Volgende race is een high speed baan, dus je kunt nu al voorspellen welke teams beter gaan scorenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:27 schreef Fer het volgende:
Waarom wachten jullie niet de vrij dag trainingen af?
Juist een reden om mijn team met 2 Mercs lekker te laten staan. Misschien nog Sainz -> Hulkenberg, maar wacht liever af totdat ik een Williams onderdeeltje kan kopen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgende race is een high speed baan, dus je kunt nu al voorspellen welke teams beter gaan scorenDe trainingen zeggen in dat opzicht ook niet zo veel
Wat heb je dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:06 schreef Rossdale het volgende:
Wat een onzin,ik had ook 3x str en Manor. Heb nu ook een ander team zonder Manor. Komt allemaal goed
Max + Nasr en Sauber motor met TR chassis.quote:
...zodat je altijd matig scoort!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Max + Nasr en Sauber motor met TR chassis.
Kansen spreiden
Ja, die combi, eventueel Sainz ipv Max, was ik ook van plan te gaan kiezen. Ik wacht nog wel even de vrije trainingen af.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Max + Nasr en Sauber motor met TR chassis.
Kansen spreiden
Dat was al mogelijk voorgaande race... deze samenstelling. Waarom nu pas?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:35 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja, die combi, eventueel Sainz ipv Max, was ik ook van plan te gaan kiezen. Ik wacht nog wel even de vrije trainingen af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |