Fixedquote:Klacht: Ik ben te lui om even zelf mijn spulletjes uit de auto te halen totdat deze gerepareerd is
Dat had je bij de aankoop ook kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:49 schreef gammatent het volgende:
Maar 2 jaar garantie op een auto van 29000 euro?
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
En TS betaalt 29K voor een Golf![]()
![]()
Ja nogal wel, beide sleutels geven zelfde gezeur. Ook met sleutel dicht doen werkt niet. Klikt dicht en dan direct weer open.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:52 schreef GezondeSpanning het volgende:
Weet je zeker dat het niet in het batterijtje in je sleutel zit? (Bijvoorbeeld)
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:53 schreef gammatent het volgende:
Geen Golf! Jetta, dat ging ik er niet bij zetten, want stomme naam.
Extra klacht: extra knopjes bij VW zijn te duur.
klinkt alsof 1 van de motortjes blijft hangen..quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:54 schreef gammatent het volgende:
[..]
Ja nogal wel, beide sleutels geven zelfde gezeur. Ook met sleutel dicht doen werkt niet. Klikt dicht en dan direct weer open.
Een Kia... Seriously...quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:55 schreef eend112 het volgende:
Had je maar een KIA moeten nemen. Die hebben standaard 7 jaar garantie.
Kan ik dat met mijn schroevendraaier?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:55 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
klinkt alsof 1 van de motortjes blijft hangen..
uurtje klussen
Is goede auto hoor voor vrouwenquote:
Je had moeten zeggen dat je Joods bent en het Simon Wiesenthal Centrum in gaat schakelen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:49 schreef gammatent het volgende:
Dan koop je dus een auto van 2012, gaat hij niet meer op slot, krijg je doodleuk te horen dat de garantie al een half jaar verlopen is en de reparatie zomaar snel 500 euro kan gaan kosten en ze je volgende week pas kunnen helpen.
Klacht: Duitse degelijkheid, is dus niet zo degelijk...
Hiervoor had ik een Focus. Erg fijn zo'n opbergvak met een klepje bovenop je dashboard dat alleen nog maar open wilt staan, pook knoppen die niet blijven zitten en wiellagers die om de 5000km vervangen moeten worden...quote:
Ben geen turk...quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:00 schreef Koempel020 het volgende:
Geen dikke Beamer onder je kont hebben
Dan heb je gewoon pech gehadquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:00 schreef gammatent het volgende:
[..]
Hiervoor had ik een Focus. Erg fijn zo'n opbergvak met een klepje bovenop je dashboard dat alleen nog maar open wilt staan, pook knoppen die niet blijven zitten en wiellagers die om de 5000km vervangen moeten worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |