SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
Koop het dan niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:30 schreef Rogan het volgende:
Elk jaar hetzelfde. Fucking pauper bedrijf met hun wanproduct. Gadverdamme.![]()
Dat haal ik met Bukharov op FIFA14 ook nog wel.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
grapje man niet zo gepikeerd meteenquote:ga maar ff streamen.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Okquote:Op woensdag 24 september 2014 20:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
grapje man niet zo gepikeerd meteenga maar ff streamen.
Twitch.tv/xpirlooo![]()
Moet jij niet snel gaan inkopen of ben je al helemaal klaarquote:Op woensdag 24 september 2014 20:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
grapje man niet zo gepikeerd meteenga maar ff streamen.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
inkopen is onmogelijk zoals je zelf misschien gemerkt hebtquote:Op woensdag 24 september 2014 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet jij niet snel gaan inkopen of ben je al helemaal klaarmaar heb modric i.i.g. voor 9.5K minder terug kunnen kopen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mijn De Sciglio zit al vanaf dag 1 vast.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
werkt goed zeg, die app, fucking hell.
willian uit een pack trouwens, hoezeeOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
willian big bawsquote:Op woensdag 24 september 2014 20:39 schreef Cara het volgende:
werkt goed zeg, die app, fucking hell.
willian uit een pack trouwens, hoezee![]()
Als dat maar goed komt :/quote:Op woensdag 24 september 2014 20:41 schreef Kamikazie het volgende:
Als ik nu heel vaak iets doe (zoeken naar een speler ofzo) moet ik ook zon rekensommetje makenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
lukt dat wel?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:41 schreef Kamikazie het volgende:
Als ik nu heel vaak iets doe (zoeken naar een speler ofzo) moet ik ook zon rekensommetje maken![]()
![]()
wat is de must have spits tot nu toe mannen ? cavani? Benzemel ? Balo ? Immobile?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
oei, pak de calculator er maar bij danquote:Op woensdag 24 september 2014 20:41 schreef Kamikazie het volgende:
Als ik nu heel vaak iets doe (zoeken naar een speler ofzo) moet ik ook zon rekensommetje maken![]()
ik heb Benzema/mandzukic combiquote:Op woensdag 24 september 2014 20:43 schreef FCsuarez het volgende:
wat is de must have spits tot nu toe mannen ? cavani? Benzemel ? Balo ? Immobile?![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
oei, pak de calculator er maar bij danquote:TT weet niet of je in dit rijtje thuis wil horenquote:![]()
![]()
benzema ongeveer 2/3 mandzukic loopt 1op1quote:Op woensdag 24 september 2014 20:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoeveel goals gemiddeld per wedstrijd![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:43 schreef FCsuarez het volgende:
wat is de must have spits tot nu toe mannen ? cavani? Benzemel ? Balo ? Immobile?
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
[..]
TT weet niet of je in dit rijtje thuis wil horen!!!!!!
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die kut rus niet op reagerenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
pleurt op met je bukarov joh.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De beste spits van de afgelopen 3 edities.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die kut rus niet op reagerenStats gecheckt of was het te obvious?quote:
daar kun je niet eens mee omgaanquote:Op woensdag 24 september 2014 20:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon GR naast me liggen, dus dat zit wel snor.![]()
![]()
Ach man ik speel de uni met gemak uit dus dit zal ook wel lukken.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
daar kun je niet eens mee omgaan![]()
oh gelukkig manquote:Op woensdag 24 september 2014 20:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach man ik speel de uni met gemak uit dus dit zal ook wel lukken.![]()
![]()
Ja!quote:Op woensdag 24 september 2014 20:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Kijkt iedereen bij Ozz?
http://www.twitch.tv/kralexo3Erg vermakelijk.
00:01quote:Op woensdag 24 september 2014 20:52 schreef maikoverloon het volgende:
Hoe laat is de Europese release voor ps4, 01:00 toch?![]()
Prima stats hoor.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ja.quote:Maar wel 3* skills, dus roulettes.
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: