Volgens mij was de volledige titel Sovrano Militare Ordine Ospedaliero di San Giovanni di Gerusalemme di Rodi e di Maltaquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:59 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, die andere orde (Malthezer ridders). Die eerste orde is alleen voor Fransen/Italianen en Spanjaarden.
Ik verdenk fax en art. Zulke usernames zit vast een verborgen boodschap achter.quote:
Misschien schuilt er wel een freemason achter de mijne.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik verdenk fax en art. Zulke usernames zit vast een verborgen boodschap achter.
Ik met mijn Latijns natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik verdenk fax en art. Zulke usernames zit vast een verborgen boodschap achter.
Dan roei ik je uitquote:
Niemand heeft me ooit uit kunnen leggen wat die lui nu precies doen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien schuilt er wel een freemason achter de mijne.
Dat is een film van Jim Carrey, dat klopt.quote:
ik kan wel wat positiviteit gebruikenquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is een film van Jim Carrey, dat klopt.
Dus het gaat je alleen om mijn lichaam?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb behoefte aan het voelen van een vrouwenlichaam.
Nee, we gaan ook kletsen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus het gaat je alleen om mijn lichaam?
How does that feel, being objectified by a womanquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Johan, de Rode Ridderquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:14 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou denk ik een goede ridder zijn geweest.
Door het gehele land opkomen voor de zwakkere met mijn trouwe zwaard.
Gewoon lekker simpelquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is het goed.quote:
Apart, maar niet verkeerd. Soms voel ik me graag een object.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
How does that feel, being objectified by a woman?
Fax, je bent weer scherp vandaag.quote:
'quote:
jouw ding wel?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, 't is niet Fas haar ding om ergens een L tussen te stoppen.
Deze is wel geniaal.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had ze die maar dan...quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
I feel you.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is het goed.
[..]
Apart, maar niet verkeerd. Soms voel ik me graag een object.
Jij ook al? Wil je erbij komen liggen?quote:
Ja ok, maar dat zie ik al helemaal nooit gebeuren. Dan liever de foto's.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil er liever gewoon tussen liggen.
En chocola mee eten.
Je moet ambities durven hebbenquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zie ik al helemaal nooit gebeuren. Dan liever de foto's.
En daar kick jij toch opquote:
Dat is ook wel weer waar.quote:
Als Fas 't ook goed vindt, graagquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij ook al? Wil je erbij komen liggen?
Tijd voor een girls-only meet denk ikquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als Fas 't ook goed vindt, graag.
Ik gok dat ze dat niet erg vindt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms kan je het wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen met die gedachtes. Maar ja zelf opgelegde restricties he...quote:
Ik heb een film opgezetquote:
Bezig met school.quote:
DM-en.quote:
Calvin en Hobbesquote:
Goed excuus.quote:
Daar kan ik me ook uren mee vermaken.quote:
O haha, bij C & H moet ik altijd aan Calvin & Hobbes denken. Maar Cyanide & Happiness, is daarentegen een stuk grappigerquote:
Uren vermaakquote:
Even socializenquote:
Ja dat vind ik maar raar hoor Art. Is toch een geweldige aanvulling voor de samenleving?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
4 handen op 1 buik. Een stel van nog geen 20. Zij tot moslima bekeerd. Hij geeft vrouwen geen hand en zij geeft mannen geen hand (helemaal top). En ze zoeken wel een huis, want zij is zwanger. Hij geen studie gedaan en hij is boos omdat 'iedereen' tegen hem is. Het enige wat hij doet is de schuld bij anderen neerleggen.
Gewoon de simpele bureaucratie van sociale huur en particuliere huur (max huursom) gaat er bij hem niet in. De instanties moeten maar soepeler zijn vanwege hun. Geen kaas gegeten van abonnementen, verzekeringen etc.
Goh, gek dat je dan vooroordelen kweekt.
Verrassend inderdaad...quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
4 handen op 1 buik. Een stel van nog geen 20. Zij tot moslima bekeerd. Hij geeft vrouwen geen hand en zij geeft mannen geen hand (helemaal top). En ze zoeken wel een huis, want zij is zwanger. Hij geen studie gedaan en hij is boos omdat 'iedereen' tegen hem is. Het enige wat hij doet is de schuld bij anderen neerleggen.
Gewoon de simpele bureaucratie van sociale huur en particuliere huur (max huursom) gaat er bij hem niet in. De instanties moeten maar soepeler zijn vanwege hun. Geen kaas gegeten van abonnementen, verzekeringen etc.
Te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
Nou ja, hij is nog jong. En ik veroordeel hem niet. Ik ben het niet eens met zijn opvatting, maar hij kan ook niet op sympathie rekenen van mij als hij zo'n plaat voor de kop heeft.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat vind ik maar raar hoor Art. Is toch een geweldige aanvulling voor de samenleving?
Me tooquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook uren mee vermaken.
Je kent hen persoonlijk?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou ja, hij is nog jong. En ik veroordeel hem niet. Ik ben het niet eens met zijn opvatting, maar hij kan ook niet op sympathie rekenen van mij als hij zo'n plaat voor de kop heeft.
Ja is veel down de laatste tijdquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
Wat is er toch aan de hand met FOK! de laatste tijd...
Dat, en als de site wel werkt, slecht laden. En bijna altijd rond deze tijd.quote:
Dat is geen antwoord op de vraagquote:
Oh nee. Zag het toevallig, was aan het zappen. Dacht dat je dat vroeg omdat ik geen oordeel veldequote:
Nee, ik dacht dat het een situatie uit je priveleven was.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh nee. Zag het toevallig, was aan het zappen. Dacht dat je dat vroeg omdat ik geen oordeel veldemaar nu wel dus.
Nee... Godzijdank nietquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:48 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat het een situatie uit je priveleven was.
Ik dacht al...Vreemde types ken je.quote:
Hij's een Fokker, duh.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht al...Vreemde types ken je.
De buitenwereld is zo engquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:34 schreef aeque het volgende:
Waar moet dat heen met mijn leven als er geen fok is.
Point taken. En we zoeken dat soort types ook in ons privé leven op.quote:
Wie gaat er dan ook in het centrum van een stad wonen...Ow wacht...quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Toen ik het huisvuil wegbracht heeft een Fok!ster mij nog gespot.
Straw zeker?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Toen ik het huisvuil wegbracht heeft een Fok!ster mij nog gespot.
In het centrum wonen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in het centrum van een stad wonen...Ow wacht...
Oh noes!quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |