quote:Op donderdag 25 september 2014 13:27 schreef minilot het volgende:
Bleeh, paar vrienden (incl. beste vriend) zitten nu op de EAS, de jaarlijkse Europese pretparkbeurs, dit keer in Amsterdam..
(waar ik zelf 'ns ns in een paneldiscussie zat toen de beurs in 2011 in Londen was:
Lig gerust even dubbel om mijn beroerde Engels:* Isabeau zet filmpje aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest wazige monoloog, eindigend in dubbelliggen vanaf plusminus 19:20)
..en ik ben gewoon aan het werk omdat ik te laat was om een kaartje te regelen.En daarbij geen geld heb om naar Amsterdam te reizen
Ross: What's that about?
Isa: (uitleg over amusementparcs)
Ross: My god, they sound so dutch
Tandarts overleeft. Zonder verdoving, want dat vind ik het allerallerergste. Ze heeft wel 5x gevraagd of ik het zeker wist. Tweehonderd euro armer. Wel 1,5 uur in het gezelschap van twee erg leuke meiden. De autogarage is duurder, zeg maar.
Salad in a jar: pot 4, dag 3, ijsbergsla klein beetje slapjes aan het worden, niet ernstig of zo. Tomaatjes zalig gemarineerd in vinaigrette. Ben de Griekse salade helemaal beuNōg een dag Griekse salade.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Inderdaad nagekeken en een (deel) van dat bedrag zijn we al een tijd aan het afbetalenquote:Op donderdag 25 september 2014 16:40 schreef Sarabi het volgende:
Hmmm opeens een brief van de belastingdienst dat we de zorgtoeslag van 2013 moeten terugbetalen.
Maar daar zijn we al meebezig en uberhaupt maar een half jaar in 2013 gehad.
Tja.. dat zijn ze nu eenmaal hequote:Op donderdag 25 september 2014 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau zet filmpje aan
Ross: What's that about?
Isa: (uitleg over amusementparcs)
Ross: My god, they sound so dutch
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja.. dat zijn ze nu eenmaal he
Ja vind ik ook. Ik vraag me wel eens af of mensen uit andere landen dat ook vinden. En of ze het ook bij hun eigen 'Engels-vorm' hebben, dat ze het lelijk vinden..quote:Op donderdag 25 september 2014 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]maar het is wel heel lelijk Engels, dat Nederlandse Engels.
Duits-engels is nog erger vind ik. Zweeds engels is wel charmant. Maar, omdat de Zweden hun werkwoorden niet vervoegen, vergeten ze steeds de s achter werkwoorden bij hij/zij/het...rete-irritant!quote:Op donderdag 25 september 2014 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Ja, Duits Engels is zowaar misschien nog wel lelijker. Zweeds Engels ken ik niet!quote:Op donderdag 25 september 2014 17:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Duits-engels is nog erger vind ik. Zweeds engels is wel charmant. Maar, omdat de Zweden hun werkwoorden niet vervoegen, vergeten ze steeds de s achter werkwoorden bij hij/zij/het...rete-irritant!
Ross kan dat ook heel mooiquote:Op donderdag 25 september 2014 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Een goed schots accent aanleren zou voor Nederlanders makkelijker zijn dan het 'hoog-Engels'Klinkt nog warmer ook
Die dame aan de rechterkant van het panel (voor de kijkers) is Duits hč?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Nou, verbazingwekkend genoeg heeft Ross amper een accentquote:Op donderdag 25 september 2014 17:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar Isa, Ross zal toch ook Nederlands spreken met een accent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:42 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor de verandering tijdens deze vakantie maar weer eens uit eten.![]()
We gaan naar een voor ons onbekend restaurant.Ik ga voor de verandering (en dan echt voor de verandering) eens sparen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben gelukkig niet chronisch ziek
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:42 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor de verandering tijdens deze vakantie maar weer eens uit eten.![]()
We gaan naar een voor ons onbekend restaurant.Heb er 1x heerlijk gegeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Al weer tig jaar geleden in de tweede editie van de restaurantweek.
edit: in 2008 dus. Verslagje teruggevonden. Foto's helaas niet.
[ Bericht 4% gewijzigd door borisz op 25-09-2014 18:04:32 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Zo'n mededeling kreeg ik ook!quote:Op donderdag 25 september 2014 16:40 schreef Sarabi het volgende:
Hmmm opeens een brief van de belastingdienst dat we de zorgtoeslag van 2013 moeten terugbetalen.
Maar daar zijn we al meebezig en uberhaupt maar een half jaar in 2013 gehad.
Deden ze niet moeilijk?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zo'n mededeling kreeg ik ook!
Inmiddels -toen- stopgezet.
Mmmmlekker pruimen tarte tatin.![]()
Dat is knap!quote:Op donderdag 25 september 2014 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, verbazingwekkend genoeg heeft Ross amper een accentIk sta er zelf van te kijken! Hij klinkt helemaal niet zoals 'vooral doorgaan' Barrie Stevens
Volgens mij begrijp ik het niet helemaalquote:Op donderdag 25 september 2014 18:02 schreef AnneX het volgende:
Hoezo?
Er was gisteravond een med. van MijnOverheid én het is onverwacht![]()
De rek. volgt nog.
Gelijk stopgezet ( of eerder) na die ellende van FFT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |