mag mijn UD naar de 23e?? thnxquote:
zeker pas betalen bij levering hoor! Zo'n onderbuik gevoel klopt meestal. Ook is het wettelijk zo dat een verkopende partij je nooit om meer dan 50% van het totaalbedrag voor levering mag vragen. Gebruikelijker is 10 % oid.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:35 schreef NotTheSame het volgende:
Gefeliciteerd Twist!
DaD.
Mag ik jullie mening over een geboortekaartjeskwestie?
Vorige week hebben we de geboortekaartjes uitgezocht. Afgelopen vrijdag kregen we de proefdruk (die rammelde van de fouten), de enveloppen EN de factuur al mee, en of we binnen 2 weken willen betalen?
Ik ben het hier eigenlijk niet zo mee eens. Prima dat ze geld vragen voor een proefdruk, maar om nu al de volledige factuur te moeten voldoen en vervolgens maar te hopen dat het in januari allemaal goed gaat komen, gaat me een stapje te ver. Wat als de drukker of leverancier failliet gaat? Het uitgezochte papier is niet meer leverbaar? Of er gebeurt ons iets? Ik noem maar iets?
De enveloppen waren overigens gratis volgens de leverancier (niet de drukker!).
En bij Draak hebben wij pas het volledige bedrag betaald op het moment van levering van de kaarten.
Ik neig dit te vergelijken met een nieuwe keuken kopen... Een aanbetaling en na daadwerkelijke levering pas het volledige bedrag betalen, toch?
Of ben ik nou gewoon te boers opgevoed en is dit de normale gang van zaken momenteel?
Nog 6 weken werken! En is 24 uur, geen fulltime gelukkig.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:29 schreef Crumpette het volgende:
Ohja en mijlpalen!rady en away!
Fijn van je eerste werkdag Awayhoeveel weken ga je werken tot je met verlof gaat? en is dit nou fulltime?
nee, ik neem m op, kan ik morgen kijken en heb ik nu geen boze manquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:52 schreef Crumpette het volgende:
ja eigenlijk zou ik ook op zoek gaan naar een andere leverancier NTS. Krijg er een beetje een naar gevoel bij.
kijkt er nou echt niemand naar 4 handen?![]()
fijn Away, klinkt goed.
klinkt als een nogal aggressieve manier van zakendoen. Ik zou ze uitzwaaien en een ander zoekenquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:35 schreef NotTheSame het volgende:
Gefeliciteerd Twist!
DaD.
Mag ik jullie mening over een geboortekaartjeskwestie?
Vorige week hebben we de geboortekaartjes uitgezocht. Afgelopen vrijdag kregen we de proefdruk (die rammelde van de fouten), de enveloppen EN de factuur al mee, en of we binnen 2 weken willen betalen?
Ik ben het hier eigenlijk niet zo mee eens. Prima dat ze geld vragen voor een proefdruk, maar om nu al de volledige factuur te moeten voldoen en vervolgens maar te hopen dat het in januari allemaal goed gaat komen, gaat me een stapje te ver. Wat als de drukker of leverancier failliet gaat? Het uitgezochte papier is niet meer leverbaar? Of er gebeurt ons iets? Ik noem maar iets?
De enveloppen waren overigens gratis volgens de leverancier (niet de drukker!).
En bij Draak hebben wij pas het volledige bedrag betaald op het moment van levering van de kaarten.
Ik neig dit te vergelijken met een nieuwe keuken kopen... Een aanbetaling en na daadwerkelijke levering pas het volledige bedrag betalen, toch?
Of ben ik nou gewoon te boers opgevoed en is dit de normale gang van zaken momenteel?
nee, ik was met mijn blog bezig en vriendje heeft een nare film aangezetquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:52 schreef Crumpette het volgende:
ja eigenlijk zou ik ook op zoek gaan naar een andere leverancier NTS. Krijg er een beetje een naar gevoel bij.
kijkt er nou echt niemand naar 4 handen?![]()
fijn Away, klinkt goed.
Even inbreken als meelezer, maar Nadine was onze bruiloft fotograaf, ze is zo leuk en maakt ook zulke mooie foto's! Ze zullen vast fantastisch worden!quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:09 schreef JufMariska het volgende:
Wij weer op weg naar huis na heerlijke uitwaai-buikshoot aan het strand![]()
Behind the scenes:
[ afbeelding ]
Ja, ze is zeker tof en heel goed! Speciaalquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:27 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Even inbreken als meelezer, maar Nadine was onze bruiloft fotograaf, ze is zo leuk en maakt ook zulke mooie foto's! Ze zullen vast fantastisch worden!
Twist, mijn schoonmoeder past ook 2 dagen in de week op. Voor de andere dag hebben wij voor een andere opvangvorm gekozen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:11 schreef twist02 het volgende:
NTS: ik heb 0,0 verstand van hoe het 'normaal' gaat, maar dit klinkt mij ook nogal vreemd in de oren. Zou het minimaal aankaarten (lol) bij de drukker en afhankelijk van de reactie daarop misschien inderdaad verder kijken.
Leuk, JM!
Gooi ik er ook meteen nog eentje in: onder het mom van 'beter te vroeg dan te laat' zaten vriend en ik na te denken over werk en opvang straks. We schatten nu in zo'n 3 dagen per week opvang nodig te hebben. Nu hebben we familie die gastouder is (ook geregistreerd bij een bureau enzo) en zaten we dus daar aan te denken. Enerzijds vind ik het wel relaxt omdat je dan het kleinschalige hebt van een gastouder, maar niet te maken hebt met een wildvreemde. Aan de andere kant heb ik ook van dichtbij gezien dat familie die zo regelmatig oppast, een beetje een verwarrende band kan krijgen (kindje willen verwennen, want oma/tante, maar ook consequent op moeten treden).
Wat zouden jullie doen als je een moeder/schoonmoeder/zus/schoonzus/vriendin hebt die gastouder is?
is dat je nieuwe werktelefoon ja? ik hou wel van bakbeesten hoor stiekemquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:34 schreef AwayTL het volgende:
Crumpette' ik keek wel, maar fok lag er uit dus kon niet reageren. Oh en de samsung s5 als mob zou ik niet aanbevelen. Wat een bakbeest!
das een hele leuke promotiequote:Op dinsdag 23 september 2014 21:34 schreef AwayTL het volgende:
Djmo, ja heb een nieuwe functie in het bedrijf waar ik als adminustratief medewerker ben begonnen. Ben nu officieel jurist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 previewtje al op fb, ff kijken of dat zo luktquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ooh Mariska, ik ben zo benieuwd naar die foto's! Kunnen niet anders dan schitterend zijn.
oh, dat belooft veel goeds!quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:44 schreef JufMariska het volgende:
[..]
1 previewtje al op fb, ff kijken of dat zo lukthttp://t.co/D1jLnRkzDK (nog wel van heul ver, ik houd jullie op de hoogte als er meer te zien is
)
Oh moooi!quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:44 schreef JufMariska het volgende:
[..]
1 previewtje al op fb, ff kijken of dat zo lukthttp://t.co/D1jLnRkzDK (nog wel van heul ver, ik houd jullie op de hoogte als er meer te zien is
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sluit me even lui hierbij aan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:43 schreef StarDust_ het volgende:
Ik zag een knipper voor Twisten een goede nekplooimeting voor DJMO!!
![]()
En 30 weken mijlpaal voor Rady en Away!
Geert heeft ook zo'n periode gehad. Toen heb ik hem (tijdelijk) weer met een luier laten slapen .. en voor ik ging slapen nog even naar de wc laten gaan. Na een paar weken ging het weer een stuk beter.quote:Op woensdag 24 september 2014 07:38 schreef AwayTL het volgende:
Peuter moest vanacht de dag verwerken en plast zichzelf al een week in de nacht onder. Heb vanaf half 3 bijna niet kunnen slapen. Dacht dat ik dat wel in zou halen bij het middagdutje.. Komt de schilder![]()
. Eens kijken hoe ik de dag doorkom
, te beginnen met een kop koffie.
![]()
V is nog lang niet zindelijkquote:Op woensdag 24 september 2014 07:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geert heeft ook zo'n periode gehad. Toen heb ik hem (tijdelijk) weer met een luier laten slapen .. en voor ik ging slapen nog even naar de wc laten gaan. Na een paar weken ging het weer een stuk beter.
koffie is een goed idee!
hoe oud is V nu?? en geenquote:Op woensdag 24 september 2014 07:50 schreef AwayTL het volgende:
[..]
V is nog lang niet zindelijk, bang om naakt op het potje te zitten. Had al pampers gehaald, maar die haalden de halve nacht niet eens. Wil nu zijn pap af gaan bouwen ( hij heeft heel lang honger gehad in de nacht omdat hij geen avondeten at, dat gaat nu beter), zodat hij minder vocht binnen krijgt in de avond en op het potje zetten voor het slapen. Heb jij nog meer tips?
Vue of Hilmo zijn toch aan de beurt helio?
Dat heb ik dus ook vooral met de beide oma's. Met name m'n schoonmoeder kan dat niet los zien van elkaar (heb ik bij m'n neefje dus zien gebeuren, onder het mom van "maar als oma mag ik 'm toch wel lekker verwennen?" Ja, dat mag, maar werkt niet als je 2-3x per week oppast...)quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
Twist, ik wil mijn moeder niet meer dan 1 dag laten oppassen. De andere twee dagen gaat ze naar een kdv. Dit voornamelijk omdat ik niet wil dat mijn moeder een grote opvoedkundige rol krijgt. Ze moet vooral oma kunnen zijn.
Hier moet toch weer even individueel voor gejompeld wordenquote:Op woensdag 24 september 2014 09:07 schreef Loj het volgende:
Sterkte Zoe, goed dat je er even naar laat kijken!
Mijlpaal voor Vlindur!
En verder zeg ik: meld
SPOILER: onsmakelijk verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op woensdag 24 september 2014 09:10 schreef DJMO het volgende:
GeweldigSPOILER: onsmakelijk verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Crumpette veel plezier vandaag!
Klopt! Geen vliezen gebroken, geen slijmprop kwijt, maar wel wakker geworden met om de 5 minuten weeën. Het kan hoor, Vue!quote:Op woensdag 24 september 2014 09:42 schreef AwayTL het volgende:
Zoë beterschap. Wat vervelend dat het zo moet lopen.
Fee, denk dat niemand het je kwalijk neemt. Het is ook zwaar, zeker met al twee mini's.
Vue, het kan nog komen. Razz ging ook van niks naar alles. Nog even geduld.
Hehehehehe, dit blijft een wekelijks terugkerend stressmoment hierquote:Op woensdag 24 september 2014 10:19 schreef StarDust_ het volgende:
Hier komt zo de kraam langs voor een intake. Alles hoeft toch niet brandschoon te zijn toch? Er zijn net wat werklui langs geweest dus het huis is een puinhoop! Zo maar even een stofzuiger er door heen jagen...
quote:Op woensdag 24 september 2014 10:36 schreef Rawedni het volgende:
Ik breek ff inGoede echo gehad, 7 weken en 2 dagen zwanger. De eerste hindernis is genomen, nu de komende weken nog uitzitten :/
Jeuj!!quote:Op woensdag 24 september 2014 10:36 schreef Rawedni het volgende:
Ik breek ff inGoede echo gehad, 7 weken en 2 dagen zwanger. De eerste hindernis is genomen, nu de komende weken nog uitzitten :/
Jouw stress is precies de reden dat ik met 7+2 al huilend bij het echocentrum zat voor een vroegere echo. Ik had ook nog getest en die kutstreep was lichter dan bij vijf weken. Maar ik kan maar 1 raad geven: doe geen tests meer. De strepen worden lichter omdat zo'n test die enorme hoeveelheid HCG niet meer kan verwerken en zegt helemaal NIETS over de kwaliteit van je zwangerschap. Niet meer doen dus en gewoon genieten.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:00 schreef Rawedni het volgende:
Wat zijn jullie liefDank jullie! Wat leuk Risu! Gefeliciteerd
Even nog een miepvraagje, ik dacht doe voor de leuk een nieuwe test (3 dagen geleden) en die was lichter dan voorheen, is dat normaal?
En ik heb flinke misselijkheidsklachten gehad tot een week geleden, sindsdien gaat het erg op en af en voel ik me meer prima dan misselijk, is dat ook normaal dat dat nu al afneemt? Als in, zegt die echo van vandaag dat het allemaal in orde is of kan het alsnog betekenen dat het hcg af aan het nemen is en het binnenkort alsnog misgaat? (Sorry, eerdere missed abortion, ben best panisch nu)
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw stress is precies de reden dat ik met 7+2 al huilend bij het echocentrum zat voor een vroegere echo. Ik had ook nog getest en die kutstreep was lichter dan bij vijf weken. Maar ik kan maar 1 raad geven: doe geen tests meer. De strepen worden lichter omdat zo'n test die enorme hoeveelheid HCG niet meer kan verwerken en zegt helemaal NIETS over de kwaliteit van je zwangerschap. Niet meer doen dus en gewoon genieten.
Jij ook heel erg bedankt voor je woordenquote:Op woensdag 24 september 2014 11:05 schreef Radyhyn het volgende:
Raw die onzekerheid is heel herkenbaar/begrijpelijk hoor
Volgens mij wil het allemaal niks zeggen.. lekker makkelijk hé.. gewoon geen peil op te trekken![]()
Dus ik zou zeggen.. geniet lekker van die prachtige echo van vandaag.. want dat was toch echt een knipperende beeb in jouw buik!
Ja hoor! Best aardig! Ben alleen om 1:30 en 5:30 wakker geworden en maar 1 keer met krampquote:Op woensdag 24 september 2014 11:19 schreef Radyhyn het volgende:
Welkom hier Selvaria en gefeliciteerd!
Skittels 1 april!![]()
Lekker hor!![]()
SQ heb jij nog een beetje kunnen slapen vannacht?
Wow!quote:Op woensdag 24 september 2014 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hoor! Best aardig! Ben alleen om 1:30 en 5:30 wakker geworden en maar 1 keer met kramp
Dus effectief toch zo'n 10 uren slaap gepakt
Hehehe, geen idee skittles, ik ben normaal niet zo'n slijmmonster dus ik heb geen idee wat gangbaar isquote:Op woensdag 24 september 2014 11:20 schreef Skittles het volgende:
Komt het dan ook twee keer zo hard SQ?![]()
Oh en mijlpaal: m'n reet past niet meer in m'n eigen pre-zwangerschap hipsters en boxers.![]()
Gelukkig is het pakketje van de prenatal net bezorgd![]()
Gefeliciteerd en welkom Selvaria!Eerste kindje?
Rawedni, wacht maar(nee hoor, eigenlijk heb ik de hele zwangerschap nauwelijks zwangerschapsklachten gehad. Zo kan het ook)
Bizar trouwens dat er nu gewoon dames binnenkomen die hun eerste echo hebben op een datum dat ik al bevallen ben..![]()
Ben strontjaloers op jequote:Op woensdag 24 september 2014 11:20 schreef Skittles het volgende:
Komt het dan ook twee keer zo hard SQ?![]()
Oh en mijlpaal: m'n reet past niet meer in m'n eigen pre-zwangerschap hipsters en boxers.![]()
Gelukkig is het pakketje van de prenatal net bezorgd![]()
Gefeliciteerd en welkom Selvaria!Eerste kindje?
Rawedni, wacht maar(nee hoor, eigenlijk heb ik de hele zwangerschap nauwelijks zwangerschapsklachten gehad. Zo kan het ook)
Bizar trouwens dat er nu gewoon dames binnenkomen die hun eerste echo hebben op een datum dat ik al bevallen ben..![]()
VK gaf aan (op basis van zo'n standaardberekening) 7 weken en 5 dagen. Mijn cyclus was daarvoor echter lang, dus ik denk eigenlijk dat het iets korter is.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:16 schreef Rawedni het volgende:
Ooh wat leuk Selvaria, nog zo'n nieuweling! Ja het is heel spannend he! Hoever denk je dat je nu bent?
Kapot moe zijn, vroeg naar bed gaan en lang blijven liggenquote:Op woensdag 24 september 2014 11:30 schreef Vue het volgende:
Radweni een knipper! En selvaria welkom! Beide gefeliciteerd en succes met wachten, de eerste weken gaan tergend langzaam lijkt wel maar inmiddels ben ik al overtijd! Dus de tijd vliegt!!!![]()
Lief zijn jullie! Razz wat jij zegt geeft me een beetje moed, maandag eerste strippoging maar ik hoop zooooo dat het gewoon voor die tijd gaat beginnen!
Sq 10 uur slaap! Wat is je geheim?
Yay!quote:Op woensdag 24 september 2014 10:36 schreef Rawedni het volgende:
Oh nou op mij hoef je zeker niet jaloers te zijnquote:Op woensdag 24 september 2014 11:26 schreef Rawedni het volgende:
[..]
Ben strontjaloers op jeWou dat ik al zover was dat ik een roze, blakende baby had ipv dit fragiele
Ik weet dat het totale onzin is maar elk hobbeltje met de bus maakt me angstig dat het eruit valt of het hartje zon schok krijgt dat het ermee stopt
Dan neem ik de aankomende slijmzeeen wel voor lief hoor
Je staat er bijquote:Op woensdag 24 september 2014 11:38 schreef Rawedni het volgende:
Fijn die herkenning SkittlesIk hoop dat ik over 2 weken weer een echo mag! Toch fijn om de bevestiging te krijgen de komende periode. Wanneer is termijnecho ongeveer?
Ik wil wel voorzichtig SQ! Vooralsnog is de datum 15 mei 2015 (dat duurt echt nog eeuwig)
Dan krijg je je sterretjes als je uit de kast komtquote:Op woensdag 24 september 2014 11:40 schreef Rawedni het volgende:
Ohja en onze baby is een fokbabyAlleen ben ik een kloon haha
Waar ben je actief?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:40 schreef Rawedni het volgende:
Ohja en onze baby is een fokbabyAlleen ben ik een kloon haha
Gezellig! Je staat er ook bij!quote:Op woensdag 24 september 2014 11:44 schreef Selvaria het volgende:
Ik wil ook wel in de OP! Voorlopig mag die op 16 mei 2015, maar na de eerste echo dus waarschijnlijk een andere datum.
Als jij graag sterretjes wil, dan zet ik ze er zo bij voor je hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 11:45 schreef Rawedni het volgende:
Dank! Ik kom uit de kast zodra de rest van de wereld het mag weten(Denk ik). Willen het met 13 weken aan ouders vertellen en de rest pas met kerst (komt toevallig zo uit). Ik hou de sterretjes wel ff in de koelkast dan (of als ik gezellig Rawedni blijf denk ik de sterretjes er zelf wel bij dan
)
Wij gingen ook naar een drukker hier. Hij is nu falliet, maar er schijnt nog een te zijn. Daar willen we nu heen. Internetkaartjes is toch echt veel meer gedoe. Bij FtF kun je gewoon aangeven hoe je het wilt en zien ze ook wat je bedoeldquote:Op woensdag 24 september 2014 11:46 schreef NotTheSame het volgende:
Gefeli nieuwkomers![]()
!
SQ, waarom wij een fysieke drukker in de buurt willen is dat we sowieso eerst het kaartje wilden zien en vasthouden. Ik ben niet zo van de internetkaartjes. Daarnaast vonden wij het belangrijk dat we de kaarten zelf op kunnen halen. PostNL vertrouw ik niet met dit soort dingen. En aangezien dat manlief ook niet echt de weg kent hier, wil ik hem niet meteen de grote stad in jagen
.
Hier dus nu toevallig wel gedoe met PostNL èn DHL met onze kaartjes. Woensdag besteld, donderdag verstuurd. Zaterdag nog niks binnen, blijkt storing bij PostNL afgiftepunt te zijn geweest waardoor het pakket daar nog stond. Maandag opnieuw gedrukt en verstuurd met DHL Express zodat ze er gister voor 11 zouden zijn. Guess what? Verkeerd gesorteerdquote:Op woensdag 24 september 2014 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
oh, hier nooit issues gehad met postnl en ook via internet kun je gewoon proefdrukjes aanvragen!
Dank je wel NTSquote:Op woensdag 24 september 2014 09:09 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Hier moet toch weer even individueel voor gejompeld worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Ik moest ook aan jou denken toen ik de afspraak maaktequote:Op woensdag 24 september 2014 10:00 schreef Hilmo het volgende:
Oeeeh Vue slijmprop verlorenIk zou ook meteen zoiets hebben van jaaa zal het nu dan beginnen. Spannend hoor, jeetje.
Ik hoop toch wel dat het bij mij begint met een voorteken, wil me er enigszins op in kunnen stellenRazz ging lekker hard dus hihi.
En Phaidra, succes bij osteopaat. Benieuwd hoe je dat ervaart, ben laatst ook twee keer voor het eerst in mijn leven heen geweest.
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:56 schreef NotTheSame het volgende:
* NotTheSame host nog ff gauw binnen en deelt taart en Jip en Janneke champagne uit...
Hypotheek is rond, in slechts 2,5 week![]()
![]()
![]()
!
Nu de makelaar en de bewoonster bellen om eerder de sleutel te krijgen!
* NotTheSame host weer weer naar buiten!
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:03 schreef Loj het volgende:
NTS! Super!!!
Ook fijn dat je een goede behandeling had Phaidra... Hopelijk lukt het vervolg ook
En Kwak, al gegeten
Goed zoquote:Op woensdag 24 september 2014 13:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]busted.... ik ga nú naar de keuken.
Lekker niet uit huis gaan dan vandaagquote:Op woensdag 24 september 2014 14:12 schreef krijgerrtje het volgende:
Hahah, ik las ook kraambezoek!![]()
Nog even een middagdutjes gedaan en wakker gemaakt door een kat die aan m'n elleboog stond te lebberenVoel me al wat beter, maar geen zin om het huis uit te gaan vandaag!
Hier geen kinderzegels! 'Voordeel, van het wonen in een studentenflat, nooit iemand langs de deuren met Sint Maarten of kinderpostzegelsaf en toe een verdwaalde jahova getuige of kereltjes van Nuon, maar die laat ik aan m'n vriend over
precies dat, lijkt wel een beetje op zo'n vriendenboekje. Behalve dan wat je favoriete schoolvak was... bij mij standaard de pauzequote:Op woensdag 24 september 2014 14:11 schreef Skittles het volgende:
Soort gastenboekje voor de mensen die op kraambezoek komen Dnd?![]()
Dames die een matrasbeschermer in bed hebben, hoe moet ik dat ding erin leggen? Als een glijzeil alleen dan onder de kont en onder het hoeslaken?
zoals dit:
[ afbeelding ]
We hebben een matras van 160x200 en 32 cm dik, ik krijg het er niet onder gefrot op die manier en ligt het los
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb m met veel gevloek samen met mijn man toch in de lengte op mijn helft weten te krijgen met een hoeslaken er over, Skittles
Maar da's ook omdat mijn moeder vertelde over vruchtwater dat dr nek in liep, en aangezien ik vrij veel heb...
ik vrees dat het idd een ischias is. Heb er al eerder last van gehad, bij Jan, maar toen pas later in de zw.schap. Ik hoopte nog dat dit m'n 'gewone' klachten waren, maar gezien de uitstraling kan ik maar beter naar een fysio stappenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
klinkt als een ischias, DJMO. Ik zou er zeker gezien je termijn zsm mee naar een arts gaan, dan kun je misschien erger voorkomen
Ik ook! En zag het al helemaal voor me, als een soort optocht à la de 3 wijzenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik las even dat het kraambezoek was aangekomen en dacht, wth
Misschien heb je nog wat aan de mama mazzeldagen? Volgens mij zag ik daar in elk geval Koeka-inpakdingesen afgeprijsd (maar dat zeg ik wel met zwanger hoofd he *indekt*)quote:Op woensdag 24 september 2014 14:55 schreef Zolena het volgende:
Ik ben alweer 30 weken zwanger vandaag.
Nieuwe zwangeren!![]()
En mensen met pijn en zieke mensen![]()
Heb zelf ineens weer last van staartbotje. Zit stom. Maar gelukkig wel goed geslapen.
En voor grote een cheape autostoel gehaald bij prenatal voor oma. En als ik er dan toch ben kan ik ook best wel wat leuks kopen voor baby natuurlijk![]()
Alleen de stoel was al uitverkocht... Maar ze hebben hem voor mij besteld. Heb nog staan kwijlen bij zo'n lodger bunker, ziet er zo fijn en warm uit maar ga toch maar eerst even internet afstruinen om te kijken of ze niet goedkoper te krijgen zijn.
Nee, pling, helder moment! Het was in een van de 3 dwaze dagen-boekjes van de Bijenkorf!quote:Op woensdag 24 september 2014 15:29 schreef Zolena het volgende:
Ja maar daar was ik dus juist. En ik zag iig niks over korting. Maar ik 'moet' vrijdag weer want stoel ophalen. Zal het nog eens goed nazoeken en op internet prijs checken.
http://www.prenatal.nl/sh(...)&prevVisit=&id=35348 zijn ontzettend fijn, ik ga ze ook weer halen tegen die tijdquote:Op woensdag 24 september 2014 15:29 schreef kwakz0r het volgende:
Oh en weet nog iets van t lijstje wat ik steeds vergeet: zeeman oma onderbroeken en tietcompressen!de beste boodschappen zijn dat!
nog zo eentje.. lees net in 'veilig door de kraamtijd' dat we een apekont gaan krijgen... alles opgezwollen. Ik heb echt een rode bavianen kont in gedachten nu.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:15 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is typisch weer iets wat niemand je vertelt als je zwanger bent!
ja, jij krijgt een jongen, die schijnen met een enorm scrotum te worden geboren, dus schrik nietquote:Op woensdag 24 september 2014 15:39 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
nog zo eentje.. lees net in 'veilig door de kraamtijd' dat we een apekont gaan krijgen... alles opgezwollen. Ik heb echt een rode bavianen kont in gedachten nu.
Mijn vader vertelde vroeger altijd dat dat kwam omdat de baviaan als kind met z'n vingertjes in de suikerpot had gezeten en op z'n donder had gehad
Er zitten er zes in een pak, ik verbruikte er wel 12-16 per dag! Dan lijkt me dit weer niet zo handig als je constant moet wassen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://www.prenatal.nl/sh(...)&prevVisit=&id=35348 zijn ontzettend fijn, ik ga ze ook weer halen tegen die tijd
de baby moet uit je doosch, niet uit je aarsch!quote:Op woensdag 24 september 2014 15:44 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Klopt hoor de kraamvrouw! Van het persen!
en jij hebt nog wel drie dagen geperst!quote:Op woensdag 24 september 2014 15:45 schreef Zoë23 het volgende:
Lol heb geen dikke/opgezwollen kont gehad hoor
Haha zoiets jaquote:Op woensdag 24 september 2014 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en jij hebt nog wel drie dagen geperst!
Anale prolaps?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:44 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Klopt hoor de kraamvrouw! Van het persen!
ik vind de titel misleidend, dit zijn allemaal dingen die me al maanden verteld worden over het moederschap in de vorm van snerende wachtmaartjesquote:Op woensdag 24 september 2014 15:48 schreef DJMO het volgende:
http://www.love2bemama.co(...)ver-het-moederschap/
Komt net voorbij op facebook
Goede anticonceptiequote:Op woensdag 24 september 2014 15:48 schreef DJMO het volgende:
http://www.love2bemama.co(...)ver-het-moederschap/
Komt net voorbij op facebook
ik hou zo van jouw breinquote:Op woensdag 24 september 2014 15:48 schreef Skittles het volgende:
[..]
Anale prolaps?![]()
![]()
(niet googlen als je een zwakke maag hebt!)
Dankjewel. Ik hoop eigenlijk dat het weer weg gaat en ik gewoon verkeerd gelegen heb ofzo. Maar als dat niet zo is ga ik het navragen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:50 schreef Risu het volgende:
Pff hele reply getikt, loopt ie weer vast.
Kwam er op neer dat je een speciaal kussen kan halen bij thuiszorgwinkel voor je stuitje. Kun je tot 6 maanden meekrijgen. Misschien helpt het.
hehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
* Stormqueen blaast heel hard in noordoostelijke richtingquote:Op woensdag 24 september 2014 18:23 schreef AwayTL het volgende:
![]()
waarom missen wij hier altijd de onweer? Ben jaloers
.
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
* Stormqueen blaast heel hard in noordoostelijke richting
Jup! Pas als t na de geboorte blijft (weet niet welke termijn) is t een probleem.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:52 schreef AwayTL het volgende:
Een bult in het midden van je buik als je zwanger bent en via je buikspieren op gaat staan heb je altijd toch?
(Jullie hebben t er ooit over gehad hier en weet niet meer wat het was. Zag het net duidelijk, terwijl het me daarvoor nooit was opgevallen)
daar had ik bij J7G en ook nu al regelmatig last van , dus dat het redelijk normaal is weet ik wel .. maar wat het nou precies is weet ik ook nietquote:Op woensdag 24 september 2014 18:52 schreef AwayTL het volgende:
Een bult in het midden van je buik als je zwanger bent en via je buikspieren op gaat staan heb je altijd toch?
(Jullie hebben t er ooit over gehad hier en weet niet meer wat het was. Zag het net duidelijk, terwijl het me daarvoor nooit was opgevallen)
Rechte buikspieren die naar de zijkant gaan ivm groeiende bm dacht ik (?)quote:Op woensdag 24 september 2014 18:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
daar had ik bij J7G en ook nu al regelmatig last van , dus dat het redelijk normaal is weet ik wel .. maar wat het nou precies is weet ik ook niet
Jaa die nacontrole.. Als ik um dit keer niet vergeet. Bij V straal vergeten dat na 6 weken in te plannenquote:Op woensdag 24 september 2014 18:57 schreef Zoë23 het volgende:
Wat goed kwakzOr!
Klopt AwayTL is normaal. Bij de nacontrole kun je het laten checken door de vk/gyn. (doen ze niet allemaal standaard begreep ik)
Kreeg ik ook jaquote:Op woensdag 24 september 2014 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg altijd complimenten van de vk over het gemak waarmee ik nog van de tafel af kom
Gezellig hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 19:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Kreeg ik ook ja
ja, ik lurk hier nog wel ff hoor, moet toch iets tijdens het voeden![]()
Ja, gaat heel erg goed hierquote:Op woensdag 24 september 2014 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gezellig hoorGaat alles goed?
Wat fijnquote:Op woensdag 24 september 2014 19:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, gaat heel erg goed hier. S.uze is alweer aan het groeien, bv loopt als een tiet, ze slaapt van voeding tot voeding en huilt alleen als ze de tepel kwijt is
![]()
. Met mij gaat het ook goed, ben goed op de been al heb ik nog steeds spierpijn en zit inmiddels op -6 kg tov mijn gewicht met 9 w zwangerschap
. Dat is dus in 1 week 12 kg van mij minder
.
Roze wolk
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg altijd complimenten van de vk over het gemak waarmee ik nog van de tafel af kom
de grap is dat ik helemaal niet zo fit ben, en obees, en lui. Maar kennelijk zitten er nog wel een paar functionerende spieren onder die blubberlaagquote:Op woensdag 24 september 2014 19:38 schreef Risu het volgende:
[..]![]()
We zijn niet allemaal zo fit als jij.
Maar toen ik eemaal op m'n zij draaide ging het een stuk makkelijker.
en dan voel je je zo'n misgunner als je t niet leuk vindtquote:Op woensdag 24 september 2014 19:48 schreef Crumpette het volgende:
Ohja, mijn vriend gaat morgen naar Muchen, 3 dagen bier drinken op oktoberfesten ik ga niet mee. De afgelopen twee jaar deden we dit samen, en nu was het al geboekt toen ik zwanger werd natuurlijk... en nou kan ik niet mee en ik vind het zo jammer! Niet dat ik nu in mn dirndl pas, maar toch.
Of wel, we don't judgequote:Op woensdag 24 september 2014 19:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en dan voel je je zo'n misgunner als je t niet leuk vindtof niet?
volgend jaar weer met zijn tweeën?in Dirndl
(ok hij niet)
huh? ik judge alleen mezelf, voor t geval t verkeerd overkwam... ik vind t heul niet leuk als vriendje weg is met iets, maar ik wil t m zo graag wel gunnen, en dan voel ik me stom...quote:Op woensdag 24 september 2014 19:54 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Of wel, we don't judge.
Oktoberfest lijkt me echt een keer gaaf!
Baby vindt het bad fijn. Zit telkens naar de zijkant te sneaken.
valt wel mee hoor, ik gun het hem wel, ik gun het alleen mezelf ook welquote:Op woensdag 24 september 2014 19:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en dan voel je je zo'n misgunner als je t niet leuk vindtof niet?
volgend jaar weer met zijn tweeën?in Dirndl
(ok hij niet)
yeah!quote:Op woensdag 24 september 2014 20:03 schreef Crumpette het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, ik gun het hem wel, ik gun het alleen mezelf ook wel. Maar, ja, volgend jaar oppas oma denk ik voor een weekendje!
Haha nee ik doelde inderdaad opquote:Op woensdag 24 september 2014 20:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
huh? ik judge alleen mezelf, voor t geval t verkeerd overkwam... ik vind t heul niet leuk als vriendje weg is met iets, maar ik wil t m zo graag wel gunnen, en dan voel ik me stom...
maar ik zal t wel verkeerd begrijpenmn antenne is een beetje stuk.
gewoon niet meer scherenquote:Op woensdag 24 september 2014 20:11 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Heb net hulp gekregen bij het foef scherenik kan er echt niet meer bij met die korte armpjes van me!
![]()
ik kan er nog wel bij, maar het op de tast moeten doen is ook ehnn .. k*tquote:Op woensdag 24 september 2014 20:11 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Heb net hulp gekregen bij het foef scherenik kan er echt niet meer bij met die korte armpjes van me!
![]()
tóch een babyshower! Wat leuk!!quote:Op woensdag 24 september 2014 20:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, wat super! Gefeliciteerd!
Sicilia, oei. Rustig aan..
De high tea bleek een mini-babyshower te zijn (mini omdat ik geen vriendinnen heb en we dus met zijn vijven waren)! Superlief en leuk.
sesam opent zich vanzelf welquote:Op woensdag 24 september 2014 20:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Nou ik wou het toch maar een beetje bijhoudenstraks kunnen ze de ingang niet vinden om het kind op te vangen
Ja, ik hoop ook dat de tijd nu wat sneller gaat. Vermoed het ook wel; volgende week een paar daagjes weg en als we terugkomen krijg ik al bijna de 2e echoquote:Op woensdag 24 september 2014 20:58 schreef Risu het volgende:
Ja, die eerste weken konden voor mij ook niet snel genoeg gaan. Na de 12 ging het ineens snel. Dan ga je wat meer in je eigen ritme zitten weer en let je niet zo meer op de tijd.
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:04 schreef Risu het volgende:
Nou, je kindje heeft al een flinke bos haar, leuk hoor.
Oh... Wacht... Never mind..
hahahaha precies dit!quote:Op woensdag 24 september 2014 21:04 schreef Risu het volgende:
in een word document meeschrijven met wat je leest, kun je ook niet onverwacht je lange post kwijtraken (lang leve autoherstel) bij een pc crash of omdat fok eruit ligtquote:Op woensdag 24 september 2014 21:07 schreef Gevalletje het volgende:
En ehm, jemig, ik bedenk me steeds waar ik op wil reageren. Moment dat ik begin met typen is alles weer weg![]()
ik geef altijd als antwoord.. het is een gezonde ziekte. Daar hebben ze dan geen antwoord op en ik loop lachend wegquote:Op woensdag 24 september 2014 21:11 schreef Risu het volgende:
Godsakke, dat vind ik altijd zo'n kutopmerking. 'Zwangerschap is geen ziekte' dat kan wel wezen, maar je kan je er wel flink ziek van voelen, of zwakker worden en dan moet je echt naar je lijf luisteren hoor. Mensen die dat zeggen zijn of man, of kinderloos, of een supermakkelijke zwangerschap plus bevalling. Dus dan zeg ik al gauwgeen waarde aan jouw oordeel. Dikke doei.
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:04 schreef Risu het volgende:
Kreeg er ook jeuk van jaquote:Op woensdag 24 september 2014 21:11 schreef Risu het volgende:
Godsakke, dat vind ik altijd zo'n kutopmerking. 'Zwangerschap is geen ziekte' dat kan wel wezen, maar je kan je er wel flink ziek van voelen, of zwakker worden en dan moet je echt naar je lijf luisteren hoor. Mensen die dat zeggen zijn of man, of kinderloos, of een supermakkelijke zwangerschap plus bevalling. Dus dan zeg ik al gauwgeen waarde aan jouw oordeel. Dikke doei.
waarom zie ik nu een vulkaanuitbarsting voor me?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
Het is een verloskundige. Die heeft hele, hele onvoorstelbare dingen zien gebeuren met vulva's. Als zo'n vrouw ergens niét mee zit is het wel schaamhaar!
of van die gele korstmossenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:22 schreef Skittles het volgende:
Zolang er geen stukjes ontlasting in je schaamhaar zit, denk ik niet dat ze 5 minuten nadat je je broek uit hebt gedaan nog kan herinneren hoe het allemaal daar beneden eruit ziet
Tarrelsquote:Op woensdag 24 september 2014 21:22 schreef Skittles het volgende:
Zolang er geen stukjes ontlasting in je schaamhaar zit, denk ik niet dat ze 5 minuten nadat je je broek uit hebt gedaan nog kan herinneren hoe het allemaal daar beneden eruit ziet
quote:
GMTAquote:Op woensdag 24 september 2014 21:27 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
Zal ik de blue waffle erin gooien?![]()
En over die opmerking van zwangerschap is geen ziekte, ik maak me daar schuldig aan.![]()
Niet tegen anderen hoor, ik betrek het alleen op mezelf.
ik weet niet of we dan nog terug mogen komen hierquote:Op woensdag 24 september 2014 21:27 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
Zal ik de blue waffle erin gooien?![]()
En over die opmerking van zwangerschap is geen ziekte, ik maak me daar schuldig aan.![]()
quote:
Maar ranzige praat is zo leuk, wie kan dat nou niet waarderen?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet of we dan nog terug mogen komen hier!@
Haha, het is soms ook écht onmogelijk om het goed te doen bij zwangeren hoor. Ene vriendin was om de haverklap beledigd dat er niemand vroeg hoe het met haar ging "want ze was wel zanger ja", terwijl de andere vriendin beledigd was als je het wél vroeg "want ik ben zwanger hoor, niet ziek"!quote:Op woensdag 24 september 2014 21:27 schreef Skittles het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:33 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Dames niet Googlen!!!! Geloofme doe het niet!!!! Blue waffle
jaaa, dat er een gigantische pit uit komt, en dan een glas vol pus, en dat je denkt van omg dat was veel pus, en dat er dan nóg een emmer huttenkäse uit komt en een emmer pusquote:Op woensdag 24 september 2014 21:37 schreef kwakz0r het volgende:
Is dit het moment dat ik toe moet geven dat ik het soms wel leuk vind om naar van die vieze grote puist uitknijp filmpjes te kijken?![]()
Interwebz don't scare me...
Ik vind het leuk om zulke filmpjes aan te zetten als iemand naast me zit en dan naar hun reactie kijkenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:37 schreef kwakz0r het volgende:
Is dit het moment dat ik toe moet geven dat ik het soms wel leuk vind om naar van die vieze grote puist uitknijp filmpjes te kijken?![]()
Interwebz don't scare me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |