Ik vind Durrrr en die kakkersjappie met z'n dure kleding de mooiste mannen van fokquote:Op woensdag 24 september 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je daar nu ook pas achter komthij spamt zijn pics al jaren. Denk samen met Krikri meest knappe man van fok hands down.
Beide kan ook hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 14:30 schreef krioro het volgende:
[..]
plsIk ben niet knap, ik ben een beest.
Daar werd je wel nat van..?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja weet niet, nooit eerder echt zo als bij die laatste picca ofzo. hehe
[..]
Nee hoor, ik weet dat Nootjes en Griddie mij ook een leukerd vinden
Nee man je bent cutequote:Op woensdag 24 september 2014 14:30 schreef krioro het volgende:
[..]
plsIk ben niet knap, ik ben een beest.
[..]
Nee, klopt.
Mij ook? Zijn de enigste toch? :$quote:Op woensdag 24 september 2014 14:30 schreef VeerEli het volgende:
Nee hoor, ik weet dat Nootjes en Griddie mij ook een leukerd vinden
Oja Durrrquote:Op woensdag 24 september 2014 14:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind Durrrr en die kakkersjappie met z'n dure kleding de mooiste mannen van fok
Susteren denk ikquote:Op woensdag 24 september 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja Durrrvergeten... wie is kakkersjappie?
Heb jij een grote opengereten kut van 22 centimeter met hechtingen? :squote:
citroenekop (susteren)quote:Op woensdag 24 september 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja Durrrvergeten... wie is kakkersjappie?
Haha oja denk ik ookquote:
Durrr is pinda en nu best verandert. Maar die gast scoort ook best veel.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind Durrrr en die kakkersjappie met z'n dure kleding de mooiste mannen van fok
Jaquote:Op woensdag 24 september 2014 14:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb jij een grote opengereten kut van 22 centimeter met hechtingen? :s
Hahahahaquote:
Neequote:
Hahahahahaquote:Op woensdag 24 september 2014 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha oja denk ik ookmoet nog steeds lachen als het over hem gaat, zie gelijk weer die rijdende rechter swag
Pussycatdoll is ook wel knappe manquote:Op woensdag 24 september 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je daar nu ook pas achter komthij spamt zijn pics al jaren. Denk samen met Krikri meest knappe man van fok hands down.
[..]
Hahaha echt he
toch..? :s
Nog nooit van gehoord. Maar gezien je sig jij welquote:
Jaquote:Op woensdag 24 september 2014 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Maar gezien je sig jij wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, wel je zogenaamde pumped up body op FOK! posten, maar je gezicht... Dát is echt een no goquote:Op woensdag 24 september 2014 14:35 schreef BlauweTijger het volgende:
sws met je face op FOK staan..
Egte bazenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:35 schreef BlauweTijger het volgende:
sws met je face op FOK staan..
Inderdaadquote:Op woensdag 24 september 2014 14:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, wel je zogenaamde pumped up body op FOK! posten, maar je gezicht... Dát is echt een no goDude pls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |