abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144839165
pi_144839281
Is ook echt goddelijk Bluezz!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_144839356
Ik ga hem maken! Vrijdag of zo, alleen de Feta is niet zo'n goeie voor g.. mss ff tweaken met wat anders.
pi_144839429
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga hem maken! Vrijdag of zo, alleen de Feta is niet zo'n goeie voor g.. mss ff tweaken met wat anders.
Hmm, oh ja. G ook heel erg lactose-intolerant of niet? Want anders kan feta geloof ik wel.

Het zoute/zilte is wel nodig. Misschien met uhh, ansjovis ofzo?
pi_144839732
Jouw foto was wel een stuk beter dan die van mij :P Volgens mij heb je er wat minder rucola in gedaan :?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_144839871
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
Jouw foto was wel een stuk beter dan die van mij :P Volgens mij heb je er wat minder rucola in gedaan :?
Dank! O+
4 handjes. Maar dat lag allemaal onderop. Als je er dan half warme vijgen en zo op stort dan slinkt het en zie je er niks meer van. :P
pi_144840886
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dank! O+
4 handjes. Maar dat lag allemaal onderop. Als je er dan half warme vijgen en zo op stort dan slinkt het en zie je er niks meer van. :P
In de chaos zondag heb ik dat er bovenop gegooid. Zonde want toen zag je niet meer wat er onder lag voor lekkers :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_144841943
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Lijkt mij ook heerlijk. Alleen zijn er 3 ingrediënten bij waar ik niet van hou: sinaasappel, vijgen en feta.
Dan blijft er niet veel voor mij over. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_144842089
Rucola?

o|O

Onze smaken zijn zo enorm verschillend _O-
't Blijft lastig iets maken wat we alle2 erg lekker vinden.
pi_144844694
Het lijkt mij heerlijk :9 :9 Maar ik lust dan ook alles wat er in gaat ;) ;)
pi_144844719
Welkom thuis B & G :*
pi_144844726
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 07:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Het lijkt mij heerlijk :9 :9 Maar ik lust dan ook alles wat er in gaat ;) ;)
Ik lust überhaupt alles :') Durf alleen geen garnalen meer te eten na die acute allergische reactie 8-)
Ross is ook supermakkelijk O+ O+ (itt mijn ex, die luste bijna niets)

Goedemorgen allemaal :W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144844756
Ohja! Mogge!

Ik lust ook veel ja! En wat ik niet lust maak ik gewoon niet klaar :+ Tav lust iets minder maar heeft er gelukkig veel bij geleerd in de loop der jaren ^O^

Werd net wakker gekust door een heel harig klein prinsje O+
Straks met een meisje van naailes naar Zwolle naar het stoffenspektakel. Kijken of we mooie herfst en winter stofjes op de kop kunnen tikken voor weinig :)
  woensdag 24 september 2014 @ 07:57:43 #14
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_144844764
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 07:54 schreef Sunnythesun het volgende:

Werd net wakker gekust door een heel harig klein prinsje O+

Heeft TAV zich weer niet geschoren?
pi_144844770
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2014 07:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Heeft TAV zich weer niet geschoren?
Dat zou kunnen, maar hij was iig niet gekrompen ;)
Ik was al lang blij dat Sam de four-legged-death-jump achterwegen liet vanochtend..
pi_144844775
Ik lust bijna alles, maar door de coeliakie is er heel veel wat ik niet kan eten en dat levert met andere mensen wel eens problemen op. Het is eigenlijk altijd beter voor mij om zelf te koken.

Wat ik niet erg lekker vindt zijn peulvruchten en spek, maar ja die hoef ik ook niet te kopen nu ik alleen woon :)
pi_144845076
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 07:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik lust überhaupt alles :') Durf alleen geen garnalen meer te eten na die acute allergische reactie 8-)
Ross is ook supermakkelijk O+ O+ (itt mijn ex, die luste bijna niets)

Goedemorgen allemaal :W
Tomaten (rauw) en olijven. Verder lust ik alles.

Soms vind ik het zo super irritant dat de duutser geen vlees eet. Een lekker stoofpotje, bijvoorbeeld... :9

Vannacht hadden we hier de eerste nachtvorst, winter komt er nu echt aan!
pi_144846034
Olijven eet ik ook niet. Verder geloof ik alles.

En ik werd net pas wakker. Dat was niet het plan. :{
pi_144846145
Ga jij zondag nog naar de sunday market Lonaa?
pi_144846256
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 09:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ga jij zondag nog naar de sunday market Lonaa?
Uh, ja dat wilde ik eigenlijk wel. Vriendinnetjes supporten, maar ik krijg 's middags een andere vriendin op bezoek, dus het wordt even passen en meten.

Als ik ga, zal het aan het einde van de middag zijn.

Jij dan? Jij was de vorige keer niet geweest toch?
pi_144846282
quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2014 09:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Uh, ja dat wilde ik eigenlijk wel. Vriendinnetjes supporten, maar ik krijg 's middags een andere vriendin op bezoek, dus het wordt even passen en meten.

Als ik ga, zal het aan het einde van de middag zijn.

Jij dan? Jij was de vorige keer niet geweest toch?
Nee, en ik weet het ook nog niet zeker. Zaterdag verjaardag van mijn zusje in het westen dus misschien ben ik wel gewoon te moe. Maar anders zal ik ook niet te vroeg gaan iig..
pi_144846293
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:00 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nee, en ik weet het ook nog niet zeker. Zaterdag verjaardag van mijn zusje in het westen dus misschien ben ik wel gewoon te moe. Maar anders zal ik ook niet te vroeg gaan iig..
En morgen dan? Naar *O* Shawn James *O* ?
pi_144846357
Ik lust eigenlijk alles wel, alleen ansjovis vind ik niet zo lekker als er ergens hele in zitten. Maar bijvoorbeeld door een warme saus verwerkt vind ik het niet erg. En blauwe kaas moet ik nog aan wennen.

Oesters en mosselen vind ik niet geweldig, maar ook niet smerig.
pi_144846840
brr, tis zo koud op kantoor! Gister werkte ik thuis, maar vertelden de mensen dat het 16 graden was, binnen. En vandaag kan dat niet veel beter zijn, na de nachtvorst. Brrrrr...
pi_144846905
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:
brr, tis zo koud op kantoor! Gister werkte ik thuis, maar vertelden de mensen dat het 16 graden was, binnen. En vandaag kan dat niet veel beter zijn, na de nachtvorst. Brrrrr...
Winterjas aan dus? :D
pi_144847232
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Winterjas aan dus? :D
buiten nog niet niet, veel te warm. Ik heb een lekkere softshell jas, die is perfect voor nu. Pas als het dik onder de nul gaat dan doe ik de winterjas aan. Anders loop ik de helft van het jaar in dezelfde jas en wordt ik er stapel gek van.

Op kantoor is het vooral vervelend, stilstaan/stilzitten maakt dat ik het nog kouder krijg.
pi_144847333
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

buiten nog niet niet, veel te warm. Ik heb een lekkere softshell jas, die is perfect voor nu. Pas als het dik onder de nul gaat dan doe ik de winterjas aan. Anders loop ik de helft van het jaar in dezelfde jas en wordt ik er stapel gek van.

Op kantoor is het vooral vervelend, stilstaan/stilzitten maakt dat ik het nog kouder krijg.
Ik bedoelde ook eigenlijk op kantoor ;) Dat je buiten nog niet met je winterjas loopt snap ik :D
pi_144847721
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook eigenlijk op kantoor ;) Dat je buiten nog niet met je winterjas loopt snap ik :D
Nee, heb van die halve handschoentjes aan, en een sjaal om.
pi_144849669
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:04 schreef Myraela het volgende:
Ik lust eigenlijk alles wel, alleen ansjovis vind ik niet zo lekker als er ergens hele in zitten. Maar bijvoorbeeld door een warme saus verwerkt vind ik het niet erg. En blauwe kaas moet ik nog aan wennen.

Oesters en mosselen vind ik niet geweldig, maar ook niet smerig.
Oh ansjovis en blauwe kaas vind ik inderdaad ook niet lekker. Ik probeer het wel af en toe, maar mijn favoriet wordt het denk ik niet ;)

Ben nu al vier dagen alles zelf aan het maken en mijn huid is weer pukkelvrij, bijna exceemvrij en ik heb geen pijn meer :) Ik denk dat dit wel eens heel goed uit kan gaan pakken.
pi_144849694
Ik vind het hier in Nederland ook maar koud. Heb de verwarming aangedaan. Moeten nog even wennen na die heerlijke Italiaanse temperaturen.

En wat is je eigen bed en douche toch eigenlijk lekker. *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 24 september 2014 @ 12:07:43 #31
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_144849754
Oh absoluut, als thuiskomen niet het fijnste van je vakantie is ben je te kort op vakantie geweest.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_144849884
Ik ben de vriezer aan het inpakken met honden en kattenvoer. En het past niet. Tenminste, niet zoals ik het wil. Meh.
pi_144850498
Wat zijn de tomaatjes uit mijn mini moestuin mooi rood geworden de afgelopen week O+
Die gaan we vanavond eens in een salade verwerken :9

En de oostindische kers en de bougainville ook al zo mooi groot en vol *O*
Dat is ook het leuke van thuiskomen, de tuin :D

En problemen even opruimen in mijn opgerichte FB pagina :P
pi_144850524
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Wat is een softshell jas?

Ik heb een nieuwe winterjas. Kan niet wachten om hem aan te doen _O-
pi_144850793
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wat is een softshell jas?

Ik heb een nieuwe winterjas. Kan niet wachten om hem aan te doen _O-
een soort jas met een wat dikkere, technische stof. Ademend, maar redelijk wind en een beetje water-dicht. Veel dikker en warmer dan een regen jas, maar niet warmer dan m'n goede winterjas. Een soort van tussen-in jas, dus. Lastig uit te leggen!

Ik heb vooral zin in m'n mutsen voor in de winter! :)
pi_144850875
Ik pas weer in m'n oude winterjas, dat is misschien nog wel fijner dan een nieuwe kopen. O+
pi_144851003
Haha mijn facebookpagina over Utreg staat in het Utrechtse Stadsblad.
Er was een relletje, dat is opgepikt en geplaatst in de krant, in het Utregs.. zo leuk :D

pi_144851512
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:05 schreef golfer het volgende:
Ik vind het hier in Nederland ook maar koud. Heb de verwarming aangedaan. Moeten nog even wennen na die heerlijke Italiaanse temperaturen.

En wat is je eigen bed en douche toch eigenlijk lekker. *O*
Hier in het midden is het net pas echt herfstig, ik heb het de afgelopen twee weken alleen maar warm gehad. Ik ben eigenlijk wel blij met de verandering ;)

Maar het is vast een overgang na Italië ja :)
pi_144851923
Onze blog van de vakantie staat nu mooi op 1 pagina en alle dagen netjes onder elkaar... was ff een dingetje voor g _O_
Heerlijk om nog ff terug te zien.
pi_144852041
quote:
17s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Onze blog van de vakantie staat nu mooi op 1 pagina en alle dagen netjes onder elkaar... was ff een dingetje voor g _O_
Heerlijk om nog ff terug te zien.
Ik vind jullie blog altijd erg leuk om te lezen O+
pi_144853616
Tx :)
Het is ook fijn voor onszelf als naslagwerk.
pi_144853808
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Tx :)
Het is ook fijn voor onszelf als naslagwerk.
Eigenlijk is het gewoon patsen met vakanties :{w

:P
  woensdag 24 september 2014 @ 14:48:34 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144854950
Vind jullie blogjes ook erg leuk om te le lezen :Y

Topchef op rtl5, dat is toch herhaling?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_144855380
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind jullie blogjes ook erg leuk om te le lezen :Y

Topchef op rtl5, dat is toch herhaling?
Ja klopt ik keek gisteren voor het eerst in 11 maanden hier weer tv en dat was een herhaling van een vorig seizoen ;)
  woensdag 24 september 2014 @ 15:02:25 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144855544
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:58 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja klopt ik keek gisteren voor het eerst in 11 maanden hier weer tv en dat was een herhaling van een vorig seizoen ;)
Thanks, dan hoef ik niet terug te kijken :P

En trouwens, wat heerlijk om te lezen dat je leven zo fijn op de rails is komen te zitten! Superknap gedaan!
Heb je nog contact met je ex?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 september 2014 @ 15:31:14 #46
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_144856672
Loop je een rondje buiten plots een zeer lokale bui :'). Gelukkig stond ik in Beeckestijn onder veel bomen en viel de regen voor mij mee.

Al was het wel leuk voor enkele foto's. Was wat foto's van de gemeente aan het maken zodat we die kunnen gebruiken als kop bij een artikel op onze d66 pagina.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_144857090
Zo dat was een flink spektakel dat stoffenspektakel :+
4 mooie stofjes op de kop getikt, daar kan ik nog wel ff mee voort :s)

@ Lonaa: denk het niet @ morgen :N
pi_144857960
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Wilde boel wel? :7
pi_144858126
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:01 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wilde boel wel? :7
Nou! Half refo-Overijssel liep er, nou dan weet je het wel w/

Er is veel blauwe stof verkocht Isa ;)
pi_144858467
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nou! Half refo-Overijssel liep er, nou dan weet je het wel w/
Oh men..... dat belooft wat :7

Hmmm....het regent hier. Ik moet straks op de fiets :P
pi_144859147
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:

@ Lonaa: denk het niet @ morgen :N
Oh zonde. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')