SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Montelly op 22-09-2014 22:40:16 ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
gwn met je vingers misschien viezerik?quote:Op maandag 22 september 2014 22:40 schreef Ethanolic het volgende:
Even voor de moslem en juden broeders onder ons, hoe doen jullie typen zonder voorhuid?
Lukt niet met mijn eikel.
ik swaffel gewoon tegen mijn toetsenbord aan en soms tik ik met mijn balzak op de spatiequote:Op maandag 22 september 2014 22:40 schreef Ethanolic het volgende:
Even voor de moslem en juden broeders onder ons, hoe doen jullie typen zonder voorhuid?
Lukt niet met mijn eikel.
als ik mijn toetsenbord swaffel is mijn balzak niet in de buurt van de spatie hoorquote:Op maandag 22 september 2014 22:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik swaffel gewoon tegen mijn toetsenbord aan en soms tik ik met mijn balzak op de spatie
Als ik met mijn lul wil typen moet ik eerst het toestenbord op de grond leggen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
als ik mijn toetsenbord swaffel is mijn balzak niet in de buurt van de spatie hoor
thx Cor, wordt gewardeerdquote:Op maandag 22 september 2014 22:49 schreef Eleiko het volgende:
Wat weer een parel van een TT
En dan ook nog zo'n verminkte gymchick
hoeveel toetsen zou je gelijktijdig kunnen aanslaan denk je>?quote:Op maandag 22 september 2014 22:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
als ik mijn toetsenbord swaffel is mijn balzak niet in de buurt van de spatie hoor
Nee want je ballen zijn nog niet ingedaald kk sukkeltjquote:Op maandag 22 september 2014 22:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2014 22:56 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nee want je ballen zijn nog niet ingedaald kk sukkeltj
mijn lul zo lang komt van a tot zquote:Op maandag 22 september 2014 22:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
hoeveel toetsen zou je gelijktijdig kunnen aanslaan denk je>?
asdgf
quote:Op maandag 22 september 2014 23:15 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Wow man wat een niveau hier ik moet echt weer naar de gym leuke gasten allemaal
azquote:Op maandag 22 september 2014 22:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
hoeveel toetsen zou je gelijktijdig kunnen aanslaan denk je>?
asdgf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |