mag mijn UD naar de 23e?? thnxquote:
zeker pas betalen bij levering hoor! Zo'n onderbuik gevoel klopt meestal. Ook is het wettelijk zo dat een verkopende partij je nooit om meer dan 50% van het totaalbedrag voor levering mag vragen. Gebruikelijker is 10 % oid.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:35 schreef NotTheSame het volgende:
Gefeliciteerd Twist!
DaD.
Mag ik jullie mening over een geboortekaartjeskwestie?
Vorige week hebben we de geboortekaartjes uitgezocht. Afgelopen vrijdag kregen we de proefdruk (die rammelde van de fouten), de enveloppen EN de factuur al mee, en of we binnen 2 weken willen betalen?
Ik ben het hier eigenlijk niet zo mee eens. Prima dat ze geld vragen voor een proefdruk, maar om nu al de volledige factuur te moeten voldoen en vervolgens maar te hopen dat het in januari allemaal goed gaat komen, gaat me een stapje te ver. Wat als de drukker of leverancier failliet gaat? Het uitgezochte papier is niet meer leverbaar? Of er gebeurt ons iets? Ik noem maar iets?
De enveloppen waren overigens gratis volgens de leverancier (niet de drukker!).
En bij Draak hebben wij pas het volledige bedrag betaald op het moment van levering van de kaarten.
Ik neig dit te vergelijken met een nieuwe keuken kopen... Een aanbetaling en na daadwerkelijke levering pas het volledige bedrag betalen, toch?
Of ben ik nou gewoon te boers opgevoed en is dit de normale gang van zaken momenteel?
Nog 6 weken werken! En is 24 uur, geen fulltime gelukkig.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:29 schreef Crumpette het volgende:
Ohja en mijlpalen!rady en away!
Fijn van je eerste werkdag Awayhoeveel weken ga je werken tot je met verlof gaat? en is dit nou fulltime?
nee, ik neem m op, kan ik morgen kijken en heb ik nu geen boze manquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:52 schreef Crumpette het volgende:
ja eigenlijk zou ik ook op zoek gaan naar een andere leverancier NTS. Krijg er een beetje een naar gevoel bij.
kijkt er nou echt niemand naar 4 handen?![]()
fijn Away, klinkt goed.
klinkt als een nogal aggressieve manier van zakendoen. Ik zou ze uitzwaaien en een ander zoekenquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:35 schreef NotTheSame het volgende:
Gefeliciteerd Twist!
DaD.
Mag ik jullie mening over een geboortekaartjeskwestie?
Vorige week hebben we de geboortekaartjes uitgezocht. Afgelopen vrijdag kregen we de proefdruk (die rammelde van de fouten), de enveloppen EN de factuur al mee, en of we binnen 2 weken willen betalen?
Ik ben het hier eigenlijk niet zo mee eens. Prima dat ze geld vragen voor een proefdruk, maar om nu al de volledige factuur te moeten voldoen en vervolgens maar te hopen dat het in januari allemaal goed gaat komen, gaat me een stapje te ver. Wat als de drukker of leverancier failliet gaat? Het uitgezochte papier is niet meer leverbaar? Of er gebeurt ons iets? Ik noem maar iets?
De enveloppen waren overigens gratis volgens de leverancier (niet de drukker!).
En bij Draak hebben wij pas het volledige bedrag betaald op het moment van levering van de kaarten.
Ik neig dit te vergelijken met een nieuwe keuken kopen... Een aanbetaling en na daadwerkelijke levering pas het volledige bedrag betalen, toch?
Of ben ik nou gewoon te boers opgevoed en is dit de normale gang van zaken momenteel?
nee, ik was met mijn blog bezig en vriendje heeft een nare film aangezetquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:52 schreef Crumpette het volgende:
ja eigenlijk zou ik ook op zoek gaan naar een andere leverancier NTS. Krijg er een beetje een naar gevoel bij.
kijkt er nou echt niemand naar 4 handen?![]()
fijn Away, klinkt goed.
Even inbreken als meelezer, maar Nadine was onze bruiloft fotograaf, ze is zo leuk en maakt ook zulke mooie foto's! Ze zullen vast fantastisch worden!quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:09 schreef JufMariska het volgende:
Wij weer op weg naar huis na heerlijke uitwaai-buikshoot aan het strand![]()
Behind the scenes:
[ afbeelding ]
Ja, ze is zeker tof en heel goed! Speciaalquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:27 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Even inbreken als meelezer, maar Nadine was onze bruiloft fotograaf, ze is zo leuk en maakt ook zulke mooie foto's! Ze zullen vast fantastisch worden!
Twist, mijn schoonmoeder past ook 2 dagen in de week op. Voor de andere dag hebben wij voor een andere opvangvorm gekozen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:11 schreef twist02 het volgende:
NTS: ik heb 0,0 verstand van hoe het 'normaal' gaat, maar dit klinkt mij ook nogal vreemd in de oren. Zou het minimaal aankaarten (lol) bij de drukker en afhankelijk van de reactie daarop misschien inderdaad verder kijken.
Leuk, JM!
Gooi ik er ook meteen nog eentje in: onder het mom van 'beter te vroeg dan te laat' zaten vriend en ik na te denken over werk en opvang straks. We schatten nu in zo'n 3 dagen per week opvang nodig te hebben. Nu hebben we familie die gastouder is (ook geregistreerd bij een bureau enzo) en zaten we dus daar aan te denken. Enerzijds vind ik het wel relaxt omdat je dan het kleinschalige hebt van een gastouder, maar niet te maken hebt met een wildvreemde. Aan de andere kant heb ik ook van dichtbij gezien dat familie die zo regelmatig oppast, een beetje een verwarrende band kan krijgen (kindje willen verwennen, want oma/tante, maar ook consequent op moeten treden).
Wat zouden jullie doen als je een moeder/schoonmoeder/zus/schoonzus/vriendin hebt die gastouder is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |