This is actually quite spot on...quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het personage zie ik als een op het eerste gezicht gladde vrouwenversierder met een vlotte babbel. Echter blijkt hij na verloop van tijd erg gevoelig, creatief en schuilt er een gepassioneerd romanticus in hem. Er ontbreekt alleen nog een vrouw die met hem op een lijn zit qua beleving van het leven, de liefde en wie die emoties in hem kan losmaken en uitdagen, zonder bedolven te worden onder zijn sterke en soms moeilijke persoonlijkheid.
Jij zit nu half in shock naar je monitor te staren?quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
This actually quite spot on...
FFS man, get a grip![]()
In shock is overdreven, maar ik ben wel degelijk verbaasd over de overeenkomsten...quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zit nu half in shock naar je monitor te staren?
Eng is dat he als een "vreemde" je dan zo spot on beschrijft.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In shock is overdreven, maar ik ben wel degelijk verbaasd over de overeenkomsten...
Beetje wel ja. En dat aan de hand van een Woody Allen filmquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eng is dat he als een "vreemde" je dan zo spot on beschrijft.
Voel je de drang om een Aziatisch kind te adopteren?quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje wel ja. En dat aan de hand van een Woody Allen film
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:28 schreef aeque het volgende:
Ga toch maar eens mijn bed op zoeken. Iets met morgen werken enzo.
Trusten!
Nee. Kinderenquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voel je de drang om een Aziatisch kind te adopteren?
Die van mij gaat al bijna het huis uitquote:
Truste kerelquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:28 schreef aeque het volgende:
Ga toch maar eens mijn bed op zoeken. Iets met morgen werken enzo.
Trusten!
Moet jij niet slapen eigenlijk?quote:
Ik werk morgen van 13.00 tot 22.00quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen eigenlijk?
Oh dan kan je iig een beetje uitslapen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik werk morgen van 13.00 tot 22.00
Maar ik ga ook zo slapen, beetje moe
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan kan je iig een beetje uitslapen.
Ik ga ook zo, ik word vast wel weer rond een uur of 8 uit mijzelf wakker
sterktequote:Op dinsdag 23 september 2014 07:44 schreef yats het volgende:
Slecht geslapen. Maar ja, op naar de dierenarts dan maar.
Mjeh, lastig. Ik zou eerst maar voor jezelf goed weten wat je wilt. Ook ten opzichte van die scharrel. Die scharrel was zo te horen meer een rebound. Zo heeft ze het ook ervaren.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:12 schreef K44S het volgende:
Goeie morgen allemaal. Heb ik geen zin om er een topic over te openen en hoop dus op deze manier wat meer duidelijkheid te hebben tov mezelf. Ergens weet je namelijk al wat het antwoord is... maar toch wil je de mening van mensen die ee neutraal tegen aan kunnen kijken.
Goed: ik heb sinds 29 april 2013 geen vrindin meer. Ik heb altijd nog een zwak gehad voor der... ik dacht dat dat wel vanzelf over ging. Maar na gisteren bleek toch anders. Ik zat namelijk voor de lol te kijken op dr fb, en wat blijkt. Zij is wél door gegaan mer dr leven.(ze heeft dus een nieuwe vriend). Dit gaf mij onverwachts een mentale schop in de maag... maar aan de andere kant was ik ook opgelucht aangezien mijn emotie aangaaf: het is zo ver.... ze komt nooit meer bij je terug... het is over klaar punt.
Al hoe wel ik er van geschrokken van ben heb ik dit verteld aan een voormalige scharrel en tevens goeie vriendin. Bij deze voormalige scharrel had ik altijd nog een zwak( blijkbaar was ik gewoon onbewust helemaal niet over mn ex heen en begint die "loslatenvanjeex" nu pas). Ik heb dus met die scharrel gepraat over de toestand van mn ex. En ze had het met me te doen.
Toen ik vroeg waarom wij (scharrel en ik) niet meer date gaf ze aan dat ik haar onzeker lied voelen en dat ze het gevoel had dat ze niet tegen de gevoelens van mn ex kon op boksen. En wij zijn in de date fase veeeelste snel gegaan.Ik heb dit nooit zo gemerkt en heb mn excuus aangeboden. Dit had ze me allang vergeven en vind me een toffe jongen.
Al dus heb ik nog altijd een zwak voor deze scharrel en heb dit ook gezegd. Maar deze scharrel is inmiddels met een andere jongen aan het daten geslagen. Toch heeft ze gezegd het nog eenmaal een kans te geven als ik dat echt wil (ik was nogal een zweef teef -wel niet wel niet- als ik niet beter wist ben ik net een wijf qua gevoelens haha ).
Dat van mn ex laat ik nog een tijdje inwerken. En dan beslis ik of ik echt graag wil daten met die voormalige scharrel.
Zo. Is dit ook weer van afgetypt. Stiekem benieuwd naar jullie reacties
Ik wacht eerst een paar dagen af en blijf contact houden met die scharrel. Blijft een zeer leuke meid.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mjeh, lastig. Ik zou eerst maar voor jezelf goed weten wat je wilt. Ook ten opzichte van die scharrel. Die scharrel was zo te horen meer een rebound. Zo heeft ze het ook ervaren.
Hmm. Kan zo maar. Ik kijk het indd wel even aan. Heb vanacht niet goed geslapen over het hele gedoequote:Op dinsdag 23 september 2014 09:01 schreef Samzz het volgende:
Klinkt inderdaad alsof ze voor jou in de eerste instantie een rebound was. Op zich is daar niets mis mee, maar het bijt je nu wel in the ass.
Eerst maar eens bekijken of je helemaal over je ex heen bent en wat nu daadwerkelijk je gevoelens zijn t.o.v. haar. Kortom, take it easy.
Al dansende muizen gespot?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:22 schreef yats het volgende:
Zo, de kat is bij de dierenarts. Nu maar wachten op hun telefoontje hoe het gedaan is...Daar heb ik altijd de meeste moeite mee, het zo uit handen geven en afwachten.
Gewoon rustig aankijken het beste, voor jezelf redeneren wat je nu wilt of waar je gedachten liggen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Hmm. Kan zo maar. Ik kijk het indd wel even aan. Heb vanacht niet goed geslapen over het hele gedoe
Hoop op positief nieuws.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:22 schreef yats het volgende:
Zo, de kat is bij de dierenarts. Nu maar wachten op hun telefoontje hoe het gedaan is...Daar heb ik altijd de meeste moeite mee, het zo uit handen geven en afwachten.
Ik wil al tijden een vriendin. Bij die scharrel en mij ging het veeeel te snel. En ik reflecteerde haar met mn ex. Wat ik niet mag doen maar toch deed.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:28 schreef Solique het volgende:
Mogguh
[..]
Gewoon rustig aankijken het beste, voor jezelf redeneren wat je nu wilt of waar je gedachten liggen.
[..]
Hoop op positief nieuws.
Dat is altijd lastig, is zo'n gewoonte dat beestje in je buurt is.
Zoek gewoon een nieuw meisje en blijf niet zo hangen in dingen waarvan je al hebt gemerkt dat het niet werkt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:12 schreef K44S het volgende:
Goeie morgen allemaal. Heb ik geen zin om er een topic over te openen en hoop dus op deze manier wat meer duidelijkheid te hebben tov mezelf. Ergens weet je namelijk al wat het antwoord is... maar toch wil je de mening van mensen die ee neutraal tegen aan kunnen kijken.
Goed: ik heb sinds 29 april 2013 geen vrindin meer. Ik heb altijd nog een zwak gehad voor der... ik dacht dat dat wel vanzelf over ging. Maar na gisteren bleek toch anders. Ik zat namelijk voor de lol te kijken op dr fb, en wat blijkt. Zij is wél door gegaan mer dr leven.(ze heeft dus een nieuwe vriend). Dit gaf mij onverwachts een mentale schop in de maag... maar aan de andere kant was ik ook opgelucht aangezien mijn emotie aangaaf: het is zo ver.... ze komt nooit meer bij je terug... het is over klaar punt.
Al hoe wel ik er van geschrokken van ben heb ik dit verteld aan een voormalige scharrel en tevens goeie vriendin. Bij deze voormalige scharrel had ik altijd nog een zwak( blijkbaar was ik gewoon onbewust helemaal niet over mn ex heen en begint die "loslatenvanjeex" nu pas). Ik heb dus met die scharrel gepraat over de toestand van mn ex. En ze had het met me te doen.
Toen ik vroeg waarom wij (scharrel en ik) niet meer date gaf ze aan dat ik haar onzeker lied voelen en dat ze het gevoel had dat ze niet tegen de gevoelens van mn ex kon op boksen. En wij zijn in de date fase veeeelste snel gegaan.Ik heb dit nooit zo gemerkt en heb mn excuus aangeboden. Dit had ze me allang vergeven en vind me een toffe jongen.
Al dus heb ik nog altijd een zwak voor deze scharrel en heb dit ook gezegd. Maar deze scharrel is inmiddels met een andere jongen aan het daten geslagen. Toch heeft ze gezegd het nog eenmaal een kans te geven als ik dat echt wil (ik was nogal een zweef teef -wel niet wel niet- als ik niet beter wist ben ik net een wijf qua gevoelens haha ).
Dat van mn ex laat ik nog een tijdje inwerken. En dan beslis ik of ik echt graag wil daten met die voormalige scharrel.
Zo. Is dit ook weer van afgetypt. Stiekem benieuwd naar jullie reacties
Bij dit meisje werkte het in eerste instantie niet omdat ik onbewust nog bezig was met mn ex. En die scharrel werd daar onzeker van (goh... gek he...).quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoek gewoon een nieuw meisje en blijf niet zo hangen in dingen waarvan je al hebt gemerkt dat het niet werkt.
Dit.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoek gewoon een nieuw meisje en blijf niet zo hangen in dingen waarvan je al hebt gemerkt dat het niet werkt.
"Ik wil al tijden een vriendin". Kijk, dat je verlangt naar het gevoel van samen zijn met iemand kan ik begrijpen. Maar die zin klinkt zo banaal. Terwijl je in het stuk daaronder ineens zegt "ik zie het wel", dit klinkt nogal tegenstrijdig.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik wil al tijden een vriendin. Bij die scharrel en mij ging het veeeel te snel. En ik reflecteerde haar met mn ex. Wat ik niet mag doen maar toch deed.
Heb altijd nog een zwak voor deze scharrel. En ik legde me zelf druk op om haar leuk te vinden. Nu heb ik zo'n idee van: ik zie het wel. Dat gevoel is veel fijner.
Ik weet dat ik fijn zou vinden om met iemand samen te zijn, maar omdat het een schok was dat van mn ex. Moet ik dát eerst onder controle krijgen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit.
[..]
"Ik wil al tijden een vriendin". Kijk, dat je verlangt naar het gevoel van samen zijn met iemand kan ik begrijpen. Maar die zin klinkt zo banaal. Terwijl je in het stuk daaronder ineens zegt "ik zie het wel", dit klinkt nogal tegenstrijdig.
Weet je überhaupt wel wat je wilt..?
Dat 'probleem' hebben meer mensen in deze reeks/op Fok!/op straat. Te graag willen, bijna wanhopig. Toch zonde, want zoiets gaat tegen je werken. Je wordt namelijk niet gelukkiger van dat gevoel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit.
[..]
"Ik wil al tijden een vriendin". Kijk, dat je verlangt naar het gevoel van samen zijn met iemand kan ik begrijpen. Maar die zin klinkt zo banaal. Terwijl je in het stuk daaronder ineens zegt "ik zie het wel", dit klinkt nogal tegenstrijdig.
Weet je überhaupt wel wat je wilt..?
Klopt, ik weet er helaas alles van.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat 'probleem' hebben meer mensen in deze reeks/op Fok!/op straat. Te graag willen, bijna wanhopig. Toch zonde, want zoiets gaat tegen je werken. Je wordt namelijk niet gelukkiger van dat gevoel.
Niet alleen dat, ergens onbewust straal je dat ook uit wat ook een negatief effect kan hebben op potentiële kandidaten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat 'probleem' hebben meer mensen in deze reeks/op Fok!/op straat. Te graag willen, bijna wanhopig. Toch zonde, want zoiets gaat tegen je werken. Je wordt namelijk niet gelukkiger van dat gevoel.
HAha, succes op je werk maatquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ergens onbewust straal je dat ook uit wat ook een negatief effect kan hebben op potentiële kandidaten.
En nu ga ik weer aan het werk want had me eigenlijk voorgenomen om hier vandaag tijdens werk niet te komen. Gaat nu al goed.
Herkenbaar, en ik denk dat dat voor de meeste mensen hier in de sc wel zo is. Natuurlijk is het fijn om met iemand samen te zijn, maar niet ten koste van alles en zeker niet als je nog niet over je ex heen bent. Geloof me, ik heb dit op een nog veel lulligere manier meegemaakt en het beste is eerst je leven zelf op orde te krijgen, je ex echt volledig verwerkt te hebben (en ja, dat duurt vaak een tijd) en daarna pas verder te kijken qua scharrel/relatie.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:55 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik weet dat ik fijn zou vinden om met iemand samen te zijn, maar omdat het een schok was dat van mn ex. Moet ik dát eerst onder controle krijgen.
Maar als ik met die scharrel weer zou kunnen daten, zou ik dat weer doen. Ik twijfel enkel aan me zelf of het geen emotionele-boost. vandaar dat ik "het wel zie"
Het vreemde is dat het lijkt alsof het verwerkingsproces nu pas begint.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:42 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, en ik denk dat dat voor de meeste mensen hier in de sc wel zo is. Natuurlijk is het fijn om met iemand samen te zijn, maar niet ten koste van alles en zeker niet als je nog niet over je ex heen bent. Geloof me, ik heb dit op een nog veel lulligere manier meegemaakt en het beste is eerst je leven zelf op orde te krijgen, je ex echt volledig verwerkt te hebben (en ja, dat duurt vaak een tijd) en daarna pas verder te kijken qua scharrel/relatie.
Ik heb het idee dat je genoegen wilt nemen met de rebound als nieuwe vriendin omdat je te naarstig op zoek bent en je ook door wilt met je leven, net als je ex, maar misschien kun je daar beter een tijdje mee wachten. Natuurlijk is het leuk om een relatie te hebben, maar niet als daar een goede basis voor ontbreekt. Krijg eerst alles eens op een rijtje. Dit hele nog-niet-over-ex-heen-maar-rebound-is-wel-leuk-verhaal lijkt mij persoonlijk geen goede basis. En is het dan werkelijk zo erg om een jaartje alleen te blijven?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik wil al tijden een vriendin. Bij die scharrel en mij ging het veeeel te snel. En ik reflecteerde haar met mn ex. Wat ik niet mag doen maar toch deed.
Heb altijd nog een zwak voor deze scharrel. En ik legde me zelf druk op om haar leuk te vinden. Nu heb ik zo'n idee van: ik zie het wel. Dat gevoel is veel fijner.
Hoe laat hoor je hoe het gegaan is ongeveer?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:22 schreef yats het volgende:
Zo, de kat is bij de dierenarts. Nu maar wachten op hun telefoontje hoe het gegaan is...Daar heb ik altijd de meeste moeite mee, het zo uit handen geven en afwachten.
Hij was de tweede op de planning en het zou ongeveer een uurtje duren. Ik hoop dus ergens aan het begin van de middag, maar ik vrees dat het eerder rond een uur of vijf gaat zijn. Ik mocht overigens op ' ziekenbezoek' komen aangezien hij minimaal 1 nacht moet blijven (en waarschijnlijk zelfs nog een nacht). Hij zal iig een tijdje met zo'n vreemde kap rond moeten lopen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe laat hoor je hoe het gegaan is ongeveer?
Een jaar is niet lang inderdaad.quote:
Je kan zo maar eens gelijk hebben, nee een jaartje alleen blijven is niet erg.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je genoegen wilt nemen met de rebound als nieuwe vriendin omdat je te naarstig op zoek bent en je ook door wilt met je leven, net als je ex, maar misschien kun je daar beter een tijdje mee wachten. Natuurlijk is het leuk om een relatie te hebben, maar niet als daar een goede basis voor ontbreekt. Krijg eerst alles eens op een rijtje. Dit hele nog-niet-over-ex-heen-maar-rebound-is-wel-leuk-verhaal lijkt mij persoonlijk geen goede basis. En is het dan werkelijk zo erg om een jaartje alleen te blijven?
Ahhw.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:12 schreef yats het volgende:
[..]
Hij was de tweede op de planning en het zou ongeveer een uurtje duren. Ik hoop dus ergens aan het begin van de middag, maar ik vrees dat het eerder rond een uur of vijf gaat zijn. Ik mocht overigens op ' ziekenbezoek' komen aangezien hij minimaal 1 nacht moet blijven (en waarschijnlijk zelfs nog een nacht). Hij zal iig een tijdje met zo'n vreemde kap rond moeten lopen.
Thxsquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ahhw.Zo'n kap is altijd een beetje zielig. Hopelijk zal hij er verder niet veel last van hebben.
Hoe kan dat dan? De poot reikt de grond dan toch niet omdat ie te kort is?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:41 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs
Ik hoop het ook. Al is het behandelplan vanmorgen nog aangepast. Eerst zou zijn hele poot geamputeerd worden en nu is het de helft geworden met de hoop dat door zijn kussentjes naar zijn knie te verplaatsen hij daarop kan lopen. Het betekent alleen wel twee operaties i.p.v. 1
Hij liep nu al op zijn kniegewricht. Zie het als een onderarm die geamputeerd word maar waarvan de hand op het ellebooggewricht gezet word. Het klinkt heel vreemd, maar hij liep er nu al op dus het is mogelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? De poot reikt de grond dan toch niet omdat ie te kort is?
Apart, toch mooi dat het mogelijk is om zo het beestje te kunnen helpen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:47 schreef yats het volgende:
[..]
Hij liep nu al op zijn kniegewricht. Zie het als een onderarm die geamputeerd word maar waarvan de hand op het ellebooggewricht gezet word. Het klinkt heel vreemd, maar hij liep er nu al op dus het is mogelijk.
Vond film ook erg tegen vallenquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:55 schreef Fascination het volgende:
Gister the experiment gekeken. Gebaseerd op het Stanford-gevangenisexperiment. Vond 'm eigenlijk niet zo best. Stoppen ze er een geforceerd liefdesverhaallijntje in dat niets toevoegt en zitten er bij de groep gevangenisbewaarders bij aanvang al sadistische figuren. Bij het echte experiment hebben ze geprobeerd de geestelijk meest stabiele figuren uit te kiezen. Ook was de procedure in het echt iets anders.
Dus.
Kijk dan het origineel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:55 schreef Fascination het volgende:
Gister the experiment gekeken. Gebaseerd op het Stanford-gevangenisexperiment. Vond 'm eigenlijk niet zo best. Stoppen ze er een geforceerd liefdesverhaallijntje in dat niets toevoegt en zitten er bij de groep gevangenisbewaarders bij aanvang al sadistische figuren. Bij het echte experiment hebben ze geprobeerd de geestelijk meest stabiele figuren uit te kiezen. Ook was de procedure in het echt iets anders.
Dus.
Ja, die heb ik ook gezien, maar wilde deze ook zien. :$quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kijk dan het origineel.Das Experiment. Dan heb je al die hollywood meuk niet.
Goede film is dat inderdaad. Heb je Die Welle ook gezien?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kijk dan het origineel.Das Experiment. Dan heb je al die hollywood meuk niet.
Goede film.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:10 schreef yats het volgende:
[..]
Goede film is dat inderdaad. Heb je Die Welle ook gezien?
Natuurlijk. De Amerikaanse The Wave ook trouwens. Die was volgens mij best prima.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ow ja, ik was even vergeten dat je net zo'n filmfan bent als mijquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk. De Amerikaanse The Wave ook trouwens. Die was volgens mij ook best prima.
Die klinkt ook interessant.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:10 schreef yats het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ow ja, ik was even vergeten dat je net zo'n filmfan bent als mij
Dat lijkt mij dus ook een leuk om heen te gaan. Misschien als ik dan in Amsterdam woon...quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hehe.
Er is deze week het Nederlands film festival in Utrecht. Nu wordt het een beetje lastig maar mocht ik in Utrecht wonen volgend jaar dan wil ik dat ook eens meemaken.
Echt kijken. Het is heel interessant om te zien hoe simpel het is om mensen tot dingen te bewegen die ze normaliter nooit zouden doen en dingen zoals in WO2 dus gewoon konden gebeuren.quote:
lolaquote:
Thijsquote:
Lolaquote:
Solquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:42 schreef Solique het volgende:
Ik kan Unsere Mütter, unsere Väter ook aanbevelen voor mensen die wel een afwijkende blik op WO2 kunnen hanteren.
[..]
lola
[..]
Thijs
Hey Solquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:42 schreef Solique het volgende:
Ik kan Unsere Mütter, unsere Väter ook aanbevelen voor mensen die wel een afwijkende blik op WO2 kunnen hanteren.
[..]
lola
[..]
Thijs
Hier schijnt de zon en is het humeur ook goed.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:09 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Humeur als een zonnetje, hier
.
In Amsterdam? Hier is het bewolkt...quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon en is het humeur ook goed.
Ja in Amsterdam.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
In Amsterdam? Hier is het bewolkt...
Hier ook, maar de zon schijnt. Denk dat ik straks een stukje ga toeren.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
In Amsterdam? Hier is het bewolkt...
Ja, ben tegenwoordig overal wel te vindenquote:
En dat na een hele tijd zonder fok...quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:02 schreef Solique het volgende:
Hier ook bewolkt
[..]
Ja, ben tegenwoordig overal wel te vinden
Kloptquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat na een hele tijd zonder fok...
Jemig really?quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt
Ben zo'n 2 jaar weg geweest.
Je hebt hem gewoon ontzetten gemist!quote:
Nou, niets ten nadele van Sol, maar ik heb wel wat beters te doen dan het missen van Fokkers in het algemeenquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt hem gewoon ontzetten gemist!
Serieusquote:
Iedereen mist mij als kiespijnquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt hem gewoon ontzetten gemist!
Barb!quote:
Hee, geen Faxies hier hequote:
Een avond vol feest, duh.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:44 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vanavond een feestavond, weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten.
Ben je het verleerd?quote:
Kon je niet meer op fok dan?quote:
We zullen zienquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een avond vol feest, duh.
[..]
Ben je het verleerd?
Heeft die dezelfde opmerkingenquote:
Wat had je nu weer gedaanquote:
Drank, drugs, hoeren!quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:44 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vanavond een feestavond, weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten.
quote:
Iets met paswoord vergeten, passmailer naar verkeerd emailadres... /carequote:Op dinsdag 23 september 2014 13:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Heeft die dezelfde opmerkingen
[..]
Wat had je nu weer gedaan
Waar moet ik vanavond zijn?quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Drank, drugs, hoeren!
Handige Harrie.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Iets met paswoord vergeten, passmailer naar verkeerd emailadres... /care
quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Drank, drugs, hoeren!
quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zo goed ken ik je nou ook weer niet.quote:
quote:
Handige Harrie is een prima naam ...quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo goed ken ik je nou ook weer niet.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een gedoequote:Op dinsdag 23 september 2014 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!
Had een keer mijn paswoord verandert, en toen wist ik die niet meer, en op mijn tablet was ik nog ingelogd, ik kon mijn mailadres niet aanpassen want daar heb dus je pw voor nodig
[..]
Handige Harrie is een prima naam ...
Lompe Lola komt ook nog wel eens voor
Klinkt bekend, moest ook zoeken om weer ingelogd te raken na 2 jaar.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja heb met fok moeten mailen die heeft mijn mailadres verandert
Karel Kwast?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:47 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag, fijn lesje. Wel kapot nu
.
Positief blijvenquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:15 schreef yats het volgende:
Hm, nog geen nieuws van de dierenarts. Ik weet niet of dat nu positief of negatief is.
Ik duim voor je en voor Sir John, kerel!quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:15 schreef yats het volgende:
Hm, nog geen nieuws van de dierenarts. Ik weet niet of dat nu positief of negatief is.
Dat blijf ik ook, al maak je je onbewust toch zorgenquote:
Thxsquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik duim voor je en voor Sir John, kerel!
Zoals anderen duim ik voor je man, en voor je katquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:15 schreef yats het volgende:
Het is geen kleine ingreep, daarnaast kan een dierenarts ook een spoedgeval hebben, bijvoorbeeld. Maak je niet teveel zorgenquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:15 schreef yats het volgende:
Doggies.twitter:NotCommonFacts twitterde op woensdag 17-09-2014 om 16:30:15Dogs can see sadness in humans and often attempt to make their owners happy by initiating cuddling. reageer retweet
Inb4 Twi met hatelijke opmerking over honden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:49 schreef Fascination het volgende:
Doggies.twitter:NotCommonFacts twitterde op woensdag 17-09-2014 om 16:30:15Dogs can see sadness in humans and often attempt to make their owners happy by initiating cuddling. reageer retweet
Dat doet mijn kat ookquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:49 schreef Fascination het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:49 schreef Fascination het volgende:
Mijn katten kunnen dat ook.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:49 schreef Fascination het volgende:
Zo'n grote huskyquote:
Het kloptquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:49 schreef Fascination het volgende:
Bel even een asiel in de buurt, daar kun je meestal benches lenen/huren. Anders een oproepje op Facebook?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:34 schreef yats het volgende:
Even een 'kat-update'. Ik ben gebeld door de dierenarts, hij heeft de operatie goed doorstaan en heeft nu een halve poot minder. Het blijft even afwachten en hij moet 10 dagen in een bench (waar vind ik die zo snel?) rust houden. Kortom, ik ben redelijk opgelucht nu.
Nee, een Mastinoquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo'n grote huskyVeels te warm hier voor ze alleen
Hij steunde al op zijn kniegewricht. Daar zijn nu de kussentjes van zijn tenen onder gezet zodat hij daar op kan lopen omdat er met het bovenste deel van zijn poot niets mis was. Ze wilden liever zo weinig mogelijk ingrijpen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bel even een asiel in de buurt, daar kun je meestal benches lenen/huren. Anders een oproepje op Facebook?
Fijn dat het goed gaat. En waarom eigenlijk de halve poot?
Heeft de dierenarts die niet te leen? Heb ik een keer gebruik van gemaakt, maar dat was voor 2 dagen...quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:34 schreef yats het volgende:
Even een 'kat-update'. Ik ben gebeld door de dierenarts, hij heeft de operatie goed doorstaan en heeft nu een halve poot minder. Het blijft even afwachten en hij moet 10 dagen in een bench (waar vind ik die zo snel?) rust houden. Kortom, ik ben redelijk opgelucht nu.
Lopen op zijn kniegewricht? Dat lijkt me praktisch onmogelijk, bedoel je misschien het spronggewricht?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:43 schreef yats het volgende:
[..]
Hij steunde al op zijn kniegewricht. Daar zijn nu de kussentjes van zijn tenen onder gezet zodat hij daar op kan lopen omdat er met het bovenste deel van zijn poot niets mis was. Ze wilden liever zo weinig mogelijk ingrijpen.
Ow, en bedankt voor de tip!
ping ping pingquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn katten kunnen dat ook.
denk ik.
Of ze bespeuren op dat moment zwakte en slaan zo toe om extra eten te krijgen.
Nee, dat heb ik meteen gevraagd. Waar had jij hem voor nodig?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft de dierenarts die niet te leen? Heb ik een keer gebruik van gemaakt, maar dat was voor 2 dagen...
Ik ben niet zo thuis in de fysiek van dieren. Maar waarschijnlijk bedoelen we hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lopen op zijn kniegewricht? Dat lijkt me praktisch onmogelijk, bedoel je misschien het spronggewricht?
Weggelopen kat vangen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:48 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik meteen gevraagd. Waar had jij hem voor nodig?
[..]
Ik ben niet zo thuis in de fysiek van dieren. Maar waarschijnlijk bedoelen we hetzelfde.
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:34 schreef yats het volgende:
Ik denk 't spronggewrichtquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:48 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik meteen gevraagd. Waar had jij hem voor nodig?
[..]
Ik ben niet zo thuis in de fysiek van dieren. Maar waarschijnlijk bedoelen we hetzelfde.
Ja, of een chiuhahahahahahaquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een Mastino. Of een Bull Mastiff
.
Voor jouw klimaat is een Chinese naakthond wellicht beter.
Ahw, wat liefquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weggelopen kat vangen.Daarna teruggebracht naar de eigenaar (had een chip gelukkig).
Damn, het werkt ook nog.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:58 schreef Samzz het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=153548801479121
't Filmpje.
Dit meen je niet serieus he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |