) op basis van zelfverdediging. b) op basis van internationale vrede.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:49 schreef thom_05 het volgende:
Internationale en mensenrechten verbieden dat en toevallig is verenigde staten een van de partijen welke internationale recht en mensenrechten erkennen dus die vlieger gaat niet op.
Volgens mij doet de US het op eigen houtje, samen met "Jordan, Bahrain, Saudi Arabia, Qatar and the United Arab Emirates" allen geen NATO members.quote:"wij" zijn lid van de NAVO. Amerika bombardeert namens NAVO dus ja we zijn erbij betrokken. De reden waarom wij niet eerder meededen was omdat wij niets voorstellen.
Ik ga lezen!quote:Lees je even in over hoe Iraakse regeringen gevormd zijn en dan begrijp je het.
Blabla...anti-christ .. blabla... numerologie.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen waarom je daarover valt, waarom je er dingen 'in ziet', waarom er een Nederlandse vlag bij zou moeten staan, of de positie van de vlag numerologisch overeenkomt met de anti-christ als je er van linksboven rechtsachter naar kijkt...
Je kunt ook wat nuttigs gaan doen.
Sorry als ik er even cynisch van werd.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wij zijn gewoon het schoothondje van de VS en dat wordt zo nog eens een keer pijnlijk duidelijk gemaakt.
Duh... damn zeg...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Sorry als ik er even cynisch van werd.
En dat vind jij. Daarbij past dit beeld precies in wat jij vindt. Dus is het zo. Ik vind het persoonlijk niet zo heel raar dat er een Amerikaanse vlag in het Pentagon staat.
Waarom is dat gek?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Duh... damn zeg...
Maar ik vind het wel raar als een Nederlandse minister van Defensie het Nederlandse volk uitleg geeft over de bombardementen die Nederland heeft uitgevoerd, dit doet met enkel de Amerikaanse vlag op de achtergrond.
Zeker als je weet hoe die bombardementen tot stand zijn gekomen. "Oh..maar grote VS, waarom mogen wij niet mee doen? Wij willen ook heeeel graag bombarderen!!"![]()
. Af en toe zijn we net de 53ste staat.
Maar goed, we denken er anders over en dat kan natuurlijk.
Omdat het gaat over een Nederlandse oorlogshandeling...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom is dat gek?
Lijkt me nogal wiedes dat er in het Pentagon geen Nederlandse vlag hangt.
En tóch;quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom is dat gek?
Lijkt me nogal wiedes dat er in het Pentagon geen Nederlandse vlag hangt.
Het gaat om een alliantie, het is dus geen Nederlandse oorlogshandeling of Amerikaanse.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat het gaat over een Nederlandse oorlogshandeling...
En dat er niet standaard een Nederlandse vlag hangt, lijkt me evident. Maar goed.. niemand snapt mijn punt blijkbaar. Ik zal het wel groter maken dan dat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |