SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
Koop het dan niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:30 schreef Rogan het volgende:
Elk jaar hetzelfde. Fucking pauper bedrijf met hun wanproduct. Gadverdamme.![]()
Dat haal ik met Bukharov op FIFA14 ook nog wel.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
grapje man niet zo gepikeerd meteenquote:ga maar ff streamen.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Okquote:Op woensdag 24 september 2014 20:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
grapje man niet zo gepikeerd meteenga maar ff streamen.
Twitch.tv/xpirlooo![]()
Moet jij niet snel gaan inkopen of ben je al helemaal klaarquote:Op woensdag 24 september 2014 20:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
grapje man niet zo gepikeerd meteenga maar ff streamen.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
inkopen is onmogelijk zoals je zelf misschien gemerkt hebtquote:Op woensdag 24 september 2014 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet jij niet snel gaan inkopen of ben je al helemaal klaarmaar heb modric i.i.g. voor 9.5K minder terug kunnen kopen
#FreeTrapz![]()
Mijn De Sciglio zit al vanaf dag 1 vast.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
werkt goed zeg, die app, fucking hell.
willian uit een pack trouwens, hoezeeOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
willian big bawsquote:Op woensdag 24 september 2014 20:39 schreef Cara het volgende:
werkt goed zeg, die app, fucking hell.
willian uit een pack trouwens, hoezee![]()
Als dat maar goed komt :/quote:Op woensdag 24 september 2014 20:41 schreef Kamikazie het volgende:
Als ik nu heel vaak iets doe (zoeken naar een speler ofzo) moet ik ook zon rekensommetje makenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
lukt dat wel?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:41 schreef Kamikazie het volgende:
Als ik nu heel vaak iets doe (zoeken naar een speler ofzo) moet ik ook zon rekensommetje maken![]()
![]()
wat is de must have spits tot nu toe mannen ? cavani? Benzemel ? Balo ? Immobile?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
oei, pak de calculator er maar bij danquote:Op woensdag 24 september 2014 20:41 schreef Kamikazie het volgende:
Als ik nu heel vaak iets doe (zoeken naar een speler ofzo) moet ik ook zon rekensommetje maken![]()
ik heb Benzema/mandzukic combiquote:Op woensdag 24 september 2014 20:43 schreef FCsuarez het volgende:
wat is de must have spits tot nu toe mannen ? cavani? Benzemel ? Balo ? Immobile?![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
oei, pak de calculator er maar bij danquote:TT weet niet of je in dit rijtje thuis wil horenquote:![]()
![]()
benzema ongeveer 2/3 mandzukic loopt 1op1quote:Op woensdag 24 september 2014 20:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoeveel goals gemiddeld per wedstrijd![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:43 schreef FCsuarez het volgende:
wat is de must have spits tot nu toe mannen ? cavani? Benzemel ? Balo ? Immobile?
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
[..]
TT weet niet of je in dit rijtje thuis wil horen!!!!!!
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die kut rus niet op reagerenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
pleurt op met je bukarov joh.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De beste spits van de afgelopen 3 edities.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die kut rus niet op reagerenStats gecheckt of was het te obvious?quote:
daar kun je niet eens mee omgaanquote:Op woensdag 24 september 2014 20:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon GR naast me liggen, dus dat zit wel snor.![]()
![]()
Ach man ik speel de uni met gemak uit dus dit zal ook wel lukken.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
daar kun je niet eens mee omgaan![]()
oh gelukkig manquote:Op woensdag 24 september 2014 20:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach man ik speel de uni met gemak uit dus dit zal ook wel lukken.![]()
![]()
Ja!quote:Op woensdag 24 september 2014 20:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Kijkt iedereen bij Ozz?
http://www.twitch.tv/kralexo3Erg vermakelijk.
00:01quote:Op woensdag 24 september 2014 20:52 schreef maikoverloon het volgende:
Hoe laat is de Europese release voor ps4, 01:00 toch?![]()
Prima stats hoor.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ja.quote:Maar wel 3* skills, dus roulettes.
Geen van beide dan.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:59 schreef fruitsalade007 het volgende:
Is het slimmer om FIFA 15 te halen voor PC of voor PS3? (kan geen PS4 betalen)
![]()
heb je goede pc?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:59 schreef fruitsalade007 het volgende:
Is het slimmer om FIFA 15 te halen voor PC of voor PS3? (kan geen PS4 betalen)
zo ja, dan moet je hem op de PC halen. schijnt dit jaar de beste optie te zijn ivm de implementatie van de next gen engine.![]()
Houd gewoon echt je mondquote:Op woensdag 24 september 2014 21:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heb je goede pc?
zo ja, dan moet je hem op de PC halen. schijnt dit jaar de beste optie te zijn ivm de implementatie van de next gen engine.![]()
Die heb ik ook nogquote:Op woensdag 24 september 2014 21:01 schreef Vijf_voor het volgende:
Haha, deze UI kwam ik tegen:
[ afbeelding ]![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
ja sowieso, morgenavond ofzo, hopelijk heb ik chille shit in mn pakjes jeweetquote:Op woensdag 24 september 2014 21:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
we moeten even binnenkort een potje doen![]()
Ja opzich wel. PC dusquote:Op woensdag 24 september 2014 21:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heb je goede pc?
![]()
Vermeer geblesseerd voor 4 jaar.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Hoeveel kun je er betalen?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste 2 zijn binnen, straks nog een extra IF Icardi halen. Nog nooit van die beste kerel gehoord trouwens.
#tradenalstoefjesquote:Op woensdag 24 september 2014 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste 2 zijn binnen, straks nog een extra IF Icardi halen. Nog nooit van die beste kerel gehoord trouwens.![]()
Benzema verkocht?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste 2 zijn binnen, straks nog een extra IF Icardi halen. Nog nooit van die beste kerel gehoord trouwens.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Menez is nog best duur toch, geen Discard IF traden meer dit hequote:Op woensdag 24 september 2014 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste 2 zijn binnen, straks nog een extra IF Icardi halen. Nog nooit van die beste kerel gehoord trouwens.
#FreeTrapz![]()
Nou, nog 1 Icardi en dan is het op. Hopelijk morgen nog wat van de daily gifts, en later van de matchcoins kopenquote:![]()
![]()
Niet verkeerd, want TOTW1.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, nog 1 Icardi en dan is het op. Hopelijk morgen nog wat van de daily gifts, en later van de matchcoins kopen
Ja, 42K, wilde de kans op de IF's uit week 1 niet laten liggenquote:Die kerel gaat duur worden over een maandje of watquote:Op woensdag 24 september 2014 21:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Menez is nog best duur toch, geen Discard IF traden meer dit he![]()
![]()
Snap ik, wss een slimme deal jaquote:Op woensdag 24 september 2014 21:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, 42K, wilde de kans op de IF's uit week 1 niet laten liggen
[..]
Die kerel gaat duur worden over een maandje of wat
Icardi scoort best veel, dus alleen even opletten voor een mogelijke Sif
Elke dag![]()
ik volg je voorbeeld en heb ook zo een Mauro gehaald.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste 2 zijn binnen, straks nog een extra IF Icardi halen. Nog nooit van die beste kerel gehoord trouwens.![]()
![]()
Als iedereen ze even haalt, dan stijgt 'ie sneller.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik volg je voorbeeld en heb ook zo een Mauro gehaald.
Kun je nooit verlies op maken. Week 1 IF, en door de discard waarde kun je max 2K verliezen ofzo. Wat nooit gaat gebeuren.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik volg je voorbeeld en heb ook zo een Mauro gehaald.![]()
Slim.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je nooit verlies op maken. Week 1 IF, en door de discard waarde kun je max 2K verliezen ofzo. Wat nooit gaat gebeuren.
Maar in het vervolg beter in een spoilertje, hè?
leuk grapjequote:Op woensdag 24 september 2014 21:27 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Investeren in IJsland is altijd tricky, maar ik durf het aan![]()
kloptquote:Op woensdag 24 september 2014 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je nooit verlies op maken. Week 1 IF, en door de discard waarde kun je max 2K verliezen ofzo. Wat nooit gaat gebeuren.toch niet voor de 1st week IFs gegaan dit jaar. zijn er echt al ziek veel van.
zal ik later wel spijt van krijgen.
heb het milito trauma van vorig jaar nog
#FreeTrapz![]()
Duid je.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
klopttoch niet voor de 1st week IFs gegaan dit jaar. zijn er echt al ziek veel van.
heb het milito trauma van vorig jaar nog
De professionele lurker heeft een account, plus ik trade al 2 fifa edities op die manier, en heb daar nooit een geheim van gemaakt.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Slim.
Maar in het vervolg beter in een spoilertje, hè?![]()
max 1k verlies, dat kan er wel vanafquote:Op woensdag 24 september 2014 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je nooit verlies op maken. Week 1 IF, en door de discard waarde kun je max 2K verliezen ofzo. Wat nooit gaat gebeuren.![]()
![]()
Milito zat in dat gekke TOTW, met die glitch dingen. Volgens mij is hij nooit echt wat waard geworden uiteindelijkquote:Op woensdag 24 september 2014 21:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
klopttoch niet voor de 1st week IFs gegaan dit jaar. zijn er echt al ziek veel van.
heb het milito trauma van vorig jaar nog![]()
![]()
heb ze toen echt massaal moeten dumpen iddquote:Op woensdag 24 september 2014 21:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Milito zat in dat gekke TOTW, met die glitch dingen. Volgens mij is hij nooit echt wat waard geworden uiteindelijk
#FreeTrapz![]()
+1quote:Op woensdag 24 september 2014 21:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb ze toen echt massaal moeten dumpen idd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja ik. Op de Xbox ook.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Had iemand net die Torres Nilo voor 750?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daar heb ik echt kneiter veel winst in gemaakt ookquote:Op woensdag 24 september 2014 21:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Had iemand net die Torres Nilo voor 750?
Klasse spelertje.![]()
dalen of stijgen de prijzen?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:39 schreef Zhano het volgende:
De markt trekt aan. DE BELGEN KOMEN ERAANN!!!
[ afbeelding ]"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kut mis een kelvin voor 22Komdat ik zijn prijs niet wist.
#FreeTrapz![]()
Dat betekent dat langzaam maar zeker de uiteindelijke evenwichtsprijs bereikt wordt, toch?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De markt trekt aan.. Dit is toch brugklas theorie wat er dan gaat gebeuren?
rusland krijgen ze eerst een geweer en leren ze martel technieken. 4e pas marktwerkingen.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De markt trekt aan.. Dit is toch brugklas theorie wat er dan gaat gebeuren?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Marktwerkingen bestaan niet. Alles gaat naar de staat en die verdeelt het vast wel eerlijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
rusland krijgen ze eerst een geweer en leren ze martel technieken. 4e pas marktwerkingen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Marktwerkingen bestaan niet. Alles gaat naar de staat en die verdeelt het vast wel eerlijk.die naiviteit geweldig
#FreeTrapz![]()
Goede omschrijving wel. De prijzen dalen in elk geval nooit in een aantrekkende markt. Als je je kleren aantrekt word je toch ook niet naakter?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat betekent dat langzaam maar zeker de uiteindelijke evenwichtsprijs bereikt wordt, toch?![]()
Bukharov zou eigenlijk staatshoofd moeten zijn. Die man is toch de belichaming van eerlijkheid en broederschap?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In het land van de grote Bukharov werkt het wel zo natuurlijk."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
daaromquote:Op woensdag 24 september 2014 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In het land van de grote Bukharov werkt het wel zo natuurlijk.![]()
maar even wat belangrijkers BBVA keepert
Bravo ter stegen of casillasPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kan je dat zelf niet beslissen?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daarom![]()
Bravo ter stegen of casillas
Als je het geld hebt(weet niet hoeveel) zou ik voor Casillas gaan. Anders Ter Stegen.![]()
Ter Stegen.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daarom![]()
Bravo ter stegen of casillas"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Thnx voor de tip, stond net 1 op voor 23.5K.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:45 schreef FCsuarez het volgende:
kut mis een kelvin voor 22Komdat ik zijn prijs niet wist.
![]()
Hoe kunnen we dat weten? Niemand heeft ze alle 3 geprobeerdquote:Op woensdag 24 september 2014 21:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daarom![]()
Bravo ter stegen of casillas![]()
![]()
Ik zou zeggen Ter Stegen vanwege zijn lengte.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daarom![]()
Bravo ter stegen of casillas![]()
heb dat spel toch nog niet gespeelquote:Op woensdag 24 september 2014 21:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kan je dat zelf niet beslissen?
#FreeTrapz![]()
Iedere keeper speelt anders in elk team.quote:
Sowieso een keeper aanraden.Of vragen welke het beste speelt.
Zie mijn edit.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb dat spel toch nog niet gespeel![]()
gezien die "nieuwe" hippe feature van EA was het de vraag waard. miss was er iemand die zei, lange keepers zijn belangrijk. ze hebben goede reflexen nodig. weet ik veel wat.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Iedere keeper speelt anders in elk team.
Sowieso een keeper aanraden.Of vragen welke het beste speelt.
[..]
Zie mijn edit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, want voetballen doen ze nietquote:Op woensdag 24 september 2014 21:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moest Feyenoord nou vanavond?![]()
Ik geloof het welquote:Op woensdag 24 september 2014 21:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moest Feyenoord nou vanavond?![]()
![]()
Oeis... ClasieGod een avondje vrijaf genomen?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat moment dat je denkt een handeltje te hebben gevonden
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Hoeft toch ook niet? Dan moet je allang voorstaanquote:Op woensdag 24 september 2014 22:03 schreef Henrys het volgende:
Spelers met lage stamina zijn echt waardeloos, na de 70e minuut kan je er niks meer mee![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Kijkt iedereen bij Ozz?
http://www.twitch.tv/kralexo3
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Daar zat ik ook al aan te denken... Telkens die Chessenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is Bilal overleden dat hij nooit meer speelt?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Weer wat jaartjes geleden dat we zo'n slecht Feyenoord haddenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken... Telkens die Chessen![]()
![]()
Gullitquote:Op woensdag 24 september 2014 22:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weer wat jaartjes geleden dat we zo'n slecht Feyenoord hadden
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zondag waren ze toch best goedquote:Op woensdag 24 september 2014 22:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weer wat jaartjes geleden dat we zo'n slecht Feyenoord hadden![]()
Misschien over 6 jaar als hij 30+ is en transfervrijquote:Op woensdag 24 september 2014 22:13 schreef Vijf_voor het volgende:
Misschien kunnen jullie Siggy kopen. Dan houden wij die pool wel![]()
en blessa is.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien over 6 jaar als hij 30+ is en transfervrijRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
[Eskimo]De Noordpool?[/Eskimo]quote:Op woensdag 24 september 2014 22:13 schreef Vijf_voor het volgende:
Misschien kunnen jullie Siggy kopen. Dan houden wij die pool welNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik dacht echt dat die Vitinho veel duurder zou worden.. Paar dagen terug tikte hij de 20k aan, nu zit ie weer op 12,5kFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Silvers...quote:Op woensdag 24 september 2014 22:19 schreef dion_v_k het volgende:
Ik dacht echt dat die Vitinho veel duurder zou worden.. Paar dagen terug tikte hij de 20k aan, nu zit ie weer op 12,5kDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Lindgren kocht hem eergister voor 15k, hoop voor hem dat ie 'm weer geloosd heeftquote:
Wss niet, hij heeft geen internet.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lindgren kocht hem eergister voor 15k, hoop voor hem dat ie 'm weer geloosd heeft![]()
Arme jongen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wss niet, hij heeft geen internet.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[Eskimo]De Noordpool?[/Eskimo]
Kiekeboe
Bewoner van de Fokpool![]()
Kutbeesten kwamen me storen toen ik aan het slapen wasquote:Op woensdag 24 september 2014 22:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jaja
Nog ijsberen gespot?
waarom heb ik al 38 fifa 15 wedstrijden gespeeld'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
you're addictedquote:Op woensdag 24 september 2014 22:28 schreef poker4lifee het volgende:
waarom heb ik al 38 fifa 15 wedstrijden gespeeld
#FreeTrapz![]()
Nu al meer dan een jaar Fifa 14?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:28 schreef poker4lifee het volgende:
waarom heb ik al 38 fifa 15 wedstrijden gespeeld![]()
![]()
volgens mij wel jaquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Omdat je geen meisje hebt.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:28 schreef poker4lifee het volgende:
waarom heb ik al 38 fifa 15 wedstrijden gespeeld![]()
Godver. En nu heb je een berenvelletje extra?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:28 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Kutbeesten kwamen me storen toen ik aan het slapen was
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:touché
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nouquote:Op woensdag 24 september 2014 22:21 schreef rolls-reus het volgende:
Ligt fifa morgen in de winkels of vrijdag pas?![]()
Hoe die Feyenoord fans tegen dat glas plaktegoud
Ik vond Gervinho een stuk prettiger spelen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:32 schreef Roypsv het volgende:
Welke LM is het beste van de Serie A ? Gervinho of El shaarawy?![]()
ok thanksquote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond Gervinho een stuk prettiger spelen.![]()
![]()
Hee does lievquote:
ik heb zo een handige site ontdekt voor dingen op te zoeken dat is google daar kun je echt alles mee opzoekenecht handig johquote:![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha ik heb fifa 15 helemaal niet. Gefopt!
Jij wil mij komen warmhouden hequote:Op woensdag 24 september 2014 22:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver. En nu heb je een berenvelletje extra?![]()
![]()
Nou, dat is ineens wel heel erg cosyquote:Op woensdag 24 september 2014 22:39 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Jij wil mij komen warmhouden he![]()
![]()
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Samen laten we die iglo wel even smelten.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, dat is ineens wel heel erg cosy
Toch, wat is die Lewis een klaploper zeg!
Wat een kansen pfff
Waarom stond Mulder eigenlijk niet op goal?
Hij zou toch keepen in de beker![]()
Dat ziet er steamy uitquote:Op woensdag 24 september 2014 22:42 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Samen laten we die iglo wel even smelten.
[ afbeelding ]
Maar als je het niet erg vindt, kruip ik nu tegen mijn vrouw aan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mag hopen dat ze Inuit is?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ziet er steamy uit
Maar als je het niet erg vindt, kruip ik nu tegen mijn vrouw aan.![]()
vond het ook wel een grappig dingetjequote:Op woensdag 24 september 2014 22:46 schreef Toefjes het volgende:
Dat Duitsland thuis tenue is gewoon voor 150 coins op te pikken![]()
NL is me nog te duur.
ben weg laterzz
#FreeTrapz![]()
Zo zuur als je eerst een halve wereldreis moet maken als supporter en dan afgeserveerd wordt. Ken het gevoel wel, hele dag kwijt voor een uitwedstrijd in Groningen of Sittard en dan met 1-0 weer terug moeten. Ben bang voor de positie van Rutten, arme manquote:Op woensdag 24 september 2014 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel zuur voor die Feyenoord supporters dit![]()
![]()
Glazen bol ergens? Gignac, voor 16k verkopen nu ofniet. Dat is toch gewoon een discardspeler binnenkort?![]()
Verkopen. En als je graag met hem speelt, na het weekend terugkopen voor 10k.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:55 schreef m25 het volgende:
Glazen bol ergens? Gignac, voor 16k verkopen nu ofniet. Dat is toch gewoon een discardspeler binnenkort?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Staat er al op voor 14 nu zie ik. Open bid ging er één voor 21 maar dat geluk heb ik toch nooit. Verkoop em idd wel.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verkopen. En als je graag met hem speelt, na het weekend terugkopen voor 10k.![]()
Feyenoord heeft onder Rutten 12 wedstrijden gespeeld, 7x verloren, 3x gelijk en 2x gewonnen (bij ADO en tegen Zoyra beide in de blessuretijd). Kan gewoon niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo zuur als je eerst een halve wereldreis moet maken als supporter en dan afgeserveerd wordt. Ken het gevoel wel, hele dag kwijt voor een uitwedstrijd in Groningen of Sittard en dan met 1-0 weer terug moeten. Ben bang voor de positie van Rutten, arme man![]()
Best goedquote:Op woensdag 24 september 2014 23:05 schreef Freire het volgende:
[..]
Feyenoord heeft onder Rutten 12 wedstrijden gespeeld, 7x verloren, 3x gelijk en 2x gewonnen (bij ADO en tegen Zoyra beide in de blessuretijd). Kan gewoon niet.![]()
Bedankt, maar eens proberen dan.quote:
Sturridge heeft 2* weak foot en dat voor 40k, pace maakt mensen blind![]()
Balotelli heeft trouwens wel L/L work rates is dat niet irritant?![]()
Balo heeft waardeloze workrates dit jaar dus zal wel Kut zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[..]
Bedankt, maar eens proberen dan.
Jezus Christus persoonlijk had dit Feyenoord nog niet aan de praat gekregen. Helemaal leeggekocht op de belangrijkste posities. Van Geel is hier veel meer schuldig dan Rutten.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:05 schreef Freire het volgende:
[..]
Feyenoord heeft onder Rutten 12 wedstrijden gespeeld, 7x verloren, 3x gelijk en 2x gewonnen (bij ADO en tegen Zoyra beide in de blessuretijd). Kan gewoon niet.![]()
Kijk hoe goedkoop Okore is, niet normaal dit
Beste middenveld in de eredivisie meen ik me te herinnerenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jezus Christus persoonlijk had dit Feyenoord nog niet aan de praat gekregen. Helemaal leeggekocht op de belangrijkste posities. Van Geel is hier veel meer schuldig dan Rutten.![]()
Net zo lang tot er weer mensen voor het maasgebouw staan.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe lang heeft ie nog denk je?
Het is meer de schuld van Van Geel dan van Rutten![]()
Net zo lang als de rest. BPL teamquote:Op woensdag 24 september 2014 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe lang heeft ie nog denk je?![]()
![]()
Ik heb sinds maandag vijf dure silvers die toen gezamelijk 120k+ waard waren. Nu mag ik blij zijn als ik er 50k voor krijg.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:11 schreef dion_v_k het volgende:
Kijk hoe goedkoop Okore is, niet normaal dit![]()
Hij heeft bij mij 23 goals en 14 assists in 17 wedstrijden. Costa 18 goals en 5 assists in 10 wedstrijdenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[..]
Bedankt, maar eens proberen dan.
Nog maar 200k tot robben
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die gaan zeker wel weer stijgen.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb sinds maandag vijf dure silvers die toen gezamelijk 120k+ waard waren. Nu mag ik blij zijn als ik er 50k voor krijg.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Oh, niet lang meer. Al ben ik het wel eens met de rest dat het ook voor een groot gedeelte aan van Geel ligt met zijn belachelijke transferbeleid.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk op Fredje![]()
Maar ook met deze selectie hoor je te winnen van Willem II, GAE, Oekra club (normaal te winnen), utrecht en dat ligt wel aan Rutten. Hoe je het ook wendt of keert, de trainer is verantwoordelijk en zó slecht is echt wel weer een tijd geleden. Je hebt een beetje het idee dat we weer zijn waar we waren begonnen![]()
Dit lijkt me echt een baas
http://wefut.com/player/2686Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
babeyquote:Op woensdag 24 september 2014 23:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Dit lijkt me echt een baas
http://wefut.com/player/2686![]()
Krijgen jullie ook zo bizar veel penalty's mee?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
nopequote:Op woensdag 24 september 2014 23:28 schreef over_hedge het volgende:
Krijgen jullie ook zo bizar veel penalty's mee?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
redelijk, maar ook veel tegenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:28 schreef over_hedge het volgende:
Krijgen jullie ook zo bizar veel penalty's mee?![]()
![]()
quote:Ik heb er vandaag 7 a 8 mee gehad. en pas 1 tegen.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik doe veel shirtje trekkenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er vandaag 7 a 8 mee gehad. en pas 1 tegen.![]()
Oh?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dan wordt fifa 15 in de EU gereleased![]()
Ik denk Asamoah (El Shaarawy beste LW/LF), Keita kan ook een leuke optie zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:32 schreef Roypsv het volgende:
Welke LM is het beste van de Serie A ? Gervinho of El shaarawy?![]()
1 over 12 toch?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
Dat is pas om 01:00 dus dat zou nog 1 uur en 43 minuten zijn.![]()
Mocht je niet invallen?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
Helaas zat het er vanavond niet in tegen AZ. Ondanks dat az zeer matig speelde.![]()
classic? Die krijg je voor gratiz in de cataloguequote:Op woensdag 24 september 2014 22:46 schreef Toefjes het volgende:
Dat Duitsland thuis tenue is gewoon voor 150 coins op te pikkenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 23:58 schreef Grandesco het volgende:
2 minuten. Ik zit er al klaar voor.![]()
Add me ff. HugooAFCAquote:Op donderdag 25 september 2014 00:00 schreef Grandesco het volgende:
[..]
12 uur en er is niks up. KUT EA.
Installeren
Spelen.![]()
Hopelijk is de store om 01.00 open. Nu nog niet in ieder geval. Ik wil maveren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wacht tot morgen dan. Ik wil stream van je packopening zienquote:Op donderdag 25 september 2014 00:02 schreef Tim86 het volgende:
Hopelijk is de store om 01.00 open. Nu nog niet in ieder geval. Ik wil maveren![]()
![]()
Als je van console switched begin je weer op level 0 toch?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:04 schreef DuTank het volgende:
Als je van console switched begin je weer op level 0 toch?![]()
Webapp hier krijgt alweer kuren![]()
Fer is echt heel erg goed vind. Zou hem lekker laten staanquote:Op donderdag 25 september 2014 00:08 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2 teams kan ik morgen denk ik net maken. Oh fuck Fer
Tiote daarDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
6 chem, heeft die een andere CB nodig.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Fer is echt heel erg goed vind. Zou hem lekker laten staan![]()
![]()
Link je nieuwe account aan je origin email van je oude.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:04 schreef DuTank het volgende:
Als je van console switched begin je weer op level 0 toch?![]()
Sneijder die vrije trappen neemt is pas opquote:Pas 1 gemist. En die ging onderkant lat er uit.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Caulker natuurlijkquote:Op donderdag 25 september 2014 00:11 schreef Grandesco het volgende:
[..]
6 chem, heeft die een andere CB nodig.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
nee, gwoon account koppelenquote:Op donderdag 25 september 2014 00:04 schreef DuTank het volgende:
Als je van console switched begin je weer op level 0 toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is wel beter. Want anders had ik weer een lange weg te gaanquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En hoe zit het als je van Ps3 naar ps4 gaat?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Sinds ik mij focus op die gold beker verlies ik ineens een stuk meer, lig er constant in de finale uit![]()
Dan wordt alles wel gereset man.....quote:Op donderdag 25 september 2014 00:18 schreef dion_v_k het volgende:
En hoe zit het als je van Ps3 naar ps4 gaat?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zelfde natuurlijkquote:Op donderdag 25 september 2014 00:18 schreef dion_v_k het volgende:
En hoe zit het als je van Ps3 naar ps4 gaat?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
haha, had ik ook. Finale met 3-0 voor . 5-3 verlorenquote:Op donderdag 25 september 2014 00:18 schreef Henrys het volgende:
Sinds ik mij focus op die gold beker verlies ik ineens een stuk meer, lig er constant in de finale uit![]()
Hoe bedoel je ? Sorry ik heb daar helemaal niet over nagedachtquote:Op donderdag 25 september 2014 00:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan wordt alles wel gereset man.....
Ik dacht: er zal een reden zijn dat hij de goedkope Williams heeftquote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
pauperthadquote:Op donderdag 25 september 2014 00:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik dacht: er zal een reden zijn dat hij de goedkope Williams heeft![]()
![]()
Dat ja. En Onuoha lijkt me kutquote:Op donderdag 25 september 2014 00:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik dacht: er zal een reden zijn dat hij de goedkope Williams heeft![]()
die 83 pace lijkt me echt kut ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat ja. En Onuoha lijkt me kut![]()
8-4 verloren net. Halve team van hem waren loan spelers. Dan maakt chem echt geen zak uit blijkbaar. Messi is echt niet te stoppen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zei ik vanmiddag ook, is erg frustrerend om van zo'n team te verliezen dat echt 50 chem heeft. Vaak hebben ze ook Robben en Messi samen in de spitsquote:Op donderdag 25 september 2014 00:23 schreef Tim86 het volgende:
8-4 verloren net. Halve team van hem waren loan spelers. Dan maakt chem echt geen zak uit blijkbaar. Messi is echt niet te stoppen![]()
Schattig, na fifa points gebruikt te hebben en paar dagen spelen nog zo'n poepteams hebben.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
Pauper thad![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
70k on the bankquote:Op donderdag 25 september 2014 00:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Schattig, na fifa points gebruikt te hebben en paar dagen spelen nog zo'n poepteams hebben.![]()
ik kan hem nu gewoon downloaden hoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
Dat is pas om 01:00 dus dat zou nog 1 uur en 43 minuten zijn.![]()
Ik moet echt meer gaan finesse. Dat is zo op. De keeper faalt altijd bij die zachte finesse schoten.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Niet van te voren gedownload hebbenquote:Op donderdag 25 september 2014 00:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik kan hem nu gewoon downloaden hoor.![]()
![]()
Vind Zabalete de beste RB, Kyle Walker is sneller maar moeilijker om mee te verdedigenquote:Op donderdag 25 september 2014 00:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Koop dan beter spelers dan die paupers
ZabaletaAnastacia
![]()
Niet al 2 dagen spelen.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:29 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Niet van te voren gedownload hebben
Nee, ik kan wel dagje extra wachten hoor. Ipv us account en weet ik veel gaan makenquote:Op donderdag 25 september 2014 00:29 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Niet van te voren gedownload hebben![]()
![]()
CB's met lage agility zijn dit jaar echt niet bruikbaar als dribbling zo blijft. Denk dat 60 echt het minimale is.
Paar spelers die op mijn lijstje stonden vallen dan wellicht heel erg tegen (Chiellini, Barzagli, Miranda, Varane, Castan, Kaboul, Bonucci, Ogbonna, Santana, Onuoha, Zouma, Diakite, Bassong, Djourou, Kirchhoff, Lachman, Okore, Bassong en Koulibaly zitten daar al onder).
Zouma, Lachman, Kirchhoff, Diakite, Miranda en Santana zelfs onder de 50.
Van Lachman kan ik al zeggen dat hij echt heel erg tegenvalt in ieder geval. Maar dus wel voornamelijk tegen golds so far.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wou gewoon even inwrijven dat ik nu meer coins dan jouw heb, Wss ook de laatste keer dit jaar.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Koop dan beter spelers dan die paupers
ZabaletaAnastacia
![]()
Hehe dacht ik wel jaquote:Op donderdag 25 september 2014 00:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wou gewoon even inwrijven dat ik nu meer coins dan jouw heb, Wss ook de laatste keer dit jaar.
jij* btw![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 00:30 schreef Tim86 het volgende:
CB's met lage agility zijn dit jaar echt niet bruikbaar als dribbling zo blijft. Denk dat 60 echt het minimale is.
Paar spelers die op mijn lijstje stonden vallen dan wellicht heel erg tegen (Chiellini, Barzagli, Miranda, Varane, Castan, Kaboul, Bonucci, Ogbonna, Santana, Onuoha, Zouma, Diakite, Bassong, Djourou, Kirchhoff, Lachman, Okore, Bassong en Koulibaly zitten daar al onder).
Van Lachman kan ik al zeggen dat hij echt heel erg tegenvalt in ieder geval. Maar dus wel voornamelijk tegen golds so far.![]()
![]()
Dit speelt wel fijn.
Vind rvp dit jaar eindelijk eens wel goed
dat is godnondeju een lang lijstje.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:30 schreef Tim86 het volgende:
Van Lachman kan ik al zeggen dat hij echt heel erg tegenvalt in ieder geval. Maar dus wel voornamelijk tegen golds so far.![]()
Van PS3 naar PS4 zou je zelfs je coins enzo meenemen. Voor zover je al coins op een PS3 account hebt.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ? Sorry ik heb daar helemaal niet over nagedachtHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kijk hem rvp hebbenquote:Op donderdag 25 september 2014 00:34 schreef over_hedge het volgende:
Dit speelt wel fijn.
[ afbeelding ]
Vind rvp dit jaar eindelijk eens wel goed![]()
![]()
laat morgen even weten of al die Torres Nilo's zijn verkocht voor 3,5kquote:Op donderdag 25 september 2014 00:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Van PS3 naar PS4 zou je zelfs je coins enzo meenemen. Voor zover je al coins op een PS3 account hebt.![]()
![]()
Was 84k. Gaat nog wel duurder worden denk ik. (al zal die nu eerst ff dalen door de EU release)quote:
Hij speelt wel erg fijn. Loopt nu 1 op 1. Is voor mij doen best netjes in een 2 spitsen systeem.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Had jij die voor 750?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
laat morgen even weten of al die Torres Nilo's zijn verkocht voor 3,5k![]()
Oke dus dat zou allemaal automatisch moeten gaan..quote:Op donderdag 25 september 2014 00:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Van PS3 naar PS4 zou je zelfs je coins enzo meenemen. Voor zover je al coins op een PS3 account hebt.
Ja coins heb ik extreem veel, heb die nooit gebruikt
quote:Mja, mijn eigen shortlist werd al snel alle fatsoenlijke namen met meer dan 65 pace en pauper agilityquote:Op donderdag 25 september 2014 00:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is godnondeju een lang lijstje.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had er net nog 1 voor 800c en 1 voor 1kquote:
Hopen dat ik hem morgen voor 60k kan oppikken. Vond hem in 14 ook wel fijn hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was 84k. Gaat nog wel duurder worden denk ik. (al zal die nu eerst ff dalen door de EU release)
Hij speelt wel erg fijn. Loopt nu 1 op 1. Is voor mij doen best netjes in een 2 spitsen systeem.![]()
Hoe speelt Depay?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:34 schreef over_hedge het volgende:
Dit speelt wel fijn.
[ afbeelding ]
Vind rvp dit jaar eindelijk eens wel goedFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: