JOS gun ik het ook welquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:50 schreef Karina het volgende:
Morgen AFC en Ajax. Zou wel leuk zijn als AFC wint.
Denk niet dat dat erin zit hoorquote:
Dat je dit nog moet vragenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:15 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wanneer is de loting voor de derde ronde?
oh gewoon meteen na de wedstrijden, topquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
d
[..]
Dat je dit nog moet vragen
donderdagavond
eerst nog al die samenvattingen waarschijnlijk, zal wel weer 23.45 wordenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:16 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
oh gewoon meteen na de wedstrijden, top
Ajax zal wel weer heel veel moeite hebben en dan uiteindelijk met een laffe 2-0 winnen of zo.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk niet dat dat erin zit hoorMaar ik zit op de tribune morgen dus ik kan het live meemaken.
Nee man ik hoop op heul veul goalsquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax zal wel weer heel veel moeite hebben en dan uiteindelijk met een laffe 2-0 winnen of zo.
Alsof jij het erg zou vinden als Tatjana op jou geplakt zou wordenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:46 schreef GGMM het volgende:
Tatjana blijkt dus gewoon in dei reclame geplakt te zijn.
Oplichters.
WTFquote:
quote:
4 backs opstellen in de verdedigingquote:Op woensdag 24 september 2014 13:49 schreef mokkiemok het volgende:
---------------Milik---Zivkovic--------------
El Ghazi----------------------------Kishna-
------------Bazoer----Zimling-----------
----------------------------------------------
Viergever Tete Ligeon Riedewald
---------------------Boer--------------------
Zou dat niet een betere opstelling zijn?
Kijken hoe dat zich ontplooid.
Vooral Tete zou ik in actie willen zien.
En waarom krijgt zivko geen kans? ( geschorst ofzo?)
Is Riedewald een back ja?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
4 backs opstellen in de verdediging
Ja, laten we een beunhaas die even 5 wedstrijden geschorst is zomaar in de basis opstellen nadat hij pas 1 pot bij JA heeft meegebald.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:49 schreef mokkiemok het volgende:
---------------Milik---Zivkovic--------------
El Ghazi----------------------------Kishna-
------------Bazoer----Zimling-----------
----------------------------------------------
Viergever Tete Ligeon Riedewald
---------------------Boer--------------------
Zou dat niet een betere opstelling zijn?
Kijken hoe dat zich ontplooid.
Vooral Tete zou ik in actie willen zien.
En waarom krijgt zivko geen kans? ( geschorst ofzo?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |