SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
Uiteindelijk na 100x proberen in mijn account gekomen en al mijn coins overgeschreven naar een ander account.. Wel 5% kwijt maar fuck it. Ook If miranda nog op oude account
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Chemstyles zijn vooral leuk om te verkopen. Om te gebruiken niet echt want merk nooit verschil.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tuurlijk niet. Haat is een groot woord, maar ik vergeet gewoon niet snelquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij bent niet haatdragend toch?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ook niet en toch kocht ik ze altijdquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:43 schreef over_hedge het volgende:
Chemstyles zijn vooral leuk om te verkopen. Om te gebruiken niet echt want merk nooit verschil.![]()
![]()
Dat was toen je coins over had.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet en toch kocht ik ze altijdNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is een vorm van autisme.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet en toch kocht ik ze altijd![]()
Ik gebruikte ze vorig jaar ook pas toen ik ragede na 3x op rij te hebben verlorenquote:
Om daarna nog direct 2x aansluitend te verliezen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Onze akkefietje is toch wel vergeven en vergeten, toch?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Haat is een groot woord, maar ik vergeet gewoon niet snel![]()
![]()
![]()
Over welk akkefietje heb jij het?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Onze akkefietje is toch wel vergeven en vergeten, toch?![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het houdt niet op, niet vanzelfAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Minder maar niet heel veelquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoeveel geld is dat? Meer of minder dan 75 euro?![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
40 oidquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoeveel geld is dat? Meer of minder dan 75 euro?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb 100 euro uitgegeven. 45 euro voor het spel, de rest pointsquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoeveel geld is dat? Meer of minder dan 75 euro?![]()
![]()
![]()
Had j nog iets?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb 100 euro uitgegeven. 45 euro voor het spel, de rest pointsGRAAG VERWIJDEREN![]()
geen 12000 points kopen voor 40 euro![]()
hele forum zit hier zijn PS op Amerika te zetten maar m naar india verhuizen dan niet durven.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
PotS weer in het topic
Jizz hem hier helemaal onder.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wat kwam er uit jouw packs?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb 100 euro uitgegeven. 45 euro voor het spel, de rest points
Ibarbo voor 10k kunnen verkopen, dus dat is mijn meest waardevolle speler uit packs![]()
Ok, you're a badass, we get it.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:52 schreef FCsuarez het volgende:
geen 12000 points kopen voor 40 euro![]()
hele forum zit hier zijn PS op Amerika te zetten maar m naar india verhuizen dan niet durven.![]()
Ik ga ook gewoon 50 euro er tegenaan gooien als het ding binnen is (gelijk wel de laatste euro's), weinig zin om zo veel tijd kwijt te zijn aan traden dit jaar.
Heb nu zo'n 20k verdeeld over drie accounts, dat schiet ook niet op.![]()
Waarom zou je geld uitgeven aan kaarten?
Is dat niet een beetje triest... (moet je nog dat hele circus in van traden ook...)![]()
Ozziequote:Op dinsdag 23 september 2014 09:53 schreef Ozz-03 het volgende:
PotS weer in het topic
Jizz hem hier helemaal onder.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoezo is dat triest volgens jou? Iedereen zijn hobby toch?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:56 schreef mr-green het volgende:
Is dat niet een beetje triest... (moet je nog dat hele circus in van traden ook...)Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heeft niets met badass te maken, ik hou gewoon mijn console in Europa. maar koop dan ook geen packs voor geld. als je m dan toch op USA zet om nu al te spelen bestel dan ook voor een paar rupee's even die points.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:54 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ok, you're a badass, we get it.
40 euro voor 80 packs. hoef je maar 270K uit packs te scoren en je speelt quitte.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat voor PSN card moet je daar voor kopen dan? Anders ga ik dat gewoon doenquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heeft niets met badass te maken, ik hou gewoon mijn console in Europa. maar koop dan ook geen packs voor geld. als je m dan toch op USA zet om nu al te spelen bestel dan ook voor een paar rupee's even die points.
40 euro voor 80 packs. hoef je maar 270K uit packs te scoren en je speelt quitte.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom geef jij geld uit aan X.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:56 schreef mr-green het volgende:
Is dat niet een beetje triest... (moet je nog dat hele circus in van traden ook...)
Iedereen geeft geld uit aan nutteloze dingen.Iedereen zijn ding, toch?
![]()
Gewoon je CC koppelen toch?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat voor PSN card moet je daar voor kopen dan? Anders ga ik dat gewoon doen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
moet je even lezen op se7ensins, volgens mij betalen met PayPal of CC.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat voor PSN card moet je daar voor kopen dan? Anders ga ik dat gewoon doenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb nog niet kunnen spelen. Had gister het geld erop gezet en die Fifa pre-order gedownload. Vanavond ga ik het uitgevenquote:![]()
Al verwacht ik er weinig van als je ziet wat voor troep mensen krijgen op die streams![]()
![]()
Het leven is nutteloos.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:58 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waarom geef jij geld uit aan X.
Iedereen geeft geld uit aan nutteloze dingen.Iedereen zijn ding, toch?
![]()
Nee ik vertrouw die Punjabi's niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon je CC koppelen toch?DM eens even een linkje pl0x.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet je even lezen op se7ensins, volgens mij betalen met PayPal of CC.nvm gevonden.
Ach, met FUT op de PC is zelfs Joris Mathijssen 10k waard toch?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb nog niet kunnen spelen. Had gister het geld erop gezet en die Fifa pre-order gedownload. Vanavond ga ik het uitgeven![]()
Al verwacht ik er weinig van als je ziet wat voor troep mensen krijgen op die streamsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Erg triest om geld te besteden aan iets waar je een heel jaar plezier van hebt inderdaadquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:56 schreef mr-green het volgende:
Is dat niet een beetje triest... (moet je nog dat hele circus in van traden ook...). Ik heb werk, minder tijd om te traden dan in voorgaande jaren -> geld uitgeven
![]()
![]()
Je dacht toch niet serieus dat ik op PC speel, dan kan je het net zo goed op de Wii spelenquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, met FUT op de PC is zelfs Joris Mathijssen 10k waard toch?. Ik speel op de PS4
![]()
![]()
Dat werkt alleen op de mocrobox Suarez.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou, het was inderdaad een licht cynische post. Misschien had ik een PI erbij moeten plaatsen, maar ik hou niet van PI'squote:Op dinsdag 23 september 2014 10:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je dacht toch niet serieus dat ik op PC speel, dan kan je het net zo goed op de Wii spelen. Ik speel op de PS4
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Prachtige comeback welquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:04 schreef mr-green het volgende:
wilde enkel even testen wat de reacties waren
Ben het met jullie eens hoor. Doe je ding
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dat werkt alleen op de mocrobox Suarez.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Waar kun je goedkoopste psplus kopen (voor Europa/Nederland)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
http://www.psncode.nl/quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar kun je goedkoopste psplus kopen (voor Europa/Nederland)
Bestel ik hem gewoon meestal... binnen 1 seconde in je mail.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Prima tyquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.psncode.nl/
Bestel ik hem gewoon meestal... binnen 1 seconde in je mail.
Net als livecodes dusOok zo'n mooie chat als er iets mis gaat
?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jup en ook via skype.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Prima ty
Net als livecodes dusOok zo'n mooie chat als er iets mis gaat
?
1x een code niet ontvangen en toen kreeg ik de volgende dag 2 codes als goedmaker.
Maar je kan dus alleen geldcodes kopen en daarvoor PSplus bij Sony zelf kopen op de PS?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup en ook via skype.
1x een code niet ontvangen en toen kreeg ik de volgende dag 2 codes als goedmaker.
En hoe duur is dat voor een jaar?
Edit: La maar ik ben fucking blindDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
http://www.psncode.nl/psn-plus.phpquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar je kan dus alleen geldcodes kopen en daarvoor PSplus bij Sony zelf kopen op de PS?
Hier kan je de PSN plus codes halen
Geen beste pot gespeeld tegen Leicester pikkebaasquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar je kan dus alleen geldcodes kopen en daarvoor PSplus bij Sony zelf kopen op de PS?
Edit: La maar ik ben fucking blind
gr gr![]()
![]()
Ja thanks ik ben scheelquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.psncode.nl/psn-plus.php
[ afbeelding ]47 euro, scheelt 3 euro met in de winkel dus
Maja wel makkelijk en snel binnen.
Elke dag![]()
je zou toch ook op je PS in india moeten kunnen kopen, of zijn dan de prijzen in eens heel andersquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dat werkt alleen op de mocrobox Suarez.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op die site kost 50$ ook gewoon 50 euro, bazenquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.psncode.nl/psn-plus.php
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zal zo eens een Indiase account aanmaken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zou toch ook op je PS in india moeten kunnen kopen, of zijn dan de prijzen in eens heel andersRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gaat niet om waar je je ps koopt maar om waar die staat. Maar een account aan maken kan met elk land.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zou toch ook op je PS in india moeten kunnen kopen, of zijn dan de prijzen in eens heel andersDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Psn account met Indiaas adres kan denk ik welquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zou toch ook op je PS in india moeten kunnen kopen, of zijn dan de prijzen in eens heel anders
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja dat geloof ik nu echt nietquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is echt zoquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik nu echt niet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Feli Lindgren.
Elke dag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond even testen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanavond even testen.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
bohhh trapz gaat 12000 points streamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond even testen.
#FreeTrapz![]()
gestoptquote:ben fucking slecht
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
I love you insiiiiiddeee yeaaahquote:![]()
Elke dag![]()
heb ook even gekeken en slecht ben je niet.quote:
Je speelt wel steeds tegen van die 12 jarige kinderen die 24/7 fifa spelen met hun trucjes en hoge steekballetjes... Kan je weinig tegen doen![]()
beter spelenquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:24 schreef mr-green het volgende:
[..]
heb ook even gekeken en slecht ben je niet.
Je speelt wel steeds tegen van die 12 jarige kinderen die 24/7 fifa spelen met hun trucjes en hoge steekballetjes... Kan je weinig tegen doen
gr gr![]()
quote:
Elke dag![]()
thxquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:24 schreef mr-green het volgende:
[..]
Je speelt wel steeds tegen van die 12 jarige kinderen die 24/7 fifa spelen met hun trucjes en hoge steekballetjes... Kan je weinig tegen doenmaar kan helaas echt niet verdedigen, moet nog ff leren hoe ik de bal wat makkelijker kan afpakken. zo langs me heen te dribbelen steeds.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je zuigt wel ballen dus je begint maar lekker onderaan in clubs.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thxmaar kan helaas echt niet verdedigen, moet nog ff leren hoe ik de bal wat makkelijker kan afpakken. zo langs me heen te dribbelen steeds.
Poker en ik beginnen gewoon in Jong Prednisonsquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je zuigt wel ballen dus je begint maar lekker onderaan in clubs.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Poker en ik beginnen gewoon in Jong Prednisons
Kiid ouderwets op LB/RBquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je zuigt wel ballen dus je begint maar lekker onderaan in clubs.![]()
![]()
We zitten nu ongeveer op 18 man ofzoquote:
Wel streamen als jullie gaan clubben.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We zitten nu ongeveer op 18 man ofzo![]()
Je kan zeker nog steeds niet in 2 verschillende clubs zitten?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nope. Monogamie ftw.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:33 schreef over_hedge het volgende:
Je kan zeker nog steeds niet in 2 verschillende clubs zitten?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jammer. En irritant.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat ik vaak doe is jockey, (sprint), contain ingedrukt houden met verdediger om mee te lopen met aanvaller. Als de aanvaller dan een fout maakt pak ik af met tackle/push.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thxmaar kan helaas echt niet verdedigen, moet nog ff leren hoe ik de bal wat makkelijker kan afpakken. zo langs me heen te dribbelen steeds.
In het strafschopgebied heb ik meestal (jockey), (sprint), contain, help teammate ingedrukt. Dan staat iedereen meestal op een kluitje en pak je de bal vaak af met een teammate.
Vervolgens ga je weer terg naar jockey, (sprint), contain
en belangrijk is inderdaad tackle/push goed timen![]()
ik wil in het G elftal van de prednisons.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je had het niet cryptischer kunnen omschrijven. Iedereen weet vast direct wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:36 schreef mr-green het volgende:
[..]
Wat ik vaak doe is jockey, (sprint), contain ingedrukt houden met verdediger om mee te lopen met aanvaller. Als de aanvaller dan een fout maakt pak ik af met tackle/push.
In het strafschopgebied heb ik meestal (jockey), (sprint), contain, help teammate ingedrukt. Dan staat iedereen meestal op een kluitje en pak je de bal vaak af met een teammate.
en belangrijk is inderdaad tackle/push goed timenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
als ik met x of L1 ga werken klopt er niks van want ik hanteer de instellingen sinds begin fifa (dat wil zeggen dat ik bijv schiet met vierkantje)quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je had het niet cryptischer kunnen omschrijven. Iedereen weet vast direct wat je bedoelt.![]()
![]()
Uhm jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:36 schreef mr-green het volgende:
[..]
Wat ik vaak doe is jockey, (sprint), contain ingedrukt houden met verdediger om mee te lopen met aanvaller. Als de aanvaller dan een fout maakt pak ik af met tackle/push.
en belangrijk is inderdaad tackle/push goed timen
Oke danDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is dat het elftal waarin ook niet gesproken wordt via Skype?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
ik wil in het G elftal van de prednisons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E: Ik bedenk me net dat iedereen daar natuurlijk met zijn tong tegen de mic hangt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb nog altijd contain op O staanquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:38 schreef mr-green het volgende:
[..]
als ik met x of L1 ga werken klopt er niks van want ik hanteer de instellingen sinds begin fifa (dat wil zeggen dat ik bijv schiet met vierkantje)
Driehoekje = tacklen
R1 = keeper uitkomen![]()
Kan jij op de webapp op je xbox en ps account?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd contain op O staan
Driehoekje = tacklen
R1 = keeper uitkomen![]()
Whut..quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd contain op O staan
Driehoekje = tacklen
R1 = keeper uitkomen
R1=Tackle
Vierkantje=Teammate contain
Kruisje=Contain
Jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan jij op de webapp op je xbox en ps account?![]()
high/high spitsen spelen dit jaar echt lekker. Prijzen stijgen trouwens wel snel nu, denk niet dat ze gaan crashen helaas, zeker niet met al die autobuyers![]()
Vierkantje is toch ook sliding? Waar heb je die zitten dan? Rare instelling bij jouquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:41 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Whut..
R1=Tackle
Kruisje=Contain![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is dat het elftal waarin ook niet gesproken wordt via Skype?Raketje, lekker likken voor de kleintjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E: Ik bedenk me net dat iedereen daar natuurlijk met zijn tong tegen de mic hangt
ik wil graag in de tikki takka versie van de prednisons niet in de skill variant
#FreeTrapz![]()
Nee, twee verschillende email accountsquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Onder zelfde email of dat niet?![]()
R1: sprintquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:41 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Whut..
R1=Tackle
Kruisje=Contain
R2: jockey
L2: tackle
kruisje: contain
vierkantje: teammate contain
![]()
![]()
Ik zou gaan voor de variant waarin Trapz liedjes neuriet. Maar dat is slechts mijn persoonlijke voorkeurquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Raketje, lekker likken voor de kleintjes.
ik wil graag in de tikki takka versie van de prednisons niet in de skill variant
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wie zegt er nu dat de prijzen stijgenboateng zit al 2 dagen op het zelfde niveau.
#FreeTrapz![]()
vage shitquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:36 schreef mr-green het volgende:
[..]
en belangrijk is inderdaad tackle/push goed timenmaar thx. merk dat als ik zelf jockey de speler gewoon totaal niet makkelijk kan draaien enzo waardoor je met een trucje of kap of draai gewoon super snel kut staat
Het spel draait netquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:24 schreef mr-green het volgende:
[..]
Je speelt wel steeds tegen van die 12 jarige kinderen die 24/7 fifa spelen met hun trucjes en hoge steekballetjes... Kan je weinig tegen doen![]()
![]()
spelers die enkel trucjes doen kan je het beste aanpakken door met ze mee te rennen en ze te dwingen te passen. Of te wachten op het moment dat je solo of met teammate kan tacklen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vage shitmaar thx. merk dat als ik zelf jockey de speler gewoon totaal niet makkelijk kan draaien enzo waardoor je met een trucje of kap of draai gewoon super snel kut staat
![]()
Bohhh..quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor de variant waarin Trapz liedjes neuriet. Maar dat is slechts mijn persoonlijke voorkeur
ja iddquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:48 schreef mr-green het volgende:
[..]
spelers die enkel trucjes doen kan je het beste aanpakken door met ze mee te rennen en ze te dwingen te passen. Of te wachten op het moment dat je solo of met teammate kan tacklen.thx ga wel een beetje met dat jockeyen en containen oefenen.
Die truukjes zijn zo voorspelbaar manquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:48 schreef mr-green het volgende:
[..]
spelers die enkel trucjes doen kan je het beste aanpakken door met ze mee te rennen en ze te dwingen te passen. Of te wachten op het moment dat je solo of met teammate kan tacklen.. Vaak geef ik ze ook gewoon expres ruimte op de vleugels zodat ze bijvoorbeeld de mcgeady spin doen en dan kan je zo de bal weer afpakken
![]()
Jij speelt gewoon tegen slechte skillers. Wat normaal is want je bent stiekem ook een beetje slecht.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die truukjes zijn zo voorspelbaar man. Vaak geef ik ze ook gewoon expres ruimte op de vleugels zodat ze bijvoorbeeld de mcgeady spin doen en dan kan je zo de bal weer afpakken
![]()
5 wedstrijden gespeeld en er is nog niet uit een voorzet gescoord, 1x uit een corner.
hierna een 352 team maken dus
Dat kan ik niet ontkennenquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:50 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jij speelt gewoon tegen slechte skillers. Wat normaal is want je bent stiekem ook een beetje slecht.![]()
![]()
Draait 4-1-2-1-2 met CM beter dan 4-1-2-1-2 met LM / RM?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
En jij bent super uber goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:50 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jij speelt gewoon tegen slechte skillers. Wat normaal is want je bent stiekem ook een beetje slecht.![]()
CMquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:52 schreef Cara het volgende:
Draait 4-1-2-1-2 met CM beter dan 4-1-2-1-2 met LM / RM?![]()
In FUT14 wel vond ik.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:52 schreef Cara het volgende:
Draait 4-1-2-1-2 met CM beter dan 4-1-2-1-2 met LM / RM?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tegenover jou, ben ik maar een boon in de bonensoep. Waarbij jij de soeplepel bent.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En jij bent super uber goed natuurlijk.![]()
Thanks voor de felicitaties.Voor de zesde keer dit jaar, maar nu is het echt zo.
23 worden op de 23e illuminati confirmed
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
niet spotten met illuminati want ze komen je halen anders RIP lindgrenquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:55 schreef Lindgren. het volgende:
Thanks voor de felicitaties.Voor de zesde keer dit jaar, maar nu is het echt zo.
gefeliciteerd!Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:55 schreef Lindgren. het volgende:
Doe eens wens. Vreet vol die pens.![]()
Gefeliciteerd Jquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:55 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
In dat geval gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:55 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
![]()
![]()
PES-besturingquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vierkantje is toch ook sliding? Waar heb je die zitten dan? Rare instelling bij jou![]()
ok weer ff aan dan
http://www.twitch.tv/beepbeepima_jeep'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
lindren?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:59 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Startingfromthebottomnowweherelindrengezichtje.gif![]()
Gefeliciteerd Lindje. Al heb ik na al die felicitaties uit het verleden nog steeds mijn twijfels
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gefeliciteerd Lindgr0n. PS4 al in lemmacity?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Reptilindgren???quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:55 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Gefeliciteerd ouwe baas!![]()
Maar heb jij hem nou via de usa store gekocht of wat?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:59 schreef poker4lifee het volgende:
ok weer ff aan dan
http://www.twitch.tv/beepbeepima_jeep
rijke tattaquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb toch mijn Aguero maar verkocht voor wat snelle winst.. en nu heb ik er weer 1 gekocht voor 230k.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hier werkt m'n pre-purchase versie van Fifa ook nog niet. Krijg een melding dat de trial voorbij is en een vriendelijke melding om 'm aan te schaffen met korting terwijl ie al op de HDD staat.![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:55 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik heb precies hetzelfde. Dat ik hem voor $54 kan kopen... Als ik mijn console op Nederlands zet dan is die prijs wel weg. Dan staat de datum ook weer op de 25e...quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Lastpost het volgende:
Hier werkt m'n pre-purchase versie van Fifa ook nog niet. Krijg een melding dat de trial voorbij is en een vriendelijke melding om 'm aan te schaffen met korting terwijl ie al op de HDD staat.![]()
Hier ookquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik heb precies hetzelfde. Dat ik hem voor $54 kan kopen... Als ik mijn console op Nederlands zet dan is die prijs wel weg. Dan staat de datum ook weer op de 25e...![]()
Misschien werkt het op Mocrobox iets andersquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik heb precies hetzelfde. Dat ik hem voor $54 kan kopen... Als ik mijn console op Nederlands zet dan is die prijs wel weg. Dan staat de datum ook weer op de 25e...![]()
Dat krijg je er van als je op een xbox speelt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Lastpost het volgende:
Hier werkt m'n pre-purchase versie van Fifa ook nog niet. Krijg een melding dat de trial voorbij is en een vriendelijke melding om 'm aan te schaffen met korting terwijl ie al op de HDD staat.quote:![]()
dit is verdomme toch geen SMLENO'en meer, terug naar je eigen stukje markt jijquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb toch mijn Aguero maar verkocht voor wat snelle winst.. en nu heb ik er weer 1 gekocht voor 230k.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik begin nu ook te twijfelen of ik die code (zat bij die bundel) niet al heb toegevoegd op het moment ik het apparaat nog op Nederland had staan. Misschien zit 'm daar het probleem.![]()
![]()
Ik dacht dat ik hem op Nederlands had gezet aan het begin. Maar op een gegeven moment stond hij op Australië... Lijkt me sterk dat ik hem daar op heb gezet...quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:24 schreef Lastpost het volgende:
Ik begin nu ook te twijfelen of ik die code (zat bij die bundel) niet al heb toegevoegd op het moment ik het apparaat nog op Nederland had staan. Misschien zit 'm daar het probleem.![]()
420quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hem op Nederlands had gezet aan het begin. Maar op een gegeven moment stond hij op Australië... Lijkt me sterk dat ik hem daar op heb gezet...![]()
Ik moet iets als het SMLENO'en niet zo goed gaat.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit is verdomme toch geen SMLENO'en meer, terug naar je eigen stukje markt jij![]()
Lees het nu pas, maar als ik studeer in Rotterdam dus op schooldagen sta ik altijd om 06 30 opquote:Op dinsdag 23 september 2014 06:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij altijd
Vanwaar ben jij zo vroeg?Kijk dan alleen bijna nooit hier
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
de laagste BIN hebben maar nog niet gekocht wordenwaar zijn de AB's als je ze nodig hebt.
#FreeTrapz![]()
Spijbelen. School is toch maar voor paupers.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:35 schreef Maks0s het volgende:
Ja hoor, FIFA net klaar met downloaden, kan ik naar school. Verdomme.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:36 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Spijbelen. School is toch maar voor paupers.![]()
Die nare college's met verplichte aanwezigheid.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:36 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Spijbelen. School is toch maar voor paupers.![]()
bohhh Origi in mijn starterpackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:38 schreef Tim86 het volgende:
bohhh Origi in mijn starterpackDus niet verhandelbaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
bohhh Origi in mijn starterpackSTREAM ZO HESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bohhh Origi in mijn starterpackSame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja. Toch geen kut waard.quote:![]()
bohhh Origi in mijn starterpackHeb je hem nu op PS4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
bohhh Origi in mijn starterpackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet van te voren pre loadenquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:35 schreef Maks0s het volgende:
Ja hoor, FIFA net klaar met downloaden, kan ik naar school. Verdomme.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
high/high spelers op je middenveldquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:41 schreef Henrys het volgende:
high/high spelers zijn eindelijk bruikbaar
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Misschien toch maar wel straks fifa kopen.Ben morgen vrij. Dan maar geen hoesje.
Heb nu Tevez als spits en hij staat altijd precies goed. Niet meer dat het onmogelijk is om te counteren om dat hij te diep op eigen helft speelt. Verder is Tevez echt een god met zijn kracht,snelheid,dribble en schotquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
high/high spelers op je middenveld![]()
7-3 aan goals geen gebrek op de streamhelaas wel aan kwaliteit
En ik heb nooit een kans tegen jou gemaakt in de onderlinge potjes. Het is maar goed dat ik geen katten meer hebquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:45 schreef poker4lifee het volgende:
7-3 aan goals geen gebrek op de streamhelaas wel aan kwaliteit
![]()
![]()
Huhquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En ik heb nooit een kans tegen jou gemaakt in de onderlinge potjes. Het is maar goed dat ik geen katten meer heb![]()
![]()
Geen reden om je druk te maken vooralsnog: aangezien nog geen 10% van de users hier nu FUT kan spelen, mogen we wel concluderen dat Mootje vooral tegen de echte die-hards moet nu.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En ik heb nooit een kans tegen jou gemaakt in de onderlinge potjes. Het is maar goed dat ik geen katten meer hebNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ps3quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn er uberhaupt nog mensen die op de PS3 blijven? Deserteurs.![]()
![]()
PSpaup3rquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn er uberhaupt nog mensen die op de PS3 blijven? Deserteurs.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb mn kat wel eens per ongeluk een doodsklap gegeven met mijn controller, toen ik een onterechte goal tegen kreeg. Beestje was naast me gekropen zonder dat ik het merkte. Was nog een kittentje toen ook nogquote:Plausibel welquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen reden om je druk te maken vooralsnog: aangezien nog geen 10% van de users hier nu FUT kan spelen, mogen we wel concluderen dat Mootje vooral tegen de echte die-hards moet nu.![]()
haha armoedzaaierquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zelfs ik heb ooit van poker gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoiquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
offgamersquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:02 schreef Roypsv het volgende:
via welke site kon je ook alweer psn tegoed halen voor US account ?![]()
psncode.nlquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:02 schreef Roypsv het volgende:
via welke site kon je ook alweer psn tegoed halen voor US account ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
gebannedquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Meh, ik kan dus nog niet bij Fifa... Krijg ik ook dit bericht op de web-app...
[ afbeelding ]
Dan hoop ik maar dat de spelers duurder gaan worden...
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
kut, ik kan nog geen points adden op mijn main account
Best logisch ook dat die US store nog niet open is, maar wel kut
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat heb je gedaan danquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:11 schreef Tim86 het volgende:
Best logisch ook dat die US store nog niet open is, maar wel kut![]()
voor al het hack en crack gebeuren moet je bij de mannen van se7ensins zijn hequote:
#FreeTrapz![]()
Bah. En waarom is dat leuk voor jou?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Waar komt dat nou ineens vandaanquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:15 schreef DutchSL het volgende:
Hiljemark geblesseerd tot minstens de winterstop.Spoeling wordt dun
Elke dag![]()
is toch mooi man 1 mil voor 5eu. beetje high rated spelers proberen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bah. En waarom is dat leuk voor jou?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kun je wel Fifa spelen op je main account dan? Bij mij is het nog locked, USA account kan welquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:11 schreef Tim86 het volgende:
Best logisch ook dat die US store nog niet open is, maar wel kut![]()
Uhm nee? Als 1 mil 500 euro kost kun je dat toch net zo goed?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is toch mooi man 1 mil voor 5eu. beetje high rated spelers proberen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb je je ps4 wel als primary geactiveerd?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kun je wel Fifa spelen op je main account dan? Bij mij is het nog locked, USA account kan welDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vervelend ja, Guardado is wel weer inzetbaar en hopelijk komt Schaars snel terug. In Jong PSV loopt volgens mij ook niets voor die positie rond.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar komt dat nou ineens vandaanSpoeling wordt dun
![]()
Lukovic?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vervelend ja, Guardado is wel weer inzetbaar en hopelijk komt Schaars snel terug. In Jong PSV loopt volgens mij ook niets voor die positie rond.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die gast weet waarschijnlijk amper wat inflatie isquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uhm nee? Als 1 mil 500 euro kost kun je dat toch net zo goed?![]()
![]()
Tenzij je net als vorig jaar je coins voor een redelijke prijs hebt verkocht rond kerst en daarna goedkoop coins kon kopenquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uhm nee? Als 1 mil 500 euro kost kun je dat toch net zo goed?
#FreeTrapz![]()
Hoge prijzen zijn maar kutDan heb je geen zak aan je match coins.
moest bijna lachenquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die gast weet waarschijnlijk amper wat inflatie is
#FreeTrapz![]()
Nooit zien spelen, maar dat is een aanvallende middenvelder/buitenspeler zover ik weet (wel erg groot, type Arnautovic ofzo)quote:![]()
Als ze die glitches nu al kunnen gaan exploiten zit dat er niet in hequote:Op dinsdag 23 september 2014 12:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Tenzij je net als vorig jaar je coins voor een redelijke prijs hebt verkocht rond kerst en daarna goedkoop coins kon kopenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
wat een onzinquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je dacht toch niet serieus dat ik op PC speel, dan kan je het net zo goed op de Wii spelen. Ik speel op de PS4
![]()
pc is next gen engine kneusje![]()
we zijn toch allemaal met 0 begonnen. kwestie van nu goed investeren, en dan komen er vanzelf periodes waarin de demand van coins hoger is en je coins dus wat waard zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ze die glitches nu al kunnen gaan exploiten zit dat er niet in he
maar goed als jij er niet blij mee bent kan dat hePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mensen die door vals te spelen rijk worden is nooit iets om tevreden mee te zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
we zijn toch allemaal met 0 begonnen. kwestie van nu goed investeren, en dan komen er vanzelf periodes waarin de demand van coins hoger is en je coins dus wat waard zijn.
maar goed als jij er niet blij mee bent kan dat he![]()
Waarom kom jij hier enkel om met iedereen ruzie te maken?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat een onzin![]()
pc is next gen engine kneusjeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja wtf.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar komt dat nou ineens vandaanSpoeling wordt dun
Operatie aan de heup.
Gelukkig hebben we de Ritz nog.![]()
Thijs zei van de week nog sat hij gewoon soms even rust nodig had en daarna weer kan spelen en nu ditquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja wtf.Operatie aan de heup.
Gelukkig hebben we de Ritz nog.
Elke dag![]()
ja daar kunnen ze alleen wat in Vancouver aan doen om die gasten aan te pakken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mensen die door vals te spelen rijk worden is nooit iets om tevreden mee te zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nou denk ik niet dat we Hiljemark zo erg gaan missen hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thijs zei van de week nog sat hij gewoon soms even rust nodig had en daarna weer kan spelen en nu dit
Schaars is een uitstekende vervanger en die komt volgens mij weer bijna terug.![]()
Het is twitch.tv.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:14 schreef Kiid het volgende:
Ff in mijn pauze een packception op UT15 doen.
Twitch.com/xDepayyy![]()
November pas. En het was nog niet het seizoen van hiljemark iddquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou denk ik niet dat we Hiljemark zo erg gaan missen hoor
Schaars is een uitstekende vervanger en die komt volgens mij weer bijna terug.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
lastige vraag, manquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom kom jij hier enkel om met iedereen ruzie te maken?![]()
Ah oke.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
November pas. En het was nog niet het seizoen van hiljemark idd
Ik blijf vertrouwen erin houden, dit jaar worden we kampioen.![]()
Nouja, trade offers weg scheelt al wel weer dat irritante bid bumpen (nooit ingetrapt, het was alleen superirritant)GRAAG VERWIJDEREN![]()
Das echt bullshit als er nu snel naar het niveau van vorig jaar zou worden opgebouwd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
we zijn toch allemaal met 0 begonnen. kwestie van nu goed investeren, en dan komen er vanzelf periodes waarin de demand van coins hoger is en je coins dus wat waard zijn.
maar goed als jij er niet blij mee bent kan dat he
Ipv sowieso aan geld te denken zou je aan het plezier kunnen denken dat gewoon veel hoger is als alles een beetje binnen de perken blijft en je niet allemaal coins moet gaan kopen om een beetje een fatsoenlijk team te kjnnen bouwen wanneer je niet handeltDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Geef antwoord dan mennekequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Komt de Mediamarkt met een aanbieding voor console + fifa 15? Vriend belde me net op, begon toch wel te kriebelen... Paar weken geleden zei hij dat er sowieso nog geen nieuwe console zou komen.![]()
Ja die komt er.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Komt de Mediamarkt met een aanbieding voor console + fifa 15? Vriend belde me net op, begon toch wel te kriebelen... Paar weken geleden zei hij dat er sowieso nog geen nieuwe console zou komen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, gekocht op US account en speel nu op mijn main EU account. Je kan alleen in EU store nog geen points kopen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:29 schreef Roypsv het volgende:
is er hier al iemand die op PS4 de US versie heeft gekocht en nu op zijn eigen EU account speelt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh enThad
(L)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:58 schreef DutchSL het volgende:
Zelfs ik heb ooit van poker gewonnenHeb je ps4 en fifa 15 straks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
aight lunchtijd
iemand een goedkoop team voor me? denk dat ik maar ff een cheap bpl team erbij maak
je MOET echt 2 teams hebben dit spel'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
dat is zuur, wanneer dan wel :pquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, gekocht op US account en speel nu op mijn main EU account. Je kan alleen in EU store nog geen points kopen.![]()
Budget?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:39 schreef poker4lifee het volgende:
aight lunchtijd
iemand een goedkoop team voor me? denk dat ik maar ff een cheap bpl team erbij maak
je MOET echt 2 teams hebben dit spel![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:39 schreef poker4lifee het volgende:
aight lunchtijd
je MOET echt 2 teams hebben dit spel
Gisteren dit geproduceerd voor als 2e team, weet nog niet of ik het ga bouwen.![]()
Ja het gaat echt hard met fitness. Lekker goedkoop teampje erbij en dan kan je blijven rammen!quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:39 schreef poker4lifee het volgende:
aight lunchtijd
je MOET echt 2 teams hebben dit spel![]()
Ja wordt zoals nu bekend 399quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar is dat gewoon console + fifa voor 400 euro? Dat heeft de Bart Smit ook al volgens mij.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat was hetquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb je je ps4 wel als primary geactiveerd?thx
![]()
HOW YO GO DEPAY HIER FOOR GUUURLLLL?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:45 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand goedkope en degelijke linkerkant?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Die is te duur.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:45 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
HOW YO GO DEPAY HIER FOOR GUUURLLLL?![]()
![]()
hoge prijzen zijn maar voor een aantal zaken ongunstig.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Das echt bullshit als er nu snel naar het niveau van vorig jaar zou worden opgebouwd.
Ipv sowieso aan geld te denken zou je aan het plezier kunnen denken dat gewoon veel hoger is als alles een beetje binnen de perken blijft en je niet allemaal coins moet gaan kopen om een beetje een fatsoenlijk team te kjnnen bouwen wanneer je niet handelt
1. microsoft packs kopen met coins gaat veel goedkoper worden dus mensen kopen geen points.
2. mensen die veel van teams wisselen omdat ze dan constant 5% tax betalen.
voor de gemiddelde UT gebruiker is het alles behalve nadelig, worden veel packs geopend en gemiddelde spelers worden goed betaalbaar.
vorig jaar kon je na de glitch voor 40eu met CR7 spelen, daarvoor was dit 160. ik zie nog steeds het probleem niet helemaal als de prijzen de pan uit gaan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoe doe je datquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, gekocht op US account en speel nu op mijn main EU account. Je kan alleen in EU store nog geen points kopen.![]()
Guarin + wat Serie A spelers?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:45 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand goedkope en degelijke linkerkant?![]()
![]()
Het is niet leuk als iedereen exclusieve spelers heeft, het moet iets speciaals zijn om met Ronaldo en Ibra in je team te spelen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoge prijzen zijn maar voor een aantal zaken ongunstig.
1. microsoft packs kopen met coins gaat veel goedkoper worden dus mensen kopen geen points.
2. mensen die veel van teams wisselen moeten toch aldoor 5% tax betalen.
voor de gemiddelde UT gebruiker is het alles behalve nadelig, worden veel packs geopend en gemiddelde spelers worden goed betaalbaar.
vorig jaar kon je na de glitch voor 40eu met CR7 spelen, daarvoor was dit 160. ik zie nog steeds het probleem niet helemaal als de prijzen de pan uit gaan.![]()
dat is punt 3. als je het zo bekijkt is het idd ook nadelig.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is niet leuk als iedereen exclusieve spelers heeft, het moet iets speciaals zijn om met Ronaldo en Ibra in je team te spelen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is helemaal niet punt 3, dat is mijn mening. En denk dat veel mensen het daarmee eens zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat is punt 3. als je het zo bekijkt is het idd ook nadelig.
Het is leuk om een team op te bouwen en dan uiteindelijk met een van de beste spelers te spelen (ook al wel maakt ie dat niet waar).
Het is niet leuk om na 1 week alleen nog maar standaard 4-4-1-1 Messi, Ronaldo, Suarez, Bale teams tegen te komen.![]()
Jongens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
US account was ingesteld als primary en dan deelt hij gewoon de spellenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, klopt. Was er al achter gekomenquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
US account was ingesteld als primary en dan deelt hij gewoon de spellen![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jongens!Zaterdag ochtend en donderdag middag/avond wss nog meer :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met fifa 13 echt 500k mee verdiend ofzo :pDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
not badquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gisteren dit geproduceerd voor als 2e team, weet nog niet of ik het ga bouwen.heb nu 7kquote:nicequote:Op dinsdag 23 september 2014 12:49 schreef Freire het volgende:
p4l misschien wat goedkope Fransen?
[ afbeelding ]ga wel een 352 team maken denk ik
Ik ga het denk ik toch ook maar doenquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, gekocht op US account en speel nu op mijn main EU account. Je kan alleen in EU store nog geen points kopen.
quote:![]()
Probleem had ik eerst ook toen ik ufc in usa store gekocht had
Konko!!!quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:49 schreef Freire het volgende:
p4l misschien wat goedkope Fransen?
[ afbeelding ]
En Ribery!![]()
Jezus man, ik wilde nog ff 1 potje spelen voor werk, 3-0 in de 17e minuut en hij was weer pleitte____!
![]()
Besiktas heeft veel non-shiny golds met leuke stats, die LM heeft high/high dan die Oostenrijker met 5* weak foot en 4* skills op CDM, Colombiaanse LCB met pace en een degelijke keeper er bij (die is wel shiny).quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:45 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand goedkope en degelijke linkerkant?![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jongens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
TLENOquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:11 schreef Kamikazie het volgende:
Speler voor 1.1k gekocht, blijkt ie 4k waard te zijn.
Je zou kunnen zeggen dat sommige mensen gewoon niet opletten.![]()
tobi-wan let echt niet opquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
Thad let echt niet op?
Tim let echt niet op?![]()
Kijk je nooit mijn stream?quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja zou dat niet TW zijn ? Twijfels twijfels...![]()
![]()
maak een super lig team, burak yilmaz enz kun je voor 350c oppakenquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
not bad
[..]
heb nu 7k
[..]
nicega wel een 352 team maken denk ik
![]()
![]()
waarom heeft ea nou meireles foto niet geupdate ;squote:Op dinsdag 23 september 2014 13:15 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt mijn 1e goedkope team denk ik
Forum Opties Forumhop: Hop naar: