abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 1 oktober 2014 @ 15:52:21 #276
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145094050
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:04 schreef LadyBlack het volgende:
Zwangerschap kun je pas uitsluiten als je ongesteld wordt :+

Ook daarom is te vroeg testen verneukeratief: nu geen tweede streepje zegt niks. Kan over 3 dagen heel anders zijn :)
Ja dat is ook weer waar :+ Zit mezelf helemaal gek te maken hier, ik heb werkelijk alle symptomen van zwangerschap _O- Misschien toch maar rustig afwachten maar de test is in ieder geval in huis :)
5 - 28 februari Thailand O+
pi_145103965
Ik ben nu de bijsluiter van mijn eerste doosje ovulatie testen aan het lezen :-)
pi_145105035
In de bijsluiter staat na 11 dagen starten met testen. Wanneer testen jullie?
pi_145105386
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:49 schreef Daui het volgende:
In de bijsluiter staat na 11 dagen starten met testen. Wanneer testen jullie?
Is wat moeilijk te zeggen, ik heb een onvoorspelbare en meestal lange cyclus waarbij mijn ei pas rond de 20e dag springt. Maar als je een gemiddelde cyclus van 28 dagen hebt met een normale lengte luteale fase (14 dagen), zou vanaf dag 11 misschien wel iets te laat zijn?!? Dag 9 of 10 lijkt me dan beter.

Iemand anders met een gewone cyclus nog goed advies?
pi_145105818
@Peel Bedankt voor de info. Dan ga ik vanavond maar in een potje plassen.
pi_145107332
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:58 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Is wat moeilijk te zeggen, ik heb een onvoorspelbare en meestal lange cyclus waarbij mijn ei pas rond de 20e dag springt. Maar als je een gemiddelde cyclus van 28 dagen hebt met een normale lengte luteale fase (14 dagen), zou vanaf dag 11 misschien wel iets te laat zijn?!? Dag 9 of 10 lijkt me dan beter.

Iemand anders met een gewone cyclus nog goed advies?
ik heb een vrij regelmatige cyclus met een uitschieter maar toch bijna altijd 28 dagen alleen test ik pas positief rond dag zestien of zeventien. Vanaf dag elf testen is dan echt zonde van de testen ;)
pi_145108102
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ik heb een vrij regelmatige cyclus met een uitschieter maar toch bijna altijd 28 dagen alleen test ik pas positief rond dag zestien of zeventien. Vanaf dag elf testen is dan echt zonde van de testen ;)
Maar bij een LF van 14 dagen is de ovulatie dus op dag 14 en dus de LH-piek op dag 12-13. Het meest ideaal, en zeker in de eerste cyclus dat je test, is starten met testen op 1-3 dagen voor de verwachte LH-piek. Vandaar dag 9-11 starten. Dan kun je bij evt. volgende cycli wel later gaan testen als blijkt dat je je eisprong later hebt. Anders mis je hem misschien.

En zonde van de testen, mwah, via ebay kun je heel goedkoop LH-testen kopen vind ik.

@ Daui: met andere woorden: zo veel vrouwen, zo veel meningen :D
pi_145108167
@Cassandra hoe kwam je erachter dat je eisprong rond die dagen is? Veel testen?
pi_145108305
Mrs.Peel hoe gaat het met jou?
pi_145108610
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:58 schreef Daui het volgende:
@Cassandra hoe kwam je erachter dat je eisprong rond die dagen is? Veel testen?
eerste twee cyclussen wel die waren toch voor spek en bonen. Daarna drie keer vanaf dag vijftien getest. Deze maand niet testen, niets bijhouden, we zien t wel :)
pi_145108772
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:00 schreef Cholula het volgende:
Mrs.Peel hoe gaat het met jou?
Bedankt voor het vragen :)

Niet zwanger helaas. Ik realiseer me nu echt goed dat je het niet kunt afdwingen. We blijven eerst zelf proberen, ik wil écht niet in de MMM. Maar bijna 2 jaar, dat is gewoon klote.

En ik heb een heel goed gevoel over Dotteys kansen deze maand, ik vind die LH-testen van haar erg verdacht :Y

En met jou gaat het goed zag ik, al bijna 20 weken? :o Superfijn voor je!
pi_145111518
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:09 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Niet zwanger helaas. Ik realiseer me nu echt goed dat je het niet kunt afdwingen. We blijven eerst zelf proberen, ik wil écht niet in de MMM. Maar bijna 2 jaar, dat is gewoon klote.

En ik heb een heel goed gevoel over Dotteys kansen deze maand, ik vind die LH-testen van haar erg verdacht :Y

Ik kan me de frustratie voorstellen! Mijn schoonzus en zwager zijn al vier jaar bezig, deze maand hebben ze voor het eerst een afspraak in het ziekenhuis.

Ik ben druk aan het duimen voor Dottey ( voor de anderen ook natuurlijk).

ja, al bijna 17 weken. Ik begin er nu eindelijk een beetje in te geloven
pi_145113399
Beetje laat maar gefeliciteerd Ik86 en nu ook officieel voor Spring *O*

En :* en sterkte voor Hillzillah, lijkt me toch erg naar hoor..

Blijft dus wel spannend L-E!
Ben nu ook wel benieuwd naar Dottey, als je maar streepjes op je ovulatietesten blijft plassen!

(Heb trouwens nog steeds een doosje van de Action met 4 ovulatietesten liggen met lange houdbaarheid, voor wie wil?)
  donderdag 2 oktober 2014 @ 09:23:21 #289
56471 pinquit
oh my lama!
pi_145117654
:W Hoi! Ik kom me in dit topique melden :o :s) O+

Ik ben Pinq, moeder van Max (8), inmiddels 4 jaar samen met huidige vriend en we gaan volgende maand proberen zwanger te worden *;
Ik ben nog een beetje in de *krijs* modus, en kei enthousiast en whoei *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_145117852
Leuk Pinq! Ik las al mee toen Max nog een peuter was denk ik :D. Veel succes!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_145117934
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:23 schreef pinquit het volgende:
:W Hoi! Ik kom me in dit topique melden :o :s) O+

Ik ben Pinq, moeder van Max (8), inmiddels 4 jaar samen met huidige vriend en we gaan volgende maand proberen zwanger te worden *;
Ik ben nog een beetje in de *krijs* modus, en kei enthousiast en whoei *O*
Yeah! :o *O* O+
  donderdag 2 oktober 2014 @ 10:33:51 #292
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145119077
Heel laat maar ik zie dat ik mag juichen voor ik86 en spring *O*

En een :* voor hillz

Hier gaat het zn gangetje, wegens omstandigheden (laatste examens voor mijn laatste stage periode en auto ongeluk man met gelukkig alleen een overleden auto en niets ergers) laat ik het even allemaal een beetje los. We zijn nog steeds aan de klus enzo maar ik merk dat ik er in mn hoofd minder mee bezig ben wat misschien wel goed is :)

En een *O* voor mezelf dat ik nu toch echt gemotiveerd ben om die overtollige 9/10 kg eraf te krijgen, ik ben al op de helft :D

Oh en welkom voor de nieuwe mensen!! Hopelijk snel strepen voor iedereen!
pi_145119345
Welkom Pinquit! Vetteretespannend he!

Ik ben echt een fokking idioot. Loop steeds aan mijn tieten te douwen om te kijken of ze nog niet minder pijn doen. :|W :') (ze moeten namelijk pijn blijven doen he, HEUL PIJN! Zodra ze minder pijn gaan doen worrik namelijk altijd een paar dagen later ongesteld... )

Oh, en morgen mag ik volgens de bijsluiter van de Actionstokjes gaan testen, want dan zit ik 4 dagen voor de rode flatsch! (yeahyeah, I know, onverstandig enzo, maar ik doe het lekker toch >:) )

maar heb verder nergens last van, niks bijzonders gevoeld, dus verwacht er niets van eigenlijk...

Dottey, ben je nog steeds LH-pieken aan het uitpiesen?

En L-E, jij houdt het ook spannend...!

Nou, ik ga weer ff aan mijn tieten voelen! 8)7
pi_145119626
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:33 schreef sproetjes het volgende:
Hier gaat het zn gangetje, wegens omstandigheden (laatste examens voor mijn laatste stage periode en auto ongeluk man met gelukkig alleen een overleden auto en niets ergers) laat ik het even allemaal een beetje los. We zijn nog steeds aan de klus enzo maar ik merk dat ik er in mn hoofd minder mee bezig ben wat misschien wel goed is :)

En een *O* voor mezelf dat ik nu toch echt gemotiveerd ben om die overtollige 9/10 kg eraf te krijgen, ik ben al op de helft :D

Ongelukken en examens -O-
Loslaten en afvallen *O*

Hoe val jij af? Een speciaal dieet of gewoon minder/gezonder eten? (als ik 's ochtends net geplast, gepoept, bloot en zonder ontbijt op de weegschaal ga staan, kom ik op goede dagen nog net in het groen van de BMI terecht, maar er mag bij mij ook wel 10 kilo af eigenlijk... :P )
  donderdag 2 oktober 2014 @ 11:16:01 #295
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_145120159
* Drukt op "volg topic " knop *
Na mn vakantie ga ik wel meer meepraten. . Nu mee lezen..

Peer-pressure. . Gotta love it.. O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator donderdag 2 oktober 2014 @ 11:18:42 #296
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145120228
Vandaag spannend dagje (niet zwangerschapsgerelateerd).

Eerst naar de bedrijfsarts omdat ik door mijn ME niet volle bak kan werken en daarna mijn eerste behandeling tegen ME. Zal een confronterend dagje worden waarschijnlijk, maar hopelijk ook met nieuwe inzichten :)
5 - 28 februari Thailand O+
  donderdag 2 oktober 2014 @ 11:53:35 #297
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145121266
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:55 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Ongelukken en examens -O-
Loslaten en afvallen *O*

Hoe val jij af? Een speciaal dieet of gewoon minder/gezonder eten? (als ik 's ochtends net geplast, gepoept, bloot en zonder ontbijt op de weegschaal ga staan, kom ik op goede dagen nog net in het groen van de BMI terecht, maar er mag bij mij ook wel 10 kilo af eigenlijk... :P )
Weightwatchers: komt neer op minder/gezonder eten :) heb t voornamelijk gedaan mijn man te stimuleren om gezonder en bewuster bezig te zijn (hij moet eigenlijk 15/20kg afvallen en is goed opweg met 9). Ik ben mee gaan doen als support en indd omdat die 8 kg er eigenlijk wel weer af mocht die eraan geslopen waren. Maar het werkt dus prima *O* meer sporten ga ik ook weer invoeren zodra het hier rustiger is
pi_145123969
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:09 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

:@

Wij zijn ook heel hoopvol :D En doen zo onze best! :D En dat valt niet mee voor met name mijn man. Zijn libido is gewoon niet heel hoog en nu blijven we maar batsen *echtgeenklaag* O+

Ik vind mijn LH test niet verdacht, maar gewoon eigenwijs. Dus mijn ei lijkt nu al op mijzelf :P
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145124272
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:45 schreef Sara82 het volgende:
Welkom Pinquit! Vetteretespannend he!

Ik ben echt een fokking idioot. Loop steeds aan mijn tieten te douwen om te kijken of ze nog niet minder pijn doen. :|W :') (ze moeten namelijk pijn blijven doen he, HEUL PIJN! Zodra ze minder pijn gaan doen worrik namelijk altijd een paar dagen later ongesteld... )

Oh, en morgen mag ik volgens de bijsluiter van de Actionstokjes gaan testen, want dan zit ik 4 dagen voor de rode flatsch! (yeahyeah, I know, onverstandig enzo, maar ik doe het lekker toch >:) )

maar heb verder nergens last van, niks bijzonders gevoeld, dus verwacht er niets van eigenlijk...

Dottey, ben je nog steeds LH-pieken aan het uitpiesen?

En L-E, jij houdt het ook spannend...!

Nou, ik ga weer ff aan mijn tieten voelen! 8)7
Vandaag weer op de staafjes gepiest. Gisteren avond begon een beetje een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Vanochtend vroeg werd ik wakker van wat "krampachtige dingen". Dat kan ook zijn omdat ik frietjes had gegeten waar mijn buik tegen protesteerde. Dus het zegt mij allemaal niets :P
Anyways: Het staafje met de streepjes. Het is volgens mij iets wat lichter dan gisteren! *O* Dus dat zou betekenen dat mijn eigenwijze ei al zou kunnen zijn gesprongen. *O*

Ik zeg staafjes idd! Niet eens voor mijzelf, maar om hier iedereen chill te krijgen :9
Blanco zoals ik verwachtte, want mijn ei moest nog springen of was net gesprongen.. en bevruchting en innesteling en en en is een beetje vlot dan ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf ben ik er erg rustig onder, maar dat kan de komende dagen natuurlijk helemaal omslaan.
Ik voel mij niet anders of gek. Mijn tieten zijn 0.0 op de schaal van Risu.
Alleen mijn onderbuik voel ik een beetje aanwezig zijn met vlagen.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145124288
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:24 schreef Daui het volgende:
Ik ben nu de bijsluiter van mijn eerste doosje ovulatie testen aan het lezen :-)
Wat voor een cyclus heb je? Hoeveel daagjes ongeveer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')