Die link verwijst nu naar de correctie editie. Aangezien we op gezette tijden een deployment doen liep dat niet synchroon met het openen van de manager.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:12 schreef relaxx1ng het volgende:
De manager is veel te laat aangemaakt en zelfs de link vanuit het menu linkt naar de 2014 versie..
het is nog de vraag of hij ook echt zal mogen gaan rijdenquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:28 schreef mcbrew het volgende:
[..]
http://www.gpupdate.net/e(...)case-against-sauber/
wanneer wordt dit aangepast in de manager
Gelukkig weten we het al voor de manager sluitquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:10 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb meer vertrouwen in het feit dat manor kansloos de race uitrijdt dan dat Sauber überhaupt met twee auto's aan de start staat
Ik denk niet dat ze gaan treiteren of bewust iets kapot gaan maken als hij gaat rijden. Na het dramatische seizoen vorig jaar wil Sauber er alles aan doen om punten te scoren dit jaar.quote:Op woensdag 11 maart 2015 06:57 schreef Meike26 het volgende:
Dat zal ik niet doen. Als Giedo al gaat rijden, zullen ze hem denk ik niet zomaar een makkelijke race geven. Technisch defect ofzoiets, even treiteren. Wel dom als ze dat gaan doen, met wat ze hebben laten zien kan de Sauber weer mee doen om de punten en eind van het jaar van groot belang zijn om harde poen te incasseren.
Het is afwachten op de definitieve bezetting. Hopelijk weten we dat op tijd, dan kunnen we nog een rijder toevoegen. Er kan immers deze ronde gratis gewisseld worden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:20 schreef nils7 het volgende:
GVD ik heb Sauber spul.... het is hen of Manor... ai ai kiezen tussen 2 onbekenden.
Denk dat veel mensen daar mee zitten, hoe wordt hier mee omgegaan door de redactie?
Het is nog meer gokken dan andersquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:20 schreef sasquatsch het volgende:
De vraag is of Sauber en Manor uberhaupt gaan racen.
Is 3x STR mogelijk? Goed om te weten dat ik een backup hebquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is nog meer gokken dan andersEn je moet minimaal 1 onderdeel van deze 2 flutteams nemen, want je hebt niet genoeg budget voor 4x STR
Ja. Ook FI - 2x STR - Manor is mogelijk volgens mij.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is 3x STR mogelijk? Goed om te weten dat ik een backup heb
Klopt, dat heb ik nuquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Ook FI - 2x STR - Manor is mogelijk volgens mij.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:12 schreef Jigzoz het volgende:
Ik ben voor de Manor-motor gegaan en de rest STR. Manor zal waarschijnlijk niet rijden, maar Sauber zeer waarschijnlijk ook niet. STR zie ik als de meest kansvolle voor punten.
Klopt, daarom lijkt het mij ook eerlijk en beter om bij Europese GP's en bij die op (noord & zuid) Amerikaanse bodem, de tijd te verruimen tot Zaterdag s'morgens 10 uur. Zeker bij GP's zoals Canada heb je maar 2/3 uur de tijd om te wisselen op basis van de uitlsagen van de vrije trainingen, terwijl je op basis van de Oosterse GP's wel die luxe hebt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:43 schreef LWD-Godius het volgende:
Wel handig dat de vrije trainingen zo vroeg zijn, geeft toch wat meer tijd en een beter beeld van wat ik straks als beste samen kan stellen, voor vrijdag 23:59.
Het is me wat, he meid?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Klopt, daarom lijkt het mij ook eerlijk en beter om bij Europese GP's en bij die op (noord & zuid) Amerikaanse bodem, de tijd te verruimen tot Zaterdag s'morgens 10 uur. Zeker bij GP's zoals Canada heb je maar 2/3 uur de tijd om te wisselen op basis van de uitlsagen van de vrije trainingen, terwijl je op basis van de Oosterse GP's wel die luxe hebt.
Precies, fijn dat je me zo goed aanvoelt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:00 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het is me wat... bedoelde je te zeggen ?
Het is me wat, he meid?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:05 schreef Meike26 het volgende:
Nouja, ik denk dat het niet zozeer een irritatie is, maar meer een middel om het spel beter te maken. Meer tijd om te wisselen (in geval van Europese en Amerikaanse gp's) maakt een competitiever 'kampioenschap'.
Het zelfde geld voor het afschaffen van de strafpunten, dat maakt het leuker en houdt de spelers bij het spel !
Het is zeker een punt waar we het meermalen over gehad hebben en ook van alle kanten belicht is. De reden dat we het niet veranderen is dat de Formule 1 de hele wereld over gaat en de sluittijden dan vaak van elkaar zouden verschillen. We willen zoveel mogelijk één tijd aanhouden. Daarom hebben we besloten om het op vrijdagavond 23.59 uur te houden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Klopt, daarom lijkt het mij ook eerlijk en beter om bij Europese GP's en bij die op (noord & zuid) Amerikaanse bodem, de tijd te verruimen tot Zaterdag s'morgens 10 uur. Zeker bij GP's zoals Canada heb je maar 2/3 uur de tijd om te wisselen op basis van de uitlsagen van de vrije trainingen, terwijl je op basis van de Oosterse GP's wel die luxe hebt.
Het vervelende van Sauber is dat je er 2 onderdelen van nodig hebt, of je moet Sainz nemen meen ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:17 schreef Karstman het volgende:
Nu Sauber FP2 heeft gereden en met de stand van zaken in de rechtzaak lijkt het me op dit moment veilig om iets van Sauber te hebben. Veiliger dan Manor in elk geval, ik twijfel heel erg of ze uberhaupt de baan op komen in FP3 of de Quali.
Ik wilde eigenlijk dat laatste doen, maar daarvoor toch even zekerheid op mij vraag hierboven voordat ik dat ga proberen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:34 schreef Karstman het volgende:
Ik heb nu 1 Sauber en 1 Manor inderdaad. Er is een optie met 3x Manor en 1x Williams maar dat vind ik toch net te risky
We houden de uitslag van de FIA aan. Zolang een rijder op een positie is ge-eindigd nemen wij dat over. Niet starten betekent bij de FIA doorgaans geen eindklassering en dus geen punten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Telt helemaal niet starten altijd als 0 punten, of wordt het dan bijvoorbeeld nog geteld als een 22e plaats en dan nog toch bijvoorbeeld 14 punten?
Merci!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:30 schreef zoem het volgende:
[..]
We houden de uitslag van de FIA aan. Zolang een rijder op een positie is ge-eindigd nemen wij dat over. Niet starten betekent bij de FIA doorgaans geen eindklassering en dus geen punten.
Misschien veiliger dan Manor, maar er bestaat nog altijd het risico dat VDG en consorten beslag laten leggen op de hele flikkerse zooi van Sauber. Dan wordt er niet gereden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:17 schreef Karstman het volgende:
Nu Sauber FP2 heeft gereden en met de stand van zaken in de rechtzaak lijkt het me op dit moment veilig om iets van Sauber te hebben. Veiliger dan Manor in elk geval, ik twijfel heel erg of ze uberhaupt de baan op komen in FP3 of de Quali.
Je kunt zelfs 3x Manor plus Vettel doen. Dat is dan (letterlijk) driek keer niks, wat geheel gecompenseerd zou moeten worden door Vettel. Is een riskante strategie - als Vettel uitvalt hebt je echt niks - maar ja; hij zou ook kunnen winnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:34 schreef Karstman het volgende:
Ik heb nu 1 Sauber en 1 Manor inderdaad. Er is een optie met 3x Manor en 1x Williams maar dat vind ik toch net te risky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |