Fantastisch bedachtquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:27 schreef Kaleddi het volgende:
Aangezien de inwoners van Utopia nou niet echt fotogeniek zijn, staan ze vaak erg lelijk op onze mooie caps.
Hoog tijd om deze juweeltjes eens te bundelen in een eigen foto reeks![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tering joezquote:
Hahahaha, die ken ik nog niet. Lijkt wel een muppetquote:
O, dat zou best kunnen, 4 april was het concert met Gerard Joling.quote:Op maandag 29 september 2014 05:39 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Hahahaha, die ken ik nog niet. Lijkt wel een muppet![]()
Btw. Zou die tekst achter op de muur van onze Miertje zijn?
Die zijn het meest "fotogeniek", maar voel je vrij om het aan te vullenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Bijna allemaal Ruud, Billy, Lot en Fles in dit topic.
Heeft Vannassah geen boventanden meer?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:48 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Die zijn het meest "fotogeniek", maar voel je vrij om het aan te vullen
Awquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:15 schreef GekkePoes het volgende:
Van een tijdje geleden al.
[ afbeelding ]
Klopt!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:32 schreef Ebinas het volgende:
Die gaat het gekken bekken topic echt wel halen
[ afbeelding ]
Dit zijn over het algemeen redelijk gewone capsquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:12 schreef Kaleddi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PoezeligDing
Moet je nagaan hoe gewend je er ondertussen aan raaktquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit zijn over het algemeen redelijk gewone caps
Mjah, maar ik moest eerder deze thread wel lachen om al die vreemde bekken en deze laatste pagina eigenlijk nauwelijks dus ik vind dit minder leuk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:32 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe gewend je er ondertussen aan raakt
Dat kan, maar doe m'n bestquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah, maar ik moest eerder deze thread wel lachen om al die vreemde bekken en deze laatste pagina eigenlijk nauwelijks dus ik vind dit minder leuk.
Holy Fuck.. Lijkt Vanessa wel met die kuntgebitbakkes (die zich vergeten is te epileren)quote:
Gelukkig is het geluid wat hij bij die smoel maakte er niet bij te horen!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 06:20 schreef Kaleddi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PoezeligDing
Echtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |