We spreken een minimaal bedrag af. Daaronder mag niet, daarboven mag altijd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk qua bedrag? Is er een vast bedrag waar je niet boven mag?
Vorig jaar was het honderdduizendmiljoenmiljard eurocent,quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk qua bedrag? Is er een vast bedrag waar je niet boven mag?
quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:54 schreef Dot. het volgende:
Vorig jaar vond ik mezelf te druk met zwanger zijn, maar een baby kost natuurlijk veel minder tijd, dus schrijf mij maar in!
Ja, kan me nog herinneren dat ik dat toen ergens had gepostquote:
Gil!quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:32 schreef Hilzillah het volgende:
Lijstje aangepast![]()
Heb ook een SS facebook groep aangemaakt... Om meer te weten te komen over je lootje en zulks
Groep staat op geheim, dus is niet te vinden...
Wil je erbij, geef even een giiiiiiiil!!
+ 1quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik denk niet dat ik mee doe ivm verwachte bevallings- en kraamhectiek, maar ik volg het toch even hier
Mja. Maar dreumes en net geboren baby is wel level 2 denk ikquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:57 schreef GotC het volgende:
Vorig jaar op 15 oktober bevallen en ook gewoon meegedaan
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mja. Maar dreumes en net geboren baby is wel level 2 denk ik
Dat is ook wat mij tegen houdt... Lijkt me superleuk om een mooi pakje voor iemand te maken, maar dat gedoe met die hints en rijmpjes hier trekt me niet zo.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik bedenk me trouwens net dat dit een secret santa is met "verplicht" klonen en een hoop mysterie en rijmelarij he? Misschien moet ik het dan even heroverwegen
Been there done that! Goed te doen hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mja. Maar dreumes en net geboren baby is wel level 2 denk ik
Ik was net 4 dagen bevallen van Fabian. Compleet met koortsquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind de klonen en de hints juist veruit het leukst, dat maakt me nog een beetje aan het twijfelen. Ik wacht de datum van opsturen even af en mijn bevaldatum.
In de eerste weken na de geboorte van S was me dat namelijk echt niet gelukt, die huilde de halve dag en dronk de andere helft. Dus ik wacht dit exemplaar even af
Vond t vorig jaar wel erg leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lag ik in het kraambed. Maar leuk was het wel.
Hier ook destijds hoogzwanger/net bevallenquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind de klonen en de hints juist veruit het leukst, dat maakt me nog een beetje aan het twijfelen. Ik wacht de datum van opsturen even af en mijn bevaldatum.
In de eerste weken na de geboorte van S was me dat namelijk echt niet gelukt, die huilde de halve dag en dronk de andere helft. Dus ik wacht dit exemplaar even af
Vond t vorig jaar wel erg leuk!
Nee maar ik ben hier een nieuwe user dus weet niet of deelname dan gewenst is aangezien de meeste hier al langer mee posten en ik nog niet zolang.quote:
Ik was ook een beetje nieuw vorige jaar!quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:25 schreef simsolobim het volgende:
[..]
Nee maar ik ben hier een nieuwe user dus weet niet of deelname dan gewenst is aangezien de meeste hier al langer mee posten en ik nog niet zolang.
Maar schijnbaar wordt je dan meteen gezien als een kloon van een vervelende user
Nee hoor. Joshua was geen vervelende user.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:25 schreef simsolobim het volgende:
[..]
Nee maar ik ben hier een nieuwe user dus weet niet of deelname dan gewenst is aangezien de meeste hier al langer mee posten en ik nog niet zolang.
Maar schijnbaar wordt je dan meteen gezien als een kloon van een vervelende user
Uiteraard. Ga toch niks nieuws verzinnen heequote:Op dinsdag 23 september 2014 19:52 schreef Limone het volgende:
[..]
Potverpee. Gewoon copy/paste van vorig jaar?
Nee, ok. Laat ik die van mij ook gewoon zo.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Uiteraard. Ga toch niks nieuws verzinnen hee
Dat vond ik ook zo tof! Dat je het gewoon deed en er iets superleuks van kon makenquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:23 schreef Limone het volgende:
Ik was ook net bevallen toen de pakjes verstuurd moesten worden. Ik had natuurlijk geen idee wat voor inpact een bevalling en kind zouden hebben, maar ik vond het dus best pittig. Aan de andere kant is het zo lief allemaal. Mensen die zo lief zijn voor mensen die ze amper kennen. Ook dat vond ik toen overweldigend.
Dit iddquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind de klonen en de hints juist veruit het leukst, dat maakt me nog een beetje aan het twijfelen. Ik wacht de datum van opsturen even af...
Kijk, jongens, dit bedoel ik nou!quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo tof! Dat je het gewoon deed en er iets superleuks van kon maken
Ik ben al bijna begonnen met foto's inplakken
meh, voor mn gevoel niet actief genoeg. Ik kijk het nog ff aan, eea is oa afhankelijk van minimale bedrag enz. Voor wanneer moet het bekend zijn?quote:Op woensdag 24 september 2014 08:56 schreef Kyara het volgende:
Mens, je bent hartstikke actief op fok!
Gewoon meedoen joh!
quote:Op woensdag 24 september 2014 09:11 schreef Hilzillah het volgende:
En het bedrag?? 15 euro incl. verzenden?
Nee. Boeh.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:05 schreef Hilzillah het volgende:
En iedereen die de facebookgroeplink wilde hebben heeft die ook...
Je bent erbijquote:Op woensdag 24 september 2014 09:21 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee. Boeh.![]()
Oh en mignonne, je bent actiever dan ik.Of in elk geval erg zichtbaar.
Niet actief?quote:Op woensdag 24 september 2014 08:54 schreef mignonne het volgende:
mn baby!
Ik ben niet meer actief genoeg denk k op fok. Vind t wel leuk om te volgen.
mwhehehe truequote:Op woensdag 24 september 2014 09:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet actief?Z&G zou niets zijn zonder jouw perma-aanwezigheid
dat hou je maar lekker aanquote:Op woensdag 24 september 2014 09:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
mwhehehe truei should work on that
maar ik lees niet of nauwelijks mee in andere topics dus vandaar.
Jij bent al bijna klaar met 'baking the bun'!quote:Op woensdag 24 september 2014 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat hou je maar lekker aanwe need you!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |