Praat eens normaal tegen hem, met je bochel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:08 schreef Specularium het volgende:
Blijf eens met je vieze aidsvingers van de OP af, Mexicano.
Mag het stukje over de presentator ook weer eens hersteld worden?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:08 schreef Specularium het volgende:
Blijf eens met je vieze aidsvingers van de OP af, Mexicano.
Geniale naam.quote:
Dat kun je zelf he?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag het stukje over de presentator ook weer eens hersteld worden?
Inmiddels niet meer, want na mijn actie is de OP gesloten voor editsquote:
Je hebt het zelf weggehaald idioot.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
DWDD wordt gepresenteerd door Matthijs van Nieuwkerk. Matthijs (1960) is een allround journalist die eerst een glansrijke carrière had bij de krant en daarna een stormachtige ontwikkeling als televisiepresentator doormaakte. Tot 2001 was hij verbonden aan Het Parool, eerst als interviewer van sporters en schrijvers en later, vanaf 1996, als hoofdredacteur.
Mag dit terug in de OP?
Dan zet ik hem weer open he? Maar als je weer gaat kutten zwaait er wat.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer, want na mijn actie is de OP gesloten voor edits
jouw tetters?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zet ik hem weer open he? Maar als je weer gaat kutten zwaait er wat.
Bedankt Hansie.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je hebt het zelf weggehaald idioot.
Eh?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, want die heb ik niet
Zijn lichaamshouding is ook niet top.quote:
Dat doen bijna alle tafeldames.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:13 schreef Grunge. het volgende:
Ik zou als tafeldame lekker voornamelijk m'n bek houden en me vooral niet opgelaten voelen om iets te zeggen.
Echt niet. Die tafeldames zijn nog erger dan de -heren. Die vrouwen trekken hun bek open op de meest awkward momenten en het zijn van die niks-dingetjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |