Ik wil ook mee! Ik volg t topic nu al enkele dagen en wil dit gewoon tot op de bodem uitgezocht hebben!quote:Op woensdag 24 september 2014 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn doelen:
- de route van K & L reconstrueren
- reptielen zoeken (hobby van me)
- vakantie houden
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 24 september 2014 23:13 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ik wil ook mee! Ik volg t topic nu al enkele dagen en wil dit gewoon tot op de bodem uitgezocht hebben!
Uhm ik studeer Informatica. Computervragen kunnen bij mij terecht!quote:Op woensdag 24 september 2014 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom bij de club
Wat is jouw specialiteit?
Mooi, wij hebben iemand om de GPS coördinaten vast te leggen.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:20 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Uhm ik studeer Informatica. Computervragen kunnen bij mij terecht!
Dat is niet hetzelfde als een bloedspoor nav bv een val, er zijn overigens 2 schoenen gevonden.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:55 schreef agter het volgende:
Er zijn DNA-sporen en menselijke resten aangetroffen in de schoen en de sok. Dat is bekend.
Tja, denk dat de regen wel wat sporen weg gespoeld heeft op die schoenen.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:30 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde als een bloedspoor nav bv een val, er zijn overigens 2 schoenen gevonden.
A.P., tweede helft van juni.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:35 schreef Za het volgende:
Weet iemand misschien wie de broek van Kris gevonden heeft, en wanneer? Bvd.
Dat doe ik wel graag. Hike veel met gps, zowel met mijn Garmin als op de iPhone.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:23 schreef Rubella het volgende:
[..]
Mooi, wij hebben iemand om de GPS coördinaten vast te leggen.
De regen kan wel wat bloedsporen hebben wegegespoeld maar het NFI is wel in staat om de aanwezigheid ervan volledig uit te sluiten, zelfs na regenbuien, of schoonmaken etc.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:39 schreef agter het volgende:
Tja, denk dat de regen wel wat sporen weg gespoeld heeft op die schoenen.
Ik weet niet wie de leiding had, maar hij was idd één van de Indianen in het zoekteam, en zijn vrouw was er ook bij.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:59 schreef Za het volgende:
[..]
Is dat een indaan die onder leiding van F ging zoeken nav de vondst van de tas?
Persoonlijk denk ik niet dat wij de familie lastig moeten vallen met onze hersenspinsels. Die mensen hebben waarschijnlijk al de nodige helderzienden, wichelroedelopers en noem maar op over zich heen gehad. Tel daarbij op dat ze hoe dan ook hun dochter kwijt zijn. Laat die mensen gewoon met rust.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:59 schreef jackie12 het volgende:
Ik denk serieus dat het nu misschien tijd wordt om vanaf hier onze bevindingen en vragen te sturen aan de familie.
Misschien wel alles in 1 gezamenlijke mail zonder dat we daar zelf conclusies uit trekken.
Dus voor en tegenstanders van verdwalen
Alles van F tot aan een mogelijk ongeluk bij de 2e quebrada.
En van de mogelijk geknoei met de foto's tot aan wel een verkeerd pad genomen na de mirador.
Gewoon alles.
Zonder onszelf of mezelf te overschatten vind ik dat er nog zoveel uit te zoeken valt en er vragen zijn waarop we al zo lang wachten op antwoorden.
Alleen vanaf hier kunnen we denk ik niet veel meer.
Misschien dat we maar een keer wat brutaler en rigoureuzer moeten worden.
Heb namelijk nog steeds het gevoel dat deze zaak op te lossen is.
Ik twijfel daar dus over.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:05 schreef Rubella het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik niet dat wij de familie lastig moeten vallen met onze hersenspinsels. Die mensen hebben waarschijnlijk al de nodige helderzienden, wichelroedelopers en noem maar op over zich heen gehad. Tel daarbij op dat ze hoe dan ook hun dochter kwijt zijn. Laat die mensen gewoon met rust.
Ik hoop maar dat dit een grapje is? Net zoals dat domme gekakel over een tripje verkleed als de meiden naar Panama? Ramptoerisme 2.0quote:Op woensdag 24 september 2014 23:59 schreef jackie12 het volgende:
Ik denk serieus dat het nu misschien tijd wordt om vanaf hier onze bevindingen en vragen te sturen aan de familie.
Misschien wel alles in 1 gezamenlijke mail zonder dat we daar zelf conclusies uit trekken.
En van de mogelijk geknoei met de foto's tot aan wel een verkeerd pad genomen na de mirador.
Gewoon alles.
Zonder onszelf of mezelf te overschatten vind ik dat er nog zoveel uit te zoeken valt en er vragen zijn waarop we al zo lang wachten op antwoorden.
Dank je!quote:Op donderdag 25 september 2014 00:03 schreef Domnivoor het volgende:
Ik weet niet wie de leiding had, maar hij was idd één van de Indianen in het zoekteam, en zijn vrouw was er ook bij.
Nee is geen grapje.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:09 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dit een grapje is? Net zoals dat domme gekakel over een tripje verkleed als de meiden naar Panama? Ramptoerisme 2.0
Baat het niet, dan schaadt het niet? Om als zolderkamerspeurneus je hersenspinselen voor te leggen aan mensen die het grootste verdriet mogelijk beleven? Vanuit het waanbeeld dat je helpt. Je bent niet goed wijs als je dit daadwerkelijk doet.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:09 schreef jackie12 het volgende:
baadt het niet schaadt het niet. Toch?
Goeie grap!quote:Op woensdag 24 september 2014 23:59 schreef jackie12 het volgende:
Gewoon alles.
Ik hoop ook dat hij niet serieus is. Maar ik ben bang dat hij er echt zo overdenkt.quote:
Er is in het wilde weg gespeculeerd zonder te beschikken over de feiten. Krankzinnige scenario's, losgeslagen verdachtmakingen en respectloos omgaan met de wens van de families m.b.t. het gebruik van de foto's. Ga de nabestaanden niet lastig vallen. Als ze interesse hebben kunnen ze zelf wel meelezen, maar als ze verstandig zijn doen ze dat nietquote:Op donderdag 25 september 2014 00:14 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Nee is geen grapje.
Er zijn door verschillende users , door voor en tegenstanders van verdwalen, in de afgelopen maanden hele zinnige dingen gezegd.
De ouders van Kris leggen zich niet neer bij verdwalen.
Misschien door onze "bevindingen" juist wel.
Of juist niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |