ik denk graag aan mijn medemenschquote:Op woensdag 24 september 2014 09:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij bent al bijna klaar met 'baking the bun'!
En gewoon meedoen mignonneIn het ergste geval lees je wat posthistory door
De echte kerstgedachte!quote:Op woensdag 24 september 2014 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk graag aan mijn medemensch
quote:Op woensdag 24 september 2014 09:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij bent al bijna klaar met 'baking the bun'!
En gewoon meedoen mignonneIn het ergste geval lees je wat posthistory door
quote:Op woensdag 24 september 2014 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wens degene die mijn pohi moet doorlezen alvast veel sterkte en RIP aan de nabestaanden
Ligt er aanquote:Op woensdag 24 september 2014 17:17 schreef Kursor het volgende:
Ik denk nog even na...geeft SS juist energie of meer stress?
dat zijn gevaarlijke uitsprakenquote:Op woensdag 24 september 2014 17:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ligt er aan
Als je op tijd bent heb je er alleen maar lol van met al dat gekloon en getroll en gedol
Maar als je 2 dagen van te voren nog om cadeautjes moet gaan is het stressen![]()
En mijn pohi is niet zo boeiend. Zolang ik niks krijg wat naar vanille stinkt vind ik het allang best![]()
Idemquote:Op woensdag 24 september 2014 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wens degene die mijn pohi moet doorlezen alvast veel sterkte en RIP aan de nabestaanden
Ok, ik ben om.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:24 schreef Vlindur het volgende:
Zolang ik niks krijg wat naar vanille stinkt vind ik het allang best![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn gevaarlijke uitspraken
Nu niet om mn lootje gaan vechten he?quote:
Je bent altijd welkom voor nog een kopje theequote:Op woensdag 24 september 2014 17:35 schreef Kursor het volgende:
Dan minder werk van maken dan vorig jaar. En Burdie heeft idd ook een giga-PoHi
Ik wil ook nog op Facebook!quote:Op woensdag 24 september 2014 09:05 schreef Hilzillah het volgende:
Zeau... Iedereen die zich tot nu toe aangemeld heeft, heeft bericht terug. En iedereen die de facebookgroeplink wilde hebben heeft die ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |