abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 september 2014 @ 01:16:31 #1
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_144811655

:W Van harte welkom in de Relatie SC :W

Wat te doen?

Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel maak iemand het hof en regel een date door jezelf te zijn, of niet... Zolang je je maar een klein beetje gedraagt ;).

Meets:

Eventjes geen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 23 september 2014 @ 01:16:46 #2
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_144811657
TT die nergens op slaat maar ik wist niks beters..
  dinsdag 23 september 2014 @ 01:18:53 #3
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_144811684
FiPo dan maar :7
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_144811693
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het personage zie ik als een op het eerste gezicht gladde vrouwenversierder met een vlotte babbel. Echter blijkt hij na verloop van tijd erg gevoelig, creatief en schuilt er een gepassioneerd romanticus in hem. Er ontbreekt alleen nog een vrouw die met hem op een lijn zit qua beleving van het leven, de liefde en wie die emoties in hem kan losmaken en uitdagen, zonder bedolven te worden onder zijn sterke en soms moeilijke persoonlijkheid.
This is actually quite spot on... :@

FFS man, get a grip :') ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 23 september 2014 @ 01:20:56 #5
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_144811709
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

This actually quite spot on... :@

FFS man, get a grip :') ;(

Jij zit nu half in shock naar je monitor te staren?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_144811747
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Jij zit nu half in shock naar je monitor te staren?
In shock is overdreven, maar ik ben wel degelijk verbaasd over de overeenkomsten... :@
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 23 september 2014 @ 01:24:47 #7
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_144811757
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

In shock is overdreven, maar ik ben wel degelijk verbaasd over de overeenkomsten... :@
Eng is dat he als een "vreemde" je dan zo spot on beschrijft.
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_144811776
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:24 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Eng is dat he als een "vreemde" je dan zo spot on beschrijft.
Beetje wel ja. En dat aan de hand van een Woody Allen film :')
  dinsdag 23 september 2014 @ 01:27:18 #9
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_144811779
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Beetje wel ja. En dat aan de hand van een Woody Allen film :')
Voel je de drang om een Aziatisch kind te adopteren? :@
[b]AirwiN schreef [/b]
  dinsdag 23 september 2014 @ 01:28:30 #10
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_144811788
Ga toch maar eens mijn bed op zoeken. Iets met morgen werken enzo. :')
Trusten!
  dinsdag 23 september 2014 @ 01:29:06 #11
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_144811798
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:28 schreef aeque het volgende:
Trusten!
Slaap lekker :W
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_144811800
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:27 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Voel je de drang om een Aziatisch kind te adopteren? :@
Nee. Kinderen :{w
  dinsdag 23 september 2014 @ 01:29:47 #13
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_144811806
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee. Kinderen :{w
Die van mij gaat al bijna het huis uit *O*

Stiekem ga ik hem heus wel missen dan hoor, een beetje, misschien, vast niet :@
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_144811814
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:28 schreef aeque het volgende:
Trusten!
Truste kerel :W
  dinsdag 23 september 2014 @ 01:31:36 #15
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_144811824
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Truste kerel :W
Moet jij niet slapen eigenlijk?
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_144811847
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Moet jij niet slapen eigenlijk?
Ik werk morgen van 13.00 tot 22.00 :)

Maar ik ga ook zo slapen, beetje moe :P
  dinsdag 23 september 2014 @ 01:33:47 #17
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_144811858
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik werk morgen van 13.00 tot 22.00 :)

Maar ik ga ook zo slapen, beetje moe :P
Oh dan kan je iig een beetje uitslapen.

Ik ga ook zo, ik word vast wel weer rond een uur of 8 uit mijzelf wakker -O-
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_144811896
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:33 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Oh dan kan je iig een beetje uitslapen.

Ik ga ook zo, ik word vast wel weer rond een uur of 8 uit mijzelf wakker -O-
Slaap lekker :*
pi_144812321
pi_144812696
c_/
pi_144812740
Morning :)
  dinsdag 23 september 2014 @ 07:22:47 #22
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_144812934
Ben wel benieuwd aan wie Barbusse zou doen denken als 'ie niet op Malta woonde en meer dan een zwart/wit postzegel van zichzelf zou hebben gedeeld.
  dinsdag 23 september 2014 @ 07:44:56 #23
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144813089
Slecht geslapen. Maar ja, op naar de dierenarts dan maar.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 23 september 2014 @ 07:56:49 #24
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_144813167
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 07:44 schreef yats het volgende:
Slecht geslapen. Maar ja, op naar de dierenarts dan maar.
sterkte
  dinsdag 23 september 2014 @ 08:12:16 #25
416020 K44S
The bearded man
pi_144813285
Goeie morgen allemaal. Heb ik geen zin om er een topic over te openen en hoop dus op deze manier wat meer duidelijkheid te hebben tov mezelf. Ergens weet je namelijk al wat het antwoord is... maar toch wil je de mening van mensen die ee neutraal tegen aan kunnen kijken.
Goed: ik heb sinds 29 april 2013 geen vrindin meer. Ik heb altijd nog een zwak gehad voor der... ik dacht dat dat wel vanzelf over ging. Maar na gisteren bleek toch anders. Ik zat namelijk voor de lol te kijken op dr fb, en wat blijkt. Zij is wél door gegaan mer dr leven.(ze heeft dus een nieuwe vriend). Dit gaf mij onverwachts een mentale schop in de maag... maar aan de andere kant was ik ook opgelucht aangezien mijn emotie aangaaf: het is zo ver.... ze komt nooit meer bij je terug... het is over klaar punt.
Al hoe wel ik er van geschrokken van ben heb ik dit verteld aan een voormalige scharrel en tevens goeie vriendin. Bij deze voormalige scharrel had ik altijd nog een zwak( blijkbaar was ik gewoon onbewust helemaal niet over mn ex heen en begint die "loslatenvanjeex" nu pas). Ik heb dus met die scharrel gepraat over de toestand van mn ex. En ze had het met me te doen.
Toen ik vroeg waarom wij (scharrel en ik) niet meer date gaf ze aan dat ik haar onzeker lied voelen en dat ze het gevoel had dat ze niet tegen de gevoelens van mn ex kon op boksen. En wij zijn in de date fase veeeelste snel gegaan.Ik heb dit nooit zo gemerkt en heb mn excuus aangeboden. Dit had ze me allang vergeven en vind me een toffe jongen.
Al dus heb ik nog altijd een zwak voor deze scharrel en heb dit ook gezegd. Maar deze scharrel is inmiddels met een andere jongen aan het daten geslagen. Toch heeft ze gezegd het nog eenmaal een kans te geven als ik dat echt wil (ik was nogal een zweef teef -wel niet wel niet- als ik niet beter wist ben ik net een wijf qua gevoelens haha ).

Dat van mn ex laat ik nog een tijdje inwerken. En dan beslis ik of ik echt graag wil daten met die voormalige scharrel.

Zo. Is dit ook weer van afgetypt. Stiekem benieuwd naar jullie reacties
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_144813549
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 08:12 schreef K44S het volgende:
Goeie morgen allemaal. Heb ik geen zin om er een topic over te openen en hoop dus op deze manier wat meer duidelijkheid te hebben tov mezelf. Ergens weet je namelijk al wat het antwoord is... maar toch wil je de mening van mensen die ee neutraal tegen aan kunnen kijken.
Goed: ik heb sinds 29 april 2013 geen vrindin meer. Ik heb altijd nog een zwak gehad voor der... ik dacht dat dat wel vanzelf over ging. Maar na gisteren bleek toch anders. Ik zat namelijk voor de lol te kijken op dr fb, en wat blijkt. Zij is wél door gegaan mer dr leven.(ze heeft dus een nieuwe vriend). Dit gaf mij onverwachts een mentale schop in de maag... maar aan de andere kant was ik ook opgelucht aangezien mijn emotie aangaaf: het is zo ver.... ze komt nooit meer bij je terug... het is over klaar punt.
Al hoe wel ik er van geschrokken van ben heb ik dit verteld aan een voormalige scharrel en tevens goeie vriendin. Bij deze voormalige scharrel had ik altijd nog een zwak( blijkbaar was ik gewoon onbewust helemaal niet over mn ex heen en begint die "loslatenvanjeex" nu pas). Ik heb dus met die scharrel gepraat over de toestand van mn ex. En ze had het met me te doen.
Toen ik vroeg waarom wij (scharrel en ik) niet meer date gaf ze aan dat ik haar onzeker lied voelen en dat ze het gevoel had dat ze niet tegen de gevoelens van mn ex kon op boksen. En wij zijn in de date fase veeeelste snel gegaan.Ik heb dit nooit zo gemerkt en heb mn excuus aangeboden. Dit had ze me allang vergeven en vind me een toffe jongen.
Al dus heb ik nog altijd een zwak voor deze scharrel en heb dit ook gezegd. Maar deze scharrel is inmiddels met een andere jongen aan het daten geslagen. Toch heeft ze gezegd het nog eenmaal een kans te geven als ik dat echt wil (ik was nogal een zweef teef -wel niet wel niet- als ik niet beter wist ben ik net een wijf qua gevoelens haha ).

Dat van mn ex laat ik nog een tijdje inwerken. En dan beslis ik of ik echt graag wil daten met die voormalige scharrel.

Mjeh, lastig. Ik zou eerst maar voor jezelf goed weten wat je wilt. Ook ten opzichte van die scharrel. Die scharrel was zo te horen meer een rebound. Zo heeft ze het ook ervaren.
  dinsdag 23 september 2014 @ 08:46:03 #27
416020 K44S
The bearded man
pi_144813674
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 08:36 schreef artelligence het volgende:

[..]

Mjeh, lastig. Ik zou eerst maar voor jezelf goed weten wat je wilt. Ook ten opzichte van die scharrel. Die scharrel was zo te horen meer een rebound. Zo heeft ze het ook ervaren.
Ik wacht eerst een paar dagen af en blijf contact houden met die scharrel. Blijft een zeer leuke meid.

Ze date nu met een andere jongen maar dat loopt niet zo lekker. Dus ik ben benieuwd waar ik op uit loopt
  dinsdag 23 september 2014 @ 09:01:41 #28
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_144813882
Klinkt inderdaad alsof ze voor jou in de eerste instantie een rebound was. Op zich is daar niets mis mee, maar het bijt je nu wel in the ass.

Eerst maar eens bekijken of je helemaal over je ex heen bent en wat nu daadwerkelijk je gevoelens zijn t.o.v. haar. Kortom, take it easy :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 23 september 2014 @ 09:12:10 #29
416020 K44S
The bearded man
pi_144814026
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:01 schreef Samzz het volgende:
Klinkt inderdaad alsof ze voor jou in de eerste instantie een rebound was. Op zich is daar niets mis mee, maar het bijt je nu wel in the ass.

Eerst maar eens bekijken of je helemaal over je ex heen bent en wat nu daadwerkelijk je gevoelens zijn t.o.v. haar. Kortom, take it easy :*.
Hmm. Kan zo maar. Ik kijk het indd wel even aan. Heb vanacht niet goed geslapen over het hele gedoe
  dinsdag 23 september 2014 @ 09:22:01 #30
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144814164
Zo, de kat is bij de dierenarts. Nu maar wachten op hun telefoontje hoe het gegaan is...Daar heb ik altijd de meeste moeite mee, het zo uit handen geven en afwachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 23-09-2014 09:32:03 ]
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  dinsdag 23 september 2014 @ 09:23:54 #31
416020 K44S
The bearded man
pi_144814202
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:22 schreef yats het volgende:
Zo, de kat is bij de dierenarts. Nu maar wachten op hun telefoontje hoe het gedaan is...Daar heb ik altijd de meeste moeite mee, het zo uit handen geven en afwachten.
Al dansende muizen gespot?
pi_144814289
Mogguh :W

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:12 schreef K44S het volgende:

[..]

Hmm. Kan zo maar. Ik kijk het indd wel even aan. Heb vanacht niet goed geslapen over het hele gedoe
Gewoon rustig aankijken het beste, voor jezelf redeneren wat je nu wilt of waar je gedachten liggen.

quote:
Zo, de kat is bij de dierenarts. Nu maar wachten op hun telefoontje hoe het gedaan is...Daar heb ik altijd de meeste moeite mee, het zo uit handen geven en afwachten.
Hoop op positief nieuws.
Dat is altijd lastig, is zo'n gewoonte dat beestje in je buurt is.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 23 september 2014 @ 09:29:03 #33
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_144814304
Goedemorgen lieve mensen :W
  dinsdag 23 september 2014 @ 09:37:57 #34
416020 K44S
The bearded man
pi_144814509
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:28 schreef Solique het volgende:
Mogguh :W

[..]

Gewoon rustig aankijken het beste, voor jezelf redeneren wat je nu wilt of waar je gedachten liggen.

[..]

Hoop op positief nieuws.
Dat is altijd lastig, is zo'n gewoonte dat beestje in je buurt is.
Ik wil al tijden een vriendin. Bij die scharrel en mij ging het veeeel te snel. En ik reflecteerde haar met mn ex. Wat ik niet mag doen maar toch deed.

Heb altijd nog een zwak voor deze scharrel. En ik legde me zelf druk op om haar leuk te vinden. Nu heb ik zo'n idee van: ik zie het wel. Dat gevoel is veel fijner.
pi_144814587
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 08:12 schreef K44S het volgende:

Zoek gewoon een nieuw meisje en blijf niet zo hangen in dingen waarvan je al hebt gemerkt dat het niet werkt.
  dinsdag 23 september 2014 @ 09:43:09 #36
416020 K44S
The bearded man
pi_144814641
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zoek gewoon een nieuw meisje en blijf niet zo hangen in dingen waarvan je al hebt gemerkt dat het niet werkt.
Bij dit meisje werkte het in eerste instantie niet omdat ik onbewust nog bezig was met mn ex. En die scharrel werd daar onzeker van (goh... gek he...).

Ik kijk het wel ff aan. Thx voor de tips
  dinsdag 23 september 2014 @ 09:43:22 #37
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_144814646
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit.

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:37 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik wil al tijden een vriendin. Bij die scharrel en mij ging het veeeel te snel. En ik reflecteerde haar met mn ex. Wat ik niet mag doen maar toch deed.

Heb altijd nog een zwak voor deze scharrel. En ik legde me zelf druk op om haar leuk te vinden. Nu heb ik zo'n idee van: ik zie het wel. Dat gevoel is veel fijner.
"Ik wil al tijden een vriendin". Kijk, dat je verlangt naar het gevoel van samen zijn met iemand kan ik begrijpen. Maar die zin klinkt zo banaal. Terwijl je in het stuk daaronder ineens zegt "ik zie het wel", dit klinkt nogal tegenstrijdig.

Weet je überhaupt wel wat je wilt..?
  dinsdag 23 september 2014 @ 09:55:51 #38
416020 K44S
The bearded man
pi_144814887
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:43 schreef aeque het volgende:

[..]

Dit.

[..]

"Ik wil al tijden een vriendin". Kijk, dat je verlangt naar het gevoel van samen zijn met iemand kan ik begrijpen. Maar die zin klinkt zo banaal. Terwijl je in het stuk daaronder ineens zegt "ik zie het wel", dit klinkt nogal tegenstrijdig.

Ik weet dat ik fijn zou vinden om met iemand samen te zijn, maar omdat het een schok was dat van mn ex. Moet ik dát eerst onder controle krijgen.

Maar als ik met die scharrel weer zou kunnen daten, zou ik dat weer doen. Ik twijfel enkel aan me zelf of het geen emotionele-boost. vandaar dat ik "het wel zie"
pi_144815082
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:43 schreef aeque het volgende:

[..]

Dit.

[..]

Dat 'probleem' hebben meer mensen in deze reeks/op Fok!/op straat. Te graag willen, bijna wanhopig. Toch zonde, want zoiets gaat tegen je werken. Je wordt namelijk niet gelukkiger van dat gevoel.
  dinsdag 23 september 2014 @ 10:04:32 #40
416020 K44S
The bearded man
pi_144815084
Excuus voor de lap tekst zonder alinea's.

Had het getypt op telefoon....de enter deed blijkbaar het verwachte werk niet.
  dinsdag 23 september 2014 @ 10:07:07 #41
416020 K44S
The bearded man
pi_144815161
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:04 schreef artelligence het volgende:

[..]

Dat 'probleem' hebben meer mensen in deze reeks/op Fok!/op straat. Te graag willen, bijna wanhopig. Toch zonde, want zoiets gaat tegen je werken. Je wordt namelijk niet gelukkiger van dat gevoel.
Klopt, ik weet er helaas alles van.

Het is alleen moeilijk om er niet aan te denken.
  dinsdag 23 september 2014 @ 10:21:29 #42
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_144815486
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:04 schreef artelligence het volgende:

[..]

Niet alleen dat, ergens onbewust straal je dat ook uit wat ook een negatief effect kan hebben op potentiële kandidaten.

En nu ga ik weer aan het werk want had me eigenlijk voorgenomen om hier vandaag tijdens werk niet te komen. Gaat nu al goed. :')
  dinsdag 23 september 2014 @ 10:35:52 #43
416020 K44S
The bearded man
pi_144815776
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:21 schreef aeque het volgende:

[..]

Niet alleen dat, ergens onbewust straal je dat ook uit wat ook een negatief effect kan hebben op potentiële kandidaten.

En nu ga ik weer aan het werk want had me eigenlijk voorgenomen om hier vandaag tijdens werk niet te komen. Gaat nu al goed. :')
HAha, succes op je werk maat :)
  dinsdag 23 september 2014 @ 10:42:11 #44
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144815925
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:55 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik weet dat ik fijn zou vinden om met iemand samen te zijn, maar omdat het een schok was dat van mn ex. Moet ik dát eerst onder controle krijgen.

Maar als ik met die scharrel weer zou kunnen daten, zou ik dat weer doen. Ik twijfel enkel aan me zelf of het geen emotionele-boost. vandaar dat ik "het wel zie"
Herkenbaar, en ik denk dat dat voor de meeste mensen hier in de sc wel zo is. Natuurlijk is het fijn om met iemand samen te zijn, maar niet ten koste van alles en zeker niet als je nog niet over je ex heen bent. Geloof me, ik heb dit op een nog veel lulligere manier meegemaakt en het beste is eerst je leven zelf op orde te krijgen, je ex echt volledig verwerkt te hebben (en ja, dat duurt vaak een tijd) en daarna pas verder te kijken qua scharrel/relatie.
  dinsdag 23 september 2014 @ 10:49:05 #45
416020 K44S
The bearded man
pi_144816093
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:42 schreef yats het volgende:

[..]

Herkenbaar, en ik denk dat dat voor de meeste mensen hier in de sc wel zo is. Natuurlijk is het fijn om met iemand samen te zijn, maar niet ten koste van alles en zeker niet als je nog niet over je ex heen bent. Geloof me, ik heb dit op een nog veel lulligere manier meegemaakt en het beste is eerst je leven zelf op orde te krijgen, je ex echt volledig verwerkt te hebben (en ja, dat duurt vaak een tijd) en daarna pas verder te kijken qua scharrel/relatie.
Het vreemde is dat het lijkt alsof het verwerkingsproces nu pas begint.

Ik heb m'n leven wel op orde hoor. Het is dat ik sommige dingen moet afwachten.

Maar zoals al vaker getypt. Ik wacht het af... eerst ff alles qua mentaliteit op orden.
pi_144816454
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:37 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat je genoegen wilt nemen met de rebound als nieuwe vriendin omdat je te naarstig op zoek bent en je ook door wilt met je leven, net als je ex, maar misschien kun je daar beter een tijdje mee wachten. Natuurlijk is het leuk om een relatie te hebben, maar niet als daar een goede basis voor ontbreekt. Krijg eerst alles eens op een rijtje. Dit hele nog-niet-over-ex-heen-maar-rebound-is-wel-leuk-verhaal lijkt mij persoonlijk geen goede basis. En is het dan werkelijk zo erg om een jaartje alleen te blijven?
pi_144816472
quote:
Zo, de kat is bij de dierenarts. Nu maar wachten op hun telefoontje hoe het gegaan is...Daar heb ik altijd de meeste moeite mee, het zo uit handen geven en afwachten.
Hoe laat hoor je hoe het gegaan is ongeveer?
pi_144816486
Een jaartje poepoe...
pi_144816527
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:12:14 #50
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144816626
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe laat hoor je hoe het gegaan is ongeveer?
Hij was de tweede op de planning en het zou ongeveer een uurtje duren. Ik hoop dus ergens aan het begin van de middag, maar ik vrees dat het eerder rond een uur of vijf gaat zijn. Ik mocht overigens op ' ziekenbezoek' komen aangezien hij minimaal 1 nacht moet blijven (en waarschijnlijk zelfs nog een nacht). Hij zal iig een tijdje met zo'n vreemde kap rond moeten lopen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:05 schreef Faxie het volgende:
Een jaartje poepoe...
Een jaar is niet lang inderdaad.
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:13:20 #51
416020 K44S
The bearded man
pi_144816654
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat je genoegen wilt nemen met de rebound als nieuwe vriendin omdat je te naarstig op zoek bent en je ook door wilt met je leven, net als je ex, maar misschien kun je daar beter een tijdje mee wachten. Natuurlijk is het leuk om een relatie te hebben, maar niet als daar een goede basis voor ontbreekt. Krijg eerst alles eens op een rijtje. Dit hele nog-niet-over-ex-heen-maar-rebound-is-wel-leuk-verhaal lijkt mij persoonlijk geen goede basis. En is het dan werkelijk zo erg om een jaartje alleen te blijven?
Je kan zo maar eens gelijk hebben, nee een jaartje alleen blijven is niet erg.

Thx voor alle tips. :)
pi_144816896
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:12 schreef yats het volgende:

[..]

Hij was de tweede op de planning en het zou ongeveer een uurtje duren. Ik hoop dus ergens aan het begin van de middag, maar ik vrees dat het eerder rond een uur of vijf gaat zijn. Ik mocht overigens op ' ziekenbezoek' komen aangezien hij minimaal 1 nacht moet blijven (en waarschijnlijk zelfs nog een nacht). Hij zal iig een tijdje met zo'n vreemde kap rond moeten lopen.
Ahhw. :* Zo'n kap is altijd een beetje zielig. Hopelijk zal hij er verder niet veel last van hebben.
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:41:18 #53
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144817539
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ahhw. :* Zo'n kap is altijd een beetje zielig. Hopelijk zal hij er verder niet veel last van hebben.
Thxs :D

Ik hoop het ook. Al is het behandelplan vanmorgen nog aangepast. Eerst zou zijn hele poot geamputeerd worden en nu is het de helft geworden met de hoop dat door zijn kussentjes naar zijn knie te verplaatsen hij daarop kan lopen. Het betekent alleen wel twee operaties i.p.v. 1
pi_144817641
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:41 schreef yats het volgende:

[..]

Thxs :D

Ik hoop het ook. Al is het behandelplan vanmorgen nog aangepast. Eerst zou zijn hele poot geamputeerd worden en nu is het de helft geworden met de hoop dat door zijn kussentjes naar zijn knie te verplaatsen hij daarop kan lopen. Het betekent alleen wel twee operaties i.p.v. 1
Hoe kan dat dan? De poot reikt de grond dan toch niet omdat ie te kort is?
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:47:29 #55
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144817773
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe kan dat dan? De poot reikt de grond dan toch niet omdat ie te kort is?
Hij liep nu al op zijn kniegewricht. Zie het als een onderarm die geamputeerd word maar waarvan de hand op het ellebooggewricht gezet word. Het klinkt heel vreemd, maar hij liep er nu al op dus het is mogelijk.
pi_144818018
Gister the experiment gekeken. Gebaseerd op het Stanford-gevangenisexperiment. Vond 'm eigenlijk niet zo best. Stoppen ze er een geforceerd liefdesverhaallijntje in dat niets toevoegt en zitten er bij de groep gevangenisbewaarders bij aanvang al sadistische figuren. Bij het echte experiment hebben ze geprobeerd de geestelijk meest stabiele figuren uit te kiezen. Ook was de procedure in het echt iets anders.

Dus. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_144818086
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:47 schreef yats het volgende:

[..]

Hij liep nu al op zijn kniegewricht. Zie het als een onderarm die geamputeerd word maar waarvan de hand op het ellebooggewricht gezet word. Het klinkt heel vreemd, maar hij liep er nu al op dus het is mogelijk.
Apart, toch mooi dat het mogelijk is om zo het beestje te kunnen helpen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:55 schreef Fascination het volgende:
Gister the experiment gekeken. Gebaseerd op het Stanford-gevangenisexperiment. Vond 'm eigenlijk niet zo best. Stoppen ze er een geforceerd liefdesverhaallijntje in dat niets toevoegt en zitten er bij de groep gevangenisbewaarders bij aanvang al sadistische figuren. Bij het echte experiment hebben ze geprobeerd de geestelijk meest stabiele figuren uit te kiezen. Ook was de procedure in het echt iets anders.

Vond film ook erg tegen vallen
pi_144818120
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:55 schreef Fascination het volgende:

Kijk dan het origineel. :) Das Experiment. Dan heb je al die hollywood meuk niet.
pi_144818174
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kijk dan het origineel. :) Das Experiment. Dan heb je al die hollywood meuk niet.
Ja, die heb ik ook gezien, maar wilde deze ook zien. :$
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:09:00 #60
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_144818371
Goedemiddag O+. Humeur als een zonnetje, hier O+.
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:10:39 #61
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144818428
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Goede film is dat inderdaad. Heb je Die Welle ook gezien?
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:18:53 #62
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_144818668
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:10 schreef yats het volgende:

[..]

Goede film.
pi_144818827
quote:

[..]

Natuurlijk. De Amerikaanse The Wave ook trouwens. Die was volgens mij best prima.
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:25:44 #64
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144818844
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Natuurlijk. De Amerikaanse The Wave ook trouwens. Die was volgens mij ook best prima.
Ow ja, ik was even vergeten dat je net zo'n filmfan bent als mij :D
pi_144818915
Originele versies van films zijn ook vaak beter dan een remake in andere taal.
pi_144819029
:W
pi_144819036
quote:

[..]

Die klinkt ook interessant. :9
pi_144819118
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:25 schreef yats het volgende:

[..]

Ow ja, ik was even vergeten dat je net zo'n filmfan bent als mij :D
Hehe. :P

Er is deze week het Nederlands film festival in Utrecht. Nu wordt het een beetje lastig maar mocht ik in Utrecht wonen volgend jaar dan wil ik dat ook eens meemaken. :)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 september 2014 @ 12:36:35 #69
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_144819137
Goedemiddag mensen :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:38:02 #70
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144819187
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hehe. :P

Er is deze week het Nederlands film festival in Utrecht. Nu wordt het een beetje lastig maar mocht ik in Utrecht wonen volgend jaar dan wil ik dat ook eens meemaken. :)
Dat lijkt mij dus ook een leuk om heen te gaan. Misschien als ik dan in Amsterdam woon...
pi_144819213
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:36 schreef El_Thijs het volgende:
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:39:13 #72
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144819220
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:33 schreef Fascination het volgende:

[..]

Die klinkt ook interessant. :9
Echt kijken. Het is heel interessant om te zien hoe simpel het is om mensen tot dingen te bewegen die ze normaliter nooit zouden doen en dingen zoals in WO2 dus gewoon konden gebeuren.
pi_144819239
Ik heb zaterdag Un Prophète gezien. De film was op sommige momenten iets te langzaam, en het einde ging juist iets te snel naar mijn mening. Het verhaal was wel interessant.
pi_144819297
Ik kan Unsere Mütter, unsere Väter ook aanbevelen voor mensen die wel een afwijkende blik op WO2 kunnen hanteren.

quote:
lola :W

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:36 schreef El_Thijs het volgende:
Thijs :W
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 september 2014 @ 12:44:43 #75
Brabo Bastard
pi_144819368
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:38 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Lola :W
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:42 schreef Solique het volgende:
Ik kan Unsere Mütter, unsere Väter ook aanbevelen voor mensen die wel een afwijkende blik op WO2 kunnen hanteren.

[..]

[..]

Sol :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_144819446
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:42 schreef Solique het volgende:

[..]

[..]

Hey Sol :* jij hier?
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:49:33 #77
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_144819489
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:09 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag O+. Humeur als een zonnetje, hier O+.
Hier schijnt de zon en is het humeur ook goed.
pi_144819622
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:49 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Hier schijnt de zon en is het humeur ook goed.
In Amsterdam? Hier is het bewolkt...
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:55:42 #79
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_144819674
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:53 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ja in Amsterdam.
pi_144819844
Hier ook bewolkt ...
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 september 2014 @ 13:02:04 #81
Brabo Bastard
pi_144819855
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:53 schreef artelligence het volgende:

[..]

Hier ook, maar de zon schijnt. Denk dat ik straks een stukje ga toeren.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_144819870
Hier ook bewolkt :Y

quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:47 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Hey Sol :* jij hier?
Ja, ben tegenwoordig overal wel te vinden :P
pi_144819910
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:02 schreef Solique het volgende:
Hier ook bewolkt :Y

[..]

Ja, ben tegenwoordig overal wel te vinden :P
En dat na een hele tijd zonder fok... ^O^
pi_144819933
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:03 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

En dat na een hele tijd zonder fok... ^O^
Klopt :Y
Ben zo'n 2 jaar weg geweest.
pi_144819966
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:04 schreef Solique het volgende:

[..]

Klopt :Y
Ben zo'n 2 jaar weg geweest.
Jemig really?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 september 2014 @ 13:10:23 #86
Brabo Bastard
pi_144820118
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:05 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Jemig really?
Je hebt hem gewoon ontzetten gemist!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_144820142
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nou, niets ten nadele van Sol, maar ik heb wel wat beters te doen dan het missen van Fokkers in het algemeen :')
pi_144820282
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:05 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Jemig really?
Serieus :Y

quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Iedereen mist mij als kiespijn
pi_144820427
Goedenmiddag :)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 september 2014 @ 13:20:30 #90
Brabo Bastard
pi_144820461
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:19 schreef Barbusse het volgende:
Goedenmiddag :)
Barb! :W
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:15 schreef Solique het volgende:

[..]

Iedereen mist mij als kiespijn
Hee, geen Faxies hier he :(
"Omae wa mou shindeiru."
pi_144820692
Heerlijk altijd, zo'n verkoudheid.
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:28:12 #92
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_144820722
quote:
LoLa! :9 :W
pi_144820778
Mijn eerste late dienst in tijden :')
pi_144821205
Ik heb vanavond een feestavond, weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten. :D
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 september 2014 @ 13:45:10 #95
Brabo Bastard
pi_144821222
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:44 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vanavond een feestavond, weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten. :D
Een avond vol feest, duh.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:30 schreef Barbusse het volgende:
Mijn eerste late dienst in tijden :')
Ben je het verleerd?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_144821240
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:28 schreef aeque het volgende:

[..]

LoLa! :9 :W
Hey :* Ik kan weer op fok.. yay :')
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:50:58 #97
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_144821396
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:45 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Kon je niet meer op fok dan?
pi_144821407
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:45 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Een avond vol feest, duh.

[..]

Ben je het verleerd?
We zullen zien :)
pi_144821417
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:20 schreef El_Thijs het volgende:

Hee, geen Faxies hier he :(
Heeft die dezelfde opmerkingen :P

quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:45 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Wat had je nu weer gedaan :+
pi_144821457
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:44 schreef Myraela het volgende:
Drank, drugs, hoeren!
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_144821473
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:50 schreef aeque het volgende:

[..]

Kon je niet meer op fok dan?
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:51 schreef Solique het volgende:

[..]

Heeft die dezelfde opmerkingen :P

[..]

Wat had je nu weer gedaan :+
Iets met paswoord vergeten, passmailer naar verkeerd emailadres... /care :D
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:54:59 #102
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_144821507
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Drank, drugs, hoeren!
Waar moet ik vanavond zijn?

quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:54 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

[..]

Handige Harrie. :P
pi_144821539
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Drank, drugs, hoeren!
:D :')

Helaas, deze keer niet. Het is met de burgermeester en de nachtburgermeerster. Ik weet verder niets. :D
pi_144821615
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:54 schreef aeque het volgende:
Handige Harrie. :P
Yeah you know me :D :')
pi_144821669
quote:

[..]

[..]

:')
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:00:15 #106
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_144821692
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:58 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Yeah you know me :D :')
Zo goed ken ik je nou ook weer niet. :P
pi_144821769
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:')
:D !
Had een keer mijn paswoord verandert, en toen wist ik die niet meer, en op mijn tablet was ik nog ingelogd, ik kon mijn mailadres niet aanpassen want daar heb dus je pw voor nodig :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:00 schreef aeque het volgende:

[..]

Zo goed ken ik je nou ook weer niet. :P
Handige Harrie is een prima naam ...
Lompe Lola komt ook nog wel eens voor :')
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:04:29 #108
258885 Solique
I Kill You !
pi_144821806
quote:

:D
Ach, je hebt t weer gevonden
pi_144821898
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:04 schreef Solique het volgende:

[..]

:D
Ach, je hebt t weer gevonden
ja heb met fok moeten mailen die heeft mijn mailadres verandert
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 september 2014 @ 14:23:34 #110
Brabo Bastard
pi_144822435
Meh, beetje baaldag vandaag. Geen idee waarom.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_144822479
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:03 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

:D !
Had een keer mijn paswoord verandert, en toen wist ik die niet meer, en op mijn tablet was ik nog ingelogd, ik kon mijn mailadres niet aanpassen want daar heb dus je pw voor nodig :')

[..]

Handige Harrie is een prima naam ...
Lompe Lola komt ook nog wel eens voor :')
Wat een gedoe _O-
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:47:45 #112
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_144823208
Goedemiddag, fijn lesje O+. Wel kapot nu :').
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:50:41 #113
258885 Solique
I Kill You !
pi_144823288
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:07 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

ja heb met fok moeten mailen die heeft mijn mailadres verandert
Klinkt bekend, moest ook zoeken om weer ingelogd te raken na 2 jaar.
pi_144823530
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:47 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag, fijn lesje O+. Wel kapot nu :').
Karel Kwast? :P
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:12:50 #115
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_144823985
Ik wil mijn bed in. :O
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:15:29 #116
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144824081
Hm, nog geen nieuws van de dierenarts. Ik weet niet of dat nu positief of negatief is. :{
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:16:27 #117
258885 Solique
I Kill You !
pi_144824111
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:15 schreef yats het volgende:
Hm, nog geen nieuws van de dierenarts. Ik weet niet of dat nu positief of negatief is. :{
Positief blijven
pi_144824125
Ik wil cocktails drinken :9
pi_144824151
quote:
Ik duim voor je en voor Sir John, kerel!
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:23:49 #120
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144824379
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:16 schreef Solique het volgende:

[..]

Positief blijven
Dat blijf ik ook, al maak je je onbewust toch zorgen :D

quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik duim voor je en voor Sir John, kerel!
Thxs
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 september 2014 @ 15:53:58 #121
Brabo Bastard
pi_144825280
quote:
Zoals anderen duim ik voor je man, en voor je kat :)
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:33:04 #122
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_144826526
quote:
Het is geen kleine ingreep, daarnaast kan een dierenarts ook een spoedgeval hebben, bijvoorbeeld. Maak je niet teveel zorgen :*.
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:33:53 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_144826550
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Karel Kwast? :P
Jup :D.
pi_144827074
NotCommonFacts twitterde op woensdag 17-09-2014 om 16:30:15 Dogs can see sadness in humans and often attempt to make their owners happy by initiating cuddling. reageer retweet
Doggies. O+
pi_144827255
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:49 schreef Fascination het volgende:
NotCommonFacts twitterde op woensdag 17-09-2014 om 16:30:15 Dogs can see sadness in humans and often attempt to make their owners happy by initiating cuddling. reageer retweet
Doggies. O+
Inb4 Twi met hatelijke opmerking over honden.
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:56:07 #126
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144827273
quote:
Doggies. O+
Dat doet mijn kat ook O+
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:57:57 #127
258885 Solique
I Kill You !
pi_144827337
quote:
Doggies. O+
Klopt O+
pi_144827638
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:57 schreef Solique het volgende:

[..]

Klopt O+
Nu wil ik een hond :(
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:14:29 #129
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_144827796
quote:
Doggies. O+
Mijn katten kunnen dat ook.
denk ik.
Of ze bespeuren op dat moment zwakte en slaan zo toe om extra eten te krijgen.
pi_144827819
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Nu wil ik een hond :(
Zo'n grote husky O+ Veels te warm hier voor ze alleen -O-
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:34:17 #131
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144828327
Even een 'kat-update'. Ik ben gebeld door de dierenarts, hij heeft de operatie goed doorstaan en heeft nu een halve poot minder. Het blijft even afwachten en hij moet 10 dagen in een bench (waar vind ik die zo snel?) rust houden. Kortom, ik ben redelijk opgelucht nu.
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:39:08 #132
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_144828447
quote:
Doggies. O+
Het klopt O+. Ik was voor een paar weken terug heel erg verdrietig en Prinsje kwam me meteen kusjes geven, heel schattig O+.
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:40:09 #133
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_144828470
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:34 schreef yats het volgende:
Even een 'kat-update'. Ik ben gebeld door de dierenarts, hij heeft de operatie goed doorstaan en heeft nu een halve poot minder. Het blijft even afwachten en hij moet 10 dagen in een bench (waar vind ik die zo snel?) rust houden. Kortom, ik ben redelijk opgelucht nu.
Bel even een asiel in de buurt, daar kun je meestal benches lenen/huren. Anders een oproepje op Facebook?

Fijn dat het goed gaat :). En waarom eigenlijk de halve poot?
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:41:02 #134
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_144828489
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zo'n grote husky O+ Veels te warm hier voor ze alleen -O-
Nee, een Mastino O+. Of een Bull Mastiff O+.

Voor jouw klimaat is een Chinese naakthond wellicht beter :7.
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:43:55 #135
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144828557
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bel even een asiel in de buurt, daar kun je meestal benches lenen/huren. Anders een oproepje op Facebook?

Fijn dat het goed gaat :). En waarom eigenlijk de halve poot?
Hij steunde al op zijn kniegewricht. Daar zijn nu de kussentjes van zijn tenen onder gezet zodat hij daar op kan lopen omdat er met het bovenste deel van zijn poot niets mis was. Ze wilden liever zo weinig mogelijk ingrijpen.

Ow, en bedankt voor de tip!
pi_144828597
quote:
Heeft de dierenarts die niet te leen? Heb ik een keer gebruik van gemaakt, maar dat was voor 2 dagen...
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:45:57 #137
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_144828608
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:43 schreef yats het volgende:

[..]

Hij steunde al op zijn kniegewricht. Daar zijn nu de kussentjes van zijn tenen onder gezet zodat hij daar op kan lopen omdat er met het bovenste deel van zijn poot niets mis was. Ze wilden liever zo weinig mogelijk ingrijpen.

Ow, en bedankt voor de tip!
Lopen op zijn kniegewricht? Dat lijkt me praktisch onmogelijk, bedoel je misschien het spronggewricht?
pi_144828617
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:14 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Mijn katten kunnen dat ook.
denk ik.
Of ze bespeuren op dat moment zwakte en slaan zo toe om extra eten te krijgen.
ping ping ping
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:48:05 #139
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144828672
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heeft de dierenarts die niet te leen? Heb ik een keer gebruik van gemaakt, maar dat was voor 2 dagen...
Nee, dat heb ik meteen gevraagd. Waar had jij hem voor nodig?

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Lopen op zijn kniegewricht? Dat lijkt me praktisch onmogelijk, bedoel je misschien het spronggewricht?
Ik ben niet zo thuis in de fysiek van dieren. Maar waarschijnlijk bedoelen we hetzelfde.
pi_144828694
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:48 schreef yats het volgende:

[..]

[..]

Ik ben niet zo thuis in de fysiek van dieren. Maar waarschijnlijk bedoelen we hetzelfde.
Weggelopen kat vangen. :+ Daarna teruggebracht naar de eigenaar (had een chip gelukkig).
pi_144828777
quote:
Goed nieuws ^O^
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:51:41 #142
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_144828782
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:48 schreef yats het volgende:

[..]

[..]

Ik denk 't spronggewricht :). De knie zit bij katten zeg maar ten hoogte van de buik.
pi_144828804
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, een Mastino O+. Of een Bull Mastiff O+.

Voor jouw klimaat is een Chinese naakthond wellicht beter :7.
Ja, of een chiuhahahahahaha :')
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:52:28 #144
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144828806
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weggelopen kat vangen. :+ Daarna teruggebracht naar de eigenaar (had een chip gelukkig).
Ahw, wat lief
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:53:06 #145
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_144828814
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, of een chiuhahahahahaha :')
Dat zijn geen honden.
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:58:05 #146
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_144828952
Wat de vliegende fuck... Mijn moeder stuurt net een filmpje van één of andere illusionist, een kaarttruc. En goddomme, iedere keer is de kaart die ik in gedachten heb verdwenen -O-. Ik heb het filmpje nu drie keer achter elkaar gedaan met steeds een verschillende kaart. En steeds is die kaart verdwenen... Ik snap er geen hol van :').
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:58:22 #147
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_144828961
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:01:50 #148
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_144829067
quote:
Damn, het werkt ook nog.