abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:00:33 #201
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_145490700
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 13:42 schreef Japie77 het volgende:
Nou ik geloof toch dat morele standpunten er later pas bij gezocht worden. Het draait vooral om geld en als uitvloeisel daarvan geopolitiek.
Het morele aspect was er eigenlijk altijd al, in de vorm van geloof. Tegenwoordig (na '45) is er ook nog het 'wereldvrede' aspect bij gekomen.

Als je kijkt naar de hele geschiedenis... Dan zijn er om 1.000.000 redenen oorlog gevoerd. :)
quote:
Wat betreft dat rapport, dat laat toch zien wat de intenties van dat clubje mensen was. En op een heleboel belangrijke posities zitten nu nog steeds dezelfde poppetjes. Het is niet opeens zo dat sinds Obama aan de macht is ze een compleet andere koers varen. Dat willen veel mensen graag geloven maar als je naar de feiten kijkt doet hij bijna hetzelfde als wat Bush deed.
Volgens mij zijn de meeste van die mensen zeker wel uitgerangeerd:
Link

quote:
Maar goed we zullen wel zien of WW3 er komt of niet. De tijd zal het leren. ;)
Dat klopt. :) Maar mijn opmerking waar jij op reageerde:
"Ze staan er in ieder geval allemaal te springen om een illegale (derde wereld) oorlog te ontketenen."

Blijft zeker wel overeind. Als je ziet hoe huiverig iedereen is om in te grijpen...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:51:51 #202
116015 SicSicSics
pi_145494665
Turkey denies deal to allow US to use Incirlik air base to launch strikes on IS militants in Iraq and Syria

:o

Geen deal voor het vliegveld, wel voor gematigde Syrische Rebellen training.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:35:00 #203
249559 crew  Lavenderr
pi_145526819
De coalitie is wel druk bezig:

De internationale coalitie onder leiding van de VS heeft opnieuw bombardementen op stellingen van Islamitische Staat (IS) bij Kobani uitgevoerd.

Dit heeft het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten dinsdag laten weten. De luchtaanvallen moeten steun bieden aan de Koerdische verdedigers van de Noord-Syrische stad.

Zeker drie IS-stellingen ten oosten van Kobani zijn geraakt. Koerden en extremistische soennieten blijven doorvechten in het zicht van Turkse grenswachten. Dankzij de luchtaanvallen konden de Koerden een strategisch gelegen heuvel op 7 kilometer van de grensstad heroveren.

http://www.nu.nl/buitenla(...)llen-bij-kobani.html
  Moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:06:14 #204
249559 crew  Lavenderr
pi_145546181
WASHINGTON (ANP) - Even buiten de Amerikaanse hoofdstad Washington, op Andrews Airforce Base, zijn militaire kopstukken van de coalitie tegen Islamitische Staat begonnen aan een ingelaste vergadering over de te volgen strategie. De bijeenkomst wordt geleid door de voorzitter van de Amerikaanse gemeenschappelijke chefs van staven, generaal Martin Dempsey. Voor Nederland schuift commandant der strijdkrachten Tom Middendorp aan. President Barack Obama zal ook langskomen.

Het is de eerste keer dat er op dit niveau militairen bijeenkomen sinds de coalitie tegen IS in september in elkaar is gedraaid. Er wordt gesproken over ,,een gemeenschappelijke visie op de campagne tegen IS, de uitdagingen daarvan en de weg voorwaarts'', aldus een Amerikaanse militaire woordvoerder.

http://www.elsevier.nl/Ne(...)d-tegen-IS-1621647W/

In zekere zin verbroedert IS landen die hiervoor nooit gedacht hadden de koppen bij elkaar te steken.
pi_145549701
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
WASHINGTON (ANP) - Even buiten de Amerikaanse hoofdstad Washington, op Andrews Airforce Base, zijn militaire kopstukken van de coalitie tegen Islamitische Staat begonnen aan een ingelaste vergadering over de te volgen strategie. De bijeenkomst wordt geleid door de voorzitter van de Amerikaanse gemeenschappelijke chefs van staven, generaal Martin Dempsey. Voor Nederland schuift commandant der strijdkrachten Tom Middendorp aan. President Barack Obama zal ook langskomen.

Het is de eerste keer dat er op dit niveau militairen bijeenkomen sinds de coalitie tegen IS in september in elkaar is gedraaid. Er wordt gesproken over ,,een gemeenschappelijke visie op de campagne tegen IS, de uitdagingen daarvan en de weg voorwaarts'', aldus een Amerikaanse militaire woordvoerder.

http://www.elsevier.nl/Ne(...)d-tegen-IS-1621647W/

In zekere zin verbroedert IS landen die hiervoor nooit gedacht hadden de koppen bij elkaar te steken.
Gaat er toch iets goed.
Groot fan van User Wotte
  Moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:12:32 #206
249559 crew  Lavenderr
pi_145549838
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gaat er toch iets goed.
Ja. Soms kan er uit iets slechts iets goeds voortkomen.
pi_145556156
Niet zo lang geleden werd ik gewezen op een ander inzicht op het hele ISIS (of IS)-verhaal. Het zou een manier zijn om de aandacht op het Arabisch-Israëlisch conflict af te leiden.
Video:

Enkele links in de comments:
http://2127news.net/2014/(...)-here-is-your-proof/
http://www.redflagnews.co(...)k-on-southern-border

Ik ben er nog niet veel wijzer van geworden. Wie kan mij in jip-en-janneketaal uitleg geven over dit verhaal? En wat is jullie mening erover?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_145556170
Dat denken :')
-XOXO-
pi_145556223
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 02:33 schreef datismijnmening het volgende:
Dat denken :')
Ja, dat heb ik ook. Ik probeer altijd objectief te blijven, maar hier heb ik het idee dat het een herhaling is van die 9/11 docu waarbij ze los gingen op allemaal theorieën.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_145556269
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 02:41 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Ik probeer altijd objectief te blijven, maar hier heb ik het idee dat het een herhaling is van die 9/11 docu waarbij ze los gingen op allemaal theorieën.
Mensen die denken dat 9/11 in scene is gezet :')
Sorry hoor maar sommige mensen willen maar wat graag geloven dat achter elke kutgebeurtenis een wolf van eigen bodem zit :{w
-XOXO-
pi_145556301
Ga ik nu werkelijk serieus reageren in BNW :').

Maar okey, het probleem van veel complottheorieën is dat ze te gedetailleerd zijn en altijd van A tot Z gepland lijken te zijn. Dat is totaal onrealistisch organisatie's hebben vaak doelen die ze gaan der tijd behalen. Geboden kansen worden aangepakt en benut door het middenkader geënt op strategieën die van bovenaf zijn bepaald. Hetzelfde telt voor overheden en geheime diensten en defensie.

Wat je heel vaak ziet is het ingaan op gebeurtenissen en ze voor het hogere goed gebruiken. Moedjahedien trekken ten strijde tegen de Sovjet Unie? Bewapenen die handel, elke euro besteed in Afghanistan is een euro niet besteed voor nieuwe wapentechnologie en soldaten in Europa. Dat was geen grote samenzwering om Al Quada op te richten. Dat was achteraf gezien een naar bijproduct.

9/11 een complot? Mjoawh daar geloof ik niet in "bewijzen" in documentaire's zijn ook gewoon bullshit. Zijn er dingen later in de doofpot gestopt en is 9/11 optimaal gebruikt voor buitenlandse politiek? Ja helaas wel.

Hetzelfde liedje ongeveer met Isis het is een bijproduct van jarenlange onrust in de regio. Avontuur, lust voor geweld, religie trekt mensen uit de hele wereld naar een klein stukje grond toe. Zullen Amerika en Israël er zoveel mogelijk uit proberen te halen? Vast wel vorig jaar wilde Amerika isis nog bewapenen maar nu bleek dat geen goed idee meer te zijn.

Maar compleet uitgedachte complotten? Dat is gewoonweg niet realistisch gezien als je ziet hoe incompetent overheden op andere gebieden is.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 06:14:04 #213
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
  woensdag 15 oktober 2014 @ 09:30:59 #214
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_145558590
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 02:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen die denken dat 9/11 in scene is gezet :')
Sorry hoor maar sommige mensen willen maar wat graag geloven dat achter elke kutgebeurtenis een wolf van eigen bodem zit :{w
mensen die denken dat 9/11 niet in scene is gezet. _O-
Heb je wel wat onderzocht?

Samen met Atuinhek ben je de laatste der Mohikanen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 09:33:02 #215
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145558625
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 02:53 schreef Kandijfijn het volgende:
Maar okey, het probleem van veel complottheorieën is dat ze te gedetailleerd zijn en altijd van A tot Z gepland lijken te zijn. Dat is totaal onrealistisch organisatie's hebben vaak doelen die ze gaan der tijd behalen. Geboden kansen worden aangepakt en benut door het middenkader geënt op strategieën die van bovenaf zijn bepaald. Hetzelfde telt voor overheden en geheime diensten en defensie.
Wat je heel vaak ziet is het ingaan op gebeurtenissen en ze voor het hogere goed gebruiken. Moedjahedien trekken ten strijde tegen de Sovjet Unie? Bewapenen die handel, elke euro besteed in Afghanistan is een euro niet besteed voor nieuwe wapentechnologie en soldaten in Europa. Dat was geen grote samenzwering om Al Quada op te richten. Dat was achteraf gezien een naar bijproduct.
9/11 een complot? Mjoawh daar geloof ik niet in "bewijzen" in documentaire's zijn ook gewoon bullshit. Zijn er dingen later in de doofpot gestopt en is 9/11 optimaal gebruikt voor buitenlandse politiek? Ja helaas wel.
Hetzelfde liedje ongeveer met Isis het is een bijproduct van jarenlange onrust in de regio. Avontuur, lust voor geweld, religie trekt mensen uit de hele wereld naar een klein stukje grond toe. Zullen Amerika en Israël er zoveel mogelijk uit proberen te halen? Vast wel vorig jaar wilde Amerika isis nog bewapenen maar nu bleek dat geen goed idee meer te zijn.
Maar compleet uitgedachte complotten? Dat is gewoonweg niet realistisch gezien als je ziet hoe incompetent overheden op andere gebieden is.
Gewoon het feit dat overheden OVERAL in falen is bewijs genoeg dat ze niet competent genoeg zijn om zoiets op te zetten en jarenlang geheim te houden natuurlijk.

Er moet ooit een keer een hooggeplaatst persoon uit de school klappen, al is het maar op zijn sterfbed.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 15 oktober 2014 @ 09:37:35 #216
52357 Lambiekje
pi_145558709
quote:

.. het is dan ook niet de overheid.
Plus dat overheden bestuurd worden door de industrie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 09:41:12 #217
349707 ek_47
Emotioneel Instabiel
pi_145558770
of het nu gecreëerd is of niet, feit blijft wel dat die idioten mensen vermoorden. Moslims die moslims afschieten.......

Ben benieuwd of heel het Midden Oosten wel zo lang onder druk of in angst zullen of kunnen leven. Kalifaat my ass
Er staan twee Engelse soldaten onder een boom, zegt de ene tegen de ander:
"We are under attack"
  woensdag 15 oktober 2014 @ 10:08:35 #218
116015 SicSicSics
pi_145559372
Het staat in kapitalen op zijn youtube beschrijving. Het moet dus wel waar zijn. ;(
Fine, fuck you then!
  woensdag 15 oktober 2014 @ 10:09:18 #219
116015 SicSicSics
pi_145559403
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:30 schreef Lambiekje het volgende:
Ik sluit mij aan bij Atuinhek.
Fine, fuck you then!
  woensdag 15 oktober 2014 @ 10:09:57 #220
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145559420
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Eeehmmm, nee, dat is is jouw vage wereldje misschien zo. :').
Get woke, go broke!
  woensdag 15 oktober 2014 @ 10:14:12 #221
52357 Lambiekje
pi_145559550
zijn er nog echt mensen die denken 19 kapers met boxcutters
ongelooflijk.

Men is nog stommer dan ik dacht.
pi_145559593
Gaan we het hebben over het WTC of over IS?

Anyway, IS is inderdaad gecreëerd door de VS, Israel en Europa. 'Onze' bemoeienis van de afgelopen decennia (en vooral de afgelopen 13 jaar) heeft 'hun' geloof in de Islam versterkt tot fundamentalistische proporties.
Extremistisch gematigd.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 10:20:27 #223
116015 SicSicSics
pi_145559685
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:15 schreef P8 het volgende:
Gaan we het hebben over het WTC of over IS?
Anyway, IS is inderdaad gecreëerd door de VS, Israel en Europa. 'Onze' bemoeienis van de afgelopen decennia (en vooral de afgelopen 13 jaar) heeft 'hun' geloof in de Islam versterkt tot fundamentalistische proporties.
Dat!

Plus zeer mogelijk wat 'funding' in de vorm van wapens, geld en training omdat ze (nog) niet te radicaal waren, maar wel tegen andere (bijvoorbeeld Assad) vijanden van het Westen vochten.

Groot complot? Ik denk het niet.
Fine, fuck you then!
pi_145559985
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:14 schreef Lambiekje het volgende:
zijn er nog echt mensen die denken 19 kapers met boxcutters
ongelooflijk.
Men is nog stommer dan ik dacht.
Ga eens naar het 9/11-topic Lambiekje.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 10:45:48 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145560329
quote:
6s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat!
Plus zeer mogelijk wat 'funding' in de vorm van wapens, geld en training omdat ze (nog) niet te radicaal waren, maar wel tegen andere (bijvoorbeeld Assad) vijanden van het Westen vochten.
Groot complot? Ik denk het niet.
Om precies te zijn..
Werden ze Militair gesteund door:

• Saoedi-Arabië
• Turkije
• Qatar
• Verenigde Staten coördinatie wapentoevoer en tactisch advies
• Verenigd Koninkrijk militaire inlichtingen
• Duitsland militaire inlichtingen
• Frankrijk militaire communicatie
• Nederland militaire communicatie
• Libië - militaire vrijwilligers

Maar goed dat gold voor de volledige, gewapende oppositie in Syrië, en is niet eens geheim!

In juni dit jaar begonnen de separatisten van de Islamitische Staat ISIS hun strijd voor een eigen islamitisch land. Deze strijd had internationaal een grotere invloed dan de Syrische burgeroorlog. De aandacht in de pers verschoof naar de strijd om de Islamitische Staat ISIS
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_145560441
Welke situatie of ramp waar dan ook ter wereld er komt altijd wel een theorie dat Israël erachter zit.

Persoonlijk vind ik de theorie dat Israël de tsunami bij Japan heeft veroorzaakt en gelijk nog wat cameraatjes in fukushima liet ontploffen om Japan te straffen nog wel de mooiste. :D
Ich hock in meinem Bonker
  woensdag 15 oktober 2014 @ 10:52:11 #227
52357 Lambiekje
pi_145560474
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga eens naar het 9/11-topic Lambiekje.
... het is met elkaar verbonden. Het is de gehele aanleiding tot
  woensdag 15 oktober 2014 @ 10:53:32 #228
116015 SicSicSics
pi_145560516
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:52 schreef Lambiekje het volgende:
Eigenlijk heeft BNW dan ook maar 1 topic nodig. 8-)
Fine, fuck you then!
pi_145560524
quote:
[..]
Jíj verbindt het met elkaar.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 10:54:27 #230
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145560533
quote:
[..]
het uitroeien van de mensenheid?
Get woke, go broke!
pi_145560545
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:50 schreef Blaadjes het volgende:
Welke situatie of ramp waar dan ook ter wereld er komt altijd wel een theorie dat Israël erachter zit.
Persoonlijk vind ik de theorie dat Israël de tsunami bij Japan heeft veroorzaakt en gelijk nog wat cameraatjes in fukushima liet ontploffen om Japan te straffen nog wel de mooiste. :D
Die is echt koekkoek idd.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 11:11:45 #232
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145560967
Dus als laatste bericht bij elk topic kan je neer zetten Israel.
En klaar is BNW?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 15 oktober 2014 @ 12:14:16 #233
116015 SicSicSics
pi_145562853
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:11 schreef theguyver het volgende:
Dus als laatste bericht bij elk topic kan je neer zetten Israel.
En klaar is BNW?
Ik was altijd in de veronderstelling dat het anti-semitisme na WOII wel een beetje over was, maar het blijft gewoon!

Nog steeds in religieuze vorm. "Ze" hebben Christus vermoord of "ze" zijn nazaten van de verkeerde zoon van Abraham...

Of in conspiracy vorm (vaak uit diezelfde rechts-christelijke kringen); mensen zijn er nog steeds eerlijk(?) van overtuigd, dat "de Joden(?)" de rijke elite vormen en de wereld (willen) overheersen?

Triest eigenlijk.
Fine, fuck you then!
pi_145563086
quote:
13s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik was altijd in de veronderstelling dat het anti-semitisme na WOII wel een beetje over was, maar het blijft gewoon!
Nog steeds in religieuze vorm. "Ze" hebben Christus vermoord of "ze" zijn nazaten van de verkeerde zoon van Abraham...
Of in conspiracy vorm (vaak uit diezelfde rechts-christelijke kringen); mensen zijn er nog steeds eerlijk(?) van overtuigd, dat "de Joden(?)" de rijke elite vormen en de wereld (willen) overheersen?
Triest eigenlijk.
Het steekt weer steeds vaker zijn akelige kop op.
pi_145564562
quote:
13s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:14 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Triest eigenlijk.
Nou ben ik nogal pro Israël dus niet echt objectief en daarom meng ik mij ook vrijwel nooit in de discussie.
Maar het is idd triest om te zien waar joden vaak de schuld van krijgen. Heel bizarre beschuldigingen ook vaak.

Zo nu ook weer met IS. Het dient geen enkel doel voor Israël om een groot en lastig te verslaan moslim leger te creëren in hun eigen regio.

Los van dat. Als hun macht werkelijk zo groot is zoals sommigen beweren dan hadden ze hun regionale problemen al lang opgelost.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 15:12:27 #236
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_145568716
quote:
Ik denk dat het lastiger is om te bewijzen dat 9/11 geen complot is dan het wel een complot is overigens.

Er kunnen niet zomaar 4 vliegtuigen van Amerikaanse bodem ongezien van hun vliegroute afwijken, zover ik weet hangen daar diverse protocollen aan en vooral bij Amerika dat voor 9/11 al stikte met protocollen hoe men diverse situaties moet uitvoeren als men daar mee te maken krijgt.

Daar valt ook vliegtuigen kapingen onder waar men een aanslag mee zou kunnen plegen, je gaat mij niet vertellen namelijk dat men na de Lockerbie aanslag bij elkaar heeft gezeten om dit soort aanslagen te voorkomen en hoe daar bij te handelen en dat er geen protocollen zijn opgesteld voor dit soort gelijk situatie die mogelijk zouden kunnen voorkomen op Amerikaans grondgebied.

Daarnaast vind ik het vrij frappant dat vooral de beveilings sector en het toezicht houden op de veiligheid hier opeens "toevallig" zo groot in is geworden, en dat hier in veel landen de privacy wetgeving van de burger heeft aangetast. Wetten die nooit zouden worden verandert of worden gewijzigd als men hier vanuit de grondwet geen houvast voor zou hebben en dat er nog eens een grote weerstand zou zijn van uit de bevolking zelf.

