Ik vind Durrrr en die kakkersjappie met z'n dure kleding de mooiste mannen van fokquote:Op woensdag 24 september 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je daar nu ook pas achter komthij spamt zijn pics al jaren. Denk samen met Krikri meest knappe man van fok hands down.
Beide kan ook hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 14:30 schreef krioro het volgende:
[..]
plsIk ben niet knap, ik ben een beest.
Daar werd je wel nat van..?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja weet niet, nooit eerder echt zo als bij die laatste picca ofzo. hehe
[..]
Nee hoor, ik weet dat Nootjes en Griddie mij ook een leukerd vinden
Nee man je bent cutequote:Op woensdag 24 september 2014 14:30 schreef krioro het volgende:
[..]
plsIk ben niet knap, ik ben een beest.
[..]
Nee, klopt.
Mij ook? Zijn de enigste toch? :$quote:Op woensdag 24 september 2014 14:30 schreef VeerEli het volgende:
Nee hoor, ik weet dat Nootjes en Griddie mij ook een leukerd vinden
Oja Durrrquote:Op woensdag 24 september 2014 14:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind Durrrr en die kakkersjappie met z'n dure kleding de mooiste mannen van fok
Susteren denk ikquote:Op woensdag 24 september 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja Durrrvergeten... wie is kakkersjappie?
Heb jij een grote opengereten kut van 22 centimeter met hechtingen? :squote:
citroenekop (susteren)quote:Op woensdag 24 september 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja Durrrvergeten... wie is kakkersjappie?
Haha oja denk ik ookquote:
Durrr is pinda en nu best verandert. Maar die gast scoort ook best veel.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind Durrrr en die kakkersjappie met z'n dure kleding de mooiste mannen van fok
Jaquote:Op woensdag 24 september 2014 14:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb jij een grote opengereten kut van 22 centimeter met hechtingen? :s
Hahahahaquote:
Neequote:
Hahahahahaquote:Op woensdag 24 september 2014 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha oja denk ik ookmoet nog steeds lachen als het over hem gaat, zie gelijk weer die rijdende rechter swag
Pussycatdoll is ook wel knappe manquote:Op woensdag 24 september 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je daar nu ook pas achter komthij spamt zijn pics al jaren. Denk samen met Krikri meest knappe man van fok hands down.
[..]
Hahaha echt he
toch..? :s
Nog nooit van gehoord. Maar gezien je sig jij welquote:
Jaquote:Op woensdag 24 september 2014 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Maar gezien je sig jij wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, wel je zogenaamde pumped up body op FOK! posten, maar je gezicht... Dát is echt een no goquote:Op woensdag 24 september 2014 14:35 schreef BlauweTijger het volgende:
sws met je face op FOK staan..
Egte bazenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:35 schreef BlauweTijger het volgende:
sws met je face op FOK staan..
Inderdaadquote:Op woensdag 24 september 2014 14:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, wel je zogenaamde pumped up body op FOK! posten, maar je gezicht... Dát is echt een no goDude pls.
Je hebt lekere body, zou likken :$quote:Op woensdag 24 september 2014 14:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar thx dat je iets zei over mijn body :$
Echt he, mijn god zegquote:Op woensdag 24 september 2014 14:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, wel je zogenaamde pumped up body op FOK! posten, maar je gezicht... Dát is echt een no goDude pls.
hahahahaha ja echt he ;d hahaahaquote:Op woensdag 24 september 2014 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt he, mijn god zegZ'n gezicht zal wel vol zitten met pukkels van de anabolen ofzo.
Smooth deze, je wilt gewoon zien hoe hij verder eruit ziet voor die sopsessies of meer.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt he, mijn god zegZ'n gezicht zal wel vol zitten met pukkels van de anabolen ofzo.
Je vindt het erg vandaar.quote:
Wat vind ik erg?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je vindt het erg vandaar.
Zowiezo geilt 50% op jou en is meer dan 50% hier niet goed snik of een beta.
Geen idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeie, ik wil bij het KLB kliekje horen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:41 schreef BlauweTijger het volgende:
No worry'sHet is een forum
![]()
Ik mis Chloro.
Je houd wel van grieks hmquote:Op woensdag 24 september 2014 14:35 schreef ntm het volgende:
[..]
JaHalf Grieks, lichtgetint en groene ogen
'zogenaamd pumped...'quote:Op woensdag 24 september 2014 14:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar thx dat je iets zei over mijn body :$
Niet zo jelly doen op mijn bodyquote:Op woensdag 24 september 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'zogenaamd pumped...'
just sayin hahaha ;D lol
Hoe kan men dat niet 'doen'? pierenlichaam, damesenkels en biceps van de gemiddelde vakkenvuller bij de AHquote:Op woensdag 24 september 2014 14:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet zo jelly doen op mijn body
Je kan pas jelly doen als je het hoofd hebt van 2NutZ.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet zo jelly doen op mijn body
Haha ja precies zoquote:Op woensdag 24 september 2014 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe kan men dat niet 'doen'? pierenlichaam, damesenkels en biceps van de gemiddelde vakkenvuller bij de AH
Die heb ik dan nog nooit gezien, dus ik kan daar weinig over zeggen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:49 schreef wickedmen het volgende:
Je kan pas jelly doen als je het hoofd hebt van 2NutZ.
Niet alle foto's van Fokkers en Foksters opgeslagen hebben in tha Icloud.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die heb ik dan nog nooit gezien, dus ik kan daar weinig over zeggen.
rustuggggquote:Op woensdag 24 september 2014 14:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Mensen 'lelijk', puisterig, anabolig etc. noemen terwijl je diegene nooit hebt gezien.Is triest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |