Volgens mij was de volledige titel Sovrano Militare Ordine Ospedaliero di San Giovanni di Gerusalemme di Rodi e di Maltaquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:59 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, die andere orde (Malthezer ridders). Die eerste orde is alleen voor Fransen/Italianen en Spanjaarden.
Ik verdenk fax en art. Zulke usernames zit vast een verborgen boodschap achter.quote:
Misschien schuilt er wel een freemason achter de mijne.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik verdenk fax en art. Zulke usernames zit vast een verborgen boodschap achter.
Ik met mijn Latijns natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik verdenk fax en art. Zulke usernames zit vast een verborgen boodschap achter.
Dan roei ik je uitquote:
Niemand heeft me ooit uit kunnen leggen wat die lui nu precies doen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien schuilt er wel een freemason achter de mijne.
Dat is een film van Jim Carrey, dat klopt.quote:
ik kan wel wat positiviteit gebruikenquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is een film van Jim Carrey, dat klopt.
Dus het gaat je alleen om mijn lichaam?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb behoefte aan het voelen van een vrouwenlichaam.
Nee, we gaan ook kletsen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus het gaat je alleen om mijn lichaam?
How does that feel, being objectified by a womanquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Johan, de Rode Ridderquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:14 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou denk ik een goede ridder zijn geweest.
Door het gehele land opkomen voor de zwakkere met mijn trouwe zwaard.
Gewoon lekker simpelquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is het goed.quote:
Apart, maar niet verkeerd. Soms voel ik me graag een object.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
How does that feel, being objectified by a woman?
Fax, je bent weer scherp vandaag.quote:
'quote:
jouw ding wel?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, 't is niet Fas haar ding om ergens een L tussen te stoppen.
Deze is wel geniaal.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had ze die maar dan...quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
I feel you.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is het goed.
[..]
Apart, maar niet verkeerd. Soms voel ik me graag een object.
Jij ook al? Wil je erbij komen liggen?quote:
Ja ok, maar dat zie ik al helemaal nooit gebeuren. Dan liever de foto's.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil er liever gewoon tussen liggen.
En chocola mee eten.
Je moet ambities durven hebbenquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zie ik al helemaal nooit gebeuren. Dan liever de foto's.
En daar kick jij toch opquote:
Dat is ook wel weer waar.quote:
Als Fas 't ook goed vindt, graagquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij ook al? Wil je erbij komen liggen?
Tijd voor een girls-only meet denk ikquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als Fas 't ook goed vindt, graag.
Ik gok dat ze dat niet erg vindt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms kan je het wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen met die gedachtes. Maar ja zelf opgelegde restricties he...quote:
Ik heb een film opgezetquote:
Bezig met school.quote:
DM-en.quote:
Calvin en Hobbesquote:
Goed excuus.quote:
Daar kan ik me ook uren mee vermaken.quote:
O haha, bij C & H moet ik altijd aan Calvin & Hobbes denken. Maar Cyanide & Happiness, is daarentegen een stuk grappigerquote:
Uren vermaakquote:
Even socializenquote:
Ja dat vind ik maar raar hoor Art. Is toch een geweldige aanvulling voor de samenleving?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
4 handen op 1 buik. Een stel van nog geen 20. Zij tot moslima bekeerd. Hij geeft vrouwen geen hand en zij geeft mannen geen hand (helemaal top). En ze zoeken wel een huis, want zij is zwanger. Hij geen studie gedaan en hij is boos omdat 'iedereen' tegen hem is. Het enige wat hij doet is de schuld bij anderen neerleggen.
Gewoon de simpele bureaucratie van sociale huur en particuliere huur (max huursom) gaat er bij hem niet in. De instanties moeten maar soepeler zijn vanwege hun. Geen kaas gegeten van abonnementen, verzekeringen etc.
Goh, gek dat je dan vooroordelen kweekt.
Verrassend inderdaad...quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
4 handen op 1 buik. Een stel van nog geen 20. Zij tot moslima bekeerd. Hij geeft vrouwen geen hand en zij geeft mannen geen hand (helemaal top). En ze zoeken wel een huis, want zij is zwanger. Hij geen studie gedaan en hij is boos omdat 'iedereen' tegen hem is. Het enige wat hij doet is de schuld bij anderen neerleggen.
Gewoon de simpele bureaucratie van sociale huur en particuliere huur (max huursom) gaat er bij hem niet in. De instanties moeten maar soepeler zijn vanwege hun. Geen kaas gegeten van abonnementen, verzekeringen etc.
Te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
Nou ja, hij is nog jong. En ik veroordeel hem niet. Ik ben het niet eens met zijn opvatting, maar hij kan ook niet op sympathie rekenen van mij als hij zo'n plaat voor de kop heeft.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat vind ik maar raar hoor Art. Is toch een geweldige aanvulling voor de samenleving?
Me tooquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook uren mee vermaken.
Je kent hen persoonlijk?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou ja, hij is nog jong. En ik veroordeel hem niet. Ik ben het niet eens met zijn opvatting, maar hij kan ook niet op sympathie rekenen van mij als hij zo'n plaat voor de kop heeft.
Ja is veel down de laatste tijdquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
Wat is er toch aan de hand met FOK! de laatste tijd...
Dat, en als de site wel werkt, slecht laden. En bijna altijd rond deze tijd.quote:
Dat is geen antwoord op de vraagquote:
Oh nee. Zag het toevallig, was aan het zappen. Dacht dat je dat vroeg omdat ik geen oordeel veldequote:
Nee, ik dacht dat het een situatie uit je priveleven was.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh nee. Zag het toevallig, was aan het zappen. Dacht dat je dat vroeg omdat ik geen oordeel veldemaar nu wel dus.
Nee... Godzijdank nietquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:48 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat het een situatie uit je priveleven was.
Ik dacht al...Vreemde types ken je.quote:
Hij's een Fokker, duh.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht al...Vreemde types ken je.
De buitenwereld is zo engquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:34 schreef aeque het volgende:
Waar moet dat heen met mijn leven als er geen fok is.
Point taken. En we zoeken dat soort types ook in ons privé leven op.quote:
Wie gaat er dan ook in het centrum van een stad wonen...Ow wacht...quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Toen ik het huisvuil wegbracht heeft een Fok!ster mij nog gespot.
Straw zeker?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Toen ik het huisvuil wegbracht heeft een Fok!ster mij nog gespot.
In het centrum wonen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in het centrum van een stad wonen...Ow wacht...
Oh noes!quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Preciesquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in het centrum van een stad wonen...Ow wacht...
Tjezus, zo vroeg op?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
Mooi, ik ga slapen. 7/8 uurtjes slaap pakken en dan mogen we weer
Welterusten artquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
Mooi, ik ga slapen. 7/8 uurtjes slaap pakken en dan mogen we weer
Ik zie het. Jammer.quote:
Ik zit me te vervelen.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit me te vervelen.
Beetje te appen, beetje pokemon spelen.
Ik ben trotsquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huuu, eerste echte officiele afgestudeerde sollicitatie verstuurd.
En shoppen is vermoeiender dan een hele dag werken joh.
quote:
Het went vanzelf bambi, echt. Hoe is het verder?quote:
Ik ben kapot! Dat je vanaf half 12 verplicht vrij bent, maar ik vervolgens zo lang aan het shoppen was dat ik alsnog gesloopt ben, mwehe.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Het went vanzelf bambi, echt. Hoe is het verder?
Ik zit saaie woorden- en termenlijsten voor Engels te maken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit me te vervelen.
Beetje te appen, beetje pokemon spelen.
Dank je art.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:18 schreef artelligence het volgende:
[..]slaap lekker straks Feertje
Ik probeer te multitasken maar ik faalquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
Ik heb vandaag uren in het bos gelopen om de vegetatie in kaart te brengen. Wat een kutwerk eigenlijk.
Het wordt vast wel leuker straksquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit saaie woorden- en termenlijsten voor Engels te maken.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben kapot! Dat je vanaf half 12 verplicht vrij bent, maar ik vervolgens zo lang aan het shoppen was dat ik alsnog gesloopt ben, mwehe.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben kapot! Dat je vanaf half 12 verplicht vrij bent, maar ik vervolgens zo lang aan het shoppen was dat ik alsnog gesloopt ben, mwehe.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog een muzieksuggestie?
Daar luister ik te veel verkeerde muziek voorquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik werd er echt bloedchagerijnig van want ik kon niks vinden. Is uiteindelijk wel goed gekomen gelukkig.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:28 schreef yats het volgende:
[..]Soms ben ik blij man te zijn en gewoon alleen te hoeven shoppen als ik iets nodig heb
Wel een mooi landgoed/bos. Het is vast leuker als ik meer plantensoorten ken. Nu ken ik alleen nog maar de basis. (ik kan een eik van een beuk onderscheidenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]whehehehe
[..]
Het wordt vast wel leuker straks
Daarom ga ik ook altijd alleen. Als ze het niet hebben, prima. Kom wel een andere keer terugquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik werd er echt bloedchagerijnig van want ik kon niks vinden. Is uiteindelijk wel goed gekomen gelukkig.
Waarom ga je alleen? Voor als je niks vindt?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook altijd alleen. Als ze het niet hebben, prima. Kom wel een andere keer terug
Ik ben aan het relaxen met dit:quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:29 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
http://www.factmag.com/20(...)t-idm-tracks-100-51/
Ik vind dat ook zo moeilijk te onthouden altijd, vooral omdat het me geen donder kan schelen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een mooi landgoed/bos. Het is vast leuker als ik meer plantensoorten ken. Nu ken ik alleen nog maar de basis. (ik kan een eik van een beuk onderscheiden)
En Engels is gewoon klote omdat het een beetje onder mijn niveau zit. Ze verwachten B1/B2 en ik zit al op C1/C2.
Herkenbaar, heel herkenbaarquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook altijd alleen. Als ze het niet hebben, prima. Kom wel een andere keer terug
Nou, ik weet altijd precies wat ik nodig heb of moet hebben. Ik ga er ook niet meer tijd in steken dan nodig is. En hebben ze het niet? Dan bestel ik het ter plekke en ga weer terug. Ik ga ook ruim van te voren zodat ik weet dat ik alles op tijd heb voor een bepaalde gelegenheid.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waarom ga je alleen? Voor als je niks vindt?
Ik kon en wilde niet een andere keer terug komen. Maar de New Yorker was mijn redding.
Mannen shoppen andersquote:
Ik vind het wel interessant eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo moeilijk te onthouden altijd, vooral omdat het me geen donder kan schelen.
Wat heb je gehaald?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik werd er echt bloedchagerijnig van want ik kon niks vinden. Is uiteindelijk wel goed gekomen gelukkig.
Mannen shoppen niet, mannen kopen de kleren die ze nodig hebbenquote:
Oh ja ok, dat is niet hoe ik shop.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik weet altijd precies wat ik nodig heb of moet hebben. Ik ga er ook niet meer tijd in steken dan nodig is. En hebben ze het niet? Dan bestel ik het ter plekke en ga weer terug. Ik ga ook ruim van te voren zodat ik weet dat ik alles op tijd heb voor een bepaalde gelegenheid.
Dat zekerquote:
Dat bedoel ik er mee jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mannen shoppen niet, mannen kopen de kleren die ze nodig hebben
Daarom ben je ook een vrouw (om even te generaliserenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja ok, dat is niet hoe ik shop.
Dat ja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
Aan de ene kant is alleen shoppen best chill, maar ik heb soms wel de behoefte aan een mening van een ander. Dat ik niet met een miskoop de winkel uitga.
Watquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik erger me trouwens dood aan het feit dat "liedjes" en "nummers" tegenwoordig "tracks" en "songs" heten.
Semi-hip gedoe allemaal.
[..]
Ik vind dat ook zo moeilijk te onthouden altijd, vooral omdat het me geen donder kan schelen.
Hoi.quote:
Broquote:
Hehe. Succes ermee. Hopelijk wordt het onderscheiden wat gemakkelijker voor je.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant eigenlijk.De rondleidingen op school door de tuin vind ik echt heel leuk. De docent kan zoveel leuke weetjes over de meest (op het eerste oog) simpele plantjes vertellen. Zelfs over grassen, die er in eerste instantie allemaal hetzelfde uitzien, maar waar zoveel details inzitten.
Dat jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mannen shoppen niet, mannen kopen de kleren die ze nodig hebben
2 bloesjes, een tshirt met minions, nog een shirt, 2 hemdjes, een tas. Dat was het wel ongeveer, denk ik.quote:
quote:
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:38 schreef El_Thijs het volgende:
Ik weet nog wel dat ik met een ex moest shoppen. Winkel in en uit, en uren bezig geweest omdat ze niet kon vinden wat ze zocht. En met lege handen terug naar huis. Die was de héle avond chagrijnig
Dit vraagt om foto's natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
2 bloesjes, een tshirt met minions, nog een shirt, 2 hemdjes, een tas. Dat was het wel ongeveer, denk ik.
Dat is ook heel frustrerend!quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:38 schreef El_Thijs het volgende:
Ik weet nog wel dat ik met een ex moest shoppen. Winkel in en uit, en uren bezig geweest omdat ze niet kon vinden wat ze zocht. En met lege handen terug naar huis. Die was de héle avond chagrijnig
Als ik ze eenmaal weet gaat het op zich wel, maar ik kwam in dat bos gewoon soorten tegen die ik helemaal niet kende. Maar voor de toets 70 planten/bomen met Nederlandse en wetenschappelijke naam.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Succes ermee. Hopelijk wordt het onderscheiden wat gemakkelijker voor je.
Ik weet nog dat ik een aantal boomsoorten moest kunnen onderscheiden. Iedereen lukte het met gemak en ik onthield het gewoon niet.
Net als met de vogelgeluiden. Voor iedereen was het een eitje (haha) behalve voor mij.
Soms denk ik dat ik een retard ben.
Ik wou dat ik zoveel geld had om uit te geven.quote:
Ook een keer zoiets meegemaakt. Shoppen voor een jurkje. De hele dag. DE HELE FUCKING DAG! En wat koopt ze uiteindelijk na iets van 5 uur door winkels banjeren? Degene die ze pastte in DE EERSTE WINKEL die we binnen gingen. De bitchquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:38 schreef El_Thijs het volgende:
Met vrouwen winkelen is hartstikke leuk joh. Je moet ze niet helemaal "loslaten" dat je zelf een aanhangsel bent, maar zelf een beetje actief meedoen. Dan is het ook niet rennen voor de poef enzo.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:39 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Klinkt bekend
Daarom dat ik niet meer met vrouwen mee ga shoppen.
En zelf de hakken testen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met vrouwen winkelen is hartstikke leuk joh. Je moet ze niet helemaal "loslaten" dat je zelf een aanhangsel bent, maar zelf een beetje actief meedoen. Dan is het ook niet rennen voor de poef enzo.
Hapje erbij, drankje doen en je hebt een gezellige middag.
Ja, maar je moet wel kijken of er niet ergens anders iets leukers/beters/mooiers/goedkopers is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook een keer zoiets meegemaakt. Shoppen voor een jurkje. De hele dag. DE HELE FUCKING DAG! En wat koopt ze uiteindelijk na iets van 5 uur door winkels banjeren? Degene die ze pastte in DE EERSTE WINKEL die we binnen gingen. De bitch
Een flinke 'buit' dus?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
2 bloesjes, een tshirt met minions, nog een shirt, 2 hemdjes, een tas. Dat was het wel ongeveer, denk ik.
70? Jezusquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik ze eenmaal weet gaat het op zich wel, maar ik kwam in dat bos gewoon soorten tegen die ik helemaal niet kende. Maar voor de toets 70 planten/bomen met Nederlandse en wetenschappelijke naam.
Vogelgeluiden moeten we ook leren, wat later in het jaar geloof ik.
Die keren die ik heb mee gemaakt waren dan niet al te gezelligquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met vrouwen winkelen is hartstikke leuk joh. Je moet ze niet helemaal "loslaten" dat je zelf een aanhangsel bent, maar zelf een beetje actief meedoen. Dan is het ook niet rennen voor de poef enzo.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook een keer zoiets meegemaakt. Shoppen voor een jurkje. De hele dag. DE HELE FUCKING DAG! En wat koopt ze uiteindelijk na iets van 5 uur door winkels banjeren? Degene die ze pastte in DE EERSTE WINKEL die we binnen gingen. De bitch
Heb je actief meegedaan (initiatief genomen en dat soort dingen) of praktisch achter haar aangelopen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Die keren die ik heb mee gemaakt waren dan niet al te gezellig
Was het zo erg?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Was ook wel nodig na de deceptie van de eerste shopsessie van vandaag.
Ik ging laatst voor een nieuwe jas winkelen. En ik had er een aantal geprobeerd in verschillende winkels, maar was niet 100% tevreden en wilde nog verder kijken. Dus uiteindelijk inderdaad een paar winkels ingegaan. De laatste winkel waar ik kwam had een collectie van het jaar daarvoor in de uitverkoop, met jassen die normaal gesproken best prijzig zijn. Hier heb ik toen de voor mij perfecte jas gevonden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het maar tijdsverspilling, die "het gras is altijd groener"-mentaliteit. Als ik een Odyssee wil meemaken zeg ik het welquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel kijken of er niet ergens anders iets leukers/beters/mooiers/goedkopers is.
Zelf ook actief, ergste was dat ik maar 4 winkels nodig had.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je actief meegedaan (initiatief genomen en dat soort dingen) of praktisch achter haar aangelopen?
70 voor de eerste toets. Daarna worden het er steeds meer.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
70? Jezus![]()
Ik moet al een beetje huilen als ik er aan denk. Succes ermee
Precies. Snel en efficient.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Daarom dat ik niet meer met vrouwen mee ga shoppen.
Dat vooral. Dom gedoe altijd, je weet wat je wil hebben en als ze het niet hebben dan bestel je het. Hoef je niet heel de avond voor te gaan staan, zitten en liggen mokken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is ook heel frustrerend!
Dat heb ik nog niet meegemaakt. Maar dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
deze jongenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh tel nog even een shirtje op bij de buit. Die ik dus vooral heb gekocht omdat ik vertikte om na 3 uur Amersfoort afstruinen met lege handen naar huis te gaan.quote:
Actief bezig voor haar, niet voor jezelf hè.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Zelf ook actief, ergste was dat ik maar 4 winkels nodig had.
Zij uiteindelijk in 20 winkels geweest en niets gekocht
Actief genoeg voor beiden, dat zij er niets aan heeft gehad kan ik niets aan doen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Actief bezig voor haar, niet voor jezelf hè.
Drie uur besteden aan winkelen in Amersfoort? Serieus?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh tel nog even een shirtje op bij de buit. Die ik dus vooral heb gekocht omdat ik vertikte om na 3 uur Amersfoort afstruinen met lege handen naar huis te gaan.
Anderhalf uur Hoog Catharijne ging beter.
De ideale man, toch?quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
70 voor de eerste toets. Daarna worden het er steeds meer.
Dank je.Maar dat vind ik niet eens het ergste om te doen. Ik maak me veel meer zorgen over dit project en stomme kaarten maken.
Ik ben zo slecht met kaarten.
Ik ben als een kind in een snoepwinkel. Ik zie iets dat me opvalt en dan moet ik er naartoe om het aan te raken en eventueel te proberen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:48 schreef Myraela het volgende:
Ik winkel overigens graag online.en als ik naar een winkel toe ga ben ik snel klaar. Ik irriteer me aan vriendinnen die elk kledingstuk moeten vastpakken.
Ik bedoel dat het voor de vrouw frustrerend is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat vooral. Dom gedoe altijd, je weet wat je wil hebben en als ze het niet hebben dan bestel je het. Hoef je niet heel de avond voor te gaan staan, zitten en liggen mokken.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh tel nog even een shirtje op bij de buit. Die ik dus vooral heb gekocht omdat ik vertikte om na 3 uur Amersfoort afstruinen met lege handen naar huis te gaan.
Anderhalf uur Hoog Catharijne ging beter.
En dan niks vinden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Drie uur besteden aan winkelen in Amersfoort? Serieus?
Nou, ik denk zelf dat je daar alles aan kan doen, maar da's weer een andere discussie.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Actief genoeg voor beiden, dat zij er niets aan heeft gehad kan ik niets aan doen.
Ik weet wel heel snel of er potentie is in een winkel, maar over een specifiek kledingstuk kan ik dan wel weer heel erg twijfelen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:48 schreef Myraela het volgende:
Ik winkel overigens graag online.en als ik naar een winkel toe ga ben ik snel klaar. Ik irriteer me aan vriendinnen die elk kledingstuk moeten vastpakken.
En dan zit er ook nog eens zo'n ongemotiveerde sukkel in ons al kleinere-dan-andere-groepjes groepje die morgen pas om 11:30 wil beginnen omdat hij uit wil slapen. UITSLAPEN. OP EEN DAG MIDDEN IN DE WEEK.quote:
Uitslapen midden in de week voelt wel lekkerder dan in het weekend.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan zit er ook nog eens zo'n ongemotiveerde sukkel in ons al kleinere-dan-andere-groepjes groepje die morgen pas om 11:30 wil beginnen omdat hij uit wil slapen. UITSLAPEN. OP EEN DAG MIDDEN IN DE WEEK.Doe dat in het weekend of zo.
En waarom in godsnaam tot zo laat?
Ze moest zich gewoon niet zo aanstellen. Ik zei al dat ze het niet nodig had omdat ze er al leuk uitzag. Maar nee, ze MOEST en ZOU dat ding hebben. Echt, worst day, evening, night ever.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het voor de vrouw frustrerend is.
Je weet ook helemaal niet precies wat je wil, en je moet het eerst passen dus bestellen kan niet zomaar. Ik snap die vrouw heel goed.
Bier zuipen en wijven neuken natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan zit er ook nog eens zo'n ongemotiveerde sukkel in ons al kleinere-dan-andere-groepjes groepje die morgen pas om 11:30 wil beginnen omdat hij uit wil slapen. UITSLAPEN. OP EEN DAG MIDDEN IN DE WEEK.Doe dat in het weekend of zo.
Ja, dat heb ik ook. Soms is de etalage al zo "meh'' dat ik niet eens naar binnen ga. En vaak is de eerste minuut bepalend. Als de indruk dan niet goed is sta ik zo weer buiten. Maar als die wel goed is kan ik er ook met gemak een uur blijven.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet wel heel snel of er potentie is in een winkel, maar over een specifiek kledingstuk kan ik dan wel weer heel erg twijfelen.
Je moet ook niet naar herenwinkels hequote:Op dinsdag 23 september 2014 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet wel heel snel of er potentie is in een winkel, maar over een specifiek kledingstuk kan ik dan wel weer heel erg twijfelen.
als ik twijfel koop ik het niet. Tenzij spotgoedkoopquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
11:30 is wel aan de late kant. Maar echt niet dat wij voor 10 uur op school waren als wij zelf de tijd mochten bepalen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het voor een opleiding? Dan zeggen dat hij een studiepunt minder krijgt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hahaha.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik echt twijfel niet. Maar soms wil ik het eigenlijk wel, maar is het niet helemaal wat ik origineel zocht dus ga ik eerst nog kijken of ik dat toch kan vinden. En anders dus terug naar het alternatief.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
als ik twijfel koop ik het niet. Tenzij spotgoedkoop
En dat zijn de echte helden, want later in het bedrijfsleven krijgen deze boys het snelst promotie met het minste werk, echte efficiencytijgers.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha.
Ja, zulke mensen zijn er op alle opleidingen
Een uur kan ik alleen bij de Primark.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Soms is de etalage al zo "meh'' dat ik niet eens naar binnen ga. En vaak is de eerste minuut bepalend. Als de indruk dan niet goed is sta ik zo weer buiten. Maar als die wel goed is kan ik er ook met gemak een uur blijven.
Nietes.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat had je na 30 minuten ook al kunnen weten [ afbeelding ]
Je kan ook uitslapen tot negen uur. Dat hoeft geen half elf te zijn. Hij wilde eigenlijk pas om één uur komen, maar het andere groepslid moest om een bepaalde tijd naar huis en daardoor zou de tijd wel weer heel krap worden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uitslapen midden in de week voelt wel lekkerder dan in het weekend.
Zo'n type is het niet. Het is bijna nog een kind.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bier zuipen en wijven neuken natuurlijk.
We dachten ook aan 10 uur, eigenlijk. En het is voor een project met een bepaalde deadline, waarbij wij als groepje eigenlijk al achterlopen. Dus het is gewoon belangrijk dat iedereen er tijd in steekt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
11:30 is wel aan de late kant. Maar echt niet dat wij voor 10 uur op school waren als wij zelf de tijd mochten bepalen.
Had je nog kapsalon gehaald, op niet?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat zijn de echte helden, want later in het bedrijfsleven krijgen deze boys het snelst promotie met het minste werk, echte efficiencytijgers.
Klopt. Ik en die andere jongen ergeren ons soms kapot aan hem.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha.
Ja, zulke mensen zijn er op alle opleidingen
Nee. Het idee van uitslapen is dat je geen wekker zeg, maar de slaap "uitslaapt". Dus je weet niet wanneer je wakker wordt, dus hij zet de marge ruim. Anders moet je alsnog een wekker zetten en dat ondermijnt nu precies het idee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan ook uitslapen tot negen uur. Dat hoeft geen half elf te zijn. Hij wilde eigenlijk pas om één uur komen, maar het andere groepslid moest om een bepaalde tijd naar huis en daardoor zou de tijd wel weer heel krap worden.
[..]
Ik had de Primark ook in mijn hoofd toen ik dat zei.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Een uur kan ik alleen bij de Primark.
[..]
Nietes.
Help hem met het inkaderen/plannen van zijn werkzaamheden? Geef hem het doel waaraan hij werkt?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik en die andere jongen ergeren ons soms kapot aan hem.Hij wil steeds overal tussenuit komen. Eerst wilde hij zelfs die dag skippen omdat het niet nodig was. Terwijl als hij er is doet hij geen fuck en sloopt hij het halve bos.
Dan maar niet uitslapen. Of van school afgaan en elke dag uitslapen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Het idee van uitslapen is dat je geen wekker zeg, maar de slaap "uitslaapt". Dus je weet niet wanneer je wakker wordt, dus hij zet de marge ruim. Anders moet je alsnog een wekker zetten en dat ondermijnt nu precies het idee.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had de Primark ook in mijn hoofd toen ik dat zei.![]()
Of het is zo'n mooie alternatieve kledingwinkel.Ook al is het vaak onbetaalbaar, ik kijk m'n ogen uit.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik en die andere jongen ergeren ons soms kapot aan hem.Hij wil steeds overal tussenuit komen. Eerst wilde hij zelfs die dag skippen omdat het niet nodig was. Terwijl als hij er is doet hij geen fuck en sloopt hij het halve bos.
Oh, het is een luie meelifter? Dan helemaal afbranden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat hebben we ook gedaan. Hij weet wel wat hij moet doen, maar hij lijkt zo snel afgeleid door van alles. Het is ook een visser, dus hij gaat in elk stroompje/vijvertje kijken wat voor vis er zwemt. Regelmatig moeten we hem roepen omdat hij achter raakt. En na een bepaalde tijd begint hij met zeuren dat hij naar huis wil en gaat ineens heel hard voor ons uit lopen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Help hem met het inkaderen/plannen van zijn werkzaamheden? Geef hem het doel waaraan hij werkt?
Vind dat je maar erg hard bent hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan maar niet uitslapen. Of van school afgaan en elke dag uitslapen.
Ik wil gewoon niet zakken voor dit fucking moeilijke project. De gedachte dat ik het over zou moeten doen ...quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind dat je maar erg hard bent hoor.
Ik had hem dan gewoon uit de groep getrapt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Scheld 'm gewoon eens goed verrot ofzo.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat hebben we ook gedaan. Hij weet wel wat hij moet doen, maar hij lijkt zo snel afgeleid door van alles. Het is ook een visser, dus hij gaat in elk stroompje/vijvertje kijken wat voor vis er zwemt. Regelmatig moeten we hem roepen omdat hij achter raakt. En na een bepaalde tijd begint hij met zeuren dat hij naar huis wil en gaat ineens heel hard voor ons uit lopen.Een paar keer gezegd hoe belangrijk dit is en dat we toch echt de hele route moeten lopen en niets kunnen afsnijden. Dan komt hij wel mee, maar loopt hij de hele tijd te mokken.
Het is net alsof je een kleuter op sleeptouw neemt.
Nou, en dan vooral door iemand anders...quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet zakken voor dit fucking moeilijke project. De gedachte dat ik het over zou moeten doen ...
En als dat niet werkt: Fok!-knokploeg assemble.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Scheld 'm gewoon eens goed verrot ofzo.
Dat ook ja. Je hebt er toch geen flikker aan Feer, dus loos hem gewoon. Jij wil slagen, hij blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had hem dan gewoon uit de groep getrapt.
Ik denk niet dat dit motiverend werkt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Scheld 'm gewoon eens goed verrot ofzo.
Het is tegenwoordig niet zo makkelijk meer om iemand te lozen. Je moet eerst met de docent gaan praten en het dan nog vijf keer proberen. Tegen die tijd moet het project toch al af zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook ja. Je hebt er toch geen flikker aan Feer, dus loos hem gewoon. Jij wil slagen, hij blijkbaar niet.
Wat is dat voor bullshit? Hij doet niks waardoor voor de anderen de kans op slagen afneemt. Dat is gewoon niet eerlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig niet zo makkelijk meer om iemand te lozen. Je moet eerst met de docent gaan praten en het dan nog vijf keer proberen. Tegen die tijd moet het project toch al af zijn.
True, maar zo hebben wij het tijdens elke vergadering van ons project aangegeven. Ook tijdens de eerdere peerassessments (dat we elkaar moesten beoordelen) kwam eruit dat hij niet veel deed. Dat hij toen het project niet haalde wilde hij natuurlijk op ons afschuiven. Dat heeft hij geweten ook.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig niet zo makkelijk meer om iemand te lozen. Je moet eerst met de docent gaan praten en het dan nog vijf keer proberen. Tegen die tijd moet het project toch al af zijn.
Ja, maar tegenwoordig is dat beleid heel erg soft en gericht op ''samen''.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dat voor bullshit? Hij doet niks waardoor voor de anderen de kans op slagen afneemt. Dat is gewoon niet eerlijk.
Goede voorbereiding op het leven dusquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dat voor bullshit? Hij doet niks waardoor voor de anderen de kans op slagen afneemt. Dat is gewoon niet eerlijk.
Er is geen ruimte voor een loner in samen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar tegenwoordig is dat beleid heel erg soft en gericht op ''samen''.
Serieus? Bij ons was dat echt niet zo lastig...quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Miscshien motiveert het 'm wel om er maar mee te stoppenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit motiverend werkt.
Bij ons wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
Serieus? Bij ons was dat echt niet zo lastig...
Meh, ik weet het niet. Ergens hebben we wel extra hulp nodig. Wij zijn het enige groepje van drie tussen groepen van vier (met daarin mensen met ervaring, goede vooropleiding). Met zijn tweeën wordt het helemaal zwaar denk ik ...quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Miscshien motiveert het 'm wel om er maar mee te stoppen
Onzin.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede voorbereiding op het leven dus
Ik zal het eens aankaarten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij ons wel.
Maar Fera, idd wel alvast aangeven dat die strubbelingen er zijn. Dan is de docent voorbereid en alert, achteraf ermee komen is sowieso niet zo overtuigend.
Als je 'm maar wat aan laat klooien ga je d'r spijt van krijgen....quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh, ik weet het niet. Ergens hebben we wel extra hulp nodig. Wij zijn het enige groepje van drie tussen groepen van vier (met daarin mensen met ervaring, goede vooropleiding). Met zijn tweeën wordt het helemaal zwaar denk ik ...
Ik spreek uit ervaring, heb toen vanaf het begin aangegeven waar ik egen aan liep, juist ook bij docent. Is nog steeds niet vlekkeloos verlopen, maar wel goed gekomen, en gaf de docent een reëel beeld van hoe de taken verdeeld en opgepakt werden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal het eens aankaarten.Ik stuur de docent wel een mail.
Jij zit ook op Steam?quote:
Ik heb wel vandaag een werkplan uitgeschreven met stappen en delen die op bepaalde data af moeten zijn. Dat ga ik ook met de groep bespreken, want nu is het allemaal nog een beetje chaos. Die andere jongen heeft ook moeite met het feit dat die klojo soms zo pissig wordt. Hij gaf aan dat 'ie niet zo goed weet hoe hij pissige lui moet benaderen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je 'm maar wat aan laat klooien ga je d'r spijt van krijgen....
Nee heb geen gaming pc. Ik hou het lekker bij mijn PS3 voorlopig.quote:
Ah, die heb ik ook. PS360 userquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee heb geen gaming pc. Ik hou het lekker bij mijn PS3 voorlopig.
Ben nu bezig met Destinyquote:
Ik heb zo'n hekel aan dat last minute gestress.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:18 schreef Fascination het volgende:
Ik moest eens met een vent samenwerken die een tijdje niets deed want de oma van z'n vriendin was overleden en daar moest hij dingen voor regelen () en dat was allemaal heel zwaar of zo.
Gelul van de bovenste plank natuurlijk maar goed. Heb toen een keer gemaild dat het misschien wat handiger zou zijn als we ieder zelfstandig door zouden gaan en toen kon hij opeens wel werken.
Uiteindelijk een paar minuten voor de deadline het werk ingeleverd.
Bloed, zweet en tranen was dat.
Die ziet er goed uit inderdaad. Maar heb nog teveel andere games liggen om te spelenquote:
Gelijk weer haten op mannen...quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:18 schreef Fascination het volgende:
Ik moest eens met een vent samenwerken die een tijdje niets deed want de oma van z'n vriendin was overleden en daar moest hij dingen voor regelen () en dat was allemaal heel zwaar of zo.
Gelul van de bovenste plank natuurlijk maar goed. Heb toen een keer gemaild dat het misschien wat handiger zou zijn als we ieder zelfstandig door zouden gaan en toen kon hij opeens wel werken.
Haha daarom koop ik met mate.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die ziet er goed uit inderdaad. Maar heb nog teveel andere games liggen om te spelen
Waarom zou ik iets eerder uitvoeren dan last minute?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dat last minute gestress.
Herkenbaar dat soort verhalenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:18 schreef Fascination het volgende:
Ja, ik ook. Ik wilde m'n leven beteren, maar dat mislukte dus alsnog.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dat last minute gestress.
Dit. Ik functioneer het beste met deadlines en onder stress.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets eerder uitvoeren dan last minute?
Dat heb ik dus ook. Al schijnt dat uitzonderlijk te zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dit. Ik functioneer het beste met deadlines en onder stress.
Omdat nooit alles volgens planning verloopt en dan hang je.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets eerder uitvoeren dan last minute?
Ik ook, de laatste game die ik heb gekocht was Metro Redux, en wat een heerlijke games zijn datquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die artikelen waar ik het van de week over had?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat nooit alles volgens planning verloopt en dan hang je.Vaak is het dan ook prutswerk met allerlei fouten er nog in.
Ik ook wel, maar toch haat ik het. Ik kan er serieus aan kapot gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een wijf was.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trouwens spierpijn in mijn bovenbenen en kontje van het squatten.
Ik kan mezelf er anders gewoon niet toe zetten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dan lukt het ineens wel. Dan kan ik ineens wel overal op komen. Dan kan ik wel ineens lopende zinnen maken en zie ik ineens wel verbanden.
Zo erg heb ik er geen last van, heb alleen een keer op 4 uur slaap een eindgesprek moeten doen, maar verder...quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar toch haat ik het. Ik kan er serieus aan kapot gaan.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die artikelen waar ik het van de week over had?
Die zijn zoooo slecht. Echt nog slechter dan die ik daarvoor van hem had gekregen.
Inhoudelijk is het meh, veel open deuren met mooie verwijzingen om het wat te laten lijken. Maar zo veel spelfouten, grammatica fouten, interpunctiefouten, woorden die ontbreken.
Schandalig dat dat soort dingen gepubliceerd worden.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:34 schreef Fera het volgende:
Ik ben bij een verslag/rapport ook altijd de eindredacteur omdat ik graag alles nalees om de fouten eruit te halen.Ik moet ook zeggen dat ik er erg goed in ben. Dat soort dingen vallen me vaak heel erg op.
Geen idee waarin het is gepubliceerd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]! Is het een toonaangevend tijdschrift waar het in gepubliceerd wordt? Dat kan dan toch haast niet? Er is hier zo'n user op fok die gepromoveerd is (weet niet precies meer waarin) en die kan ook serieus geen normale zin typen.
Toen ik nog spellingchecker was, moest ik stukken van hem echt helemaal herschrijven.
Absurd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee waarin het is gepubliceerd.
Maar tijdens de opleiding kregen we ook zulke debiel slechte stukken te lezen. Daar had ik dan commentaar op tijdens de les, en kreeg ik een antwoord van: "Mja, dit is de literatuur die er is"
Daar betaalde je gewoon 60 euro voorvoor een zooi gekopieerde vodjes vol fouten.
Ik ben verwend met de beta-artikelen, denk ik.
Ik kan er ook niet tegen als iemand anders er naar gekeken heeft en ik zie nog van alles zitten en die persoon heeft dan zoiets van: "Boeiend, het is nu toch al uitgeprint". Dan denk ik echt:quote:
JAAAAA! Dat de opmaak niet klopt "ja maar nu heb ik het al helemaal uitgeprint, dat wil ik voor een paar foutjes niet opnieuw doen". Had het dan nog niet geprint voordat iedereen ernaar gekeken had, MUTS.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet tegen als iemand anders er naar gekeken heeft en ik zie nog van alles zitten en die persoon heeft dan zoiets van: "Boeiend, het is nu toch al uitgeprint". Dan denk ik echt:HET IS WEL BOEIEND.
Moet je het bedrijfsleven eens meemaken...quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet tegen als iemand anders er naar gekeken heeft en ik zie nog van alles zitten en die persoon heeft dan zoiets van: "Boeiend, het is nu toch al uitgeprint". Dan denk ik echt:HET IS WEL BOEIEND.
Godver kaneel, eerst squaten en nu je borstharen geschoren? Probeer je nu zo vrouwelijk mogelijk door het leven te gaan om bij fas in d'r broekje te komen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn borsthaar begint terug te groeien. Ik heb nu stoppels op mijn borst.
Rare gewaarwording. :$
Seksquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Godver kaneel, eerst squaten en nu je borstharen geschoren? Probeer je nu zo vrouwelijk mogelijk door het leven te gaan om bij fas in d'r broekje te komen?
Dit ja. "MAIL MIJ DAN VOORTAAN GVD".quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
JAAAAA! Dat de opmaak niet klopt "ja maar nu heb ik het al helemaal uitgeprint, dat wil ik voor een paar foutjes niet opnieuw doen". Had het dan nog niet geprint voordat iedereen ernaar gekeken had, MUTS.
Smerige buitenaardse vleeslappen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seks![]()
Laat staat seks met vrouwen. Heb je wel eens een puni van dichtbij gezien? Gatverdamme
Nee, beschrijf ze eens kaneel. Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seks![]()
Laat staat seks met vrouwen. Heb je wel eens een puni van dichtbij gezien? Gatverdamme
+1quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit ja. "MAIL MIJ DAN VOORTAAN GVD".
Welterusten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar ik ga ook slapen ja. Morgen weer werken.
Trusten!quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga slapen. Droom zacht, lieve mensen
Welterusten hertjequote:Op dinsdag 23 september 2014 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vrouwen wetenquote:
Jij ziet er genoeg, ouwe snoepert. Mij maak je niks wijs.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:49 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, beschrijf ze eens kaneel. Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk.
Slaap lekker meisje.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn geheugen is een zeef. Ik vergeet dingen na een paar weken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij ziet er genoeg, ouwe snoepert. Mij maak je niks wijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:53 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn geheugen is een zeef. Ik vergeet dingen na een paar weken.Jij doet ze liever in de keuken, woonkamer, wasmachine(die aanstaat op 1400 toeren) etc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Natuurlijke omgeving denk ik.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:54 schreef Fera het volgende:
Weet iemand een goede vertaling voor 'natural setting'? Ik weet wel wat het betekent, maar kan het vaak niet in het Nederlands in één begrip omschrijven.
Natuurlijk. Gewoon het hele huis af neuken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij doet ze liever in de keuken, woonkamer, wasmachine(die aanstaat op 1400 toeren) etc?
Natuurlijke omgeving?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:54 schreef Fera het volgende:
Weet iemand een goede vertaling voor 'natural setting'? Ik weet wel wat het betekent, maar kan het vaak niet in het Nederlands in één begrip omschrijven.
Ik dacht dat omgeving meer 'environment' was. Of het betekent gewoon hetzelfde, dat kan ook.quote:
I'll go with that, then.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Natuurlijke omgeving?
Okok, nu ga ik echt. Dag lieverds!
Betekent hetzelfde, al wil voor environment ook wel eens milieu gebruikt wordenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat omgeving meer 'environment' was. Of het betekent gewoon hetzelfde, dat kan ook.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Natuurlijke omgeving?
Okok, nu ga ik echt. Dag lieverds!
Setting is moeilijk te vertalen in het Nederlands, daarom gebruiken veel mensen gewoon "setting".quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat omgeving meer 'environment' was. Of het betekent gewoon hetzelfde, dat kan ook.
Milieu en omgeving zijn in principe ook synoniemen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Betekent hetzelfde, al wil voor environment ook wel eens milieu gebruikt worden
Ja, maar dat mag denk ik niet van de docente.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Setting is moeilijk te vertalen in het Nederlands, daarom gebruiken veel mensen gewoon "setting".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |