Goeie vraag, vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je bent er weer!
Zeg, is t trouwens toeval dat To-kyo en Kyo-to gewoon soort van omgedraaide namen zijn?
Zomaar een hersenspinsel.
Wat de hell doe jij in mijn bus?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En de bus? Lijn 33.
Zowel te laat als te druk als klapjosti
Ik klaag niet, het is dat hij gratis is. Ik heb eigenlijk liever een laptop dan een tablet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:24 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan natuurlijk klagen dat alle tablets kut zijn omdat de Kruidvat-tablets van 15 euro zo waardeloos zijn.
Ik gebruikt mn iPad Mini Retina way vaker dan mn laptop.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik klaag niet, het is dat hij gratis is. Ik heb eigenlijk liever een laptop dan een tablet.
Ik ben (nog) te dol op spelletjes van het windows platformquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik gebruikt mn iPad Mini Retina way vaker dan mn laptop.
Ik heb ook mijnenveger op mijn tablet hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben (nog) te dol op spelletjes van het windows platform
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat de hell doe jij in mijn bus?.
Buiten de baard om voldoe ik ook aan die eis.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Er zit zoeen echte hipster tegenover me in De trein
Baardje, zwarte bril, MacBook op schoot, iPhone in de hand, apple-kabeltjes overal tussen... Ik moet me inhouden om er geen foto van te maken
Gewoon, grappig om te zien :pquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Buiten de baard om voldoe ik ook aan die eis.
Wat is er lollig aan trouwens?
Nee, ik loop gewoon in een t-shirt en spijkerbroekquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon, grappig om te zien :p
Heb jij ook de bijpassende gerafelde skinny jeans en willen vest? Alleen de Starbucks koffie ontbreekt nog.
Meer championship manager dan mijnenvegerquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb ook mijnenveger op mijn tablet hoor
Wees maar niet bang. Ben alweer weg in zon bus die enorm hobbelt over de irritante hobbelwegquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat de hell doe jij in mijn bus?.
En dan nog op tijd rijden hè?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Meanwhile in Japan
[ afbeelding ]
Tijd voor een baard dus.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Buiten de baard om voldoe ik ook aan die eis.
Wat is er lollig aan trouwens?
Ik heb nooit klachten ontvangenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:48 schreef MNR het volgende:
Pfffff.... nog meer baarden. Ja, het is een modeverschijnsel en het staat de meeste mannen ook erg goed, maar t zoent voor geen beter.
En dan klagen over dat wij mannen klagen dat jullie klagen tegen jullie vriendin ipv de gene waar de klacht tegen is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klagen doet men ook vaak enkel tegen vriendinnen
Laten we daar maar vanuit gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:08 schreef MNR het volgende:
[..]
dan kus je gewoon heel indrukwekkend
ik vind het ook echt niet irritantquote:
Hahahaha - jij kust met 'm?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het ook echt niet irritant
Maar dat thuis blijven doe je toch al standaard?quote:Op woensdag 24 september 2014 08:10 schreef rhubarbje het volgende:
Je kunt hier voortaan je grof vuil niet meer zelf weg brengen dus komen ze het tegen een debiel hoog bedrag halen. Je krijgt dan een tijd toegewezen.
Maar dat is een vak van 6 uur! Nu moet ik nu al wakker zijn en uren lang thuis blijven
Het is vooral slaapgebrek en 's nachts ook elk uur wakker worden. Ben er maar uit gegaan.quote:Op woensdag 24 september 2014 08:46 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zal toch hopelijk wel iets minder erg zijn dan als je vanuit het westen komt?
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 08:57 schreef Cue_ het volgende:
De beste truc is toch al bij vertrek je horloge, uhm mobiel, naar de nieuwe tijd te zetten en daar ook zoveel mogelijk naar te handelen.
Heb je dat niet gedaan Q?!
Natuurlijk wel, allemaal gezellige mensen daar bij jouquote:Op woensdag 24 september 2014 09:16 schreef Cue_ het volgende:
Er is een weekendje weg door het werk georganiseerd. Blijkt dat een gezellige gast niet meegaat oa door dat overlijden. JammerHopelijk zijn al die onbekenden wel leuk
Ain't nobody got time fo that!quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 24 september 2014 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar HW heb jij die klapjosti ook af en toe in de bus zitten?
Zo'n dronken gast, straatwerkerachtig uiterlijk, botst expres tegen mensen op, je mag niet naast hem zitten, asociaal.. Die gastquote:Op woensdag 24 september 2014 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Nee, zegt me niets eigenlijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo'n dronken gast, straatwerkerachtig uiterlijk, botst expres tegen mensen op, je mag niet naast hem zitten, asociaal.. Die gast
Nee, hij gaat vaker, vriendin knows soquote:Op woensdag 24 september 2014 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Of omdat hij er toevallig 1 keer was misschien?.
Misschien aan het beginquote:Op woensdag 24 september 2014 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Fuck it, geen idee waar die quote verneukt is.
OK, nou het zegt mij niets, of ik ben gewoon niet zo bang voor mensenquote:Op woensdag 24 september 2014 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, hij gaat vaker, vriendin knows so
Al ben je er niet bang voor, dan valt ie wel opquote:Op woensdag 24 september 2014 09:32 schreef HeatWave het volgende:
OK, nou het zegt mij niets, of ik ben gewoon niet zo bang voor mensen.
Wellicht, al lopen hier natuurlijk wel meer debielen rondquote:Op woensdag 24 september 2014 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al ben je er niet bang voor, dan valt ie wel op
Mwah, ligt eraan waar, spoor bij de Bijlmer in de buurt zit nog wel eens vol straattuig hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 09:36 schreef Cue_ het volgende:
Treinreizen is toch relaxter over het algemeen
Ik hou gewoon niet van gedoe/ellende/ruzie/confrontaties. En al helemaal niet met mensen waarvan je niet weet wat ze gaan doen. En dit was er zo'n eentje.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, ligt eraan waar, spoor bij de Bijlmer in de buurt zit nog wel eens vol straattuig hoor.
Maar gewoon niet zo "bang" zijn voor mensen maakt elke reis een stuk relaxter hoor.
Snap ik wel hoor, maar (en ik bedoel het echt niet mans, of stoer oid) je went er gewoon aan dit soort mensen, er lopen zoveel vage types rond in Amsterdam dat je je er op een gegeven moment gewoon voor afsluit.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van gedoe/ellende/ruzie/confrontaties. En al helemaal niet met mensen waarvan je niet weet wat ze gaan doen. En dit was er zo'n eentje.
Simple as that
Scheelt een hoop ja. Maar het is wel relaxed dat 95% van de mensen te bang is om te vragen of mensen hun koffer in het bagagerek kunnen leggen, want daardoor is er eigenlijk altijd wel zitplaats te vindenquote:Op woensdag 24 september 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan waar, spoor bij de Bijlmer in de buurt zit nog wel eens vol straattuig hoor.
Maar gewoon niet zo "bang" zijn voor mensen maakt elke reis een stuk relaxter hoor.
Idd, dat zie je ook regelmatig, heel handig want ik kan meestal dan toch zitten in de bus, wel vaak naast een sjagrijnig wijf (ja, bijna altijd vrouwen) maar dat is mijn probleem nietquote:Op woensdag 24 september 2014 09:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Scheelt een hoop ja. Maar het is wel relaxed dat 95% van de mensen te bang is om te vragen of mensen hun koffer in het bagagerek kunnen leggen, want daardoor is er eigenlijk altijd wel zitplaats te vinden
Ik als boers meisje ben niet veel gewend (blij toe), dus is dit altijd weer even wennen van owja "de grote stad"quote:Op woensdag 24 september 2014 09:44 schreef HeatWave het volgende:
Snap ik wel hoor, maar (en ik bedoel het echt niet mans, of stoer oid) je went er gewoon aan dit soort mensen, er lopen zoveel vage types rond in Amsterdam dat je je er op een gegeven moment gewoon voor afsluit.
Merk je dat ja? Ik heb altijd m'n tas naast me liggen, en zowat elke ochtend komt er uiteindelijk wel iemand naast me zitten. Al is het vaak niet hun eerste keuze, dat is wel geinig om te zienquote:Op woensdag 24 september 2014 09:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Scheelt een hoop ja. Maar het is wel relaxed dat 95% van de mensen te bang is om te vragen of mensen hun koffer in het bagagerek kunnen leggen, want daardoor is er eigenlijk altijd wel zitplaats te vinden
Nou ja, zo wou ik het niet doen overkomen deze keer, ik wou het nu eens zonder flamen doenquote:Op woensdag 24 september 2014 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik als boers meisje ben niet veel gewend (blij toe), dus is dit altijd weer even wennen van owja "de grote stad"
Zo kwam het ook niet over hoor. Tis gewoon een feit van verschil in steden/gebieden.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, zo wou ik het niet doen overkomen deze keer, ik wou het nu eens zonder flamen doen.
Maar ja, het is natuurlijk zo dat je in steden, echt niet alleen Amsterdam, meer rare types hebt.
Kan ik begrijpen ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat het idd zoiets is, ik kan best een week relaxen als het erg rustig is, maar weet dat ik me als ik er zou wonen al snel kapot zou ergeren dat er niet altijd en overal iets te doen is, al was het maar dat de winkels open zijn op zondag oid.
Zit ook weer iets in, ik zou een stuk meer geld overhouden op de veluwequote:Op woensdag 24 september 2014 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen ja.
Al ben ik er enkel blij om, want minder uitgeven
Alleen dat thuiswinkelen zou nog afgeschaft moeten worden. Dan zou het helemaal geweldig zijnquote:Op woensdag 24 september 2014 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit ook weer iets in, ik zou een stuk meer geld overhouden op de veluwe.
Mwah, dat houdt een keer op, ik heb nu ook al tijden weer niets besteld omdat ik niets nodig hebquote:Op woensdag 24 september 2014 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen dat thuiswinkelen zou nog afgeschaft moeten worden. Dan zou het helemaal geweldig zijn
Daarvoor zit ik nog teveel binnen, dus weg dat internetquote:Op woensdag 24 september 2014 10:08 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, dat houdt een keer op, ik heb nu ook al tijden weer niets besteld omdat ik niets nodig heb. Het is toch voornamelijk de buiten de deur activiteiten die bakken kosten
.
Dat scheelt want er valt ook geen rooie cent te verdienen daarquote:Op woensdag 24 september 2014 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit ook weer iets in, ik zou een stuk meer geld overhouden op de veluwe.
Slechte smoesquote:Op woensdag 24 september 2014 10:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik was aan het typen tijdens het uitstappen ja.
Je hebt zoveel mensen die raar doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:55 schreef Cue_ het volgende:
ONZ / Kont afvegen - zittend of staand?
Staand?Doen mensen dat hier ook?
Dat kan toch heul niet, dan zitten je bilhelften tegen elkaar.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Geen last van in de 1ste klasquote:Op woensdag 24 september 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nouja, dat zou ik ook zeggen, maar blijkbaar is het helemaal nog zo vreemd nietquote:Op woensdag 24 september 2014 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan toch heul niet, dan zitten je bilhelften tegen elkaar.
Het is ONZquote:Op woensdag 24 september 2014 11:00 schreef Cue_ het volgende:
MAar bijna de helft van de mensen in het topic doet het staand.. das best veel!
Nouja daar welquote:
Nah, als je dus dik bent, moet je het dus staand doen (al kan ik me dat visueel niet inbeelden en ben blij toe dat ik het niet snap).quote:Op woensdag 24 september 2014 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Hahaha, briljantquote:Op woensdag 24 september 2014 11:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja daar wel
Maar gok niet dat dit echt onzin is GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 87
Dan moetje wel heeeeel dik zijn. En dan nog vraag ik me af of het dan staand beter gaat.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:06 schreef MNR het volgende:
Nah, als je dus dik bent, moet je het dus staand doen (al kan ik me dat visueel niet inbeelden en ben blij toe dat ik het niet snap).
Gisteravond kende je me nog ?!quote:
waarom? Als je dik bent gaan je billen dan toch alsnog tegen elkaar? En je moet wel heel heel dik zijn wil je er anders niet bij kunnen...quote:Op woensdag 24 september 2014 11:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Nah, als je dus dik bent, moet je het dus staand doen (al kan ik me dat visueel niet inbeelden en ben blij toe dat ik het niet snap).
nee?quote:
Nee, ik denk dat staand uit de kindertijd komt, toen je moeder het nog deed (al kan ik me dat gelukkig niet herinneren). Heb geen idee waarom je het staand zou doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moetje wel heeeeel dik zijn. En dan nog vraag ik me af of het dan staand beter gaat.
Oh, dan heeft mijn zoen geen indruk achtergelaten.quote:
Een conclusie uit het topic.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom? Als je dik bent gaan je billen dan toch alsnog tegen elkaar? En je moet wel heel heel dik zijn wil je er anders niet bij kunnen...
ik bedoelde in het algemeenquote:Op woensdag 24 september 2014 11:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Oh, dan heeft mijn zoen geen indruk achtergelaten.
Was maar een grapjequote:Op woensdag 24 september 2014 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde in het algemeen
Staat er ook gewoon
dat maakt het nog niet waarquote:
hilarischquote:
Hoe smaakt azijn op de vroege morgen?quote:
Daar denkt mrs. stbabylon heel anders overquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:48 schreef MNR het volgende:
Pfffff.... nog meer baarden. Ja, het is een modeverschijnsel en het staat de meeste mannen ook erg goed, maar t zoent voor geen beter.
Blijkbaar!quote:Op woensdag 24 september 2014 11:13 schreef stbabylon het volgende:
Als ik er achter kom dat het papier op is, en ik moet opstaan om nieuwe te pakken, voel ik me ZOOOOO ranzig. En er zijn gewoon mensen die dat altijd doen
Had ik van de week ook! Pijn in nek. Eerst ff een nacht plat gelegen, was 't er nog niet af terwijl ik een warm bad had genomen de avond ervoor en gisteren 2 uur gesport en hoppa: helemaal verdwenenquote:Op woensdag 24 september 2014 11:38 schreef stbabylon het volgende:
Begon wel met een doktersbezoek, maar valt mee. Heb last van stekende koppijn, komt ws. door spierpijn in de nek veroorzaakt door stress. Moet het er af zwemmen.
Oh ja, precies hetzelfde!quote:Op woensdag 24 september 2014 11:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Had ik van de week ook! Pijn in nek. Eerst ff een nacht plat gelegen, was 't er nog niet af terwijl ik een warm bad had genomen de avond ervoor en gisteren 2 uur gesport en hoppa: helemaal verdwenen
whateverquote:Op woensdag 24 september 2014 11:42 schreef MNR het volgende:
Ow, shut up(duidde op het verschijnsel stress uitend in nek en lichaamsbeweging ter herstel)
Wauw. Who stole your bowl of sunshine? Oh... it's retorical.quote:
Kereltiens ontmoeten. Helaas wel homo kereltiensquote:Op woensdag 24 september 2014 11:49 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond mijn eerste echte Tangoles, ben benieuwd
/twitter... #wemoetentochwatindittopicgooien
wtf zijn kereltiens?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kereltiens ontmoeten. Helaas wel homo kereltiens
Hou dan gewoon je bek dicht. Als je geen reactie wil op een fucking discussieforum.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Wauw. Who stole your bowl of sunshine? Oh... it's retorical.
Heeft ze wel meer aan handje van zie ik de laatste dagen.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je bek dicht. Als je geen reactie wil op een fucking discussieforum.
Ik word gewoon pissig als je mijn situatie even naar beneden haalt met je simpele zeer ligt gerelateerd probleempje
Jij bent een vrouwquote:Op woensdag 24 september 2014 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow wachtja oke.. zo op die manier.
Maar wat is er mis met dat t homos zijn ?
Al lang last van dan? En hoezo stress?? Ivm nieuw werk zoeken of ander gdoe?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:38 schreef stbabylon het volgende:
Begon wel met een doktersbezoek, maar valt mee. Heb last van stekende koppijn, komt ws. door spierpijn in de nek veroorzaakt door stress. Moet het er af zwemmen.
Schoonvaderquote:Op woensdag 24 september 2014 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al lang last van dan? En hoezo stress?? Ivm nieuw werk zoeken of ander gdoe?
Ik bepaal zelf wel of ik mijn bek dicht houd of niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je bek dicht. Als je geen reactie wil op een fucking discussieforum.
Ik word gewoon pissig als je mijn situatie even naar beneden haalt met je simpele zeer ligt gerelateerd probleempje
Niet dat enequote:Op woensdag 24 september 2014 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar maar.. ik dacht, nouja dan kan je er leuke dingen mee doen enzo
Dat deed ik, sarcasme, leer het herkennen, domme kutquote:Op woensdag 24 september 2014 11:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel of ik mijn bek dicht houd of niet.
Zeg dat dan gewoon!
Echt ik ben van slag.. ging over mijn tangopostquote:
does not computequote:Op woensdag 24 september 2014 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt ik ben van slag.. ging over mijn tangopost
Nou volgen smij is mijn danspartner geen homo.
Dat kan wel, of hij er zin in heeft is een 2dequote:
Ik hou van deze reeks.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat deed ik, sarcasme, leer het herkennen, domme kut
Pfffff..... Nou, ik herkende het niet. Het is namelijk een stuk makkelijker als je gewoon direct bent en zegt wat je denkt - wat nu heel duidelijk is. Maar poe-poe, er is heel weinig voor nodig om jou van je stuk af te brengen en je zo te laten gaan.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat deed ik, sarcasme, leer het herkennen, domme kut
Daarom, de hetero's hebben al een vrouw aldaar.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en de rest zijn stelletjes, dus die zijn meegesleurd door vrouwlief
Is je wellicht opgevallen dat alle mensen die volgens jou van hun stuk af zijn/sjagrijnig reageren, dit alleen doen net na een opmerking van jou?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Pfffff..... Nou, ik herkende het niet. Het is namelijk een stuk makkelijker als je gewoon direct bent en zegt wat je denkt - wat nu heel duidelijk is. Maar poe-poe, er is heel weinig voor nodig om jou van je stuk af te brengen en je zo te laten gaan.
Grumbl.. achja zo leuk is ie wss toch niet, dus homo mag ie zijnquote:Op woensdag 24 september 2014 12:01 schreef stbabylon het volgende:
Daarom, de hetero's hebben al een vrouw aldaar.
Ik zeg tegen jou dat je chagrijnig bent en jij geeft nu impliciet aan dat dat door een opmerking van mij komt. Het is heeeeel makkelijk om een beeld neer te zetten als je hier al jaren jaar-en-dag komt, iets met sociale acceptatie. Het spijt me (helemaal niet), maar ik denk niet voor een ander. Je zegt maar wat je te zeggen hebt maar volgens mij zijn jij en ik aardig uitgepraat.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is je wellicht opgevallen dat alle mensen die volgens jou van hun stuk af zijn/sjagrijnig reageren, dit alleen doen net na een opmerking van jou?
Nee domme kut, jij strijkt met je gedrag iedereen tegen de haren hier. Dat ligt niet aan mij. Fucking hell, how dense can someone be....quote:Op woensdag 24 september 2014 12:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zeg tegen jou dat je chagrijnig bent en jij geeft nu impliciet aan dat dat door een opmerking van mij komt. Het is heeeeel makkelijk om een beeld neer te zetten als je hier al jaren jaar-en-dag komt, iets met sociale acceptatie. Het spijt me (helemaal niet), maar ik denk niet voor een ander. Je zegt maar wat je te zeggen hebt maar volgens mij zijn jij en ik aardig uitgepraat.
Borden voor de kop waren in de aanbieding denk ikquote:Op woensdag 24 september 2014 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee domme kut, jij strijkt met je gedrag iedereen tegen de haren hier. Dat ligt niet aan mij. Fucking hell, how dense can someone be....
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Borden voor de kop waren in de aanbieding denk ik.
Het gaat mij nog wat te langzaam voor popcornquote:Op woensdag 24 september 2014 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Het is nooit te vroeg voor popcorn
Ik praat tegen jou, niet tegen de rest. HW is een apart geval want die doet zijn mond alleen maar open als iemand anders de spreekwoordelijke zweep aan het gebruiken is.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee domme kut, jij strijkt met je gedrag iedereen tegen de haren hier. Dat ligt niet aan mij. Fucking hell, how dense can someone be....
Nou, dan doe ik het nu wel even direct.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik praat tegen jou, niet tegen de rest. HW is een apart geval want die doet zijn mond alleen maar open als iemand anders de spreekwoordelijke zweep aan het gebruiken is.
Ik zal je zeggen hoe ik het zie: jij hebt last van je nek, ik vertel dat ik ook last heb van mijn nek, dat schiet bij jou in een heel verkeerd keelsgat, jij ziet een mogelijkheid om te flamen omdat je toch een slecht humeur hebt en zin hebt om onredelijk te doen en kiest ervoor om tegen mij in te gaan. Verder haal je 2x domme kut aan, waardoor ik je niet serieus neem. Ik ben hard, ik ben duidelijk en heel eigenwijs, maar ik blijf respect voor iemand hebben met wie ik in gesprek ben. Meestal, want wat jou betreft niet.
Als jij het zo ziet, zie jij het verkeerd. Ik ben niet sjagrijnig. Je opmerking schoot in het verkeerde keelgat, omdat je daarmee deed alsof wat ik heb niks voorstelt. Mijn humeur voor die tijd was prima. Ik noem je domme kut omdat dat niet doordringt in je botte harses en omdat je nog steeds niet wil inzien dat je dat effect vaker hebt om mensen. Dit is namelijk al de derde keer in een paar dagen tijd dat je iemands probleem downplayed.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik praat tegen jou, niet tegen de rest. HW is een apart geval want die doet zijn mond alleen maar open als iemand anders de spreekwoordelijke zweep aan het gebruiken is.
Ik zal je zeggen hoe ik het zie: jij hebt last van je nek, ik vertel dat ik ook last heb van mijn nek, dat schiet bij jou in een heel verkeerd keelsgat, jij ziet een mogelijkheid om te flamen omdat je toch een slecht humeur hebt en zin hebt om onredelijk te doen en kiest ervoor om tegen mij in te gaan. Verder haal je 2x domme kut aan, waardoor ik je niet serieus neem. Ik ben hard, ik ben duidelijk en heel eigenwijs, maar ik blijf respect voor iemand hebben met wie ik in gesprek ben. Meestal, want wat jou betreft niet.
#teamstbabylon dan, ik ben slechts toeschouwer met een meningquote:
Ik heb vooral het gevoel dat je niet mag klagen. Of dat er gelijk een discussie komt over hoe het beter kan/moetquote:Op woensdag 24 september 2014 12:30 schreef stbabylon het volgende:
Dit is namelijk al de derde keer in een paar dagen tijd dat je iemands probleem downplayed.
Oh primaquote:Op woensdag 24 september 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
#teamstbabylon dan, ik ben slechts toeschouwer met een mening.
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Wie kon er weer niet van het uitroeptekentje afblijven?
Geen discussie, er komt gewoon 1, de enige juiste, oplossing van haar en iedereen die het daar niet mee eens is is maar dom.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb vooral het gevoel dat je niet mag klagen. Of dat er gelijk een discussie komt over hoe het beter kan/moet
Oww zoals met jou over muziek discussiërenquote:Op woensdag 24 september 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
Geen discussie, er komt gewoon 1, de enige juiste, oplossing van haar en iedereen die het daar niet mee eens is is maar dom.
Serieus reageren op MNRquote:Op woensdag 24 september 2014 12:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij het zo ziet, zie jij het verkeerd. Ik ben niet sjagrijnig. Je opmerking schoot in het verkeerde keelgat, omdat je daarmee deed alsof wat ik heb niks voorstelt. Mijn humeur voor die tijd was prima. Ik noem je domme kut omdat dat niet doordringt in je botte harses en omdat je nog steeds niet wil inzien dat je dat effect vaker hebt om mensen. Dit is namelijk al de derde keer in een paar dagen tijd dat je iemands probleem downplayed.
Meestal ben ik het als het om Bart te roepen is, maar dat is alleen in DIGquote:Op woensdag 24 september 2014 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Wie kon er weer niet van het uitroeptekentje afblijven?
Correctquote:Op woensdag 24 september 2014 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww zoals met jou over muziek discussiëren
'discussiëren' dus.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww zoals met jou over muziek discussiëren
Dat is dus niet waar. Dat is jouw interpretatie. Ik reageerde puur op nek en bewegen. Jij gelooft dat niet. Dan houdt het voor mij verder op.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij het zo ziet, zie jij het verkeerd. Ik ben niet sjagrijnig. Je opmerking schoot in het verkeerde keelgat, omdat je daarmee deed alsof wat ik heb niks voorstelt.
Ja ik heb er net weer een van je afgevinkt hoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Meestal ben ik het als het om Bart te roepen is, maar dat is alleen in DIG
Muziek is natuurlijk smaakgebonden, en als ik daar over bekvecht doe ik dat gewoon uit mijn eigen smaak.quote:
Vertel eens, hoe is dit "puur op nek en bewegen reageren" en niet gewoon iemand afzeiken om het afzeiken?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Dat is jouw interpretatie. Ik reageerde puur op nek en bewegen. Jij gelooft dat niet. Dan houdt het voor mij verder op.
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Wauw. Who stole your bowl of sunshine? Oh... it's retorical.
Reageer dan maar niet meer, dan heb je dat effect ook niet. Niet elke keer dat iemand iets over zichzelf vertelt hoef jij iets te zeggen over hoe jij het beter/slechter/exact (quote:Op woensdag 24 september 2014 12:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Dat is jouw interpretatie. Ik reageerde puur op nek en bewegen. Jij gelooft dat niet. Dan houdt het voor mij verder op.
Daarvoor zou je de quotes achter elkaar moeten zetten, ipv er 2 uitpikken en daar dan iets over roepen. Ik ben hier geen woord aan het liegen. Haal anders mijn quote aan waar baby reageert met "whatever". Dan heb je daar je antwoord.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe is dit "puur op nek en bewegen reageren" en niet gewoon iemand afzeiken om het afzeiken?
[..]
quote:
Het is je vergevenquote:Op woensdag 24 september 2014 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]Sorry.. dat! Natuurlijk DAT!
Bedoelde meer "oww die" maar dat snapt niemand dan zomaar uit het niets, dus typte het erachter, maar las het niet meer over
Iedereen ziet hoe de discussie verloopt en hoe jij loopt te afzeiken om het afzeiken meid. Je bent gewoon een irritant zeikwijf. Deal with it. Hopelijk kun je IRL wel vrienden maken.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Daarvoor zou je de quotes achter elkaar moeten zetten, ipv er 2 uitpikken en daar dan iets over roepen. Ik ben hier geen woord aan het liegen. Haal anders mijn quote aan waar baby reageert met "whatever". Dan heb je daar je antwoord.
Iddquote:Op woensdag 24 september 2014 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want anders deed je echt geen oog meer dicht vannacht
echte liefde hierquote:
veel liefde, weinig neuken tegenwoordig hier hoorquote:
Dat is dan ook ECHTE liefdequote:Op woensdag 24 september 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
veel liefde, weinig neuken tegenwoordig hier hoor.
Echt? Waar moet dat heen met FOKquote:Op woensdag 24 september 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
veel liefde, weinig neuken tegenwoordig hier hoor.
Wauw!quote:Op woensdag 24 september 2014 12:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Iedereen ziet hoe de discussie verloopt en hoe jij loopt te afzeiken om het afzeiken meid. Je bent gewoon een irritant zeikwijf. Deal with it. Hopelijk kun je IRL wel vrienden maken.
Naar de verdoemenis vrees ik, wat is verder nog het nut van FOK!?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Echt? Waar moet dat heen met FOK.
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Wauw!
Ik zeik helemaal niemand af. Ik zeg misschien dingen die een ander niet wil horen, maar je kunt niet meer van de waarheid afzitten, dan met de conclusie die je trekt.
Inderdaad, het ligt aan ons.quote:
Ik kan het zo niet bedenken.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Naar de verdoemenis vrees ik, wat is verder nog het nut van FOK!?
Je zou zeggen dat we een uitstervend ras zijn op deze manierquote:Op woensdag 24 september 2014 12:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Echt? Waar moet dat heen met FOK.
Je kunt ook gewoon in de ik-vorm kunnen praten.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, het ligt aan ons.
Daaromquote:
U vraagt, wij draaien:quote:Op woensdag 24 september 2014 12:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon in de ik-vorm kunnen praten.
Waar was jij met Deliver Us From Evil?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom.
Is er nog een leuke meet binnenkort?
gaat heen en vermenigvuldigt u was toch het motto van deze site?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat we een uitstervend ras zijn op deze manier
Er nietquote:Op woensdag 24 september 2014 12:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waar was jij met Deliver Us From Evil?
Ik had 'm al ergens langs zien komen ja, maar niet dat er echt live gedanst werdquote:
Fok!ken, ik bedoel, komOP nou......quote:Op woensdag 24 september 2014 12:46 schreef Bart het volgende:
[..]
gaat heen en vermenigvuldigt u was toch het motto van deze site?
Dat was duidelijk iddquote:
Ik heb me netjes afgemeld en kaarten teruggeven hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 12:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat was duidelijk idd
Die locatie was wel ideaal trouwens. Loopafstand vanaf station Lelylaan. Kon zo uit mijn werk direct door.
Was niet nodigquote:Op woensdag 24 september 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb me netjes afgemeld en kaarten teruggeven hoor.
What else is new?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Het is wel een bipolair topic op dit moment he?
Af en toe even kijken, zien dat het nog net zo gaat als 6 jaar geleden, gauw weer verdwijnen.quote:
Ik heb net mijn home cinema af, dus dat had wel gekundquote:Op woensdag 24 september 2014 12:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nog 2 man minder en we konden net zo goed bij iemand thuis gaan zitten idd.
Autisten he... veranderingen brrrrquote:Op woensdag 24 september 2014 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Af en toe even kijken, zien dat het nog net zo gaat als 6 jaar geleden, gauw weer verdwijnen.
Geef het even door aan Breuls.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb net mijn home cinema af, dus dat had wel gekund.
Oh ja dat is waar, zolderkamerautisten die nooit buiten komen, maagd zijn, dit, dat.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Autisten he... veranderingen brrrr
Ja nee!quote:Op woensdag 24 september 2014 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Duh!!!
Dat heb je de afgelopen dagen toch genoeg gemerkt lijkt me
Neuh. Nouja soms vergeet ie m'n eigen erbij te zetten en ziet ie dat als "nieuwe post"quote:Op woensdag 24 september 2014 12:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd ook steeds vaker dat er een post ontbreekt in een topic met die auto-refresh?
True!quote:Op woensdag 24 september 2014 12:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Je bent gewoon een irritant zeikwijf. Deal with it.
Voorspelbaarheid is niet leukquote:Op woensdag 24 september 2014 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat had ik als reactie verwacht eigenlijk
Ik zie soms gewoon 1 of 2 nieuwe posts verschijnen, en dan staat er een quote in van een post die er niet tussen staat. Druk je op F5, staat er ineens nog een extra post tussen.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh. Nouja soms vergeet ie m'n eigen erbij te zetten en ziet ie dat als "nieuwe post"
Ow dat is wel scaryquote:Op woensdag 24 september 2014 13:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zie soms gewoon 1 of 2 nieuwe posts verschijnen, en dan staat er een quote in van een post die er niet tussen staat. Druk je op F5, staat er ineens nog een extra post tussen.
Ik feliciteer U met deze klinkende overwinning.quote:
Dat bedoel ik maarquote:Op woensdag 24 september 2014 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik feliciteer U met deze klinkende overwinning.
Iemand eruit lullen in een slap geouwehoer sessie is een knappe prestatie.
Baas boven baas.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar![]()
Achja verschil moet er zijn
Misschien ontbraken er bij jou een paar posts?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben ik de enige die geen problemen met d'r heeft?
Iddquote:Op woensdag 24 september 2014 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Baas boven baas.
Sowieso wel fijn, de vrouw bovenop.
En dan je vriendin feeden?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga ff een hamburger scoren, of drie.
Zoek ze 'es op.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien ontbraken er bij jou een paar posts?
Dan ben ik een vrouwelijke equivalent van jouquote:
Hooguit mijn katten, maar ik kreeg er gewoon honger van!quote:
Snap ik.. ik ga straks voor broodje Hemaquote:Op woensdag 24 september 2014 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Hooguit mijn katten, maar ik kreeg er gewoon honger van!
Ik kan niet wachten!quote:Op woensdag 24 september 2014 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik.. ik ga straks voor broodje Hema
Kleine stapjes tot het perfecte eindresultaat
Nu heb ik ook wel trekquote:Op woensdag 24 september 2014 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik.. ik ga straks voor broodje Hema
Kleine stapjes tot het perfecte eindresultaat
Sorryquote:
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben ik de enige die geen problemen met d'r heeft?
De gevolgen van de fappeningquote:Op woensdag 24 september 2014 13:57 schreef Cue_ het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)00-orgasmes-per-dag/
Ik ben normaal niet zo van het, dit hebben we in NL niet nodig, maar starbucks is echt totaal overbodig, een keten uit een land waar ze echt geen fuck van koffie snappen terwijl wij al Coffee Company hadden.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:04 schreef stbabylon het volgende:
As. vrijdag telt Zwolle weer mee. Dan gaat de eerste Starbucks open. Mocht ik daar binnenkort een hip figuur met snorretje en apple laptop zien zitten, ga ik hem echt wel vragen of hij het ironisch bedoelt
Hun omzet zegt denk ik wat anders.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet zo van het, dit hebben we in NL niet nodig, maar starbucks is echt totaal overbodig, een keten uit een land waar ze echt geen fuck van koffie snappen terwijl wij al Coffee Company hadden.
Voegt echt niets toe.
Het Coffee Company logo ziet er niet uit op je Instagram profiel, snap dat dan.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet zo van het, dit hebben we in NL niet nodig, maar starbucks is echt totaal overbodig, een keten uit een land waar ze echt geen fuck van koffie snappen terwijl wij al Coffee Company hadden.
Voegt echt niets toe.
Ja, ik weet het hoor, maar ik snap het niet in dit geval, nou ja, ook weer welquote:Op woensdag 24 september 2014 14:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Hun omzet zegt denk ik wat anders.
Ik snap sowieso niet dat mensen koffie lekker vindenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik weet het hoor, maar ik snap het niet in dit geval, nou ja, ook weer wel.
Das weer een heel ander verhaalquote:Op woensdag 24 september 2014 14:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat mensen koffie lekker vinden.
Eensquote:Op woensdag 24 september 2014 14:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat mensen koffie lekker vinden.
En ze gingen nog wel evt Guiness koffie op de markt brengenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das weer een heel ander verhaal. Ach, men doet maar natuurlijk, maar ik vind het een vage zaak.
De chocomel is wel lekker daar. Maar alles is belachelijk duur.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das weer een heel ander verhaal. Ach, men doet maar natuurlijk, maar ik vind het een vage zaak.
Kopje thee?quote:
ja, dat was even een klein momentje van twijfel bij mequote:Op woensdag 24 september 2014 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ze gingen nog wel evt Guiness koffie op de markt brengen
En daarna?quote:
Maar begreep, dat dat verder nog niet zeker is dat dat gaat komen. Enkel wat testen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:11 schreef HeatWave het volgende:
ja, dat was even een klein momentje van twijfel bij me.
Moet je maar niet zo traag typen miep.quote:
Wedstrijdje doenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo traag typen miep.
Wijnquote:
Het lijkt me ook niet te zuipen hoor, maar het was mijn pavlovreactie opquote:Op woensdag 24 september 2014 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar begreep, dat dat verder nog niet zeker is dat dat gaat komen. Enkel wat testen.
Ik heb net een nieuw toetsenbord hier op mijn werk.quote:
Dus?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:12 schreef Bart het volgende:
Ik heb net een nieuw toetsenbord hier op mijn werk.
Pics ter bewijs.quote:
Dus typ ik nog niet optimaal.quote:
En de pepermunt-thee. Maar ik kom er alleen in het buitenland vanwege de WiFiquote:Op woensdag 24 september 2014 14:11 schreef Bart het volgende:
[..]
De chocomel is wel lekker daar. Maar alles is belachelijk duur.
Vrijdag?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:13 schreef Cue_ het volgende:
Wanneer gaan we het eens op een zuipen zetten met het topic?
Wie zegt dat ik die anderen kan vertrouwen?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anderen kunnen het bevestigen, heb je geen foto's voor nodig
Nee is echt nieuw! Draadloos ditdatalles.quote:
Prioriteiten stellen he.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die andere kan vertrouwen?
Ikquote:Op woensdag 24 september 2014 14:14 schreef Bart het volgende:
Wie zegt dat ik die anderen kan vertrouwen?
Vicieuze cirkel van vertrouwen, daar trap ik niet in.quote:
Dan kan je misschien zelfs beter typen!quote:Op woensdag 24 september 2014 14:14 schreef Bart het volgende:
Nee is echt nieuw! Draadloos ditdatalles.
Precies!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |