SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
Uiteindelijk na 100x proberen in mijn account gekomen en al mijn coins overgeschreven naar een ander account.. Wel 5% kwijt maar fuck it. Ook If miranda nog op oude account
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Chemstyles zijn vooral leuk om te verkopen. Om te gebruiken niet echt want merk nooit verschil.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tuurlijk niet. Haat is een groot woord, maar ik vergeet gewoon niet snelquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij bent niet haatdragend toch?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ook niet en toch kocht ik ze altijdquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:43 schreef over_hedge het volgende:
Chemstyles zijn vooral leuk om te verkopen. Om te gebruiken niet echt want merk nooit verschil.![]()
![]()
Dat was toen je coins over had.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet en toch kocht ik ze altijdNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is een vorm van autisme.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet en toch kocht ik ze altijd![]()
Ik gebruikte ze vorig jaar ook pas toen ik ragede na 3x op rij te hebben verlorenquote:
Om daarna nog direct 2x aansluitend te verliezen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Onze akkefietje is toch wel vergeven en vergeten, toch?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Haat is een groot woord, maar ik vergeet gewoon niet snel![]()
![]()
![]()
Over welk akkefietje heb jij het?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Onze akkefietje is toch wel vergeven en vergeten, toch?![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het houdt niet op, niet vanzelfAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Minder maar niet heel veelquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoeveel geld is dat? Meer of minder dan 75 euro?![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
40 oidquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoeveel geld is dat? Meer of minder dan 75 euro?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb 100 euro uitgegeven. 45 euro voor het spel, de rest pointsquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoeveel geld is dat? Meer of minder dan 75 euro?![]()
![]()
![]()
Had j nog iets?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb 100 euro uitgegeven. 45 euro voor het spel, de rest pointsGRAAG VERWIJDEREN![]()
geen 12000 points kopen voor 40 euro![]()
hele forum zit hier zijn PS op Amerika te zetten maar m naar india verhuizen dan niet durven.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
PotS weer in het topic
Jizz hem hier helemaal onder.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wat kwam er uit jouw packs?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb 100 euro uitgegeven. 45 euro voor het spel, de rest points
Ibarbo voor 10k kunnen verkopen, dus dat is mijn meest waardevolle speler uit packs![]()
Ok, you're a badass, we get it.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:52 schreef FCsuarez het volgende:
geen 12000 points kopen voor 40 euro![]()
hele forum zit hier zijn PS op Amerika te zetten maar m naar india verhuizen dan niet durven.![]()
Ik ga ook gewoon 50 euro er tegenaan gooien als het ding binnen is (gelijk wel de laatste euro's), weinig zin om zo veel tijd kwijt te zijn aan traden dit jaar.
Heb nu zo'n 20k verdeeld over drie accounts, dat schiet ook niet op.![]()
Waarom zou je geld uitgeven aan kaarten?
Is dat niet een beetje triest... (moet je nog dat hele circus in van traden ook...)![]()
Ozziequote:Op dinsdag 23 september 2014 09:53 schreef Ozz-03 het volgende:
PotS weer in het topic
Jizz hem hier helemaal onder.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoezo is dat triest volgens jou? Iedereen zijn hobby toch?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:56 schreef mr-green het volgende:
Is dat niet een beetje triest... (moet je nog dat hele circus in van traden ook...)Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heeft niets met badass te maken, ik hou gewoon mijn console in Europa. maar koop dan ook geen packs voor geld. als je m dan toch op USA zet om nu al te spelen bestel dan ook voor een paar rupee's even die points.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:54 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ok, you're a badass, we get it.
40 euro voor 80 packs. hoef je maar 270K uit packs te scoren en je speelt quitte.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat voor PSN card moet je daar voor kopen dan? Anders ga ik dat gewoon doenquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heeft niets met badass te maken, ik hou gewoon mijn console in Europa. maar koop dan ook geen packs voor geld. als je m dan toch op USA zet om nu al te spelen bestel dan ook voor een paar rupee's even die points.
40 euro voor 80 packs. hoef je maar 270K uit packs te scoren en je speelt quitte.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom geef jij geld uit aan X.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:56 schreef mr-green het volgende:
Is dat niet een beetje triest... (moet je nog dat hele circus in van traden ook...)
Iedereen geeft geld uit aan nutteloze dingen.Iedereen zijn ding, toch?
![]()
Gewoon je CC koppelen toch?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat voor PSN card moet je daar voor kopen dan? Anders ga ik dat gewoon doen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
moet je even lezen op se7ensins, volgens mij betalen met PayPal of CC.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat voor PSN card moet je daar voor kopen dan? Anders ga ik dat gewoon doenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb nog niet kunnen spelen. Had gister het geld erop gezet en die Fifa pre-order gedownload. Vanavond ga ik het uitgevenquote:![]()
Al verwacht ik er weinig van als je ziet wat voor troep mensen krijgen op die streams![]()
![]()
Het leven is nutteloos.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:58 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waarom geef jij geld uit aan X.
Iedereen geeft geld uit aan nutteloze dingen.Iedereen zijn ding, toch?
![]()
Nee ik vertrouw die Punjabi's niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon je CC koppelen toch?DM eens even een linkje pl0x.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet je even lezen op se7ensins, volgens mij betalen met PayPal of CC.nvm gevonden.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ach, met FUT op de PC is zelfs Joris Mathijssen 10k waard toch?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb nog niet kunnen spelen. Had gister het geld erop gezet en die Fifa pre-order gedownload. Vanavond ga ik het uitgeven![]()
Al verwacht ik er weinig van als je ziet wat voor troep mensen krijgen op die streamsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Erg triest om geld te besteden aan iets waar je een heel jaar plezier van hebt inderdaadquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:56 schreef mr-green het volgende:
Is dat niet een beetje triest... (moet je nog dat hele circus in van traden ook...). Ik heb werk, minder tijd om te traden dan in voorgaande jaren -> geld uitgeven
![]()
![]()
Je dacht toch niet serieus dat ik op PC speel, dan kan je het net zo goed op de Wii spelenquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, met FUT op de PC is zelfs Joris Mathijssen 10k waard toch?. Ik speel op de PS4
![]()
![]()
Dat werkt alleen op de mocrobox Suarez.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou, het was inderdaad een licht cynische post. Misschien had ik een PI erbij moeten plaatsen, maar ik hou niet van PI'squote:Op dinsdag 23 september 2014 10:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je dacht toch niet serieus dat ik op PC speel, dan kan je het net zo goed op de Wii spelen. Ik speel op de PS4
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Prachtige comeback welquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:04 schreef mr-green het volgende:
wilde enkel even testen wat de reacties waren
Ben het met jullie eens hoor. Doe je ding
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dat werkt alleen op de mocrobox Suarez.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Waar kun je goedkoopste psplus kopen (voor Europa/Nederland)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
http://www.psncode.nl/quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar kun je goedkoopste psplus kopen (voor Europa/Nederland)
Bestel ik hem gewoon meestal... binnen 1 seconde in je mail.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Prima tyquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.psncode.nl/
Bestel ik hem gewoon meestal... binnen 1 seconde in je mail.
Net als livecodes dusOok zo'n mooie chat als er iets mis gaat
?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jup en ook via skype.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Prima ty
Net als livecodes dusOok zo'n mooie chat als er iets mis gaat
?
1x een code niet ontvangen en toen kreeg ik de volgende dag 2 codes als goedmaker.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |