Is dat Miguel Angel Lopez?quote:Op maandag 22 september 2014 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Arme DNP-Old. Superman op z'n muil gegaan.
daar komt iequote:Op maandag 22 september 2014 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat Miguel Angel Lopez?
Herbert doet de regie.quote:Op maandag 22 september 2014 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
De regie heeft duidelijk in de gaten hoe goed Lammertink is.
Aan de andere kant zie ik ook een paar bekende namen:quote:Op maandag 22 september 2014 16:39 schreef Marcoss het volgende:
Ach, Dumoulin heeft plek 8 als beste positie op een beloften-WK, Martin kwam nooit verder dan plek 18 en Froome heeft met plek 36 en 41 ook schitterende resultaten neergezet.
Het zegt allemaal nog niet zoveel
Wat bedoel je hier mee? Dat hij op de weg nog nooit iets gepresteerd heeft?quote:Op maandag 22 september 2014 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
One trick pony Flakemore
Dat hij alleen kan tijdrijden, denk ikquote:Op maandag 22 september 2014 16:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier mee? Dat hij op de weg nog nooit iets gepresteerd heeft?
Dat zijn enige uitslagen komen uit tijdritten. In ritten in lijn is hij nergens te vinden, nooit.quote:Op maandag 22 september 2014 16:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier mee? Dat hij op de weg nog nooit iets gepresteerd heeft?
Cheng Ji zet ook nooit resultaten neer, maar hij is wel een god.quote:Op maandag 22 september 2014 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zijn enige uitslagen komen uit tijdritten. In ritten in lijn is hij nergens te vinden, nooit.
Tja, hoe vaak heeft Quintana top-5 gereden in een etappe zonder flinke klim aan het eind? Ieder zijn specialiteit toch..quote:Op maandag 22 september 2014 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zijn enige uitslagen komen uit tijdritten. In ritten in lijn is hij nergens te vinden, nooit.
Ja, ieder z'n specialiteit, maar je kan het ook overdrijven. Quintana kan wel wat meer dan alleen klimmen, dunkt me.quote:Op maandag 22 september 2014 16:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, hoe vaak heeft Quintana top-5 gereden in een etappe zonder flinke klim aan het eind? Ieder zijn specialiteit toch..
Wel een rijtje waar je graag tussen wil staan..twitter:luke_durbridge1 twitterde op maandag 22-09-2014 om 16:54:24@damien_howson @JackBobridge @cflakemore join the club mate. Enjoy that moment it is truly special !!! reageer retweet
Dacht ergens te lezen dat 'ie onderweg gevallen was, maar weet het niet zeker.quote:Op maandag 22 september 2014 16:50 schreef Mani89 het volgende:
Miguel Angel Lopez 36ste. Die kan er ook niks van zeg.
Kloptquote:Op maandag 22 september 2014 17:03 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dacht ergens te lezen dat 'ie onderweg gevallen was, maar weet het niet zeker.
Buiten wat schrik, heeft de val van Miguel geen ernstige gevolgen. Die komt komende vrijdag dus gewoon even fietsles geven aan Mathieu en Power.twitter:HectorUCiclismo twitterde op maandag 22-09-2014 om 16:00:26@SupermanlopezN esta bien, solo fue el susto, la caida, dolor normal, pero sin consecuencias graves, #OrgulloColombiano #Ponferrada2014 reageer retweet
Quintana was vorige maand nog 2e in een vlakke tijdrit in Burgosquote:Op maandag 22 september 2014 16:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, hoe vaak heeft Quintana top-5 gereden in een etappe zonder flinke klim aan het eind? Ieder zijn specialiteit toch..
Uran was aangewezen, maar voelt zich niet fit genoeg.quote:Op maandag 22 september 2014 18:53 schreef Marcoss het volgende:
Winner de tijdrit? Hadden ze Botero ook wel uit zijn pensioen kunnen halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Restrepo werd in de afgelopen maanden Pan-Amerikaans tijdritkampioen, en vervolgens tweede op de wereldkampioenschappen op de baan. Martinez daarentegen is echt een fenomeen. Pas net in Europa, maar wint als junior al elite wedstrijden in Frankrijk.
Weet niet hoe technisch het parcours is, maar dat zou in ieder geval in het voordeel moeten zijn van Dumoulin. Denk dat in een "normale" tijdrit Wiggo nog net wat beter is voorlopig.quote:Op maandag 22 september 2014 20:59 schreef Blik het volgende:
Ik heb goede hoop dat Dumoulin beter gaat zijn dan Wiggo
Het kan aan mij liggen, maar heeft Dumoulin al écht iets bewezen tussen de wereldtop over zo'n lange afstand?quote:Op maandag 22 september 2014 20:59 schreef Blik het volgende:
Ik heb goede hoop dat Dumoulin beter gaat zijn dan Wiggo
Niet zo vaak, maar in juli nog een keertje.quote:Op maandag 22 september 2014 22:22 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar heeft Dumoulin al écht iets bewezen tussen de wereldtop over zo'n lange afstand?
Er was in juli nog zo'n koers waar hij een goede lange tijdrit reed, die heet volgens mij de Tour de France.quote:Op maandag 22 september 2014 22:22 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar heeft Dumoulin al écht iets bewezen tussen de wereldtop over zo'n lange afstand?
Een goede tijdrit inderdaad, maar wel op 1.40 van Martin en net voor iemand als Jan Barta. Verder waren toppers als Cancellara, Wiggins, Froome, Contador en Malori daar niet bij aanwezig. Voor mij is dat nou niet meteen een indicatie dat een podiumplek al zeker is (wat ik hier een beetje proef).quote:Op maandag 22 september 2014 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er was in juli nog zo'n koers waar hij een goede lange tijdrit reed, die heet volgens mij de Tour de France.
Laten we maar even normaal doen en dat Colombiaantje gewoon kort houden.quote:Op maandag 22 september 2014 17:20 schreef DNP-Old het volgende:
Buiten wat schrik, heeft de val van Miguel geen ernstige gevolgen. Die komt komende vrijdag dus gewoon even fietsles geven aan Mathieu en Power.twitter:HectorUCiclismo twitterde op maandag 22-09-2014 om 16:00:26@SupermanlopezN esta bien, solo fue el susto, la caida, dolor normal, pero sin consecuencias graves, #OrgulloColombiano #Ponferrada2014 reageer retweet
Ja dat klopt ook wel weer. Maar wij van FOK! staan met zijn allen achter Tom, en dat extra steuntje in de rug zal misschien net het verschil maken voor Goud.quote:Op maandag 22 september 2014 22:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Een goede tijdrit inderdaad, maar wel op 1.40 van Martin en net voor iemand als Jan Barta. Verder waren toppers als Cancellara, Wiggins, Froome, Contador en Malori daar niet bij aanwezig. Voor mij is dat nou niet meteen een indicatie dat een podiumplek al zeker is (wat ik hier een beetje proef).
Zijn andere goede tijdritten op internationaal niveau waren toch over wat kortere afstand (tot 30 km).
Mja, van dat lijstje starten enkel Wiggins en Malori woensdag, waarbij Malori ook meer iemand is van de kortere tijdritten, geloof ik. Een podiumplek lijkt me absoluut nog niet zeker inderdaad, maar zie hem na Martin en Wiggo wel als dé kanshebber daarop eigenlijk..quote:Op maandag 22 september 2014 22:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Een goede tijdrit inderdaad, maar wel op 1.40 van Martin en net voor iemand als Jan Barta. Verder waren toppers als Cancellara, Wiggins, Froome, Contador en Malori daar niet bij aanwezig. Voor mij is dat nou niet meteen een indicatie dat een podiumplek al zeker is (wat ik hier een beetje proef).
Zijn andere goede tijdritten op internationaal niveau waren toch over wat kortere afstand (tot 30 km).
Nadat ie de ballen uit zijn broek heeft moeten rijden voor Kittel.quote:Op maandag 22 september 2014 22:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Een goede tijdrit inderdaad, maar wel op 1.40 van Martin en net voor iemand als Jan Barta.
Vorig jaar deed Mart alleen de tijdrit. Nu niks meer. De WK's zullen denk ik nooit meer door De Mart gecommentarieerd worden.quote:Wegwedstrijd WK Wielrennen bij de NOS
27 t/m 28 september, Nederland 1
In het slotweekend van de WK wielrennen in het Spaanse Ponferrada worden de titels bij de mannen en de vrouwen verdeeld. Zaterdag verdedigt drievoudig kampioene Marianne Vos haar wereldtitel op het parcours van 18,2 kilometer, waarin twee klimmetjes zijn opgenomen. Het commentaar is van Herbert Dijkstra en oud-wielrenster Adrie Visser
Zondag is het de beurt aan de mannen. De Zwitser Fabian Cancellara heeft zijn zinnen op de titel gezet: hij liet er de tijdrit voor schieten. Insiders tippen verder Peter Sagan, Michal Kwiatkovski en de Noor Alexander Kristoff. Commentatoren: Herbert Dijkstra en Maarten Ducrot.
NOS Studio Sport, zaterdag 27 september, 13.50-17.50 uur, NPO 1
NOS Studio Sport, zondag 28 september, 13.40-16.55 uur, NPO 1
Zonde inderdaad. Mart zijn stem hoort gewoon bij het WK. Dat hoor je ook wel terug in al die filmpjes op de NOS-site. Volgens mij heeft hij het tot 2012 altijd gedaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:19 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Vorig jaar deed Mart alleen de tijdrit. Nu niks meer. De WK's zullen denk ik nooit meer door De Mart gecommentarieerd worden.
Lokpost, ik zie net op de site dit bericht staan bij "Vandaag in 2006"quote:
Jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dat dé Martina Sablikova?
Hier doet hij het wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hebben jullie het tussentijdenlinkie? Dat is dit jaar weer net zo moeilijk te vinden als vorig jaar.
Kijk, het tussentijdenlinkie, iets minder moeilijk te vinden dan vorig jaar: http://static.sportresult.com/federations/uci/CR2014/
Edit 2: Hij doet het alleen nog niet.,
.
Tevens:quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:37 schreef DeeBee het volgende:
http://www.wielerrevue.nl(...)s-kampioene-solovey/
Niks mis mee, EPO-schorsinkje op je 19e.
twitter:8aldwin twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 16:29:50So let me get this straight - Hanna Solovey's ridden one, 1, race this year and now she's in pole position to win medal at #Ponferrada2014? reageer retweet
twitter:8aldwin twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 16:33:14Going further, no starts means no testing. And as far as I heard on Twitter, she already tested positive despite being oly 22. Yes? reageer retweet
Inderdaad... Bij Valverde moeten ze elke keer vernoemen dat hij geschorst is geweest. Bij die meid niet... Bijzonder...quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:31 schreef Szura het volgende:
Heerlijk droog duo zijn Renaat en José toch
Genot zonder volksmenner Wuyts en zijn pupil Karl
Klopt:quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:38 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Tevens:twitter:8aldwin twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 16:29:50So let me get this straight - Hanna Solovey's ridden one, 1, race this year and now she's in pole position to win medal at #Ponferrada2014? reageer retweet
twitter:8aldwin twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 16:33:14Going further, no starts means no testing. And as far as I heard on Twitter, she already tested positive despite being oly 22. Yes? reageer retweet
http://t.co/fimUF8mZAYquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Zijn de starttijden voor morgen al bekend?
quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Klopt: [ afbeelding ]
Vorig jaar ook een druk programma:
[ afbeelding ]
Kan je tenminste ook niet positief meer testen nee.
Ze was toen verkeerd gereden (en verloor daar een minuut, wat ze in ieder geval zelf dacht)quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van Dijk zegt in het interview bij de NOS dat ze vorige week nog een minuut sneller was dan Solovey. Raar, want volgens procyclingstats verloor ze juist van Solovey.
Niet dat het haar nou direct (met dat verleden) minder verdacht maakt maar ze heeft wel het nodige op de baan gereden, inclusief World Cups en WK.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:38 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Tevens:twitter:8aldwin twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 16:29:50So let me get this straight - Hanna Solovey's ridden one, 1, race this year and now she's in pole position to win medal at #Ponferrada2014? reageer retweet
Was dit al bekend?twitter:Stefclement twitterde op woensdag 24-09-2014 om 09:31:06Sorry not to ride the Worlds TT today, but I haven't been at my level. Hope to and will work hard to be back at it in 2015. Never too old! reageer retweet
Edit: Ik wist uberhaupt niet wie de 2e Nederlandse renner was.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:46 schreef Pino112 het volgende:
Was dit al bekend?twitter:Stefclement twitterde op woensdag 24-09-2014 om 09:31:06Sorry not to ride the Worlds TT today, but I haven't been at my level. Hope to and will work hard to be back at it in 2015. Never too old! reageer retweet
Idd, alleen Dumoulin was ervoor geselecteerd.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:16 schreef Chiappucci het volgende:
Clement is volgens mij helemaal nooit geselecteerd voor de tijdrit. Stond nergens bij de deelnemers.
Ook van Baarle was aan het warmrijden.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:24 schreef TargaFlorio het volgende:
In het NOS Journaal zojuist een stukje over Dumoulin en daar was Clement nog aan het warm rijden naast Dumoulin.
Ja lijkt me ookquote:Op woensdag 24 september 2014 13:55 schreef HamburgerHenk het volgende:
Zegt hij niet gewoon sorry voor het feit dat hij niet meedoet/geselecteerd is door z'n slechte vorm in tijdritten durende het seizoen?
quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:59 schreef Evertjan het volgende:
morgen word het de grote Tom Dumoulin Show!![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:55 schreef HamburgerHenk het volgende:
Zegt hij niet gewoon sorry voor het feit dat hij niet meedoet/geselecteerd is door z'n slechte vorm in tijdritten durende het seizoen?
15:32.quote:
Jij wil zeggen dat je het Portugese wielrennen niet volgt?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:37 schreef heywoodu het volgende:
Ah, Carlos Oyarzun
Dat is nou typisch iemand die ik echt alleen maar van het WK of de OS ken
Trainer van Panzerwagen, goed man.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die 44-jarige Teutenberg doet het nog hartstikke goed.
Voigt is te vroeg gestoptquote:Op woensdag 24 september 2014 15:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die 44-jarige Teutenberg doet het nog hartstikke goed.
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:01 schreef Mani89 het volgende:
Wie kan Dumoulin nog van de titel houden?
Niets. Heeft zijn tijdritkwaliteiten achtergelaten in Colombia.quote:
Wat heeft ie in Colombia gedaan dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niets. Heeft zijn tijdritkwaliteiten achtergelaten in Colombia.
Bergen beklimmen met Quintana.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:11 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wat heeft ie in Colombia gedaan dan?
Een strippende Alorsquote:Op woensdag 24 september 2014 15:01 schreef Mani89 het volgende:
Denk het niet.quote:Op maandag 22 september 2014 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Woensdag ook weer genieten van Rasmus Quaade die top vijf gaat rijden
Martin zal wel weer winnenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb goede hoop dat hij zich dit keer in de hekken rijdt.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 24 september 2014 15:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat hij zich dit keer in de hekken rijdt.
omdat een Nederland ros niet van een panzerwagen kan winnenquote:
waarom zo'n haat tegen Tony. Ik vind het eigenlijk wel een heldquote:Op woensdag 24 september 2014 15:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat hij zich dit keer in de hekken rijdt.
Meen je dit serieus? Ik hoop het niet toch.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:17 schreef komrad het volgende:
[..]
omdat een Nederland ros niet van een panzerwagen kan winnen
Vreselijk overschat.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:18 schreef komrad het volgende:
[..]
waarom zo'n haat tegen Tony. Ik vind het eigenlijk wel een held
het is nog te vroeg voor Tom, maar die staat binnen een paar jaar in het midden van het podiumquote:Op woensdag 24 september 2014 15:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Ik hoop het niet toch.
heb je de tour gezien? Dat was toch wel een indrukwekkende solo op de wattagemeterquote:
wet ik niet, maar hij zal er ook niet ver vandaan zijnquote:Op woensdag 24 september 2014 15:26 schreef Chiappucci het volgende:
Kiryienka zie ik ook wel podium rijden
Toen na de OS was dat toch?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:27 schreef Marcoss het volgende:
Zou het sowieso wel mooi vinden als Martin een keer geklopt wordt, in de jaren van Martin en Cancellara won altijd de topfavoriet, behalve in het jaar dat Cancellara geen zin had en opeens Grabsch ging winnen..
twitter:hendriksmj twitterde op woensdag 24-09-2014 om 15:28:16Ik ben gewoon zenuwachtig. #dumoulin reageer retweet
Moet ie wel gelijk half minuutje hebbenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:43 schreef Pedroso het volgende:
Malori wordt een mooi mikpunt voor Dumoulin.
zwaarste stuk moet idd nog wel komen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach prima opening. Het gaat gewoon om indelen hier.
7equote:Op woensdag 24 september 2014 15:49 schreef Pedroso het volgende:
Tom nu nog op de 5e plek bij het 1e tussenpunt, zal dus wel de 6e tijd worden.
Eigenlijk moet je stellen dat een top 5 klassering klasse zou zijn van Dumoulin.
Alles op een zakdoek.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:50 schreef Pedroso het volgende:
Op het 1e tussenpunt nog niets van te zeggen dus. Dumoulin op 16 sec. van Martin nu.
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb Tom vanochtend nog gesproken en hij zei dat hij rustig zou starten en op het eind het goud op zou halen
En hoe weet je dat Dumoulin niet één van die gasten is vandaag.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:50 schreef Blik het volgende:
Zijn altijd gasten die volle bak beginnen en dan minder goed eindigen, goede indeling is key
Klopt, naam van Chavanel was al weg op het overzicht.quote:
Dat weet je nu dus nog nietquote:Op woensdag 24 september 2014 15:51 schreef Zelva het volgende:
[..]
En hoe weet je dat Dumoulin niet één van die gasten is vandaag.
mooi, liever had ik gezien dat ze gewoon alle doorkomsten vd top zouden laten zienquote:Op woensdag 24 september 2014 15:51 schreef franklop het volgende:
Volgens GPS is Dennis lekker bezig.
Omdat die Spanjaarden er helemaal niets van begrijpen natuurlijk.quote:
Net als in de Tour, toen ze pas halverwege besloten een camera bij hem te zettenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat de regie zo triest als het is geen aandacht voor hem heeft.
Herbert snapt gewoon niet dat die GPS wordt vergeleken met het punt waar er gereden wordt door renner a, en waar renner b toen was. Je kunt niet concluderen dat Dennis het nu beter doet dan Martin, want Martin ligt nog kilometers achter en heeft dus nog kilometers om ook meer tijd te winnen.quote:
Nee maar dat zegt weinig denk ik.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:56 schreef Pedroso het volgende:
Dumoulin komt voorlopig ook niet op de onderlinge verschillen voor.
Als ie gaat presteren vandaag, komt ie daar vanzelf tussen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:56 schreef Pedroso het volgende:
Dumoulin komt voorlopig ook niet op de onderlinge verschillen voor.
Zou ook wel een motor bij zich moeten hebben voor GPS verschil denk ikquote:Op woensdag 24 september 2014 15:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee maar dat zegt weinig denk ik.
Dat is dus gewoon 45 seconden op Martin al.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:59 schreef Pedroso het volgende:
Dumoulin op 15 seconden bij het 2e punt
Zal dus een 6e plek worden. 1 Plekje opgeschoven.quote:
Alvast 1 plek gestegen en vlak achter Chavanel die in lijkt te stortenquote:
20 sec maarquote:Op woensdag 24 september 2014 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon 45 seconden op Martin al.
nu moet Dumoulin ook nog ff 23 seconden verbeteren voor jouw voorspellingquote:Op woensdag 24 september 2014 16:02 schreef Mani89 het volgende:
Martin faalt, zoals ik al had voorspeld. Gaat niet eens op het podium komen.
Tel eens naar 23 seconden, dat is niks.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:04 schreef komrad het volgende:
[..]
nu moet Dumoulin ook nog ff 23 seconden verbeteren voor jouw voorspelling
Yep, daar zal het podium waarschijnlijk al vast staan.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:03 schreef Max23 het volgende:
Overigens worden de grootste veranderingen gemaakt tussen punt 2 en 3
Dat is de lelijkste achternaam die ik ooit heb gezien.quote:
Ah ja, danku!quote:Op woensdag 24 september 2014 16:11 schreef Zelva het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Christopher_G._Chute
Was ook best reeel als ie een topdag had gehad.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:11 schreef Max23 het volgende:
Vandewalle, die ging hier top-10 halen zei hij
Prima tijd, verloor alleen op het 1e deel relatief veel.quote:
11 sec maar? Parkoers is niet heel selectief dan zeker?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:14 schreef Pedroso het volgende:
Op 11 sec. Zal lastig worden voor brons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |