Zo slim en verstandig dat ze naaktfoto's op internet zetquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:08 schreef Deetch het volgende:
Omdat ze stiekem toch een beetje mysterieus is en heel slim en verstandig.
Nee, bij sloeries komt dat voort uit onzekerheid.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zoals het een doorgewinterde sloerie betaamt.
Dat doet haar iPhone. En ieder zichzelf respecterend meisje zet naaktfoto's op internet, anders hoor je e rniet bij tochquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:26 schreef OOST het volgende:
[..]
Zo slim en verstandig dat ze naaktfoto's op internet zet
Hmmm, solid point.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, bij sloeries komt dat voort uit onzekerheid.
Dat weer net niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:28 schreef redelephant12345 het volgende:
ik vind feminisme wel opwindend eigenlijk
Lekker klagen over hoe vrouwen gedenigreerd worden terwijl je je pener in haar anus duwtquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:28 schreef redelephant12345 het volgende:
ik vind feminisme wel opwindend eigenlijk
Zijn nep. Onterechte klacht verderquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:26 schreef OOST het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
je kijkt ckr liever naar knappe mannen ckr hommotje whahaquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:33 schreef Robbert. het volgende:
Ik vind die Rupert Grint zo lelijk.
Ik kijk inderdaad graag in de spiegel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kijkt ckr liever naar knappe mannen ckr hommotje whaha
Dit. En het gezicht van een 16 jarig jongetje.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:37 schreef eend112 het volgende:
Ik snap het ook niet, ze heeft het lichaam van een 8 jarig jongetje
Hier gaat iets foutquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:46 schreef Der_Mann het volgende:
hahahaha kijk al die hommos hier zonder smaak. emma watson lelijk vinden, wat voor kutleven heb je dan?
emma watson is objectief gezien een godin, een schoonheid, perfectie.
EMMA WATSON![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uberhaupt vrouwen objectificerenquote:
ja hey kan ik er wat aan doen dat emma watson objectief perfect isquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Uberhaupt vrouwen objectificeren
Esthetische perfectie is hoe dan ook uitermate subjectief, bijgevoegd is een tweetal gewaande perfecties die niet onnomstreden en daardoor subjectief zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hey kan ik er wat aan doen dat emma watson objectief perfect is
ja dat is allemaal leuk en aardig maar emma watson is objectief een lekker wijf, ga lekker fietse ofzowquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Esthetische perfectie is hoe dan ook uitermate subjectief, bijgevoegd is een tweetal gewaande perfecties die niet onnomstreden en daardoor subjectief zijn.
[ afbeelding ]
En
Daarnaast noem je een drietal actrices die op een dusdanig aantal punten van elkaar verschillen dat er niet een perfecte schoonheid bestaat, enkel bloedmooie exemplaren.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat is allemaal leuk en aardig maar emma watson is objectief een lekker wijf, ga lekker fietse ofzow
perfectie is er in veel verschillende opzichtenquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:13 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Daarnaast noem je een drietal actrices die op een dusdanig aantal punten van elkaar verschillen dat er niet een perfecte schoonheid bestaat, enkel bloedmooie exemplaren.
Fietsen
Luister nou, stupide holenmens.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
perfectie is er in veel verschillende opzichten
die 3 actrices zijn allemaal perfect, valt niets aan te veranderen, is gwn eenmaal zo
victoria justice overigens ook
niet gelezenquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Luister nou, stupide holenmens.
Perfectie zou betekenen dat op een lijst van mogelijke variaties in het uiterlijk, ze op elk variabel punt de "juiste" eigenschap heeft.
Laten we ervan uitgaan dat oogkleur, haarkleur en lichaamsbouwgerelateerde eigenschappen daarbij zitten. Op het moment dat dan oogkleur, haarkleur en lichaamsbouw niet hetzelfde zijn kunnen ze niet alle drie perfect zijn.
Alsof er wat te zien valtquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:26 schreef OOST het volgende:
[..]
Wel gelezen, geef je verlies nou maar toe, schlemiel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet gelezen
emma watson, yvonne strahovski, emilia clarke, victoria justice
perfectie
ik geef mijn verlies toequote:Op dinsdag 23 september 2014 13:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wel gelezen, geef je verlies nou maar toe, schlemiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik geef mijn verlies toeChillSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Chillik weer donders goei wat t verschil is tussen objectief en subjectiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
objectief perfect is emma watson, objectief gezien met objectiviteit
quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weer donders goei wat t verschil is tussen objectief en subjectief
objectief perfect is emma watson, objectief gezien met objectiviteit
Yeah... No.quote:
gesproken als iemand die boos is omdat ie een argument heb verlore. ach ja, volgende keer beter johquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Yeah... No.
In eerste instantie verwachtte ik nog dat je het erom deed, maar het niveau van je interpunctie en spelling doen mij vermoeden dat je het intellectuele niveau van een guppy hebt.
Objectief gezien zal je vast als dom door kunnen gaan.
Wat?quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gesproken als iemand die boos is omdat ie een argument heb verlore. ach ja, volgende keer beter joh
dat is een random vraagquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:03 schreef Fretwork het volgende:
Is het studiedag op vmbo-zwakstroom of wat?
Vraag me nu wel een beetje af of je lijkt op de kwijlende zwakzinnige die ik verwacht dat je bent, inclusief vergiet op je hoofd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is een random vraag
weet ik niet, google t ofzow?
neej alleen soms als ik wakker wordt zie ik wat kwijl op mn kussen, verder niet hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vraag me nu wel een beetje af of je lijkt op de kwijlende zwakzinnige die ik verwacht dat je bent, inclusief vergiet op je hoofd.
Ken jij de user Dandyblue? Die heeft deze muziek en filmpje over Emma Watson gemaakt. De adoratie kan nog veel verder gaan.quote:Op woensdag 24 september 2014 03:25 schreef KutMug het volgende:
Bedankt voor alle reacties. Dit was overduidelijk een terechte klacht.
Daarom denk ik, ze is classy en intelligent. Emmaquote:Op dinsdag 23 september 2014 04:05 schreef Strani het volgende:
Ik snap het ook niet. Maar ze heeft tenminste wel klasse; daar ontbreekt het nogal aan bij veel bekende vrouwen.
die heeft cup A ofsoquote:Op woensdag 24 september 2014 09:10 schreef HPLC het volgende:
Watson doet mij vaak, in positieve zin, denken aan
[ afbeelding ]
nee maar wel een beetjequote:Op woensdag 24 september 2014 09:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Emma wel grote jetsers
Je mocht willen dat je zo'n perfecte vrouw mocht raken.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:17 schreef Pharkus het volgende:
Ze had wel iets meer vooraan mogen staan toen de tieten werden uitgedeeld.
ik zou je moeder doenquote:Op dinsdag 23 september 2014 03:41 schreef KutMug het volgende:
Wat heeft iedereen toch met haar? Ik zou haar wel doen hoor begrijp me niet verkeerd, maar iedereen doet alsof ze het lekkerste wijf ter wereld is.
Klacht: Emma Watson is overrated.
quote:Op woensdag 24 september 2014 10:55 schreef eQuaL het volgende:
Heeft iemand die site al gecheckt?
http://www.emmayouarenext.com/
Was natuurlijk een hoax. Wat volgt is nog hilarischer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |