Ja dat is ook weer waarquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:04 schreef LadyBlack het volgende:
Zwangerschap kun je pas uitsluiten als je ongesteld wordt![]()
Ook daarom is te vroeg testen verneukeratief: nu geen tweede streepje zegt niks. Kan over 3 dagen heel anders zijn
Is wat moeilijk te zeggen, ik heb een onvoorspelbare en meestal lange cyclus waarbij mijn ei pas rond de 20e dag springt. Maar als je een gemiddelde cyclus van 28 dagen hebt met een normale lengte luteale fase (14 dagen), zou vanaf dag 11 misschien wel iets te laat zijn?!? Dag 9 of 10 lijkt me dan beter.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:49 schreef Daui het volgende:
In de bijsluiter staat na 11 dagen starten met testen. Wanneer testen jullie?
ik heb een vrij regelmatige cyclus met een uitschieter maar toch bijna altijd 28 dagen alleen test ik pas positief rond dag zestien of zeventien. Vanaf dag elf testen is dan echt zonde van de testenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:58 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Is wat moeilijk te zeggen, ik heb een onvoorspelbare en meestal lange cyclus waarbij mijn ei pas rond de 20e dag springt. Maar als je een gemiddelde cyclus van 28 dagen hebt met een normale lengte luteale fase (14 dagen), zou vanaf dag 11 misschien wel iets te laat zijn?!? Dag 9 of 10 lijkt me dan beter.
Iemand anders met een gewone cyclus nog goed advies?
Maar bij een LF van 14 dagen is de ovulatie dus op dag 14 en dus de LH-piek op dag 12-13. Het meest ideaal, en zeker in de eerste cyclus dat je test, is starten met testen op 1-3 dagen voor de verwachte LH-piek. Vandaar dag 9-11 starten. Dan kun je bij evt. volgende cycli wel later gaan testen als blijkt dat je je eisprong later hebt. Anders mis je hem misschien.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik heb een vrij regelmatige cyclus met een uitschieter maar toch bijna altijd 28 dagen alleen test ik pas positief rond dag zestien of zeventien. Vanaf dag elf testen is dan echt zonde van de testen
eerste twee cyclussen wel die waren toch voor spek en bonen. Daarna drie keer vanaf dag vijftien getest. Deze maand niet testen, niets bijhouden, we zien t welquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:58 schreef Daui het volgende:
@Cassandra hoe kwam je erachter dat je eisprong rond die dagen is? Veel testen?
Bedankt voor het vragenquote:
Ik kan me de frustratie voorstellen! Mijn schoonzus en zwager zijn al vier jaar bezig, deze maand hebben ze voor het eerst een afspraak in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:09 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Bedankt voor het vragen![]()
Niet zwanger helaas. Ik realiseer me nu echt goed dat je het niet kunt afdwingen. We blijven eerst zelf proberen, ik wil écht niet in de MMM. Maar bijna 2 jaar, dat is gewoon klote.
En ik heb een heel goed gevoel over Dotteys kansen deze maand, ik vind die LH-testen van haar erg verdacht![]()
En met jou gaat het goed zag ik, al bijna 20 weken?Superfijn voor je!
Yeah!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:23 schreef pinquit het volgende:
Hoi! Ik kom me in dit topique melden
![]()
![]()
Ik ben Pinq, moeder van Max (8), inmiddels 4 jaar samen met huidige vriend en we gaan volgende maand proberen zwanger te worden![]()
Ik ben nog een beetje in de *krijs* modus, en kei enthousiast en whoei
Ongelukken en examensquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:33 schreef sproetjes het volgende:
Hier gaat het zn gangetje, wegens omstandigheden (laatste examens voor mijn laatste stage periode en auto ongeluk man met gelukkig alleen een overleden auto en niets ergers) laat ik het even allemaal een beetje los. We zijn nog steeds aan de klus enzo maar ik merk dat ik er in mn hoofd minder mee bezig ben wat misschien wel goed is![]()
En eenvoor mezelf dat ik nu toch echt gemotiveerd ben om die overtollige 9/10 kg eraf te krijgen, ik ben al op de helft
Weightwatchers: komt neer op minder/gezonder etenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:55 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Ongelukken en examens![]()
Loslaten en afvallen![]()
Hoe val jij af? Een speciaal dieet of gewoon minder/gezonder eten? (als ik 's ochtends net geplast, gepoept, bloot en zonder ontbijt op de weegschaal ga staan, kom ik op goede dagen nog net in het groen van de BMI terecht, maar er mag bij mij ook wel 10 kilo af eigenlijk...)
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:09 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Bedankt voor het vragen![]()
Niet zwanger helaas. Ik realiseer me nu echt goed dat je het niet kunt afdwingen. We blijven eerst zelf proberen, ik wil écht niet in de MMM. Maar bijna 2 jaar, dat is gewoon klote.
En ik heb een heel goed gevoel over Dotteys kansen deze maand, ik vind die LH-testen van haar erg verdacht![]()
En met jou gaat het goed zag ik, al bijna 20 weken?Superfijn voor je!
Vandaag weer op de staafjes gepiest. Gisteren avond begon een beetje een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Vanochtend vroeg werd ik wakker van wat "krampachtige dingen". Dat kan ook zijn omdat ik frietjes had gegeten waar mijn buik tegen protesteerde. Dus het zegt mij allemaal nietsquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:45 schreef Sara82 het volgende:
Welkom Pinquit! Vetteretespannend he!
Ik ben echt een fokking idioot. Loop steeds aan mijn tieten te douwen om te kijken of ze nog niet minder pijn doen.![]()
(ze moeten namelijk pijn blijven doen he, HEUL PIJN! Zodra ze minder pijn gaan doen worrik namelijk altijd een paar dagen later ongesteld... )
Oh, en morgen mag ik volgens de bijsluiter van de Actionstokjes gaan testen, want dan zit ik 4 dagen voor de rode flatsch! (yeahyeah, I know, onverstandig enzo, maar ik doe het lekker toch)
maar heb verder nergens last van, niks bijzonders gevoeld, dus verwacht er niets van eigenlijk...
Dottey, ben je nog steeds LH-pieken aan het uitpiesen?
En L-E, jij houdt het ook spannend...!
Nou, ik ga weer ff aan mijn tieten voelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf ben ik er erg rustig onder, maar dat kan de komende dagen natuurlijk helemaal omslaan.
Ik voel mij niet anders of gek. Mijn tieten zijn 0.0 op de schaal van Risu.
Alleen mijn onderbuik voel ik een beetje aanwezig zijn met vlagen.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Wat voor een cyclus heb je? Hoeveel daagjes ongeveer?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:24 schreef Daui het volgende:
Ik ben nu de bijsluiter van mijn eerste doosje ovulatie testen aan het lezen :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |