Je hoort echt de ouderdom in zijn stem, fantastisch is dat! Geniaal wat die man op zijn 80e nog presteertquote:Op woensdag 24 september 2014 14:00 schreef Norrage het volgende:
Die nieuwe Leonard Cohen is ook wel te pruimen trouwens, al heb ik bij vlagen het gevoel dat ik naar Tom Waits luisteren
Ja die is tof iddquote:Op woensdag 24 september 2014 20:43 schreef Moody het volgende:
Ook prachtig...en van Nederlandse bodem:
Een van de beste Nederlandse album tot nu toe imo. Misschien wel de beste...
Heel goed jaquote:Op woensdag 24 september 2014 20:43 schreef Moody het volgende:
Ook prachtig...en van Nederlandse bodem:
Een van de beste Nederlandse album tot nu toe imo. Misschien wel de beste...
Fog Lake is inderdaad erg fijn, Taylor McFerrin heb ik mijn mening gisteren over gegeven. Maar Fog Lake, echt heel mooie ontdekking. Glasgow nog niet geprobeerd, maar vond het ene youtube clipje een beetje hyper. Morgen eens de hele plaat luisteren.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:59 schreef Felagund het volgende:
Over de tips van gisteren: Fog Lake en Taylor McFerrin zijn idd tof, A Sunny day in Glasgow vind ik een stuk minder. Volgens mij sowieso niet mijn muziek.
Hebben ze gespeeld?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:06 schreef Kerftminister het volgende:
Zit nu aan de Brutal Death Metal, moet mijn frustraties van Feyenoord kwijt.
Sky zendt hier in Engeland de Eredivsie uit dit jaar, dus ik was blij dat ik geen dodgy streams meer hoef op te zoeken. De 3 Feyenoord wedstrijden die ik gezien heb zijn alle 3 verloren gegaan, ik ga weer stoppen met kijken, dan gaat het vast beter.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:06 schreef Kerftminister het volgende:
Zit nu aan de Brutal Death Metal, moet mijn frustraties van Feyenoord kwijt.
Suffocation, vond het helaas niet zo spannend. Dan vind ik Cryptopsy vetter.quote:Op donderdag 25 september 2014 07:56 schreef bartrid het volgende:
[..]
Sky zendt hier in Engeland de Eredivsie uit dit jaar, dus ik was blij dat ik geen dodgy streams meer hoef op te zoeken. De 3 Feyenoord wedstrijden die ik gezien heb zijn alle 3 verloren gegaan, ik ga weer stoppen met kijken, dan gaat het vast beter.
Welke brutal death metal?
Cryptopsy was altijd een hit op onze carnavalskarquote:Op donderdag 25 september 2014 11:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Suffocation, vond het helaas niet zo spannend. Dan vind ik Cryptopsy vetter.
Wil hem nog steeds zien, maar mijn collega's waar ik normaal gesproken mee naar de film ga vonden het volgens mij niet interessant. Die wilden liever naar Transformers.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:52 schreef Norrage het volgende:
Wow...Net naar Boyhood geweestwat een bizar boven verwachting goede film zeg. Ik dacht echt, "hoe kan dit in godsnaam 3 uur interessant zijn".3 uur aan de bioscoop gekluisterd gezeten. En dat komt niet in de laatste plaat door de fantastische muziek (en zo kom ik ontopic in dit topic) die in de film is langsgekomen. Arcade Fire, Flaming Lips, Wilco
, Beatles etc etc
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wil hem nog steeds zien, maar mijn collega's waar ik normaal gesproken mee naar de film ga vonden het volgens mij niet interessant. Die wilden liever naar Transformers.
Ik ben uiteindelijk toch maar meegegaan, was zo goed als ik verwachtte.quote:
Probeer dan het nieuwe album van zijn zoon Adam. Bevalt mij persoonlijk een stuk beter, terwijl ik toch een groot liefhebber van het werk van Leonard ben. Misschien juist daarom, want Adam klinkt een beetje als de eerste platen van zijn vader. Met voldoende 'eigen smoel' overigens.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:00 schreef Norrage het volgende:
Die nieuwe Leonard Cohen is ook wel te pruimen trouwens, al heb ik bij vlagen het gevoel dat ik naar Tom Waits luisteren
Ja, die koortjes irriteren me mateloos. Op de nieuwe Bonnie Prince Billy zit dat ook trouwens. Die vervelende koortjes. Waarom?quote:Op donderdag 25 september 2014 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Probeer dan het nieuwe album van zijn zoon Adam. Bevalt mij persoonlijk een stuk beter, terwijl ik toch een groot liefhebber van het werk van Leonard ben. Misschien juist daarom, want Adam klinkt een beetje als de eerste platen van zijn vader. Met voldoende 'eigen smoel' overigens.
Wat vind je van de koortjes bij Alt-J dan? Zijn die wel gedoogd?quote:Op donderdag 25 september 2014 16:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, die koortjes irriteren me mateloos. Op de nieuwe Bonnie Prince Billy zit dat ook trouwens. Die vervelende koortjes. Waarom?![]()
Dat lijkt me wat anders. En dat zijn ze ook gewoon zelf.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:00 schreef kciR het volgende:
[..]
Wat vind je van de koortjes bij Alt-J dan? Zijn die wel gedoogd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |