Ligt er aan wat je gaat doen, natuurlijk. Overigens wel overnachten in de jungle om het zo origineel mogelijk te houden.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:59 schreef agter het volgende:
[..]
Eentje met 5 sterren op tripadvisor...
600 euro voor het vliegticket.
Wat zal zo'n bezoekje kosten? Voor een week of twee?
Ja, dan ga ik daar met een vriendin slapen. Zelfde dekbed, zelfde boeken mee... Haha!quote:Op woensdag 24 september 2014 22:00 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Kamer vrij bij de taalschool?
Minimaal 11 nachten toch?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:01 schreef Rubella het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je gaat doen, natuurlijk. Overigens wel overnachten in de jungle om het zo origineel mogelijk te houden.
Vergeet je Vicks ademvrij niet!quote:Op woensdag 24 september 2014 22:01 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik daar met een vriendin slapen. Zelfde dekbed, zelfde boeken mee... Haha!
Jammer ik ook. Goed, we zoeken dus nog iemand met een Samsung. Iemand??quote:Op woensdag 24 september 2014 22:01 schreef agter het volgende:
[..]
Minimaal 11 nachten toch?
Ik heb een iPhone...
Al iemand met zo'n canon in de groep?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:02 schreef Rubella het volgende:
[..]
Jammer ik ook. Goed, we zoeken dus nog iemand met een Samsung. Iemand??
Mijn doelen:quote:Op woensdag 24 september 2014 22:00 schreef agter het volgende:
[..]
Zijn jullie serieus?
Wat is het doel precies?
Nee helaas maar ik heb een kort spijkerbroekje.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:02 schreef Rubella het volgende:
[..]
Jammer ik ook. Goed, we zoeken dus nog iemand met een Samsung. Iemand??
Ik zou wel met datzelfde foto toestel op dezelfde (bekende) locaties foto's willen maken.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn doelen:
- de route van K & L reconstrueren
- reptielen zoeken (hobby van me)
- vakantie houden
No way dat ik zo de jungle inga. Teveel muggen en andere onverlaten. Ook geen Canon in bezit.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:03 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Nee helaas maar ik heb een kort spijkerbroekje.
Ik heb bijna dezelfde schoenen als Lisannequote:Op woensdag 24 september 2014 22:03 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Nee helaas maar ik heb een kort spijkerbroekje.
Welke dan? Of was jij nu de mede terrariaan?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn doelen:
- de route van K & L reconstrueren
- reptielen zoeken (hobby van me)
- vakantie houden
Haha! Ze zien ons aankomen, uitgedost als K&L...quote:Op woensdag 24 september 2014 22:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb bijna dezelfde schoenen als Lisanne
Ja, dat is ook mijn plan: foto's op dezelfde locaties op dezelfde datum en tijd.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:04 schreef agter het volgende:
[..]
Ik zou wel met datzelfde foto toestel op dezelfde (bekende) locaties foto's willen maken.
Ja, dat snap ik. Dat zou ik ook doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mijn plan: foto's op dezelfde locaties op dezelfde datum en tijd.
Het lijkt me de enige manier om zekerheid te krijgen over de tijdstippen van de foto's: op hetzelfde tijdstip kijken of de lichtval overeenkomt.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:09 schreef agter het volgende:
Ja, dat snap ik. Dat zou ik ook doen.
Als ik de centen zou hebben...quote:Op woensdag 24 september 2014 21:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ga je mee? En dan deze keer doorlopen tot de Mirador?
We zoeken nog iemand die de omgeving al een beetje kent.
Kijk, dat is een nuttig adviesquote:Op woensdag 24 september 2014 22:16 schreef MeloD het volgende:
[..]
Als ik de centen zou hebben...
Prachtige omgeving daar, door voedselvergiftiging niet zo veel kunnen doen als ik had gewild (oa vulcan baru beklimmen). 1 advies: sla de kip cordon bleu van Georges grill maar beter over
Nemen we dit hotel in boquete om alles nog eens door te spreken:quote:Op woensdag 24 september 2014 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kijk, dat is een nuttig advies
Ik moet ook nog zien hoe ik aan de centen kom... maar ik heb nog een paar maanden te gaan.
Mmm, er zijn slechtere keuzesquote:Op woensdag 24 september 2014 22:23 schreef agter het volgende:
[..]
Nemen we dit hotel in boquete om alles nog eens door te spreken:
[ afbeelding ]
ja, o.a. ik. Dat is correct.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:42 schreef Lutalo het volgende:
@Agter. Was jij het die in dit topic viel over de , vls mij niet serieus bedoelde, opmerking van 11en30 over geld vragen en hoogste bieder?
met begraven omzeil je de speurhonden niet?quote:Op woensdag 24 september 2014 17:14 schreef Gorraay het volgende:
Als je in het oerwoud snel van een lijk af wilt, dan begraaf je het op enige afstand van het pad, lijkt me. Dan ga je het niet eerst uitgebreid behandelen met ongebluste kalk om de resten vervolgens te dumpen in of bij een rivier waar ze door mensen gevonden kunnen worden. In een dwaalspoor geloof ik niet, omdat het veel makkelijker en veiliger is om helemaal geen sporen achter te laten.
Het wordt een ander verhaal als er sporen, niet van fosfor maar van calciumoxide worden aangetroffen, maar daarover is in het bericht niets te lezen.
Ongebluste kalk haalt wel de stank van de ontbinding weg. Dus wie weet is het met een doel gebruikt.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
met begraven omzeil je de speurhonden niet?
Ik moest opeens denken aan die zaak met die volleybalster, ongebluste kalk en in stukken begraven.
Niet zo gek dat je daaraan denkt: de betrokken families in beide zaken hadden dezelfde woordvoerster: Nikki van P.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
met begraven omzeil je de speurhonden niet?
Ik moest opeens denken aan die zaak met die volleybalster, ongebluste kalk en in stukken begraven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |