Toen ik 6 jaar terug een Alfa 147 kocht lachtte een collega me uit en wenste me sterkte, hij rijdt liever veilig Toyota, Ford en Opel en zou mij wel op de vluchtstrook groeten. Binnen een jaar had hij meer problemen dan ik in 6 jaar. Sterker nog, op het airbaglampje na nog nooit problemen gehad. Wel aardig wat bougies een d-riem vervangen, dus qua onderhoud niet goedkoop.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:24 schreef Geralt het volgende:
KLB / Auto die niet meer op slot wil....
Hier een mooi voorbeeld van Deutsche Grundlichkeit.
Auto van 2012 die niet meer op slot kan.
Zo zie je maar, ook met Volkswagens heb je soms problemen.
Ford/Opelquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toen ik 6 jaar terug een Alfa 147 kocht lachtte een collega me uit en wenste me sterkte, hij rijdt liever veilig Toyota, Ford en Opel en zou mij wel op de vluchtstrook groeten. Binnen een jaar had hij meer problemen dan ik in 6 jaar. Sterker nog, op het airbaglampje na nog nooit problemen gehad. Wel aardig wat bougies een d-riem vervangen, dus qua onderhoud niet goedkoop.
Als je de dynamo vervangt voor een orginele zie jij het verschil niet hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:07 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Ford/Opel
Ik ben meer van de oudere zweden, nu een 9-5 gekocht met 450.000km, weliswaar komt mijn 7000km oude blok er weer in maar dit viel mij op:
1. OEM dynamo
2. OEM aircopomp
3. OEM distri ketting
4. OEM startmotor
etc
dingen zijn nooit vervangen maar doen het goedalleen het onderstel is
maar daar komt een schroefset voor.
ohja, nee, de B205/B204 is niet door Opel/GM gemaakt.
Hihih, staat niet in de up to date onderhoudboekjes en prod datum komt overeen met bouwjaar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Als je de dynamo vervangt voor een orginele zie jij het verschil niet hoor
Dan doet die Fiat van mij het dus erg goed.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |