Dit maakt mij trots. Ik had altijd het idee dat je in de goot zou belanden.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GoedNieuwe baan in een café/restaurant, nog steeds vriend, hartstikke leuke opleiding en klas, druk druk druk. Zoals je wel merkt aan mijn afwezigheid hier, sorry bby
Hoiquote:
Nou bedankt weer hoor, alles beter dan ambtenarenleventje zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 24 september 2014 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit maakt mij trots. Ik had altijd het idee dat je in de goot zou belanden.
"Ik ben trots op je.." is gewoon positief hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
[..]
Nou bedankt weer hoor, alles beter dan ambtenarenleventje zullen we maar zeggen
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Ik ben trots op je.." is gewoon positief hoor
En dat laatste ben ik niet met je eens. Doe dit liever dan in een bar of eettentje werken.
Lijkt me dat meer dan alleen ik en jouw ex collega dat doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Is 2NutZ nou een (ex) collega van me?Altijd maar prediken dat ik zo dom ben enzo :s
Ja, jij wel. Als of ik fooi zou krijgenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is ook best leuk hoor, lekker veel fooi vangen van die richbitches.
Fooi word verdeeld over alle werknemers dus laat de dames met hun tieten maar het werk doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, jij wel. Als of ik fooi zou krijgendus nee liever in een hoekje in het magazijn aan het werk
Dat kan ik dan weer welquote:Op woensdag 24 september 2014 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fooi word verdeeld over alle werknemers dus laat de dames met hun tieten maar het werk doen.
*wordtquote:Op woensdag 24 september 2014 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fooi word verdeeld over alle werknemers dus laat de dames met hun tieten maar het werk doen.
Zou kijken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:22 schreef Chloroform het volgende:
Als ik een gespierde suriboy was zou ik m'n bed/douche/andere plaatsen waar ik met mezelf zou spelen niet meer uitkomen zeg, hhhnnnggg.
quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha as if, sowieso is Veer slimmer en intelligenter dan jullie bij elkaar, dus zeker wel jullie niveau.
Geen regen hier.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:20 schreef VeerEli het volgende:
Kanonnetjes wat een regen... Goeie middag uitgekozen om de stad in te gaan met mijn moeder
quote:
Ah mazzelkont. Hier vanmorgen ook nog niet, ik ga over half uur de stad in dus dan moet het natuurlijk wel losbarsten hequote:
Jij en Vas zijn geen kloontjes van elkaar?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
? Hij quotte mij niet hoor. Stumpertje toch
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij en Vas zijn geen kloontjes van elkaar?
hier nog niet, maar zal zo wel komenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah mazzelkont. Hier vanmorgen ook nog niet, ik ga over half uur de stad in dus dan moet het natuurlijk wel losbarsten he
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
=$quote:Op woensdag 24 september 2014 14:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Altijd zon als jij er bent ja tog
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]I know rightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, duo penotti.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij en Vas zijn geen kloontjes van elkaar?
wheueahheahea hier is het ook droog iig, en daarmee bedoel ik mijn vagina.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:24 schreef krioro het volgende:
[..]
=$
Het zonnige zuiden hahahahahahhaha ;p
Heb liever een plekje in je onderbroek.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:25 schreef VeerEli het volgende:
Ach shut up ik vind Dven een leukerd en jullie zijn gewoon jellyIs helemaal niet nodig schatjes, jullie weten toch dat jullie een plekje in m'n hart hebben.
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:25 schreef VeerEli het volgende:
Ach shut up ik vind Dven een leukerd en jullie zijn gewoon jellyIs helemaal niet nodig schatjes, jullie weten toch dat jullie een plekje in m'n hart hebben.
Die heeft Dven dus al.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb liever een plekje in je onderbroek.
Hahahaha, bedoel je nou dat je zwart in je broek bent?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
pls, jij bent meer kaas dan ik.
Bewolkt en grijs, en daarmee bedoel ik m'n hoofd.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wheueahheahea hier is het ook droog iig, en daarmee bedoel ik mijn vagina.
Dat je daar nu ook pas achter komtquote:Op woensdag 24 september 2014 14:25 schreef VeerEli het volgende:
Hahaha echt hequote:
Hmmmmm ze probeert jullie jelly te maken guys. Kijken hoe ze in de markt ligt.quote:
Zal hem even helpen voor je.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:27 schreef VeerEli het volgende:
Nu maar hopen dat ie niet sherlockt, die dude zal wel denken
Haha, nee.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahaha, bedoel je nou dat je zwart in je broek bent?![]()
Jij smoked toch nie?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Bewolkt en grijs, en daarmee bedoel ik m'n hoofd.
Beetje jelly maar dan overdreven doen alsof je het niet boeit.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
Dat je daar nu ook pas achter komt hij spamt zijn pics al jaren. Denk samen met Krikri meest knappe man van fok hands down.
Referentie naar leeftijd toch? :squote:
Mja weet niet, nooit eerder echt zo als bij die laatste picca ofzo. hehequote:Op woensdag 24 september 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je daar nu ook pas achter komthij spamt zijn pics al jaren. Denk samen met Krikri meest knappe man van fok hands down.
Nee hoor, ik weet dat Nootjes en Griddie mij ook een leukerd vindenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hmmmmm ze probeert jullie jelly te maken guys. Kijken hoe ze in de markt ligt.
Te doorschijnend.
plsquote:Op woensdag 24 september 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je daar nu ook pas achter komthij spamt zijn pics al jaren. Denk samen met Krikri meest knappe man van fok hands down.
Nee, klopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |