Ik volg hem al maanden op WS en mijn indruk is dat hij weet waarover hij praat. Ik denk dat een faker allang door de mand was gevallen. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:03 schreef Deiner het volgende:
[..]
Nou wil ik niet zeggen dat Baru kwaadwillend is op wat voor manier ook. Wat mij juist nogal niet bekoort, is het gemak waarmee iemand die claimt een Chiriquese gids te zijn, in Duitsland zegt te wonen en klaarblijkelijk zelfs Nederlands spreekt, voor een goedwillende Chiriquese gids, een expert wordt gehouden.
Als die persoon, anoniem op een forum, zegt: "There's blue grass on Boquete side, red grass Pacific." Lijkt iedere lezer wel in vervoering en vol dankbaarheid te geraken.
Ik ken die vent m/v niet, en geloof er allemaal geen flikker van.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:03 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Met whiz kids die bij een misdaad betrokken zijn.
So the Director Ubaldo Contreros putSubDirector Francisco SantaMaria in charge of "Operativo de Búsqueda de las Holandesas Perdidas". Today they are going to check out more possible trails that they could have taken by mistake if they have been on the PIANISTA TRAIL. He says: Ceibo (north of Boquete) and everything towards Bocas del Toro, el sendero la Playita, and north of a certain farm.. This is what he just told me.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:53 schreef Perico het volgende:
[..]
Giovani en een medewerker van het Pianista restaurant, om 15:00/15;30... deze link geeft wel een goed overzicht van alle getuigen die jij ook al opsomt en alle posts van Ingrid L. die relevant zijn.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef ToniB het volgende:
[..]
So the Director Ubaldo Contreros putSubDirector Francisco SantaMaria in charge of "Operativo de Búsqueda de las Holandesas Perdidas". Today they are going to check out more possible trails that they could have taken by mistake if they have been on the PIANISTA TRAIL. He says: Ceibo (north of Boquete) and everything towards Bocas del Toro, el sendero la Playita, and north of a certain farm.. This is what he just told me.
post nr 6 welke farm?
welke ander pad?http://projectavalon.net/(...)re-missing-in-Panama
Waarom geloof jij er geen flikker van?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:03 schreef Deiner het volgende:
[..]
Nou wil ik niet zeggen dat Baru kwaadwillend is op wat voor manier ook. Wat mij juist nogal niet bekoort, is het gemak waarmee iemand die claimt een Chiriquese gids te zijn, in Duitsland zegt te wonen en klaarblijkelijk zelfs Nederlands spreekt, voor een goedwillende Chiriquese gids, een expert wordt gehouden.
Als die persoon, anoniem op een forum, zegt: "There's blue grass on Boquete side, red grass Pacific." Lijkt iedere lezer wel in vervoering en vol dankbaarheid te geraken.
In principe kun je helemaal niemand op het internet vertrouwen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waarom geloof jij er geen flikker van?
Tsja, in principe kun je niemand nergens ooit vertrouwen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:21 schreef 11en30 het volgende:
[..]
In principe kun je helemaal niemand op het internet vertrouwen.
Dat moet je niet persoonlijk opvatten.
Ik heb alleen het eerste, vlakke stuk gedaan, dus kan daar niets over zeggen helaas.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
MeloD heeft hier gisteren nog gepost. Haar foto's van de Pianista staan in de OP.
Mee eens.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tsja, in principe kun je niemand nergens ooit vertrouwen.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:21 schreef 11en30 het volgende:
[..]
In principe kun je helemaal niemand op het internet vertrouwen.
Dat moet je niet persoonlijk opvatten.
Maar wel aan je kinderen leren.
Jammer genoeg de realiteit.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tsja, in principe kun je niemand nergens ooit vertrouwen.
Baru is al maanden actief op WS en ik heb ook privé contact met hem gehad. Mijn inschatting is dat hij wel betrouwbaar is. Ik kan er helemaal naast zitten ja.
In principe heb je gelijk. Misschien is het woord:"geknoeid" wat suggestief, maar er is inderdaad sowieso gemanipuleerd met de foto's (die wij in handen hebben gekregen) van de camera.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:03 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Begrijp ik dat omdat die thumbnails ontbreken er sowieso geknoeid is met de camera?
Of is dat te stellig?
Meest waarschijnlijk door de redacties van de kranten die de foto's gepubliceerd hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:19 schreef Simba het volgende:
[..]
In principe heb je gelijk. Misschien is het woord:"geknoeid" wat suggestief, maar er is inderdaad sowieso gemanipuleerd met de foto's (die wij in handen hebben gekregen) van de camera.
Dit zeg ik ook al de hele tijd. Het is wel erg gemakkelijk dat hij nu niet in Boquete woont want dan kunnen we hem ook niet vragen om terplekke iets uit te zoeken of erger; te fotograferen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:03 schreef Deiner het volgende:
[..]
Waarom vindt je zijn kaart dan zo betrouwbaar?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dit zeg ik ook al de hele tijd. Het is wel erg gemakkelijk dat hij nu niet in Boquete woont want dan kunnen we hem ook niet vragen om terplekke iets uit te zoeken of erger; te fotograferen.
Waar F gewoon niet reageert op mails en berichten, lijkt deze 'gids' het zelfs op te zoeken. Waarom horen we in de media niets over deze alwetende gids die in Duitsland woont en dus gemakkelijk contact op kan nemen met de familie en de media?
Waarom?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:19 schreef Simba het volgende:
[..]
In principe heb je gelijk. Misschien is het woord:"geknoeid" wat suggestief, maar er is inderdaad sowieso gemanipuleerd met de foto's (die wij in handen hebben gekregen) van de camera.
Waarom heb jij jouw kaart nog steeds niet verwijderd?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:32 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Waarom vindt je zijn kaart dan zo betrouwbaar?
Omdat de info gewoon klopt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:45 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Waarom heb jij jouw kaart nog steeds niet verwijderd?
Wat zouden die daarmee opschieten? Hij weet (veel) meer dan wij over Boquete en omgeving, inclusief het Pianista- en Culebrapad. Hij weet niet meer dan wij over wat er met de meisjes gebeurd is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dit zeg ik ook al de hele tijd. Het is wel erg gemakkelijk dat hij nu niet in Boquete woont want dan kunnen we hem ook niet vragen om terplekke iets uit te zoeken of erger; te fotograferen.
Waar F gewoon niet reageert op mails en berichten, lijkt deze 'gids' het zelfs op te zoeken. Waarom horen we in de media niets over deze alwetende gids die in Duitsland woont en dus gemakkelijk contact op kan nemen met de familie en de media?
Waarom moet er aan een bedacht scenario gelijk een naam gehangen worden?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:19 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Wat zouden die daarmee opschieten? Hij weet (veel) meer dan wij over Boquete en omgeving, inclusief het Pianista- en Culebrapad. Hij weet niet meer dan wij over wat er met de meisjes gebeurd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |