SPOILER: USERSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 50% gewijzigd door Cassandra87 op 24-09-2014 07:14:04 ]
Ik hou ook erg van ovulatietesten, want ik voel mijn eisprong ook niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:33 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd Spring! Goed aangevoeld idd.
Ik negeer zelf eigenlijk alle mogelijke symptomen een beetje, ben bang dat ik mezelf daar gek mee ga maken. Was ook backpacken in Azië, dus dan voel je je sowieso wel iets anders. Wel heb ik sinds een paar dagen gevoelige tepels, alsof er schaafwonden op zitten ofzo. Al voel ik het op de dag soms ineens meer of minder erg. Ook permanente afscheiding zo'n beetje.ben toch maar gezwicht (nu al
) voor ovulatietesten op eBay, wil eigenlijk wel weten wanneer die eisprong is want ik merk er niets van.
Cyclusdag 26 vandaag.
Dit.. O.a.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:53 schreef Limone het volgende:
Ohjee, gestreeptestoel. Hopelijk geen relatie-issues. Tot snel weer!
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:41 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hhhhaaa Spring! Joehoeeeee dat is snel! Gefeliciteerd!
Ik86, nog een fijne vakantie en wie weet daarna ook wel streepjes.
Sorry, ik heb wel steeds meegelezen, maar niet gereageerd.
Wij lassen een pauze in, vanwege prive omstandigheden
Je lijstje ookquote:Op dinsdag 23 september 2014 06:55 schreef -Spring het volgende:
O yeah! Een heeeeeel licht streepje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |