2de worden in de normale koersen, 4de worden in de medaillekoersen. Je moet het maar kunnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Zou wel eens een 4e plek kunnen worden voor Tom.
Zal er om hangen, 4e of 5e.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
2de worden in de normale koersen, 4de worden in de medaillekoersen. Je moet het maar kunnen.
als hij Oliveira voir kan blijvenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:21 schreef Pedroso het volgende:
1e Tussenpunt 7e, 2e punt 6e, 3e punt 5e, finish 4e ?
cyclingnews heeft het nooit over dumoulin.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:23 schreef Principia het volgende:
Wat een slechte berichtgeving op live cyclingnews... Laatste tussenpunt Wiggins dus eerste, hoeveel secondes voorsprong op Martin, Kiriyienka, Dennis en Dumoulin? Overigens is er nog geen woord aan Dumoulin besteed daar.
Daarom moet je gewoon de officiėle liveticker volgenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:23 schreef Principia het volgende:
Wat een slechte berichtgeving op live cyclingnews... Laatste tussenpunt Wiggins dus eerste, hoeveel secondes voorsprong op Martin, Kiriyienka, Dennis en Dumoulin? Overigens is er nog geen woord aan Dumoulin besteed daar.
dat is wel eens anders geweestquote:Op woensdag 24 september 2014 16:24 schreef Pedroso het volgende:
Top 5 wel binnen een minuut waarschijnlijk.
Hij had wel eerder door dan Herbert dat Barta van Garderen inhaalde en niet andersom. Weliswaar pas na de finish, maar toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
15 secquote:Op woensdag 24 september 2014 16:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dumoulin loopt ook aardig in op Martin overigens.
Zou wat zijn jaquote:Op woensdag 24 september 2014 16:27 schreef Zelva het volgende:
Wordt ie straks weer tweede, maar dan achter Wiggins.
Gaat sowieso juni volgend jaar n poging doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien zou Wiggins dat record van Voigt ook kunnen pakken![]()
met een paar kmquote:Op woensdag 24 september 2014 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij hebt er geen verstand van.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:34 schreef Pedroso het volgende:
Weerstand van z'n baardharen gaat Wiggins een medaille kosten.
Nee dat kan echt niet, dat record gaat nooit, echt nooit meer verbroken worden.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen had Mart buiten de klapschaats gerekend.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat kan echt niet, dat record gaat nooit, echt nooit meer verbroken worden.
Dat vergeven we Hem.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen had Mart buiten de klapschaats gerekend.
Dat geef ik je op een briefje.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:37 schreef Pedroso het volgende:
Hopen dat Dumoulin zich blijft doorontwikkelen, dan kan ie wel eens goud gaan halen op de OS van 2016.
Dumoulin heeft ook wel potentie om een SKY baas te worden.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:38 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Alleen net geen 2 op het podium
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dumoulin heeft ook wel potentie om een SKY baas te worden.
Volgend jaar zullen we t weten.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:38 schreef komrad het volgende:
Ik voorspel 54,5 km/h voor Wiggo bij het uurrecord
Ziet er goed uit maar hij zou niet de 1e Nederlander zijn die na een veel belovende start rond z'n 24e a 25e stagneert in z'n ontwikkeling. Vooral bij Belkin dan, dat spreekt dan wel weer voor hem.quote:
Enthousiast, Jose is sowieso wel een fan van Dumoulin.quote:
Positief. Het was niet gepland, maar ze zijn er heel blij mee en gaan er met alle liefde voor zorgen.quote:
Cancellara was ook 24quote:Op woensdag 24 september 2014 16:51 schreef TheArt het volgende:
Martin haalde voor het eerst het podium op het WK tijdrijden in 2009 op zijn 24e. Tom is nu 23.
Over 5 jaar is het Tom Dumoulmerckx.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:51 schreef TheArt het volgende:
Martin haalde voor het eerst het podium op het WK tijdrijden in 2009 op zijn 24e. Tom is nu 23.
quote:Op woensdag 24 september 2014 17:58 schreef DNP-Old het volgende:
http://revistamundociclis(...)-nairo-quintana.html
Spannend. Zal tegen het eind van de week bekend worden of Tunja de wereldkampioenschappen van 2017 krijgt.
Toen was Martin zeker niet op z'n beste niveau nadat hij met een breukje in z'n pols uit de Tour stapte.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:48 schreef Marcoss het volgende:
Wiggo blies Martin al eens behoorlijk weg in de Olympische tijdrit 2 jaar geleden, maar had niet verwacht dat hij dat nog een keer kon herhalen. Geniaal hoor
Jij bent of homoseksueel, of je hebt aandelen SKY Channelquote:
Je moeder.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij bent of homoseksueel, of je hebt aandelen SKY Channel
Ik vind het wel grappig dat je zowel voor Wiggins als voor Froome bent. Ze zijn niet echt voor elkaar ofzo.quote:
Ohja, mooi. Ik heb bij Wuyts altijd het idee dat hij in een Quickstep pyjama slaaptquote:Op woensdag 24 september 2014 16:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Enthousiast, Jose is sowieso wel een fan van Dumoulin.
Dit. Klasbak pur sang.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:32 schreef Columbiafan het volgende:
Valverde zou wel eens een wereldtitel verdienen, ik mag hem niet echt, maar wat een wereldrenner is het toch![]()
*Piti, ik gok dat hij zijn zenuwen en of temperament niet onder controle heeftquote:Op woensdag 24 september 2014 22:32 schreef Columbiafan het volgende:
Valverde zou wel eens een wereldtitel verdienen, ik mag hem niet echt, maar wat een wereldrenner is het toch![]()
Piti is een dopemaffioso en verdient een enkeltje in het ravijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:32 schreef Columbiafan het volgende:
Piti is sowieso een held.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Piti is een dopemaffioso en verdient een enkeltje in het ravijn.
Dat en Wiggins had toen gewoon nog zijn piekvorm van de Tour. Ik moet wel zeggen dat ie heel het jaar al behoorlijke uitslagen rijdt. Stuk beter dan verleden jaar.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toen was Martin zeker niet op z'n beste niveau nadat hij met een breukje in z'n pols uit de Tour stapte.
Gezien de geringe verschillen tussen Wiggins/Martin en de rest van het veld denk ik vooral dat Martin vandaag ver onder z'n niveau reed en Wiggins gewoon op z'n niveau van 2013/2014. In 2012 was Wiggins wel een stukje beter denk ik. Maar desalniettemin knappe prestatie om keer op keer prijzen binnen te blijven halen
Aantal overwinningen Colbrelli in 2014: 4. Aantal tweede plaatsen: 3.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:45 schreef baggerbaas het volgende:
Dat wordt zo een hele strijd voor plek 2 met Valverde, Van Avermaet en Colbrelli...
quote:Op donderdag 25 september 2014 01:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Piti is een dopemaffioso en verdient een enkeltje in het ravijn.
quote:Op donderdag 25 september 2014 11:07 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
voor het WK aanstaande zondag
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 25-09-2014 om 12:51:15Net het WK-rondje gefietst. Conclusie: het is te zwaar voor een makkelijk rondje en te licht voor een moeilijk rondje. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 25-09-2014 om 12:52:52Er zijn zat hoogtemeters, maar ik zou niet weten waar je de Gerransen en de Matthewsen uit het wiel moet rijden. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 25-09-2014 om 12:54:08En de eerste afdaling is echt link. In drie rondjes drie gevallen renners / rensters gezien. reageer retweet
Nou ok, dan gun ik hem een infuus met bedorven bloed. Zo goed?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:08 schreef Chiappucci het volgende:
[..]Fijn dat je altijd zo genuanceerd bent.
Bergen? Klinkt veelbelovend. Eindelijk een klimmersparcours?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:11 schreef baggerbaas het volgende:
WK 2017 is in Bergen, Noorwegen.
Noorwegen, leukquote:Op donderdag 25 september 2014 13:11 schreef baggerbaas het volgende:
WK 2017 is in Bergen, Noorwegen.
Mwah, alleen al hierom hoop ik dat Piti zondag als winnaar over de streep komt.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ok, dan gun ik hem een infuus met bedorven bloed. Zo goed?
En dat plaatje mist nog een paar steekjes van Wuyts richting Boom.
Nou als dat gebeurd neem ik een jaar lang een Joris van den Berg UI.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Mwah, alleen al hierom hoop ik dat Piti zondag als winnaar over de streep komt.
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bergen? Klinkt veelbelovend. Eindelijk een klimmersparcours?
twitter:veloropa twitterde op donderdag 25-09-2014 om 13:14:26Bergen-organizers say the 2017 World Championships will be the best ever and the RR-route "medium hard", with scenic and technical parts. reageer retweet
Vorig jaar vier klimmers in de top vier.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bergen? Klinkt veelbelovend. Eindelijk een klimmersparcours?
Ik heb het ook over het parcours.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vorig jaar vier klimmers in de top vier.
Dat zou wel weer een keer goddelijk zijnquote:Op donderdag 25 september 2014 13:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het ook over het parcours.
Dit dus.
Nog maar 1 dagje met je prachtige UI, geniet er nog maar even van ouwe pik.quote:
Maar Danny Nelissen werd wel wereldkampioen bij de amateurs.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:49 schreef Mani89 het volgende:
Wel zielig om in 1995 al die oranje rennertjes te zien lossen na 2 rondjes, patatgeneratie alles. Wat waren we nog onwetend.
WK 2016 Qatar zal je wel naar uitkijken dan!quote:Op donderdag 25 september 2014 13:34 schreef Mani89 het volgende:
Nou gelukkig geen vlak parcours dan (hopelijk), dat wil ik echt nooit meer zien na dat abortus WK van 2011.
En Zolder natuurlijk toen Cipollini won, gegangmaakt door een trein 11 Italianen.
Oja shit.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:12 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
WK 2016 Qatar zal je wel naar uitkijken dan!
Lees ik wel net volgende artikel over qatar:quote:
Toch maar ff quoten, ook al verwacht ik het ook niet. De Spaanse ploeg zie ik echt niet eendrachtig voor Valverde werken.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou als dat gebeurd neem ik een jaar lang een Joris van den Berg UI.
Hij zal wel weer in het wiel blijven plakken voor brons ofzo, die lelijke wieltjeszuiger
Zou wat zijn na vorig jaar... En dat terwijl je bij Firenze en Ponferrada nou niet meteen aan regen denkt.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:43 schreef TheArt het volgende:
Zondag voorspellen ze hevige regenval en onweer. Dus als het parcours het niet zwaar genoeg maakt, dan het weer misschien wel.
Laten we ALSJEBLIEFT zondag elke afdaling geneutraliseerd achter een pacecar rijden, want dit klinkt mensonterend. Genoeg is genoeg!quote:Op donderdag 25 september 2014 13:11 schreef Chiappucci het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 25-09-2014 om 12:54:08En de eerste afdaling is echt link. In drie rondjes drie gevallen renners / rensters gezien. reageer retweet
MOETEN ER EERST DODEN VALLEN VOORDAT WE INGRIJPEN!? DE RENNERS MOETEN NU VOOR ZICHZELF OPKOMEN!quote:Op donderdag 25 september 2014 14:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Laten we ALSJEBLIEFT zondag elke afdaling geneutraliseerd achter een pacecar rijden, want dit klinkt mensonterend. Genoeg is genoeg!
Dat willen we hebben. Een strijd tussen barre mannen.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:28 schreef Marcoss het volgende:
In Colombia was er trouwens maar een half peloton omdat verder niemand zin had om zo ver te reizen en dan kansloos uit het wiel te worden gereden.. Waren ook maar 20 finishers, waarvan nummer 19 en 20 op bijna 38 minuten
Je hebt in 2016 iig geen Vuelta waar allemaal mensen zich in vorm aan het rijden zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:16 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Lees ik wel net volgende artikel over qatar:
http://www.wielerflits.nl/nieuws/22778/2/qatar-moet-heuvelachtig-parcours-bouwen-voor-wk-2016.html
Zolder was toch ook zo goed als biljartvlak?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:16 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
http://www.wielerflits.nl/nieuws/22778/2/qatar-moet-heuvelachtig-parcours-bouwen-voor-wk-2016.html
We zullen het maar positief bekijken: Kan er eindelijk een Nederlander met een rondeoverwinning aan de haal?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Je hebt in 2016 iig geen Vuelta waar allemaal mensen zich in vorm aan het rijden zijn.
Ja, maar schijnbaar waren er voor de UCI eisen dat het in 2016 niet biljartvlak mag zijn. Dus bouwen ze er maar gewoon eentje.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Zolder was toch ook zo goed als biljartvlak?
Idd, er zijn 85 klimkilometers. Genoeg mogelijkheden dus. Maarja dan moet je niet het laatste rondje beginnen met koersen.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:56 schreef baggerbaas het volgende:
Het zal vooral ervan afhangen wanneer die Italianen en Spanjaarden eraan gaan beginnen.
#Diebergkomterquote:Op donderdag 25 september 2014 14:16 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
doe maar vanaf de start regen, hagel mag ookquote:Op donderdag 25 september 2014 13:43 schreef TheArt het volgende:
Zondag voorspellen ze hevige regenval en onweer. Dus als het parcours het niet zwaar genoeg maakt, dan het weer misschien wel.
Ja, zoiets. 17:40 volgens de organisatie.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Finish van de beloftekoers morgen rond 17:30?
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:04 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, zoiets. 17:40 volgens de organisatie.
Toen De Neel wereldkampioen werdquote:Op donderdag 25 september 2014 13:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het ook over het parcours.
Dit dus.
Wel lekker hoor, qatar is gewoon nog 35-40 graden rond deze tijd van het jaar... Hoeveel heeft Qatar betaald hiervoor?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:16 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Het WK wordt een maandje later gehouden in 2016 vanwege de hitte. Al vraag ik me af hoeveel dat scheelt.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Wel lekker hoor, qatar is gewoon nog 35-40 graden rond deze tijd van het jaar... Hoeveel heeft Qatar betaald hiervoor?
Dan moeten we Zomegnan even ergens opvissen, anders gaat dat niet gebeuren.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop dat er weer 's zo'n echt klim-WK komt. Stuk of 7 keer over de alpe d'huez ofzo.
Gewoon Thijs 'Die Berg Komt Er' Zonneveldquote:Op donderdag 25 september 2014 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan moeten we Zomegnan even ergens opvissen, anders gaat dat niet gebeuren.
Thijs heeft al moeite met de Emmapiramide. Die gaat de renners echt niet zoveel laten klimmen, dat zou onverantwoord zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon Thijs 'Die Berg Komt Er' Zonneveld
komt er voor zondag een voorbeschouwing van jouw kant ?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Thijs heeft al moeite met de Emmapiramide. Die gaat de renners echt niet zoveel laten klimmen, dat zou onverantwoord zijn.
Naar boven fietsen en dan met een skilift naar beneden! Zo is de afdaling eerlijk want daar doet iedereen dan evenlang overquote:Op donderdag 25 september 2014 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Thijs heeft al moeite met de Emmapiramide. Die gaat de renners echt niet zoveel laten klimmen, dat zou onverantwoord zijn.
Waarom zie ik geen oranje shirtjes?quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
de koers bij de juniores is nu live te volgen op het UCI-kanaal. Ze zijn zojuist aan de voorlaatste ronde begonnen, nog geen verschillen.
Door die zonnebril?quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom zie ik geen oranje shirtjes?
kloptquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:37 schreef heywoodu het volgende:
Het is ook in het Engels toch "peloton" en niet "peleton"?
Faal van de UCI dan, met hun "rear of peleton"quote:
korevaar zit steeds goed voorin.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Faal van de UCI dan, met hun "rear of peleton"
In elk geval een oranje shirtje voorin.
Net keek ik nog niet en de afstand is niet in beeld, dus hoe ver is het nog vanaf de top tot de finish?quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
het zal op dat laatste klimmetje wel gebeuren.
4,5 kmquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net keek ik nog niet en de afstand is niet in beeld, dus hoe ver is het nog vanaf de top tot de finish?
volgens mij niet bijzonder. Italianen willen Bertizzolo lanceren op de slotklim denk ik.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:51 schreef Marcoss het volgende:
Kunnen die Nederlandsen een beetje sprinten?
Geheel in lijn met de rest van de race, lekker gegroepeerd rondjes rijden.quote:
Ze zat eerst uitstekend op de derde plek, maar leek totaal geen versnelling meer te hebben.quote:
Precies, maar ik bedoelde sowieso die hele finish van de koersquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zat eerst uitstekend op de derde plek, maar leek totaal geen versnelling meer te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Gerrans is voor mij de grootste kanshebber, al is het natuurlijk de vraag hoe goed die in vorm is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben niet overmatig enthousiast over het parcours trouwens, ben bang dat Gerrans weer een Gerransje gaat doen en 300km in het wiel blijft plakken om er in de laatste 50 meter uit te komen.
Dat was mijn gedachte ook ja. Ik ben voor Zepunkte vanmiddagquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zepunkte had ook wel hoger gemogen.
Ik voor Eduard Michael Grosu. Roemeniė de gekste.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was mijn gedachte ook ja. Ik ben voor Zepunkte vanmiddag
De aankomst is natuurlijk wel vlak, ik kan me niet voorstellen dat er dan niemand meer bij zit die sneller is dan Gerrans. Ik denk dat zelfs Cancellara 'm wel kan hebben in een vlakke sprint.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Gerrans is voor mij de grootste kanshebber, al is het natuurlijk de vraag hoe goed die in vorm is.
Mwah, Gerrans is echt wel rap in een vlakke sprint. Zie Corsica vorig jaar waar hij Sagan versloeg.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De aankomst is natuurlijk wel vlak, ik kan me niet voorstellen dat er dan niemand meer bij zit die sneller is dan Gerrans. Ik denk dat zelfs Cancellara 'm wel kan hebben in een vlakke sprint.
Terecht. Langeveld en Terpstra hadden prima meegekund op dit parcours en hebben al vaak genoeg bewezen de afstand aan te kunnen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:44 schreef Evertjan het volgende:
ondertussen verbaast Boonen zich over de Nederlandse selectie
http://nos.nl/video/70293(...)landse-selectie.html
Kelderman en Clement hadden gewoon thuis moeten blijven inderdaad. Maar goed, er moet ook iemand rondjes geven met de bidonnen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Terecht. Langeveld en Terpstra hadden prima meegekund op dit parcours en hebben al vaak genoeg bewezen de afstand aan te kunnen.
Met name Clement, die heeft echt helemaal niks gepresteerd dit seizoen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kelderman en Clement hadden gewoon thuis moeten blijven inderdaad. Maar goed, er moet ook iemand rondjes geven met de bidonnen.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Met name Clement, die heeft echt helemaal niks gepresteerd dit seizoen.
Maar goed, ik denk dat de bondscoach een harde koers verwacht. En daar heeft een Terpstra dan weinig te zoeken. Ik geef Cancellara ook 0% kans
Als je kijkt naar de selecties kun je er wel van uitgaan dat Italiė en Spanje de koers hard zullen willen maken. De vraag is vooral of ze de koers ook hard genoeg kunnen maken om Gerrans en co er af te rijden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Maar goed, ik denk dat de bondscoach een harde koers verwacht. En daar heeft een Terpstra dan weinig te zoeken. Ik geef Cancellara ook 0% kans
Een zware koers is juist prima voor Cancellara, en Terpstra als hij in vorm is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:09 schreef Blik het volgende:
[..]
ik denk dat je eerst moet beginnen om Gerrans zijn ploegmaten er af te rijdenquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:16 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de selecties kun je er wel van uitgaan dat Italiė en Spanje de koers hard zullen willen maken. De vraag is vooral of ze de koers ook hard genoeg kunnen maken om Gerrans en co er af te rijden.
Beter dan in de laatste km.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:35 schreef Mani89 het volgende:
Van der Poel al gelijk in de eerste kilometer op zijn smoel.
Ik ben nog niet in de gelegenheid te kijken. Heeft hij er nog iets aan overgehouden of is het zonder zichtbare gevolgen? Gezien het lage aantal reacties nadien zal het wel het laatste zijn, maar ik hoor het graag.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:35 schreef Mani89 het volgende:
Van der Poel al gelijk in de eerste kilometer op zijn smoel.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Rellende_Rotscholier zit al in de chat zo te lezen:
[ afbeelding ]
ik ga voor Valverdequote:Op vrijdag 26 september 2014 14:34 schreef Leatherface het volgende:
Ik gok voor zondag op Kristoff, maar het is altijddik kijken
Volgens mij leest Jose toch gewoon mee hier.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jos Been kent Grosu ook al.
Nou, dan heb ik er geen zin meer an. Kan er niets van die gozert.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:09 schreef heywoodu het volgende:
Om 13.00 de U23 mannen, met vdPoel als kanshebber. Ewan, Nielsen en Teuns zijn de favorieten bij de bookies:DNP-Old heeft net al zijn spaargeld ingezet op Miguel Angel Lopez heb ik gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat sluit ik niet uit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgens mij leest Jose toch gewoon mee hier.
U mag nu inzetten welke user José is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Momo...quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
U mag nu inzetten welke user José is.
Syntix natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
U mag nu inzetten welke user José is.
Misschien heeft hij wel ebola.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Potverdimme, een Eritreeėr moest bijna lossen.
Daar hebben ze aan de andere kant van Afrika last van joh, mafkees.quote:
ok sorryquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar hebben ze aan de andere kant van Afrika last van joh, mafkees.
Wist je dat Froome daar een paar jaar geleden last van had? Gelukkig hadden ze daar een middeltje voor.quote:
over een paar jaar domineert Sierra Leone het wielrennen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat Froome daar een paar jaar geleden last van had? Gelukkig hadden ze daar een middeltje voor.
ze leest wel vaker op FOKquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
17.35 ongeveerquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:21 schreef Mani89 het volgende:
Gaan ze nog voor het donker binnen zijn?
Zijn de Rwandezen eigenlijk geen goede opvolgers voor de Eritreeėrs, voor als die te bekend worden?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Chetout
Een Franse Bask.
Ik heb de Valens Ndayisenga fanclub al opgericht.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn de Rwandezen eigenlijk geen goede opvolgers voor de Eritreeėrs, voor als die te bekend worden?![]()
Er is al een achtergrondverhaal, geschreven tijdens de Jeugd Olympische Spelen vorige maand
Goed om te horen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb de Valens Ndayisenga fanclub al opgericht.
Die heeft de statistieken wel mee inderdaadquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:39 schreef DeeBee het volgende:
5x tweede, 3x eerste in acht starts op het WK.Vos.
Ik wist niet dat 2006 haar debuut was. Ik dacht dat VOS vast wel eens eerder een senioren-WK reed.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:39 schreef DeeBee het volgende:
Ook al twijfel ik ook een beetje over de vorm die ze nog heeft aan het einde van het seizoen, het einde van het filmpje is toch wel weer mooi:
http://nos.nl/artikel/702989-wij-kennen-vos-die-staat-er-wel.html
5x tweede, 3x eerste in acht starts op het WK.Vos.
Ja eerder dat jaar, bij WK veldrijdenquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik wist niet dat 2006 haar debuut was. Ik dacht dat VOS vast wel eens eerder een senioren-WK reed.
Beste 20 is overdreven. Eerste 20 bij de doorkomst kan je beter zeggen. Die Azeri gaat er straks wel af.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:50 schreef heywoodu het volgende:
Er zit een Azeri bij de beste 20 (ongeveer)
Nee, dat was Kudus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |