abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145328198
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

*O*
Best bizar, toch?
  Redactie Sport woensdag 8 oktober 2014 @ 13:44:40 #152
274204 crew  Mexicanobakker
pi_145328244
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Niet? Bea is vast al jaren op de hoogte wat de wereldpolitiek voor ons in petto heeft met haar Bilderberg waar ze elk jaar prominent bij aanwezig was.
Dus niet meer of minder te verwijten dan de rest.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:45:28 #153
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_145328285
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Best bizar, toch?
Dat ligt eraan. Waar werd ze geïnterviewd?

Zelfde geintje als de "Bush staat voor een Israelische vlag --> Bush is een Zionist" hetze die jaren geleden langskwam.

Dat was een (on)handig gecropte foto.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:46:43 #154
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_145328343
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dus niet meer of minder te verwijten dan de rest.
Ben ik niet met je eens. Ze heeft een dikke vinger in de pap in dit alles, onderschat ze niet onze oranje -edit-

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 08-10-2014 13:48:57 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Redactie Sport woensdag 8 oktober 2014 @ 13:47:51 #155
274204 crew  Mexicanobakker
pi_145328389
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Ze heeft een dikke vinger in de pap in dit alles, onderschat ze niet onze oranje .
Ja, stiekem is Bea het hoofd van Bilderberg. En binnenkort Wimpie-Lex. Daar gaat het allemaal mis, blijkbaar :{

Nee, wij dansen allemaal braaf naar de pijpen van de Amerikaanse Verlosser.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 08-10-2014 13:49:09 ]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_145328406
quote:
6s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:45 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat ligt eraan. Waar werd ze geïnterviewd?

Zelfde geintje als de "Bush staat voor een Israelische vlag --> Bush is een Zionist" hetze die jaren geleden langskwam.

Dat was een (on)handig gecropte foto.
In het Pentagon. Check Nieuwsuur van gisteren maar even. Niets onhandig gecropt in dit geval. :)
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:49:22 #157
116015 SicSicSics
pi_145328446
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
In het Pentagon. Check Nieuwsuur van gisteren maar even. Niets onhandig gecropt in dit geval. :)
Een Amerikaanse vlag in het Pentagon!?! Hoe bizar. :o
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_145328463
quote:
6s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:41 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Amerika bombardeert al. Wij niet. Ergo. Wij staan niet onder leiding van Amerika.

[..]

De Amerikaanse :D die mogen van hun eigen wet namelijk hun eigen burgers beschermen.

[..]

En wat maakt dat nou weer voor'n verschil. Was een Nederlander trouwens. En ja, dat deed hij via zijn eigen opgerichte westerse multinational. Toegevoegde waarde van die opmerking? Nul.

[..]

Je zegt net dat Amerika bevolkingsgroepen tegen elkaar opzet? :) En ja, ze maken het 'erger'. Sadam onderdrukte jarenlang de ene bevolkingsgroep. Nu Sadam weg is, onderdrukt de ene de andere weer... Is dat een vooropgezet plan? Ik denk het niet.
Internationale en mensenrechten verbieden dat en toevallig is verenigde staten een van de partijen welke internationale recht en mensenrechten erkennen dus die vlieger gaat niet op.
"wij" zijn lid van de NAVO. Amerika bombardeert namens NAVO dus ja we zijn erbij betrokken. De reden waarom wij niet eerder meededen was omdat wij niets voorstellen.

Lees je even in over hoe Iraakse regeringen gevormd zijn en dan begrijp je het.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_145328468
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Best bizar, toch?
Waarom?
pi_145328530
quote:
6s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:49 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Een Amerikaanse vlag in het Pentagon!?! Hoe bizar. :o
:')

Je kunt je afvragen of er niet een Nederlandse vlag bij had gemoeten, of helemaal geen vlag. Hij staat iig niet per ongeluk zo in beeld gepositioneerd natuurlijk.
pi_145328584
quote:
6s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:42 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Niet alleen de PvdA. In de EU bijvoorbeeld is de PvdA onderdeel van een coalitie. Dan heb je ook water bij de wijn te doen. Dat is politiek.

Er is geen ruimte voor (al te veel) persoonlijke standpunten en zienswijzen. Tenzij je groep Ikzelf begint.
In het EP bedoel je? Tja als je werkelijk denkt dat het beleid van een minister door de coalitie in het EP wordt gevormd of enigszins veranderd dan heb je het heel erg mis.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:53:58 #162
116015 SicSicSics
pi_145328616
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
:')

Je kunt je afvragen of er niet een Nederlandse vlag bij had gemoeten, of helemaal geen vlag. Hij staat iig niet per ongeluk zo in beeld gepositioneerd natuurlijk.
Je kunt je afvragen waarom je daarover valt, waarom je er dingen 'in ziet', waarom er een Nederlandse vlag bij zou moeten staan, of de positie van de vlag numerologisch overeenkomt met de anti-christ als je er van linksboven rechtsachter naar kijkt...

Je kunt ook wat nuttigs gaan doen. :D
Fine, fuck you then!
  woensdag 8 oktober 2014 @ 14:01:27 #163
116015 SicSicSics
pi_145328908
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:49 schreef thom_05 het volgende:
Internationale en mensenrechten verbieden dat en toevallig is verenigde staten een van de partijen welke internationale recht en mensenrechten erkennen dus die vlieger gaat niet op.
Wat verbieden die precies? Want het is nogal multi interpretabel, gezien het feit dat de US zegt dat ze het volste recht hebben om dit te doen. a) op basis van zelfverdediging. b) op basis van internationale vrede.
quote:
"wij" zijn lid van de NAVO. Amerika bombardeert namens NAVO dus ja we zijn erbij betrokken. De reden waarom wij niet eerder meededen was omdat wij niets voorstellen.
Volgens mij doet de US het op eigen houtje, samen met "Jordan, Bahrain, Saudi Arabia, Qatar and the United Arab Emirates" allen geen NATO members.
quote:
Lees je even in over hoe Iraakse regeringen gevormd zijn en dan begrijp je het.
Ik ga lezen! :)
Fine, fuck you then!
  Moderator woensdag 8 oktober 2014 @ 14:02:03 #164
249559 crew  Lavenderr
pi_145328933
Aanslag IS in Londen verijdeld

De Britse politie heeft dinsdag vier mensen opgepakt. Zeker één van hen zou in naam van Islamitische Staat (IS) een aanslag willen plegen in de Britse hoofdstad Londen.

Dat schrijft Britse media dinsdagavond.

De Britse anti-terrorisme bestrijding gelooft dat een van de mannen wapens tot zijn beschikking heeft. De verdachten, alle vier van een leeftijd rond de 20 of 21 jaar, waren van plan wapens te kopen voor aanvallen die zijn gericht op specifieke personen. De arrestaties zouden in de beginfase van het actieplan hebben plaatsgevonden.

Het is voor het eerst dat er mensen in het Verenigd Koninkrijk (VK) zijn opgepakt voor het voorbereiden van een aanslag, sinds het dreigingsniveau voor een terreuraanslag in het land begin september werd verhoogd naar 'ernstig'.

Volgens veiligheidsanalyses is de dreiging in de VK toegenomen sinds het zich heeft aangesloten bij de internationale coalitie die strijd tegen IS. In een video werden Britse moslims eerder al opgeroepen tot het plegen van terroristische aanslagen in eigen land.

http://www.nu.nl/buitenla(...)onden-verijdeld.html
pi_145331080
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:53 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je kunt je afvragen waarom je daarover valt, waarom je er dingen 'in ziet', waarom er een Nederlandse vlag bij zou moeten staan, of de positie van de vlag numerologisch overeenkomt met de anti-christ als je er van linksboven rechtsachter naar kijkt...

Je kunt ook wat nuttigs gaan doen. :D
Blabla...anti-christ .. blabla... numerologie. :O

Wij zijn gewoon het schoothondje van de VS en dat wordt zo nog eens een keer pijnlijk duidelijk gemaakt. Als symboliek je niets zegt, dan snap ik dat het niet boeit.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2014 15:07:46 ]
  woensdag 8 oktober 2014 @ 15:09:07 #166
116015 SicSicSics
pi_145331147
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wij zijn gewoon het schoothondje van de VS en dat wordt zo nog eens een keer pijnlijk duidelijk gemaakt.
Sorry als ik er even cynisch van werd. :)
En dat vind jij. Daarbij past dit beeld precies in wat jij vindt. Dus is zie jij daar een symbool van!

Ik vind het persoonlijk niet zo heel raar dat er een Amerikaanse vlag in het Pentagon staat.

Amerikanen en hun vlag kennende kun je zelfs in de gangkast geen interview doen zonder een Amerikaanse vlag op de achtergrond :D
Fine, fuck you then!
  woensdag 8 oktober 2014 @ 15:14:43 #167
116015 SicSicSics
pi_145331357
Maar, aan de andere kant; het blijft BNW, dus ik zal mij weer bij feiten proberen te houden en niet bij interpretaties. ;)
Fine, fuck you then!
pi_145331365
quote:
6s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:09 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Sorry als ik er even cynisch van werd. :)
En dat vind jij. Daarbij past dit beeld precies in wat jij vindt. Dus is het zo. Ik vind het persoonlijk niet zo heel raar dat er een Amerikaanse vlag in het Pentagon staat.
Duh... damn zeg... :{

Maar ik vind het wel raar als een Nederlandse minister van Defensie op de Nederlandse televisie het Nederlandse volk uitleg geeft over de bombardementen die Nederland heeft uitgevoerd en dit doet met enkel de Amerikaanse vlag op de achtergrond.

Zeker als je weet hoe die bombardementen tot stand zijn gekomen. "Oh..maar grote VS, waarom mogen wij niet mee doen? Wij willen ook heeeel graag bombarderen!!" ;( ;( . Af en toe zijn we net de 53ste staat.

Maar goed, we denken er anders over en dat kan natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2014 15:21:25 ]
  Moderator woensdag 8 oktober 2014 @ 15:22:33 #169
249559 crew  Lavenderr
pi_145331683
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Duh... damn zeg... :{

Maar ik vind het wel raar als een Nederlandse minister van Defensie het Nederlandse volk uitleg geeft over de bombardementen die Nederland heeft uitgevoerd, dit doet met enkel de Amerikaanse vlag op de achtergrond.

Zeker als je weet hoe die bombardementen tot stand zijn gekomen. "Oh..maar grote VS, waarom mogen wij niet mee doen? Wij willen ook heeeel graag bombarderen!!" ;( ;( . Af en toe zijn we net de 53ste staat.

Maar goed, we denken er anders over en dat kan natuurlijk.
Waarom is dat gek?
Lijkt me nogal wiedes dat er in het Pentagon geen Nederlandse vlag hangt.
pi_145331944
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom is dat gek?
Omdat het gaat over een Nederlandse oorlogshandeling...

En dat er niet standaard een Nederlandse vlag hangt, lijkt me evident. Maar goed.. niemand snapt mijn punt blijkbaar. Ik zal het wel groter maken dan dat het is.
pi_145332204
quote:
Op woensdag 8 oktober 2014 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom is dat gek?
En tóch;
Een prinsenvlag links en rechts zou de zaak daar aardig opfleuren. :+
  woensdag 8 oktober 2014 @ 15:38:44 #172
116015 SicSicSics
pi_145332240
Misschien heb je gelijk hoor; en wil Amerika dominantie laten zien door Hennis expres voor zo'n vlag neer te zetten.

Wat is het doel dan?

Alleen territorium afpissen? Dan komt het mij een beetje 'petty' over.
Of is het een duistere boodschap? En naar wie dan? En waarom? :)
Wil Hennis het Nederlandse volk vertellen dat zij geen keus heeft en gedwongen wordt door Amerika?
Wil Amerika zeggen dat wij Nederland geen fuck te vertellen hebben?

En tegen wie dan? En waarom zo'n manier?
Fine, fuck you then!
pi_145334977
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  Moderator woensdag 8 oktober 2014 @ 17:53:01 #174
249559 crew  Lavenderr
pi_145336700
http://www.msn.com/nl-nl/(...)-lopen-op/ar-BB89qpE

Wat hadden ze dan verwacht? Het Hilton?
Dan maar weer terug naar Syrië en IS ? Je zou toch verwachten dat ze blij zouden zijn om weg te zijn uit die hel daar.
pi_145337112
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Omdat het gaat over een Nederlandse oorlogshandeling...

En dat er niet standaard een Nederlandse vlag hangt, lijkt me evident. Maar goed.. niemand snapt mijn punt blijkbaar. Ik zal het wel groter maken dan dat het is.
Het gaat om een alliantie, het is dus geen Nederlandse oorlogshandeling of Amerikaanse.
SicSicSics gaf dat al aan in post nummer 163, dit is trouwens waarom het westen zich beter afzijdig houdt, hoewel Islamitische landen deel uitmaken van de alliantie, zal het vooral gezien worden als een aanval van het westen op de islam.
Het grote boze Amerika en het schoothondje Nederland...
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')