Sinds 9/11 is het kopje terrorisme wel opeens een hele grote "bedreiging" geworden wat sommige personen wel heel erg te goed uitkomt om diverse maatregelen te kunnen.

9/11 heeft voor mij alles wat een complot nodig behoort te hebben, juist omdat Amerika een land is waar men nadenkt over juist dit soort situaties en allang hier zijn protocollen voor op de plank had/heeft liggen. Dus of de toenmalige regering heeft in overweging en in overleg de gekaapte vliegtuigen (met opzet) de aanslagen laten plegen en niet ze neergeschoten voor dat ze hun doel hadden bereikt.

Of dit is een heel bewust en gesmeed complot geweest om tot verandering te komen.

Over IS tsja het zal best wel zijn westerse ondersteuning hebben gehad maar welke militie niet in het Midden Oosten waarvan men dacht dat hier men kon handelen of beter mee overweg zou kunnen als er weer rust zou zijn.

Het is een soort van paardrennen door het Westen wat zich afspeelt in het Midden Oosten
Hoe stout is Konijntjuh!
  woensdag 15 oktober 2014 @ 15:36:41 #237
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_145569687
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het uitroeien van de mensenheid?
Angst creatie.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 15:37:46 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145569726
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:36 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Angst creatie.
Dat is een middel, geen doel.
Get woke, go broke!
  woensdag 15 oktober 2014 @ 15:38:22 #239
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_145569749
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het volk bang houden zodat de politiestaat kan zegevieren.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 15:39:53 #240
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_145569794
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zo iemand heeft een nieuw woordje geleerd :o
  woensdag 15 oktober 2014 @ 15:40:17 #241
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145569806
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zo iemand heeft een nieuw woordje geleerd :o
Vertel maar, wat heb je geleerd?
Get woke, go broke!
pi_145569886
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:38 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat IS er voor zorgt dat de politiestaat (die we overigens niet hebben) zegeviert.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 15:46:18 #243
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_145569984
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat IS er voor zorgt dat de politiestaat(die we overigens niet hebben) zegeviert.
Oja, ik ging off topic zeker? Sorry.
pi_145570042
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:38 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Waarom probeer je mij bang te houden met verhalen over politiestaten?
Conscience do cost.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 15:51:18 #245
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_145570158
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Gewoon op je hoede zijn.
pi_145570160
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Good question.
pi_145570235
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:51 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Gewoon op je hoede zijn.
Nog meer angstzaaierij. Wat maakt jou eigenlijk anders dan de politiestaat die je zo hekelt?
Conscience do cost.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 15:54:22 #248
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_145570278
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Nog meer angstzaaierij. Wat maakt jou eigenlijk anders dan de politiestaat die je zo hekelt?
Ik heb geen macht.
pi_145570824
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:54 schreef vigilant7 het volgende:

[..]

Ik heb geen macht.
Maar je zaait wel angst?
pi_145570897
Nederland volgens Timmermans "niet in oorlog" in Irak

De Nederlandse F-16-gevechtsvliegtuigen die doelen van terreurgroep Islamitische Staat (IS) in Irak bombarderen, verrichten daarmee oorlogshandelingen. Maar dat betekent volgens minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken niet dat Nederland in oorlog is.

Dat zei hij woensdag in een overleg met de Tweede Kamer.

Nederland geeft militaire steun in een gewapend conflict tussen IS en Irak, waarbij Irak steun krijgt van een internationale coalitie van landen. Dat gebeurt op verzoek van Irak, ''een soeverein land dat z'n soevereiniteit wil handhaven''.

De inzet van de F-16's kan volgens Timmermans worden gezien als een handeling in het kader van een gewapend conflict, waarop het internationaal humanitair recht van toepassing is. ''In die zin is het een oorlogshandeling, maar het betekent dus niet dat we in oorlog zijn.''

http://www.nu.nl/politiek(...)-oorlog-in-irak.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')