Goeie vraag, vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je bent er weer!
Zeg, is t trouwens toeval dat To-kyo en Kyo-to gewoon soort van omgedraaide namen zijn?
Zomaar een hersenspinsel.
Wat de hell doe jij in mijn bus?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En de bus? Lijn 33.
Zowel te laat als te druk als klapjosti
Ik klaag niet, het is dat hij gratis is. Ik heb eigenlijk liever een laptop dan een tablet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:24 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan natuurlijk klagen dat alle tablets kut zijn omdat de Kruidvat-tablets van 15 euro zo waardeloos zijn.
Ik gebruikt mn iPad Mini Retina way vaker dan mn laptop.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik klaag niet, het is dat hij gratis is. Ik heb eigenlijk liever een laptop dan een tablet.
Ik ben (nog) te dol op spelletjes van het windows platformquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik gebruikt mn iPad Mini Retina way vaker dan mn laptop.
Ik heb ook mijnenveger op mijn tablet hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben (nog) te dol op spelletjes van het windows platform
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat de hell doe jij in mijn bus?.
Buiten de baard om voldoe ik ook aan die eis.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Er zit zoeen echte hipster tegenover me in De trein
Baardje, zwarte bril, MacBook op schoot, iPhone in de hand, apple-kabeltjes overal tussen... Ik moet me inhouden om er geen foto van te maken
Gewoon, grappig om te zien :pquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Buiten de baard om voldoe ik ook aan die eis.
Wat is er lollig aan trouwens?
Nee, ik loop gewoon in een t-shirt en spijkerbroekquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon, grappig om te zien :p
Heb jij ook de bijpassende gerafelde skinny jeans en willen vest? Alleen de Starbucks koffie ontbreekt nog.
Meer championship manager dan mijnenvegerquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb ook mijnenveger op mijn tablet hoor
Wees maar niet bang. Ben alweer weg in zon bus die enorm hobbelt over de irritante hobbelwegquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat de hell doe jij in mijn bus?.
En dan nog op tijd rijden hè?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Meanwhile in Japan
[ afbeelding ]
Tijd voor een baard dus.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Buiten de baard om voldoe ik ook aan die eis.
Wat is er lollig aan trouwens?
Ik heb nooit klachten ontvangenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:48 schreef MNR het volgende:
Pfffff.... nog meer baarden. Ja, het is een modeverschijnsel en het staat de meeste mannen ook erg goed, maar t zoent voor geen beter.
En dan klagen over dat wij mannen klagen dat jullie klagen tegen jullie vriendin ipv de gene waar de klacht tegen is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klagen doet men ook vaak enkel tegen vriendinnen
Laten we daar maar vanuit gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:08 schreef MNR het volgende:
[..]
dan kus je gewoon heel indrukwekkend
ik vind het ook echt niet irritantquote:
Hahahaha - jij kust met 'm?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het ook echt niet irritant
Maar dat thuis blijven doe je toch al standaard?quote:Op woensdag 24 september 2014 08:10 schreef rhubarbje het volgende:
Je kunt hier voortaan je grof vuil niet meer zelf weg brengen dus komen ze het tegen een debiel hoog bedrag halen. Je krijgt dan een tijd toegewezen.
Maar dat is een vak van 6 uur! Nu moet ik nu al wakker zijn en uren lang thuis blijven
Het is vooral slaapgebrek en 's nachts ook elk uur wakker worden. Ben er maar uit gegaan.quote:Op woensdag 24 september 2014 08:46 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zal toch hopelijk wel iets minder erg zijn dan als je vanuit het westen komt?
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 08:57 schreef Cue_ het volgende:
De beste truc is toch al bij vertrek je horloge, uhm mobiel, naar de nieuwe tijd te zetten en daar ook zoveel mogelijk naar te handelen.
Heb je dat niet gedaan Q?!
Natuurlijk wel, allemaal gezellige mensen daar bij jouquote:Op woensdag 24 september 2014 09:16 schreef Cue_ het volgende:
Er is een weekendje weg door het werk georganiseerd. Blijkt dat een gezellige gast niet meegaat oa door dat overlijden. JammerHopelijk zijn al die onbekenden wel leuk
Ain't nobody got time fo that!quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 24 september 2014 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar HW heb jij die klapjosti ook af en toe in de bus zitten?
Zo'n dronken gast, straatwerkerachtig uiterlijk, botst expres tegen mensen op, je mag niet naast hem zitten, asociaal.. Die gastquote:Op woensdag 24 september 2014 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |