Jaren terug, mooie reeks was datquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft ie te veel aan kleding uitgegeven?
Dan ben je ook wel echt een achterlijke debiel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er zijn gewoon verplichtingen waar je aan moet voldoen. Ik denk niet dat ze het waarderen als je alsnog overal en nergens schulden gaat maken.
mien kut , ons buurtjequote:Op maandag 27 oktober 2014 23:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent nog te beroerd om m'n broek over de verwarming te hangen,kut.
Dat ook.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat het niet wilde vlotten met zijn rijbewijs zeker?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
belasting betalen moet nou eenmaal in je aard zitten.
Als je hooggeleid bent weet je dat je gewoon bij de Roverheid via DUO moet lenen en lekker zuipen en zo.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel echt een achterlijke debiel.
Al ben je dat in veel gevallen sowieso wel als je in de schuldsanering komt.
Betere lening krijg je nergens.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je hooggeleid bent weet je dat je gewoon bij de Roverheid via DUO moet lenen en lekker zuipen en zo.
WGR / Grote schuld hoe af te lossen??quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Linkje naar het topic? Die man is episch.
Wat ga je mij quoten voor ik ninja edit.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij je moeder. Gewoon niet terugbetalen je weet zelf.
9k valt nog mee eigenlijk. Dat is nog wel te overleven als je werk weet te vinden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WGR / Grote schuld hoe af te lossen??
Wajong.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
9k valt nog mee eigenlijk. Dat is nog wel te overleven als je werk weet te vinden.
trots om met hem in dezelfde stad te wonenquote:
Hij woont er nog. Geert woont nu in Stadskanaal samen met z'n vrouw. Henk Verstappen woont ook nog in Assen, schijnt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
trots om met hem in dezelfde stad te wonenof gewoond te hebben als hij al verhuisd is
Maar ik had toch wel 5-voudige verwacht, minimaal. Hier hoef je in principe geen 10 jaar voor krom te liggen.quote:
jij was er ook bij doen die gozer hier Geert ging bellen tochquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij woont er nog. Geert woont nu in Stadskanaal samen met z'n vrouw. Henk Verstappen woont ook nog in Assen, schijnt.
ja, adnapekkid was datquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
jij was er ook bij doen die gozer hier Geert ging bellen toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |